nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal eerlijk he?
Had ik ook al gezien idd. Jammer dan voor mij! Moet wel een beetje oppassen met CI, maar doe wel even een hoofdband om oid.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens de buienradar ziet het er niet goed uit.
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk was
ja maar je realiseert je nu toch waar je mee bezig bent? Dan kan je het veranderen én je hoeft je niet schuldig te voelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:27 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
nee, en dat is dus precies een van de eigenschappen die ik momenteel erg 'dislike' aan mezelf: ik lijk overal alleen maar beren op de weg te zien in eerste instantie. Terwijl ik eigenlijk nooit zo moeilijk was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal ik ook maar dan?
Taal & Cultuur
Correct me if I'm wrong. Maar ik denk niet dat haar vriendje er bij stil staat waar ze haar geld aan uit geeft, of dat hij haar onder druk zet om geld uit te geven wat ze eigenlijk niet heeft.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.
Ow, maar hij stelde het alleen maar voor hoor, ik heb nog niet (durven zeggen/) gezegd dat ik er zo over denk. En hij heeft al heel vaak etentjes betaald, dat zou hij misschien nu ook weer doen, maar dat vind ik erg vervelend en wil ik dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van hem. Niet van jou. Ik vind het emotionele chantage. Dat jij iets noodzakelijks koopt voor jezelf wil dus neit zeggen dat je hem niet belangrijk vindt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.
OH. Dan zit het dus vooral in jouw hoofdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ow, maar hij stelde het alleen maar voor hoor, ik heb nog niet (durven zeggen/) gezegd dat ik er zo over denk. En hij heeft al heel vaak etentjes betaald, dat zou hij misschien nu ook weer doen, maar dat vind ik erg vervelend en wil ik dus helemaal niet.
Dat moest ik googelen! Zie je, ik ben ook nog een psycholoog van niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef V1z0R het volgende:
IT
Ik ben nagenoeg perfect!
Op het feit na dat ik een megalomane, narcistische, betweterige, egoïstische gamofobist ben...
Ja dat bedacht ik me net ook, dat ik het wel goed kan maken door iets lekkers te kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
OH. Dan zit het dus vooral in jouw hoofdIk had het verkeerd begrepen.
Anders zeg je eerlijk dat je noodzakelijke uitgaven had maar dat je best voor hem wilt koken
Die nike+ site is al de hele dag uit de lucht trouwens, wat is dat voor onzin, ik wil doelen stellen en aan challenges meedoen en en ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef _Calimero_ het volgende:
oke, back to work, ik ga mijn verslagen typen en dan door de regen lopen, eindelijk met mijn nieuwe gadget
Ik heb al doelen gesteldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:37 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die nike+ site is al de hele dag uit de lucht trouwens, wat is dat voor onzin, ik wil doelen stellen en aan challenges meedoen en en ...
Praat jezelf toch niet zo in de put!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat moest ik googelen! Zie je, ik ben ook nog een psycholoog van niks
Hihi, ja erg he. Het is ook zo heerlijk kneuterig gefilmd en die kneuterige jurkjes van Yvonnequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik kijk dat nu ook voor het eerst en vind het eigenlijk heel leuk
Bedoel je Yvonne van Gijsbert of Yvon Jaspers, de presentatrice?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, ja erg he. Het is ook zo heerlijk kneuterig gefilmd en die kneuterige jurkjes van Yvonne
Het schijnt dat Yvonne stiekem een enorm rotwijf is
Yvon Jaspers. Schijnt IRL echt een arrogant monster te zijn..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedoel je Yvonne van Gijsbert of Yvon Jaspers, de presentatrice?
Oh ik vind jou een meer betrouwbare bron hihi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb Yvonne ooit wel eens ontmoet toen ik een bedrijfsfilm deed (Ketelone wodka) en ik haar moest aankleden aangezien ze daar een rolletje in speelde. Ze was net als op TV. Aardig en huppelkutterig. Niks mis mee als je ervan houdt. Alle mannen die ik ken vinden haar compleet asexueel. Lijkt me ook vervelend om te hebben.
Ik ben zooooooo goed aan het schilderen. *trots*
Ik ben het eens met die mannen. Totaal niks spannends aan die vrouwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:51 schreef conleche het volgende:
Ik heb Yvonne ooit wel eens ontmoet toen ik een bedrijfsfilm deed (Ketelone wodka) en ik haar moest aankleden aangezien ze daar een rolletje in speelde. Ze was net als op TV. Aardig en huppelkutterig. Niks mis mee als je ervan houdt. Alle mannen die ik ken vinden haar compleet asexueel. Lijkt me ook vervelend om te hebben.
Ik ben zooooooo goed aan het schilderen. *trots*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |