En toch meer dan een miljoen kijkersquote:
En maar zielig doen terwijl het waarschijnlijk hun eigen schuld isquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
Tisk, tisk, tisk, en dan ook nog vluchten.
Ja dat schept een band, romantisch toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Die hebben elkaar goed gevonden, allebei schulden
Ja zoiets was het wel, luie flikkers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef WcPot het volgende:
Is die moeder afhankelijk van de kinderen de zoon van 23 die is de enige die werkt hoor ik dat nu goed
Dit soort mensen denken vast van ach al die grote bedrijven verdienen zoveel wij hoeven vast niet te betalen. Daar merken ze toch niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Ivo1985 het volgende:
Makkelijk toch. Alles achter je laten.
Wel jammer dat schuldeisers daar iets anders over denken.
Eens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou die mensen mooi niet helpen, het is hun eigen stomme schuld, niet werken, op afbetaling kopen, ga maar door. Alleen sneu voor die zoons, dat wel.
Anders steken ze het wel in brand net als alle rekeningenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou zoveel tabak krijg ik niet weggestoomd hoor.
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
En dat wijf snapt nog steeds niet dat ze moet werken.
Dat nou ook weer niet, maar helemaal niet werken, wat moet je doen de hele dag? Trouwens, als je niet werkt geeft je nog meer geld uit en ga je maar zitten paffen door de vervelingquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doen
Bovendien ga je vrije tijd ook veel meer waarderen wanneer je werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doen
Klopt dat is ook zo. Is ook een keer wat anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien ga je vrije tijd ook veel meer waarderen wanneer je werkt.
Ik vrees ook dat de klinkers straks weer door de lucht vliegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef WcPot het volgende:
Hij gaat nog niet aftreden dat word rellen![]()
Is vast familie van Williequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Mubarak heeft trouwens echt de kop van een tweedehandsauto-verkoper...
Ik zou daar echt niet tussen willen staan, die mensenmassa.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef WcPot het volgende:
Straks komen er nog mensen om door de verdrukking. Ik hoorde dat er maar één uitgang was
Wanneer er paniek uitbreekt, dan heb je idd de poppen aan het dansen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:05 schreef WcPot het volgende:
Straks komen er nog mensen om door de verdrukking. Ik hoorde dat er maar één uitgang was
Dat is wel heel triestquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Het totale salaris van hun zoon als inkomsten beschouwen
Je complete salaris aan je ouders afstaan getuigt anders ook niet van heel veel verstandquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Jos lijkt me wel het slimste van het stel.
Auto van de zaak heeft ook een belgisch kenteken zou zo maar kunnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef GotC het volgende:
Die crossen gelijk weer naar België na deze mededeling
Nee dat typte ik er nog even snel achteraan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je complete salaris aan je ouders afstaan getuigt anders ook niet van heel veel verstand
Ideaal, ga gelijk m'n vuurkorf aanstekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
Zou dat helpen? Rekeningen verbranden? Hoef je dan niet meer te betalen
Dat kan ze vast niet volhoudenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Je zit onder een brug, zit ze weer op haar kont
Of verkoopster in een winkel oidquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Als je nou echt geen zittend werk wilt doen, dan ga je toch serveerster worden of schoonmaken?
Mama die de was doet, is wel gemakkelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef LasTeR het volgende:
Het zijn toch niet de schulden van die kinderen? Ga uit huis ofzo.
Dan hoeft mama haar poezelige kontje niet te belastenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Zoon betaald de rekeningen wel om de deurwaarders op afstand te houden. Lekker makkelijk
Ze zitten nu in België onder een brugquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Aangezien het een herhaling is, ben ik benieuwd hoe het nu gaat.
Bij iedereen die geweest is zou ik dat wel willen weten inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
Aangezien het een herhaling is, ben ik benieuwd hoe het nu gaat.
Clochardsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ze zitten nu in België onder een brug
Alles is denk ik nog betalenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik zag volgens mij geen map "betalen"
ik krijg altijd het idee dat ik vet goed bezig ben met alle inkomsten en uitgaven tot op de rode cent bij te houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Als ik dit soort programma's zie, heb ik gelijk zin om m'n studieschuld af te betalen
Doe ik ook en ik koop ook weleens iets bij Wehkamp of zo, maar NOOIT op afbetaling, ik betaal alles meteen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik krijg altijd het idee dat ik vet goed bezig ben met alle inkomsten en uitgaven tot op de rode cent bij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |