Valt wel mee. Meeste jurkjes vallen op de modellen korter, maar ik ben natuurlijk klein en als het niet meerekt moet ik best een grote maat aan. Die vallen ook langer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze lijken altijd zo kort.Dit heb ik volgens mij al eerder gezegdIk ga altijd voor op de knie of net -maar dan ook net- eronder, zodat de zoom van de rok precies op het smalste deel van mijn been valt. Geeft zo'n mooie zandlopervorm
Moet je jou eens horen als je een Espritjurkje heb gevondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Oh, het gaat weer eens over jurkjes hoor.
Hele avond stil, maar zodra het over jurkjes gaat....
Kan het niet goed zien, maar volgens mij staat het jurkje je goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit was mijn laatste jurkje.. voor een tientje
[ afbeelding ]
Niet als ze tot op of net onder de knie vallen! Dan zie je alleen maar slanke onderbenen waardoor je hele benen slanker lijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Chicolate het volgende:
Oeh die 3 zijn wel echt mooi. Maar kort, dat is toch juist niet handig met stevig bovenbenen? Dan leg je de nadruk op het relatief dikste punt van je lichaam lijkt me?
Het was een Espritjurkje ja. En ja, ik vind zó vaak een Espritjurkjequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je jou eens horen als je een Espritjurkje heb gevonden![]()
Dat was het toch, een Espritjurkje?
In wat nog meer dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Progje, jij hebt smaak, niet alleen in kleding... Mooi
dank je welquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Progje, jij hebt smaak, niet alleen in kleding... Mooi
Maar dan mogen ze dus niet ruim boven de knie vallen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet als ze tot op of net onder de knie vallen! Dan zie je alleen maar slanke onderbenen waardoor je hele benen slanker lijken.
Staat je goed en mooie kettingquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Viking84 het volgende:
En idd mooi progje.
Zal ik mijn jurkje nog eens posten?grapje
Alleen als ze heel kort zijn. Halverwege het bovenbeen vallen ze over het algemeen precies op het dikste gedeelte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze dus niet ruim boven de knie vallen?
Mooi!quote:
Je trouwjurk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen favoriet jurkje!
welterusten!
Die is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn favoriete jurkje had ik aan op Mo's bruiloft!
Die van DaD was ook mooi!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:08 schreef Phaidra het volgende:
Die groene vanMaria was idd ook erg mooi! Ik weet niet meer zo goed wat Vik, DaD en HenkPietetc aanhadden, de rest wist ik nog wel ja.
Als dat jurkje van Vanilia is, heb ik die ook. Heel fijn jurkje inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn favoriet is het jurkje in de OP,maar dan helemaal in het zwart. Dit staat me echt heel mooi, precies zoals het jurkje moet vallen.
PF had dan ook giga hakken aan. Jägar een mooi simpel bruin jurkje. Oh, en ik vond d'r wel lang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
En dan was er nog Jätje! Die met platte schoentjes heul niet zo groot leek (vooral niet naastt PF die overal bovenuit torende) en Mr Mo natuurlijk, in zn sjieke pak
Ik ga ook slapen! Trusteeen!
Nog even Kuu Ef Tee!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Phaidra het volgende:
Maar neen, jij hebt een broccoli-shirt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ditte
Nog even Kuu Ef Tee!
Plus, mannen móeten ook niet zo bezig zijn met mode/kleding, dat vind ik anders eng
Dat vraag ik me ook altijd af. Maar ik schijn het abnormaal vaak koud te hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:13 schreef neen het volgende:
Whehe Chico, ik vraag me ook wel eens af of sommige (meestal vrouwen) mensen het niet koud hebben als ik het echt koud heb gewoon
Ja wel weer met Ibo gok ik, in Utrecht ben ik er ook niet. Dacht dat dat op een zaterdag wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk in de zomer met IBO weg of met iets anders? Ik kan trouwens niet naar die voorlichting, ik heb dan college.
Op een vrijdag juistquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:59 schreef neen het volgende:
[..]
Ja wel weer met Ibo gok ik, in Utrecht ben ik er ook niet. Dacht dat dat op een zaterdag wasmaar het was dus op een zondag
quote:Nijmegen: zaterdag 12 maart, Ateliers Kunstwerk, Piersonstraat 75-77 van 14.00-16.30u
Utrecht: vrijdag 18 maart, Kargadoor, Oudegracht 36, van 14.00 - 16.30u
Mijne was lichtrozequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Ewelina het volgende:
XM d'r outfit vond ik ook erg mooi, maar dat was geen jurk. En Maria d'r jurkje ook (deels omdat ik zelf op dat jurkje heb zitten azen) Mevr Puff had volgens mij iets roods aan, en loveli een lovely groene jurk en hele hoge hakken. En HenkPietKlaasJanWillem/Whatever had een lange jurk aan, met een soort gypsyprint en er zat paars in de jurk. Cali had een soort kimono-achtig jurkje aan dat ze later verwisselde voor een blouse en ik dacht een witte strakke broek. Phaidra d'r jurkje was donkerblauw. Oh, en Piefje was drop dead gorgeous in d'r witte jurkje.
Waarom kan ik dit wel onthouden en jaartallen niet
en met de koffer langs een muur geschraaptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik mag op de motor van Mr.Mo naar 't werk![]()
![]()
Ja dat bedoel ik ook, T9 hè.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op een vrijdag juist. Ik heb geen college op zondag
.
[..]
Was ook de laatste keer dus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en met de koffer langs een muur geschraapt!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
[..]
Was ook de laatste keer dus!
Collega neemt het ervan zie ik?!quote:
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef Perruche het volgende:
Arme merelze word hier helemaal doorgezaagd!
Vizor heb je nog ontwikkelingen op vrouwengebied?
Wie zie je weer? ik heb het gemist! Vertel eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...
Koopzondag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog niet, zie d'r zondag pas weer...
Deze post lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wie zie je weer? ik heb het gemist! Vertel eens!
Nou dat is ook niet cool.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
O en had ik al verteld dat mijn nieuwe mega dure jas hartstikke lek bleek te zijn na een kleine bui.. en toen ik hem terugbracht ik zag dat hij voor 100 euro geodkoper in de aanbieding was??
Een groenig jurkje van Mexx iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vik had een spijkerjasje aan met een jurkje? met een huge cleavage
Oh ja, dat weet ik ook nog.quote:xm had een zwarte taille broek aan met een donkerblauwe top er in en een riempje
altijd weer spannend!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Zo, belangrijke sollicitatiebrief is weg. Ik ben benieuwd wat eruit komt!
Ja, heb nu twee dingen lopen. Eén sollicitatiebrief is een open brief voor een particuliere school, maar het verloop van docenten is daar behoorlijk laag (wat altijd goed is natuurlijk), dus ik moet veel mazzel hebben, willen ze daar binnenkort een vacature voor een docent Nederlands hebben.quote:
Jurkje vormt naar je lijf en is van katoen. Op topvintage zeggen ze ook dat als je wilt dat ie echt mooi aansluitend valt, je een maat kleiner dan normaal moet nemen. Ik heb een M en die zit perfect. Valt tot op de knie bij mij. Hij zit wel ruimer na een dag dragen, dus hij loopt wel uit, maar na wassen (niet in de droger!!!) zit ie weer strak.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef loveli het volgende:
Mijn hakken vielen best mee, 6cm.
XM, dat jurkje wat je eergisteren (?) hebt gekocht, is dat stretch en hoe valt het?
Oh, als ik moet kiezen, is de keus makkelijk hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Succes Vik! Wel slim om op meerdere paarden tegelijk te wedden, al voelt dat een beetje raar voor me (stel dat je moet kiezen).
Ik wacht nu al twee weken op een antwoord op die ene sollicitatie, maar ik heb wel vertrouwen in aanstaande donderdag.
M'n schouders zijn een maat (of 2) groter dan m'n heupen. Ben bang dat als ik 'em in maat S bestel het bovenaan erg gaat trekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurkje vormt naar je lijf en is van katoen. Op topvintage zeggen ze ook dat als je wilt dat ie echt mooi aansluitend valt, je een maat kleiner dan normaal moet nemen. Ik heb een M en die zit perfect. Valt tot op de knie bij mij. Hij zit wel ruimer na een dag dragen, dus hij loopt wel uit, maar na wassen (niet in de droger!!!) zit ie weer strak.
Zie: http://www.topvintage.nl/(...)lack-zwart-jurk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |