Zo ben ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
Ja, dit! Van langsgaan schrikt ze zich een ongeluk, een kaartje is wat vrijblijvender.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Gooi een kaartje bij haar in de bus met een lieve boodschap ofzo...als ze reageert kun je leuke tijd hebben. Als ze negeert, jammer...
Kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef seasushi het volgende:
euhhh... Je weet wel haar naam? Anders is een kaartje misschien ook niet zo handig
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iets te vinden op haar adres? Telefoonboek ofzo? Als je achter haar naam kunt komen vind je haar misschien op de social media. En dat is al een stuk minder 'zwaar' dan langsgaan of zelfs een kaart.
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet zietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Hmm misschien is dat geen slecht idee, met dat kaartje. Misschien wat mindder indringend/confronterend als ze er zelf geen echte drang voor voelt, thanks
Thanks, ik zag een thuistelefoon staan, dus misschien werkt dit welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet ziet
Dan kun je de postcode ook opzoeken en dan heb je al adres en postcode.
Misschien staat haar naam zelfs wel bij de voordeur, maar dat is wel tricky om te gaan bekijken, zeker als ze een voortuin heeft
Anyway, met adres en postcode is er vast een site waar je een naam kunt vinden.
-edit, ik zit te zoeken naar zo'n site maar dat valt nog best tegen eigenlijk
Ga nog even door met zoeken
-edit2, volgens mij werkt dit wel!
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
succes!
Ik denk dat het wel goed komt, anders had ze ook niet met je geknuffeld.
Nee, ik wist de hele avond haar naam niet. Ik liep toevallig een groepje van 3 madammekes tegen het lijf, en ze hadden zich alle 3 wel voorgesteld, maar die gingen het ene oor erin, en het ander weer eruit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef seasushi het volgende:
De vraag is alleen: als je zo niet nuchter was dat je haar naam niet weet enzo, zal het dan niet ontzettend tegenvallen?
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb denk ik een klein foutje gemaaktDit weekend een leuk meiske ontmoet in het uitgaansleven, en uiteindelijk mee naar huis gegaan.
Nou is er wel wat fysiek gefrommel geweest, maar niet al teveel vanwege teveel alcohol van mijn kant (lach maar), maar voor de rest vooral wat liggen knuffelen en liggen praten in bed.
Nou kwam de ochtend erna een vriendin van haar binnen, toen we aan het ontbijten waren. Daardoor begon ik me wat ongemakkelijk te voelen en ben ik er (laf genoeg) vrij snel vandoor gegaan. Nu mijn probleem: Ik ben vergeten iets van contactgegevens te vragen![]()
Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam.
Iemand ideeen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |