abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91177153
Ik heb denk ik een klein foutje gemaakt :') Dit weekend een leuk meiske ontmoet in het uitgaansleven, en uiteindelijk mee naar huis gegaan.

Nou is er wel wat fysiek gefrommel geweest, maar niet al teveel vanwege teveel alcohol van mijn kant (lach maar :')), maar voor de rest vooral wat liggen knuffelen en liggen praten in bed.

Nou kwam de ochtend erna een vriendin van haar binnen, toen we aan het ontbijten waren. Daardoor begon ik me wat ongemakkelijk te voelen en ben ik er (laf genoeg) vrij snel vandoor gegaan. Nu mijn probleem: Ik ben vergeten iets van contactgegevens te vragen :')

Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam :').

Iemand ideeen?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:15:13 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91177207
domoor
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91177270
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:15 schreef mazaru het volgende:
domoor
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:16:39 #4
38396 mazaru
pi_91177285
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
Zo ben ik! :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:16:40 #5
330150 CountingCrow
Waarom worden woorden waardig?
pi_91177287
Hou die twijfel vast totdat je haar weer tegenkomt... :Y
There are 10 groups of people on the Web: Those who understand binary and those who don't
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:17:19 #6
38396 mazaru
pi_91177321
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer. ;)
pi_91177342
Nee TS, dat komt niet stalkerig over, als je naar haar toe gaat en eerlijk vertelt waarom je wegging komt alles wel goed.

Iedereen maakt fouten, ga dus gewoon.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:20:21 #8
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_91177517
Gewoon doen. Kan wel als je het gewoon uitlegt aan haar.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:21:26 #9
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_91177574
you snooze you lose!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_91177607
Hmm misschien is dat geen slecht idee, met dat kaartje. Misschien wat mindder indringend/confronterend als ze er zelf geen echte drang voor voelt, thanks :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:23:52 #11
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91177698
Gooi een kaartje bij haar in de bus met een lieve boodschap ofzo...als ze reageert kun je leuke tijd hebben. Als ze negeert, jammer...
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:34:16 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91178237
quote:
Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Gooi een kaartje bij haar in de bus met een lieve boodschap ofzo...als ze reageert kun je leuke tijd hebben. Als ze negeert, jammer...
Ja, dit! Van langsgaan schrikt ze zich een ongeluk, een kaartje is wat vrijblijvender.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91179598
euhhh... Je weet wel haar naam? Anders is een kaartje misschien ook niet zo handig :D
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_91180958
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef seasushi het volgende:
euhhh... Je weet wel haar naam? Anders is een kaartje misschien ook niet zo handig :D
Kut :D

OF Denise, OF Amy :')
Gewoon de naam vermijden in 't kaartje, mijn naam eronder en hopen dat ze belt en haar naam zegt :')

Nee, ik was niet meer nuchter op dat punt van de avond
pi_91181889
Iets te vinden op haar adres? Telefoonboek ofzo? Als je achter haar naam kunt komen vind je haar misschien op de social media. En dat is al een stuk minder 'zwaar' dan langsgaan of zelfs een kaart. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_91181989
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iets te vinden op haar adres? Telefoonboek ofzo? Als je achter haar naam kunt komen vind je haar misschien op de social media. En dat is al een stuk minder 'zwaar' dan langsgaan of zelfs een kaart. ;)
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijven :')
pi_91182241
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijven :')
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet ziet :P
Dan kun je de postcode ook opzoeken en dan heb je al adres en postcode.
Misschien staat haar naam zelfs wel bij de voordeur, maar dat is wel tricky om te gaan bekijken, zeker als ze een voortuin heeft :D
Anyway, met adres en postcode is er vast een site waar je een naam kunt vinden.

-edit, ik zit te zoeken naar zo'n site maar dat valt nog best tegen eigenlijk :')
Ga nog even door met zoeken :P

-edit2, volgens mij werkt dit wel!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:45:21 #18
38396 mazaru
pi_91182734
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Hmm misschien is dat geen slecht idee, met dat kaartje. Misschien wat mindder indringend/confronterend als ze er zelf geen echte drang voor voelt, thanks :)
^O^
succes!
Ik denk dat het wel goed komt, anders had ze ook niet met je geknuffeld.
pi_91183865
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet ziet :P
Dan kun je de postcode ook opzoeken en dan heb je al adres en postcode.
Misschien staat haar naam zelfs wel bij de voordeur, maar dat is wel tricky om te gaan bekijken, zeker als ze een voortuin heeft :D
Anyway, met adres en postcode is er vast een site waar je een naam kunt vinden.

-edit, ik zit te zoeken naar zo'n site maar dat valt nog best tegen eigenlijk :')
Ga nog even door met zoeken :P

-edit2, volgens mij werkt dit wel!
Thanks, ik zag een thuistelefoon staan, dus misschien werkt dit wel ^O^
En dat voortuin-gedoe zal niet hoeven. Ik weet het huisnummer, en het was een appartement :P dus gewoon ff onder bij de deur kijken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

^O^
succes!
Ik denk dat het wel goed komt, anders had ze ook niet met je geknuffeld.
Ik ga m'n best doen :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2011 22:03:06 ]
pi_91186283
De vraag is alleen: als je zo niet nuchter was dat je haar naam niet weet enzo, zal het dan niet ontzettend tegenvallen? >:)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_91186406
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef seasushi het volgende:
De vraag is alleen: als je zo niet nuchter was dat je haar naam niet weet enzo, zal het dan niet ontzettend tegenvallen? >:)
Nee, ik wist de hele avond haar naam niet. Ik liep toevallig een groepje van 3 madammekes tegen het lijf, en ze hadden zich alle 3 wel voorgesteld, maar die gingen het ene oor erin, en het ander weer eruit.

Later op de avond bleek 1 van de meiskes toch wel interessant te zijn, en vond ik het te lullig om het nog eens te vragen :') Telkens maar het gebruiken van haar naam zo tactisch mogelijk proberen te ontwijken.
pi_91191221
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb denk ik een klein foutje gemaakt :') Dit weekend een leuk meiske ontmoet in het uitgaansleven, en uiteindelijk mee naar huis gegaan.

Nou is er wel wat fysiek gefrommel geweest, maar niet al teveel vanwege teveel alcohol van mijn kant (lach maar :')), maar voor de rest vooral wat liggen knuffelen en liggen praten in bed.

Nou kwam de ochtend erna een vriendin van haar binnen, toen we aan het ontbijten waren. Daardoor begon ik me wat ongemakkelijk te voelen en ben ik er (laf genoeg) vrij snel vandoor gegaan. Nu mijn probleem: Ik ben vergeten iets van contactgegevens te vragen :')

Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam :').

Iemand ideeen?
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.
pi_91191336
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Xennia het volgende:

[..]

Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.
:') De ochtend erna werkte ie wel
pi_91194117
Elk meisje is weer anders, je kan dus niet uitgaan van een bepaalde standaard. Dat moet je denk ik een beetje aanvoelen bij haar.
pi_91194171
Al lijkt het me totaal niet stalkerig als je aanbelt om haar nummer te vragen.

Lijkt me geheel normaal. Stalkerig zou zijn als je het hele internet af zou pluizen op zoek naar haar telefoonnummer. Wat jij gaat doen is face-to-face en je kan misschien ook uitleggen waarom je zo snel weg was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')