Dit soort mensen denken vast van ach al die grote bedrijven verdienen zoveel wij hoeven vast niet te betalen. Daar merken ze toch niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Ivo1985 het volgende:
Makkelijk toch. Alles achter je laten.
Wel jammer dat schuldeisers daar iets anders over denken.
Eens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou die mensen mooi niet helpen, het is hun eigen stomme schuld, niet werken, op afbetaling kopen, ga maar door. Alleen sneu voor die zoons, dat wel.
Anders steken ze het wel in brand net als alle rekeningenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou zoveel tabak krijg ik niet weggestoomd hoor.
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
En dat wijf snapt nog steeds niet dat ze moet werken.
Dat nou ook weer niet, maar helemaal niet werken, wat moet je doen de hele dag? Trouwens, als je niet werkt geeft je nog meer geld uit en ga je maar zitten paffen door de vervelingquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doen
Bovendien ga je vrije tijd ook veel meer waarderen wanneer je werkt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Als ik een keer een dag vrij ben van het werk. Dat is pas vreemd voor mij. Ik voel mij dan helemaal niet nuttig als ik dan naar buiten kijk denk ik van goh ik had best nog wel wat kunnen doen
Klopt dat is ook zo. Is ook een keer wat anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bovendien ga je vrije tijd ook veel meer waarderen wanneer je werkt.
Ik vrees ook dat de klinkers straks weer door de lucht vliegen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef WcPot het volgende:
Hij gaat nog niet aftreden dat word rellen![]()
Is vast familie van Williequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Mubarak heeft trouwens echt de kop van een tweedehandsauto-verkoper...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |