Beroemde neenmans! Waaro? Niet dat ik tv kijk veelal, maar soitquote:
Je vergeet de U en de Iquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met die mannen. Totaal niks spannends aan die vrouw.
Dat kleuterjufstemmetje ook.
Ze lijkt mij wel aardig verder.
En voor de laatste keer: ze heet Yvon, niet Yvonne(geldt ook voor Perruche
)
Op eredivisie live vanavond en natuurlijk bij de samenvattingen op rtlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beroemde neenmans! Waaro? Niet dat ik tv kijk veelal, maar soit![]()
klopt.. mijn vriend zei dat ook al. Die heeft met haar samengewerktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yvon Jaspers. Schijnt IRL echt een arrogant monster te zijn..
14.gifquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Ik ben zooooooo goed aan het schilderen. *trots*
Als ik niet allergisch voor voetbal was zou ik wel gaan neenspotten hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef neen het volgende:
[..]
Op eredivisie live vanavond en natuurlijk bij de samenvattingen op rtlheel klein in het publiek maar ik weet mezelf altijd wel te spotten omdat ik vlak bij de middenlijn op rij 1 zit
![]()
Wel 1x in close up op tv geweestdat was ook fantastisch.
Eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind magnetronpopcorn echt briljant.
Dat is ook echt heerlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind magnetronpopcorn echt briljant.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Als ik niet allergisch voor voetbal was zou ik wel gaan neenspotten hoor!
Goed bezig, Cootje!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Ik heb een linguïst een woord bijgebracht!
Das mooi kut!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:00 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik krijg m'n Nike+ nu al niet meer aan de praat. Tig keer op de powerbutton gedrukt, maar hij vindt de sensor niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |