Mijn heupen zijn ook breder dan de maatvoering van M toestaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:33 schreef loveli het volgende:
[..]
M'n schouders zijn een maat (of 2) groter dan m'n heupen. Ben bang dat als ik 'em in maat S bestel het bovenaan erg gaat trekken.
Oh ja, en na het zien van m'n jaaropgaaf had ik bedacht dat ik misschien verstandiger met geld moest omgaan.
Whehe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Progje, al eens op www.verycherry.nl gekeken?Ook leuke zaak!
[ afbeelding ]
Ik ben fliefd op deze jas. Gelukkig is ie er alleen maar in maat 36.
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook leuk, maar dan moet je blousje of truitje echt er bij in dragen en dat vind ik bij mij weer niet zo mooi staan.
Op de bruiloft van Mo stond dat je prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze vind ik ook leuk, maar dan moet je blousje of truitje echt er bij in dragen en dat vind ik bij mij weer niet zo mooi staan.
Ja!quote:
Ja, maar ik heb die van Asos en dat is size 12... + ik ben een beetje huiverig met in buitenland bestellen icm met retour enzo. Als ik 100% zeker zou weten dat ie zou passen, zou ik het wel weten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:04 schreef loveli het volgende:
XM, in de UK issie goedkoper en ook nog een maatje groter.
http://www.feverdesigns.co.uk/proddetail.php?prod=PVAC_Black
quote:Dik zijn kost (extra) geld. Je moet bijv. meer benzine in je auto stoppen (omdat je auto meer gewicht moet vervoeren) en je bent ook vaker ziek. De Duke Universiteit uit Durham (North Carolina, USA) zocht uit hoeveel dik zijn precies kost...
Heb je een BMI van 25 tot 30? Dan kost je dat 323 (mannen) of 392 euro
(vrouwen) per jaar. Als je BMI boven de 30 ligt kost je dat gemiddeld
1 980 (mannen) of 3 600 euro (vrouwen) per jaar.
Geen idee wat je BMI is? Surf dan snel naar:
http://www.cijfers.net/dik.html
Zelfbescherming loveli.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:06 schreef loveli het volgende:
Gut XM, voor iemand die zo goed kan googelen als jij had ik toch wel evrwacht dat je dat zelf had gekund.
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die van Asos en dat is size 12... + ik ben een beetje huiverig met in buitenland bestellen icm met retour enzo. Als ik 100% zeker zou weten dat ie zou passen, zou ik het wel weten!
Nee, dat vind ik too much hasslequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestellen op topvintage en kijken hoe de maat valt, dan terugsturen en die in de UK bestellen. Alleen je schouders hoeven te passen, daaronder issie wijd. Niet terugkrabbelen nu he?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hou op hou opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Progje, al eens op www.verycherry.nl gekeken?Ook leuke zaak!
[ afbeelding ]
Ik ben fliefd op deze jas. Gelukkig is ie er alleen maar in maat 36.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef progje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hou op hou op
quote:
Oh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
..... en de catsuit van Tink heeft ook indruk gemaakt.
Nee hij is opgestuurd. Dus nu ben ik 'm ook nog eens 3 of 4 weken kwijt (en ga over 5 weken op wintersport!). En het is nog onduidelijk of ik nog (een deel van) die 100 euro kan terugkrijgen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet cool.
Hoe is het opgelost? Nieuwe gekregen? Voor 100 euro minder?
Een jas opsturenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Nee hij is opgestuurd. Dus nu ben ik 'm ook nog eens 3 of 4 weken kwijt (en ga over 5 weken op wintersport!). En het is nog onduidelijk of ik nog (een deel van) die 100 euro kan terugkrijgen...
Wat is er donderdag? Is dat die ene??? (...)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Vik! Wel slim om op meerdere paarden tegelijk te wedden, al voelt dat een beetje raar voor me (stel dat je moet kiezen).
Ik wacht nu al twee weken op een antwoord op die ene sollicitatie, maar ik heb wel vertrouwen in aanstaande donderdag.
Waterdicht maken kunnen ze niet in de winkel he.quote:
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waterdicht maken kunnen ze niet in de winkel he.
Balen Cali. Maar een lekke jas is echt vervelend met wintersport (een lekke broek ook
).
Ik wel, maar dan heb ik ze online gekochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd worden.
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van kledingstukken die opgestuurd worden.
Als 'ie er wel in je maat was geweest, was het idd stom geweest als je geen nieuwe had gekregen. Jij hoeft er toch geen last van te hebben dat TNF een ondeugdelijk product levert?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas in) en zo ja, dan moet er iets met persing ofzo, helemaal gedaan worden...
eerlijk gezegd vind ik het best stom dat ik niet gewoon een nieuwe krijg, maar in de winkel was ie er niet meer in mijn maat..
maar ze hebben dus ook niet gebeld naar andere fillialen ofzo...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie er wel in je maat was geweest, was het idd stom geweest als je geen nieuwe had gekregen. Jij hoeft er toch geen last van te hebben dat TNF een ondeugdelijk product levert?
Lekkere servicequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hij gaat terug naar the north face, ze gaan eerst testen of hij echt lek is (as if... ik lever voor de lol mijn jas in) en zo ja, dan moet er iets met persing ofzo, helemaal gedaan worden...
eerlijk gezegd vind ik het best stom dat ik niet gewoon een nieuwe krijg, maar in de winkel was ie er niet meer in mijn maat..
Ohja dat laatste is idd normaler.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan heb ik ze online gekocht.
Maar qua retour niet. Dan kreeg ik gelijk een nieuwe en gingen zij met het oude kledingstuk terug naar de fabrikant, maar daar hoefde ik geen last van te hebben.
nog niet echt,. maar ze reageerden op zich wel heel vriendelijk in de winkel, en heeft er wel spoed achter gezet etc.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:28 schreef neen het volgende:
[..]
Lekkere servicezeker voor een dure jas. Heb je je wel een beetje druk gemaakt? Brutalen hebben de halve wereld he
Mja, daar zijn het aanbiedingen voor: die gelden vanaf een bepaald moment tot aan een bepaald moment en als je het product eerder koopt, heb je gewoon pech.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nog niet echt,. maar ze reageerden op zich wel heel vriendelijk in de winkel, en heeft er wel spoed achter gezet etc.
Maar ik wil sowieso een deel van de korting hebben (minstens de helft, 50 euro dus).
Want ik vind het ten eerste niet zo netjes dat me dat niet is gemeld (2 weken later kostte die opeens 200!) en ten tweede vind ik het helemaal idioot dat ik nu wél de volle prijs heb betaald maar alsnog 3/4 weken zonder winterjas zit.
Dus ik hoop dat hij straks retour komt en goed werkt, en dat ik die korting verrekend krijg.
En zo niet, ga ik alsnog stampij staan maken,.
Nee een andere, verpleeghuis en reva. Hoop dat ik straks de luxe heb te kunnen kiezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is er donderdag? Is dat die ene??? (...)
ik zal duimen voor je!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee een andere, verpleeghuis en reva. Hoop dat ik straks de luxe heb te kunnen kiezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef ihatefastcars het volgende:
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.Kun je wat specifieker zijn? Evt via pm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
Tweede gesprek was voor een nieuwe baan neem ik aan? Jammer!Niet meer actief op Fok!
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
crap in = crap out
Niet bijgelezen, sorry. Gisteren ontdekt hoe moeilijk ik het vind om echt voor mezelf te kiezen.Dat is wel jammer maar voor jezelf kiezen is goed. Volgens mij is voor jezelf kiezen niet alleen voor jezelf het beste maar uiteindelijk ook voor anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.Ja, stelletje boeren dat moeten we niet hebben. Je snapt natuurlijk wel dat ik anti fries ben he, whehe. Nou ja, nu eventjes dan. Ik heb zin in vanavond... eindelijk weer een wedstrijd, eindelijk weer voetbal. Pff, was wel even afzien hoor maar nu hebben we het eindelijk weerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef V1z0R het volgende:
* portie vlammetjes bestelt *
Nog even wachten neen en dan is Friesland onafhankelijk...
Balen ihfc!stomme lulprogrammas over voetbal, waardeloze wedstrijden om over te zeuren, slechte scheidsrechters om over te klagen. Heerlijk
![]()
Ook ergens deze maand de lokale FC van Emmen tegen de mooiste club van Nederland op een maandag dacht ik. Pff, deze seizoenshelft zal voor mij wel een ware deceptie worden
het lijkt niet wat het is
RIP aan de nabestaandenquote:
Heb er ook weer zin aan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is wel jammer maar voor jezelf kiezen is goed. Volgens mij is voor jezelf kiezen niet alleen voor jezelf het beste maar uiteindelijk ook voor anderen
[..]
Ja, stelletje boeren dat moeten we niet hebben. Je snapt natuurlijk wel dat ik anti fries ben he, whehe. Nou ja, nu eventjes dan. Ik heb zin in vanavond... eindelijk weer een wedstrijd, eindelijk weer voetbal. Pff, was wel even afzien hoor maar nu hebben we het eindelijk weerstomme lulprogrammas over voetbal, waardeloze wedstrijden om over te zeuren, slechte scheidsrechters om over te klagen. Heerlijk
![]()
Ook ergens deze maand de lokale FC van Emmen tegen de mooiste club van Nederland op een maandag dacht ik. Pff, deze seizoenshelft zal voor mij wel een ware deceptie worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee. Ik weet dat het nu leuk isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
@Merel: is het nou een nieuwe McSeks of een McHetzouwelietskunnenwordentussenons?.
Wat balen zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:58 schreef ihatefastcars het volgende:
En zojuist gehoord dat ik geen tweede gesprek krijg.
dweilenquote:
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Koesje voor ihfc..
Ewelina, wat een geheugen. M'n jurkje was inderdaad van Jane Norman.. Ik weet ook nog wel van de meesten wat ze aanhadden op de bruiloft!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:19 schreef ihatefastcars het volgende:
Thanks.Jullie zijn lief.
ik snap 'm niet helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je al opgezegd en is het uitzingen of ben je op zoek en zeg je dan pas op?Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Bloemen dacht ik. Erop geborduurd. De schoenen weet ik van de meesten ook nog wel, oa dat XM hoge zwarte pumps aanhad die ze van jou gekocht had. En Maria had taupe schoentjes met een klein hakje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?
Van 't Indiaantje weet ik nog dat ze op slippertjes aan kwam hupsen, volgens mij heeft ze die later wel omgewisseld!
Het is ook een prachtig jurkjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bloemen, ja.. Ik vind dat zelf een erg mooi jurkje.
. Hangt dus ook niet ín de kast, maar eraan.
.
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Poes op dieet![]()
Je naam staat toch gewoon onder je eigen mailtje PF!? En dan nog fout typen
een vriendin van mij spelde altijd mijn naam consequent met ie, inplaats van met een y. Daar ben ik, nadat ik er 5x wat van gezegd had, zo boos om geworden...Zo vervelend vind ik dat..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook!!!!!!!
Echtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind het slordigheid en ik hou niet van slordige mensen
Ik hups niet, ik trippel gracieus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oja, zwart met een soort oosterse print, toch?
Van 't Indiaantje weet ik nog dat ze op slippertjes aan kwam hupsen, volgens mij heeft ze die later wel omgewisseld!
Oe, je bent lesbisch met Renée! Seksie heur!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn tante stuurt nog steeds kaartjes naar Gaby en Renée
en mensen blijven mijn naam ook consequent fout zeggen...ach.. het went
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn tante stuurt nog steeds kaartjes naar Gaby en Renée
en mensen blijven mijn naam ook consequent fout zeggen...ach.. het went
Nee, dan zou 't allemaal niet zo dramatisch zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik snap 'm niet helemaal![]()
Heb je al opgezegd en is het uitzingen of ben je op zoek en zeg je dan pas op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, vroeger maakten ze van mijn meisjesnaam soms ook een mijn voornaamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef V1z0R het volgende:
Met mijn naam kan er weinig fout gaan, achternaam daarentegen doen ze nog wel eens fout.
aurum, jouw naam kan dan ook heel snel fout gespeld worden
Als je geordend bent/gestructureerd bent dan is het makkelijk om dingen terug te vinden/ door te pakken/ je hebt beter/makkelijker overzicht etc.quote:
Ik vind jouw achternaam altijd makkelijk, want ooit toen ik mini was ben ik verhuisd met een verhuisbedrijf die net zo heet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh mijn achternaam is ook een groot probleem hier. Ik had zelfs een keer gereserveerd bij een restaurant en toen stond er niet eens een naam die op de mijne léék op de reserveringslijst. Dus.
Tegenwoordig reserveer ik dus maar onder de achternaam van Nachtwacht. Die hoef je niet 3 keer te herhalen en uit te spellen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind jouw achternaam altijd makkelijk, want ooit toen ik mini was ben ik verhuisd met een verhuisbedrijf die net zo heet!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Nee, dan zou 't allemaal niet zo dramatisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Op dit moment niet. Vacatures in mijn vakgebied (of ook maar enigszins gerelateerd) zijn helaas behoorlijk schaars.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat balen zegNog andere sollicitaties uitstaan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |