abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91287059
Nu bezig op RTL4, vandaag 1e aflevering.

Ik zit me echt rot te ergeren aan die ouders van die kids!
Zegt zo'n moeder "sja, als hij (haar zoon) zo doorgaat dan..."
GVD joh, JIJ bent zijn moeder, dus JIJ moet zorgen dat hij gezond eet!
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_91287121
Ik ben weer weg uit dit topic...tijd om de computer uit te zetten. Veel plezier met de verdere discussie. :*
Optimist tot in de kist
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:58:16 #3
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91287196
Eens met TT.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Waarom gebruik je zoveel vet?
Ik vermoed nu dat jij je vlees kookt in vet i.p.v. bakt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  donderdag 13 januari 2011 @ 21:59:16 #4
42366 Staal
pi_91287291
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef trovey het volgende:
Ik ben weer weg uit dit topic...tijd om de computer uit te zetten. Veel plezier met de verdere discussie. :*
Slaap lekker, Trovey. :*.

Groet, Stali. ;).
Un certain jeune homme
pi_91287294
Zo, die Tim is slank. Hij weegt nog niet eens de helft van dat van Enrico :D.

http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)s_Kind_Is_Te_Dik.mp4

[ Bericht 33% gewijzigd door pberends op 13-01-2011 22:05:52 ]
pi_91287567
quote:
5s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Staal het volgende:
Eens met TT.

[..]

Waarom gebruik je zoveel vet?
Ik vermoed nu dat jij je vlees kookt in vet i.p.v. bakt.
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappels
pi_91287693
vette kinderen zorg je zelf voor als ouder zijnde..
dus lekker de atention whore uithangen op tv en huilie huilie doen is win.....

pleur die vette kids op een sport, of achter de tv/pc/spelcomputer weg, laat ze lekker buitenspelen.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_91287817
vader Henk: "Het lijkt wel een dikke Amerikaan, he"

Held :D _O_.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:05:49 #9
42366 Staal
pi_91287841
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappels
Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?
Om te kunnen bakken heb je niet veel vet nodig.

quote:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.
Un certain jeune homme
pi_91288065
quote:
5s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Staal het volgende:

[..]

Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?
Om te kunnen bakken heb je niet veel vet nodig.

[..]

Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.
Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:12:50 #11
42366 Staal
pi_91288435
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.
Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.
Un certain jeune homme
pi_91288652
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Staal het volgende:

[..]

Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.
Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.
pi_91288885
Onvoorstelbaar hoe naief mensen zijn. Net als je denkt dat het niet erger kan, verzinnen ze zon programma.
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:20:15 #14
42366 Staal
pi_91288974
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.
Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet. :).
Un certain jeune homme
pi_91291520
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Staal het volgende:

[..]

Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet. :).
ik vind het lekker ;)
  donderdag 13 januari 2011 @ 22:58:49 #16
42366 Staal
pi_91291649
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Riann het volgende:

[..]

ik vind het lekker ;)
Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.
Un certain jeune homme
pi_91291932
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.
Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.
pi_91292377
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Coke snuiven!!!!!
haha, ik vind haar echt geen leuk mens.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:17:08 #20
42366 Staal
pi_91292811
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.
Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.

Weet dat het allemaal rete offtopic is maar nu ben ik erg benieuwd naar hoe jij sudder of stoofvees klaarmaakt. Begrijp in ieder geval wel dat je mager rundvlees gebruikt. Maar een half pakje Croma, daar begrijp ik gewoon geen donder van en van het soepverhaal al helemaal niets.

Wat is jouw recept?
Un certain jeune homme
pi_91292956
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Riann het volgende:

[..]

haha, ik vind haar echt geen leuk mens.
VREET GROENTEN KLOTEKIND!
pi_91292963
quote:
5s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Staal het volgende:

[..]

Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.

Weet dat het allemaal rete offtopic is maar nu ben ik erg benieuwd naar hoe jij sudder of stoofvees klaarmaakt. Begrijp in ieder geval wel dat je mager rundvlees gebruikt. Maar een half pakje Croma, daar begrijp ik gewoon geen donder van en van het soepverhaal al helemaal niets.

Wat is jouw recept?
Dan heb je niet goed gelezen hoe ik het klaar maak. Ik doe er een liter bouillon bij. Anders moet je even terug lezen.
pi_91293117
Oh die deur van de supermarkt was echt te erg. Hebben ze godverdomme geen normale voordeur ofzo?
pi_91293257
Ik bak gewoon alles in olijfolie. Is lekker makkelijk. :')

Verder vind ik het sneu voor die kids. Vooral dat jongetje vandaag (Tim geloof ik) was volgens mij nog gemotiveerder dan zijn ouders.
signatuurloos
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 23:24:51 #25
43556 miss_dynastie
pi_91293324
Hoe bizar he, dat een vader die het zonder meer toestaat dat een kind drie keer per week patat vreet, boos is dat zijn dochter aangemoedigd wordt om groente te eten :')

quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
Verder vind ik het sneu voor die kids. Vooral dat jongetje vandaag (Tim geloof ik) was volgens mij nog gemotiveerder dan zijn ouders.
Dat jongetje kwam op mij over alsof hij van zijn ouders een tekst ingestudeerd had gekregen (ik wil motiveren, blabla). Ik deel de opvatting van die coach in dit geval wel, eigenlijk.
pi_91293352
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:

klopt, die jongen wou ook echt aan de slag. Ik vond het wel knap van hem.
pi_91293378
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bizar he, dat een vader die het zonder meer toestaat dat een kind drie keer per week patat vreet, boos is dat zijn dochter aangemoedigd wordt om groente te eten :')
Terechte klacht natuurlijk. Patat is lekker.
pi_91293484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Riann het volgende:

[..]

Dat meisje was eigenlijk zwaar depressief door haar gewicht, maar ze bleef maar doorkanen. Zij had er het minste zin in _O-.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:27:51 #29
42366 Staal
pi_91293515
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Riann het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gelezen hoe ik het klaar maak. Ik doe er een liter bouillon bij. Anders moet je even terug lezen.
Dat heb ik juist wel.
quote:
En doe er eens een halve liter bouillon bij als je er geen wijn of bier bij wilt doen.
Maak je een litertje bouillon en vul je bij wanneer nodig, zodat het sowieso geen soep kan worden. Gewoon wat minder van alles en let gewoon op wat er in je pan gaande is.

Echt, een half pak Croma en je liter bouillon. Nu ja, je neemt toch niks aan en als jij het maar lekker vindt en daar gaat het natuurlijk wel om. :) .
Un certain jeune homme
pi_91293811
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat heb ik juist wel.

[..]

En doe er eens een halve liter bouillon bij als je er geen wijn of bier bij wilt doen.
Maak je een litertje bouillon en vul je bij wanneer nodig, zodat het sowieso geen soep kan worden. Gewoon wat minder van alles en let gewoon op wat er in je pan gaande is.

Echt, een half pak Croma en je liter bouillon. Nu ja, je neemt toch niks aan en als jij het maar lekker vindt en daar gaat het natuurlijk wel om. :) .
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Riann het volgende:

[..]

En dat is de magerdere jus dan dat ik gewoon een lapje vlees bak.
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:45:43 #31
42366 Staal
pi_91294551
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Riann het volgende:

[..]

[..]

En dat is de magerdere jus dan dat ik gewoon een lapje vlees bak.
Dus jij bakt in een half pak Croma een paar stukjes vlees, die haal je er uit, bakt nog wat knoflook en uitjes en dan flikker je daar ook een liter bouillon bij?

Waarom gooi je dat vlees in zoveel vet? Toen ik daarover begon ging jij het hebben over suddervlees en nu kom je toch weer terug op die stukjes vlees en eruit halen en een liter bouillon erbij.

Mij maakt het niet uit, je doet maar hoor en als jij het maar lekker vindt maar ik snap niet dat je veel te veel vet in je pan gooit en om het teveel op te lossen er uiteindelijk maar een liter bouillon erbij mikt om dat vet minder te krijgen. En je kookt je vlees wrs. ook nog in dat vet.

Het zal wel, je neemt toch niets van een ander aan. Maar het klinkt niet alsof je weet wat je doet en al helemaal niet alsof je weet waarom je het doet.
Un certain jeune homme
pi_91295836
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja, mijn eerste gedachte was: damn, wat sneu. Die jongen is heel zelfbewust, volwassen voor zijn leeftijd en snapt precies waar het aan ligt. Hij kan het alleen niet in zijn eentje. En dan heb je zo'n gemotiveerd kind, werk je je kind als ouder alleen maar tegen.

Al zette die post van miss_dynastie me wel aan het denken, het zou toch niet idd allemaal ingestudeerd zijn?

Vond het wel tof dat die voedingscoach gewoon riep: het lijkt wel alsof jullie het alleen maar voor de aandacht doen, niet om je kind gezonder te maken. Ze is een beetje raar, maar eigenlijk vind ik dat ze het wel goed doet. Redelijk no-nonsense en ze laat zich ook niet overhalen om maar soft te gaan doen. En realistisch, niet alsof alles waar maar een beetje vet in zit ineens fout is. Itt tot die trut van een Sonja Bakker, die alles met een paar gram suiker of vet de deur uitmietert (oo, en kijk, wat vind ik hier? Volvette kaas? Dat kan niet hoor! Daar zitten heel veel vetjes in :r )
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_91295920
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Staal het volgende:

[..]

Dus jij bakt in een half pak Croma een paar stukjes vlees, die haal je er uit, bakt nog wat knoflook en uitjes en dan flikker je daar ook een liter bouillon bij?

Waarom gooi je dat vlees in zoveel vet? Toen ik daarover begon ging jij het hebben over suddervlees en nu kom je toch weer terug op die stukjes vlees en eruit halen en een liter bouillon erbij.

Mij maakt het niet uit, je doet maar hoor en als jij het maar lekker vindt maar ik snap niet dat je veel te veel vet in je pan gooit en om het teveel op te lossen er uiteindelijk maar een liter bouillon erbij mikt om dat vet minder te krijgen. En je kookt je vlees wrs. ook nog in dat vet.

Het zal wel, je neemt toch niets van een ander aan. Maar het klinkt niet alsof je weet wat je doet en al helemaal niet alsof je weet waarom je het doet.
Ik snap t ook niet helemaal, maar ik krijg het idee dat Riann het heeft over jus maken voor bij het vlees met het braadvet en een liter ( :? ) bouillon, niet over suddervlees. Maar dan vind ik t nog steeds gek, wat moet je met een liter jus?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_91297737
Geef mij het salaris van nicolette van dam (voor haar acteerwerk) en de andere profs in het programma... en dan vallen die kinderen ook af.

Achterlijk programma is het eigenlijk..
dat ze hier maar eens kamervragen over gaan stellen!!
(of niet want dat kost te veel geld )
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_91301641
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ik snap t ook niet helemaal, maar ik krijg het idee dat Riann het heeft over jus maken voor bij het vlees met het braadvet en een liter ( :? ) bouillon, niet over suddervlees. Maar dan vind ik t nog steeds gek, wat moet je met een liter jus?
Het vlees 3 a 4 uur lang op het vuur bij mij staat het helemaal onder.
pi_91301774
een heel discussie over vlees maken :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef prupke het volgende:
Geef mij het salaris van nicolette van dam (voor haar acteerwerk) en de andere profs in het programma... en dan vallen die kinderen ook af.

Achterlijk programma is het eigenlijk..
dat ze hier maar eens kamervragen over gaan stellen!!
(of niet want dat kost te veel geld )
waarom beginnen ze op school niet de tussendoortjes af te schaffen.
kinderen alleen maar fruit en groenten mee te laten nemen?
hier mag mijn dochter alleen maar groenten en fruit meenemen en krijgt 2 uur in de week 'les' erover. (zit net in groep 1)

maar ook de ouders moeten de snoep niet geven als lekker makkelijk maar een heerlijke fruitschaal in het zicht zetten. hier hebben ze nu deze week 1 babykoekje(uit duitsland, strenger met voeding) gehad. wij vergeten ze wel eens wat te geven. nouja een smoothie of iets zelfs gemaakt vinden ze veel lekkerder.
als ik mijn oudste zeg een koekje of wortels neemt ze wortels. als ik vraag wat wil je eten is het spruitjes , zo vind ik dat het hoort ondanks dat ze net 4 is.
mama van 3 kids!
pi_91303851
Snoepen is wel oke, zolang het maar met mate gaat, Je kind een grote zak chips geven, terwijl je het ook in bakje kan doen, is gewoon fout. Maar helemaal verbieden lijkt mij op lange termijn alleen maar slecht werken.
signatuurloos
pi_91304434
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Snoepen is wel oke, zolang het maar met mate gaat, Je kind een grote zak chips geven, terwijl je het ook in bakje kan doen, is gewoon fout. Maar helemaal verbieden lijkt mij op lange termijn alleen maar slecht werken.
je moet ook niet verbieden hoor maar leren dat ze er verantwoord mee omgaan.

ik koop geen snoep. maar ze krijgen altijd van anderen, dan ga ik niet zelf kopen.
en de maand dec. is ook zo een rot maand. hier er zijn 5 jarigen waaronder hier thuis 2 en dan de feestdagen waar iedereen denkt dat het vreetdagen zijn. en dan moet ik de strenge moeder zijn om ze te leren dat zoveel snoep niet mag. dat is best moeilijk voor een 3 jarig en 2 jarig kind.
mama van 3 kids!
pi_91305187
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het maakt niets uit wat je eet, zolang je maar niet teveel neemt :D.
pi_91310335
tvp
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91310823
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Het maakt niets uit wat je eet, zolang je maar niet teveel neemt :D.
Ik denk dat dat juist het probleem is met deze kinderen, niet iedereen heeft de rem om maar 1 koekje te nemen en niet het hele pak. Je zult ze het dus moeten leren wat je wel en niet kunt eten en in welke hoeveelheden. ;)
Optimist tot in de kist
pi_91312222
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik denk dat dat juist het probleem is met deze kinderen, niet iedereen heeft de rem om maar 1 koekje te nemen en niet het hele pak. Je zult ze het dus moeten leren wat je wel en niet kunt eten en in welke hoeveelheden. ;)
En vooral geen 7 "vleesjes" braden als er slechts 5 personen zijn :').
pi_91312625
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef pberends het volgende:

[..]

En vooral geen 7 "vleesjes" braden als er slechts 5 personen zijn :').
Om maar een voorbeeld te noemen. ;) Dat vlees hoeft niet dezelfde dag op...morgen is er weer een dag. :P
Optimist tot in de kist
pi_91315133
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Om maar een voorbeeld te noemen. ;) Dat vlees hoeft niet dezelfde dag op...morgen is er weer een dag. :P
je kunt er ook gewoon 2 minder braden als ze met zoveel in verpaking zit doe je die overige 2 in de vriezer voor een andere keer dan kom je ook niet in de verleiding
pi_91315329
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Riann het volgende:

[..]

je kunt er ook gewoon 2 minder braden als ze met zoveel in verpaking zit doe je die overige 2 in de vriezer voor een andere keer dan kom je ook niet in de verleiding
Beste methode. :Y Heb ik ook wel eens dat het vlees aan elkaar vastgevroren zit. Gewoon alles klaarmaken en dan het overtollige meteen eruithalen en bewaren voor een volgende keer, denoods direct de diepvries in.
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2011 @ 14:59:03 #46
43556 miss_dynastie
pi_91317264
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar die mensen hadden een supermarkt :D Die kunnen er toch ook gewoon 5 laten inpakken door de vleesafdeling? :P
pi_91317365
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar die mensen hadden een supermarkt :D Die kunnen er toch ook gewoon 5 laten inpakken door de vleesafdeling? :P
er zijn ook supermarkten waar het vlees al verpakt binnen komt ;)
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2011 @ 15:04:38 #48
43556 miss_dynastie
pi_91317543
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Riann het volgende:

[..]

er zijn ook supermarkten waar het vlees al verpakt binnen komt ;)
Per zéven? Maar dan nog, je pakt er 2 uit en verkoopt die los, er zijn heus mensen die met zijn tweeen zijn en liever 2 dan 7 stuks kopen :)

Sowieso vind ik het hebben van een supermarkt eigenlijk geen excuus om ongegeneerd de winkel leeg te snaaien. Hoe boeken ze die dingen eigenlijk in de boekhouding, vraag ik me dan af? Diefstal, breuk, verloren gegaan?
pi_91318441
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Per zéven? Maar dan nog, je pakt er 2 uit en verkoopt die los, er zijn heus mensen die met zijn tweeen zijn en liever 2 dan 7 stuks kopen :)

Sowieso vind ik het hebben van een supermarkt eigenlijk geen excuus om ongegeneerd de winkel leeg te snaaien. Hoe boeken ze die dingen eigenlijk in de boekhouding, vraag ik me dan af? Diefstal, breuk, verloren gegaan?
Eigen gebruik?
Optimist tot in de kist
pi_91321196
110114_60385_HelpOnsKindIsTeDik_RTL4.png

Dat dikke figuurtje in het logo valt me nu pas op _O-.
pi_91321653
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Inderdaad en daarom kinderen ook niet gelijk zo'n grote zak chips geven, maar in een bakje doen. Is het op, jammer dan. Gewoon wachten tot de volgende keer.
signatuurloos
pi_91321690
Nicoletje O+
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2011 @ 16:33:34 #54
43556 miss_dynastie
pi_91321980
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Eigen gebruik?
Maar dat zou je toch moeten loggen? Deze kinderen kunnen pakken wanneer het uitkomt zonder iets te vragen.
  † In Memoriam † vrijdag 14 januari 2011 @ 17:34:51 #55
37843 lady-wrb
kortaf
pi_91325225
ik vond de ouders eigenlijk de grootste kinderen :(
boos worden omdat je kind groenten moet eten, je zou hem toch o|O
pi_91328393
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat zou je toch moeten loggen? Deze kinderen kunnen pakken wanneer het uitkomt zonder iets te vragen.
Zullen ze wel veel onder diefstal zetten. :P Echt, ik heb geen flauw idee hoe mensen met een winkel zoiets boekhoudkundig verantwoorden alhoewel ik wel boekhoudkundig werk heb gedaan. :')
Optimist tot in de kist
pi_91328449
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond de ouders eigenlijk de grootste kinderen :(
boos worden omdat je kind groenten moet eten, je zou hem toch o|O
Dat is, denk ik, ook het grootste probleem in dit programma....ouders zonder ruggengraat die bang zijn dat hun kinderen boos worden als ze hun zin niet krijgen. ;(
Optimist tot in de kist
pi_91342165
Dat meisje dat op haar negende voor het eerst een kopje thee dronk...zo zielig!!
Mijn ouders hadden de perfecte eet-opvoeding. Op zaterdagavond kregen we voor de hele week een ontbijtbordje met wat snoep en een fles frisdrank naar keuze. Daar mocht je zo lang of kort mee doen als je wilde. Voor de rest was het gewoon eten, en om te drinken kon je kiezen uit water of thee.
Nooit gezeur voor mijn ouders en voor ons was het heel duidelijk. Hoe moeilijk kan het zijn??
geniet nooit met mate
pi_91343460
eigelijk is dit een beetje te vergelijken met verwaarlozing van je kinderen...als je ze zo dik laat worden.
pi_91354344
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef pberends het volgende:
Zo, die Tim is slank. Hij weegt nog niet eens de helft van dat van Enrico :D.

http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)s_Kind_Is_Te_Dik.mp4
Hoe kom jij aan de .mp4 versie? Ik probeer die van de eerste aflevering te vinden maar het lukt me niet. Hoe doe je dit?
pi_91355012
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef NvM het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan de .mp4 versie? Ik probeer die van de eerste aflevering te vinden maar het lukt me niet. Hoe doe je dit?
Opnemen met GemistDownloader in MP4 formaat?
Optimist tot in de kist
pi_91359165
quote:
Bekijk hier de tweede uitzending van Help, Ons Kind Is Te Dik via RTL XL terug.
Woordgrap-alert :').
pi_91364989
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat meisje dat op haar negende voor het eerst een kopje thee dronk...zo zielig!!
Mijn ouders hadden de perfecte eet-opvoeding. Op zaterdagavond kregen we voor de hele week een ontbijtbordje met wat snoep en een fles frisdrank naar keuze. Daar mocht je zo lang of kort mee doen als je wilde. Voor de rest was het gewoon eten, en om te drinken kon je kiezen uit water of thee.
Nooit gezeur voor mijn ouders en voor ons was het heel duidelijk. Hoe moeilijk kan het zijn??
Mijn moeder vertelt nog altijd het verhaal over een ouderavond van mijn broer. Een andere moeder over het eetpatroon van haar zoontje. 'hij krijgt elke dag een blikje cola, een zakje chips en een mars mee naar school. Hij wil wel meer, maar meer krijgt hij niet mee'.
pi_91365883
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Mijn moeder vertelt nog altijd het verhaal over een ouderavond van mijn broer. Een andere moeder over het eetpatroon van haar zoontje. 'hij krijgt elke dag een blikje cola, een zakje chips en een mars mee naar school. Hij wil wel meer, maar meer krijgt hij niet mee'.
Dik Trom :X
Optimist tot in de kist
pi_91366103
Pas als je zo'n aflevering ziet besef je hoe fijn het is om een normale opvoeding te hebben gehad in elk geval wat voeding betreft. :{

Bij ons was thuis wel iets van koek en snoep aanwezig voor speciale momenten. Denk ik, weet het eigenlijk niet precies... (kun je nagaan hoe onbelangrijk het was :P). Ik kan me ook niet herrinneren dat er heel krampachtig over werd gedaan, als je ergens iets kreeg mocht je het ook wel opeten, maar je kreeg het niet standaard elke dag. Er werd dagelijks gekookt, aardappelen met vlees en groenten of pasta of een rijstgerecht. Naar school kreeg je brood en fruit mee en op school schoolmelk. Er waren wel kinderen in de klas die liga's oid bij zich hadden, maar ik vond dat maar rare, droge dingen :D Bij uitzondering werd er thuis weleens iets van patat gegeten, eens per maand ofzo? Dat vond ik op zich best lekker, maar ik gaf er verder niet zoveel om. Ik at als basisschoolkind liever witlof of bloemkool met gekookte aardappelen O+ Frisdrank hadden we ook niet standaard in huis, in het weekend of bij een uitje kregen we weleens een glas, maar dat was het dan.

Tegenwoordig worden kinderen al zielig genoemd als ze niet dagelijks snoep krijgen :|W Dat is gewoon fout gedacht, als je kinderen niet aanleert dat het normaal is dan geven ze er niks om..
pi_91366351
Vond het trouwens wel typisch dat die moeder van Tim eerst beweerde dat het beeld van die vuilniszak met snoep een shot van ervoor was en toen wist ze het ineens weer en waren het koekjes voor de crew _O-
pi_91368036
Een keer per week nasi/macaroni/kip kerrie en de rest van de week groente met aardappels. Dat is blijkbaar iets bijzonders als ik naar dit programma kijk.
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2011 @ 15:30:00 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_91368678
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Terreros85 het volgende:
Een keer per week nasi/macaroni/kip kerrie en de rest van de week groente met aardappels. Dat is blijkbaar iets bijzonders als ik naar dit programma kijk.
wat is er mis met pasta of rijst? ik eet dat soms meerdere keren per week. ik zie het als vervanging voor aardappels. je moet alleen gewoon niet drie keer opscheppen.
pi_91368822
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat is er mis met pasta of rijst? ik eet dat soms meerdere keren per week. ik zie het als vervanging voor aardappels. je moet alleen gewoon niet drie keer opscheppen.
Ik bedoel meer dat er elke dag gekookt wordt :P
pi_91369576
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Kan ook gerust, mits je maar net zoveel groenten toevoegt als je bij aardappels ook zou doen. Veel mensen in Nederland doen dat dus niet, die eten dan een flinke berg macaroni met ham/kaas saus ofzo en hooguit één schepje sla erbij.

Pasta is daarnaast wat compacter dan aardappels, dus het levert per schep meer energie. Maar als je voldoende beweegt hoeft dat geen punt te zijn.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:07:43 #71
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_91370200
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Kan ook gerust, mits je maar net zoveel groenten toevoegt als je bij aardappels ook zou doen. Veel mensen in Nederland doen dat dus niet, die eten dan een flinke berg macaroni met ham/kaas saus ofzo en hooguit één schepje sla erbij.

Pasta is daarnaast wat compacter dan aardappels, dus het levert per schep meer energie. Maar als je voldoende beweegt hoeft dat geen punt te zijn.
Volkoren pasta is dan nog beter. Daar zit je echt wel een tijd vol van. En veel groenten inderdaad. Ik kreeg vroeger ook nooit snoep of chips ofzo. Maar dat keerde zich tegen me toen ik zakgeld kreeg en zelf dingen kon kopen. En helemaal toen ik op kamers ging en zelf al mijn eten ging kopen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Dit spreekt me dan eigenlijk meer aan. Of inderdaad het ene bakje chips op zaterdagavond wat vriendinnetjes kregen.
pi_91370495
opa's en oma's zijn ook funest met snoep en cola.
pi_91373579
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
Was bij mijn ouderlijk huis niet...op de vast bezoekzondag bij oma een glaasje frisdrank...en dan ook in een kinderglaasje. Bij andere bezoekjes niet en grote bergen snoep kan ik me ook niet herinneren, 1 snoepje/koekje/chocolaatje en dat was het. :')
Optimist tot in de kist
pi_91413678
Ik heb het net gekeken en ben zo boos op die ouders. Dit is mishandeling van je kinderen. Vooral die moeder die dan de regels niet opvolgt, het gaat om je kind.
pi_91415899
Inderdaad, en dat terwijl het kind in kwestie juist zo gemotiveerd is ;(

Hij zal ook moeilijke momenten krijgen en dan heeft hij haar steun juist zo hard nodig.
pi_91416506
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
nee hoor als je opa's en oma's maar in de hand hebt >:)
ik ben een kreng volgens iedereen en moeten het met mijn regels doen.
ze hebben heel goed aangeleerd aan mij te vragen of ze iets mogen. als ze iets willen geven fruit of voor thuis als het etenstijd in zicht komt.
mama van 3 kids!
pi_91438276
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ze al dat snoepgoed en koekjes moeten weggooien?

Bij dat ene kind van 12 was er ook nog een zusje die niets te dik is, en dat meiske wordt gestraft omdat de ouders (voornamelijk moeders) geen ruggegraat hebben.

De wil bij de jongen is er alleen nu verdienen de ouders nog een fikse draai om de oren :)

En dan nog iets wat die moeder zei wat zwaar tenenkrommend was , nadat ze hadden gezien hoe zoonlief eruit zou zien op zijn 45e : Nu moet hij het zelf ook inzien!

Dat doet ie al trut!!! Nu jij nog!!
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 22:30:22 #78
43556 miss_dynastie
pi_91438657
quote:
15s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef prupke het volgende:
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ze al dat snoepgoed en koekjes moeten weggooien?

Bij dat ene kind van 12 was er ook nog een zusje die niets te dik is, en dat meiske wordt gestraft omdat de ouders (voornamelijk moeders) geen ruggegraat hebben.
Maar ook zusje at te veel van slecht voedsel. Dat weggooien vind ik verschrikkelijk (er is vast wel een voedselbank in de buurt), maar ook zusje moet uit een patroon van slecht eten gehaald worden, dus in die zin is: 'niet in huis hebben' best slim.
pi_91439452
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar ook zusje at te veel van slecht voedsel. Dat weggooien vind ik verschrikkelijk (er is vast wel een voedselbank in de buurt), maar ook zusje moet uit een patroon van slecht eten gehaald worden, dus in die zin is: 'niet in huis hebben' best slim.
Ok daar heb je wel gelijk in denk ik (zusje heeft er gewoon veel minder last van)

Maar dan nog : je moet je kind dingen leren en grenzen stellen.
Dat leren ze niet als je alles wegneemt uit huis.

(ik kan hier zo een nieuw topic over openen...)
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 22:43:12 #80
43556 miss_dynastie
pi_91439704
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef prupke het volgende:

[..]

Ok daar heb je wel gelijk in denk ik (zusje heeft er gewoon veel minder last van)

Maar dan nog : je moet je kind dingen leren en grenzen stellen.
Dat leren ze niet als je alles wegneemt uit huis.

(ik kan hier zo een nieuw topic over openen...)
Ben ik helemaal met je eens, op langere termijn is het absoluut geen oplossing. Maar op korte termijn is het wel een goede manier om het patroon dat is ontstaan (even snaaien, even snoepen) te doorbreken.
pi_91440075
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, op langere termijn is het absoluut geen oplossing. Maar op korte termijn is het wel een goede manier om het patroon dat is ontstaan (even snaaien, even snoepen) te doorbreken.
Ik ben voornamelijk benieuwd naar als de kinderen die mee doen aan dit programma... en ze zijn na 3 maanden (hoe lang het ook is ) allemaal netjes zijn afgevallen... en dat de ouders dan weer in verval raken...

Dus weer snoep en snaaivoedsel in huis halen omdat ze er zelf niet vanaf kunnen blijven.

Begrijp je wat ik bedoel?
  † In Memoriam † zondag 16 januari 2011 @ 23:01:09 #82
43556 miss_dynastie
pi_91441125
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik ben voornamelijk benieuwd naar als de kinderen die mee doen aan dit programma... en ze zijn na 3 maanden (hoe lang het ook is ) allemaal netjes zijn afgevallen... en dat de ouders dan weer in verval raken...

Dus weer snoep en snaaivoedsel in huis halen omdat ze er zelf niet vanaf kunnen blijven.

Begrijp je wat ik bedoel?
Ik begrijp je, maar ik hoop toch maar dat die ouders ('ja, ik haal redbull in huis want eerst dronk hij chocomel en dat is helemaal vet' en 'oh, is yoghurtdrank ongezond, ik dacht dat het zuivel was') ook een stukje opvoeding meekrijgen. Zo niet, dan is het bidden voor inzicht bij de kinderen zélf, maar dan wordt het een hele lange weg voor ze, als de thuisomgeving niet optimaal is.

In elk geval lijkt weghalen van de verboden vruchten me voor nu niet zo'n slecht idee, omdat je om een patroon te doorbreken rigoureus te werk moet gaan, je bent gewoon verslaafd aan zoet en vet en dat moet eruit.... maar ik snap heel goed wat jij wil zeggen :Y
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:33:50 #83
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91629467
Weer begonnen.
pi_91629491
Ik kijk ook mee *O*
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:35:10 #85
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91629541
Ik kijk ook weer :)
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_91629575
Spycam die kinderen weten vast wel dat er camera's staan of zullen ze echt verstopt zitten :P
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:35:51 #87
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629578
Ik kijk ook weer mee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_91629617
Flat screen op kamer die had ik op die leeftijd niet :P
pi_91629624
Ik erger me nu al :D
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:37:10 #90
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629656
Die moeder vond het nog erger dat die tv weg moest, apart. Is ze bang dat haar kind beneden tv wil kijken of zo?
niet zo tof doen
pi_91629692
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Die moeder vond het nog erger dat die tv weg moest, apart. Is ze bang dat haar kind beneden tv wil kijken of zo?
nee ze heeft liever dat dr kind sterft voor dr 30e :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:38:39 #92
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91629740
Nicolette die denkt dat elk kind dom is en met een muisgeluid tegen het kind aan moet praten :')
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:38:45 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629753
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee ze heeft liever dat dr kind sterft voor dr 30e :)
:o Die mensen van de snackbar/kroeg had ik nog niet gezien, dat is echt wel lastig voor een kind, al die patatjes en frikandellen voor je neus.
niet zo tof doen
pi_91629768
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
Nicolette die denkt dat elk kind dom is en met een muisgeluid tegen het kind aan moet praten :')
Zo praat ze altijd O+
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:39:14 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629779
Gesnapt!
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:39:36 #96
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91629789
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo praat ze altijd O+
Nu was het nog erger :)
pi_91629809
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:

[..]

:o Die mensen van de snackbar/kroeg had ik nog niet gezien, dat is echt wel lastig voor een kind, al die patatjes en frikandellen voor je neus.
Papa lust er zelf ook wel pap van :Y
pi_91629817
De moeder van dat supermarkt meisje :r
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:40:36 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629851
En deze moeder snoept ook af en toe uit de winkel gok ik :P
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:41:06 #100
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91629874
Haal dat ding dan gewoon weg :')
pi_91629887
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
En deze moeder snoept ook af en toe uit de winkel gok ik :P
Had toch ook een kastje waar snoep in zat maar alleen de laatjes hoefde leeg gehaald te worden 8)7
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:41:27 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629901
Ja, haal die playstation weg en geef hem een voetbal.
niet zo tof doen
pi_91629915
129 kilo bij 12 jaar?! Das twee keer zo zwaar als ik ben :o
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:41:54 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629933
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef WcPot het volgende:

[..]

Had toch ook een kastje waar snoep in zat maar alleen de laatjes hoefde leeg gehaald te worden 8)7
Ja, ze wilde zelf nog wat snoepen.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:42:23 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_91629949
Die moeder is niet lief, die is slap.
niet zo tof doen
pi_91630001
De moeders zijn de zwakke schapen
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:43:52 #107
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630017
quote:
13s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:43 schreef Laysa het volgende:
De moeders zijn de zwakke schapen
En de vaders zijn nog slapper, die durven niets te zeggen.
niet zo tof doen
pi_91630051
Bijna een faceplant :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:44:51 #109
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91630068
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
:?
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:46:18 #110
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91630150
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
Wat een constructie ook met overhangende afstap voor beginners. :')
pi_91630437
Het is weer begonnen
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:52:35 #112
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:52:36 #113
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91630476
Thee is ook lekker warm
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:53:13 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630527
Als hij de hele dag heeft gewerkt en ook nog geschaatst, wat maakt 1 kopje chocomel dan uit? Of ben ik nu ook slap?
niet zo tof doen
pi_91630534
Zie die moeder autoritair zijn en die vader er als een lamlul bij zitten :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:54:33 #116
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630613
O+ die schat doet zo goed zijn best.
Dat verhaal over die bitterballen :')
niet zo tof doen
pi_91630627
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef MissJ het volgende:
Zie die moeder autoritair zijn en die vader er als een lamlul bij zitten :')
Vader zal wel niks te vertellen hebben thuis anders krijgt hij vast de volle laag als de camera's uit zijn.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:55:25 #118
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91630652
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
O+ die schat doet zo goed zijn best.
Stiekem is het ook een heerlijk joch echt een schoffie.
pi_91630701
Dit is de eerste aflevering die ik kijk. Die ouders moeten eens flink aangepakt worden wat betreft hun verantwoordelijkheidsgevoel en opvoedkundige kwaliteiten.

Wel beamen dat je kind veel te dik is (en wat ik tot nu toe heb gezien die ouders zelf ook allemaal) en dat er structurele maatregelen genomen moeten worden, maar niet zelf kunnen bedenken dat je je kind wat vaker de straat op moet schoppen met een bal, fiets, inline-skates of noem maar op.

En dat er 's avonds gewoon aardappelen-groete-vlees of pasta of rijst met groente/saus op tafel staat. En een slotje op de voorraadkast zodat de koekjes bewaard worden voor als oma op zondagmiddag een kopje thee komt drinken.

Wat ben ik toch blij met ouders die zich wel ECHT om hun kinderen bekommerden. Chips en frisdrank was voorbehouden voor het weekend. Doordeweeks mocht ik alleen melk bij het ontbijt en de lunch en verder ranja, thee of water. En uit school 2 of 3 snoepjes uit de snoeptrommel, of een mini-mars o.i.d. En dan 's avonds nog een koekje bij de thee. Meer niet.

En één van m'n ouders was ook altijd thuis. Dus stiekem nog een extra snoepje pakken zat er niet in.

En 1x in de week werd er ook wel patat of pannekoeken o.i.d. gegeten. Is ook geen probleem voor een kind wat regelmatig buiten rond rent. Als de hoeveelheden ook maar met mate zijn.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:56:46 #120
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91630728
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Als hij de hele dag heeft gewerkt en ook nog geschaatst, wat maakt 1 kopje chocomel dan uit? Of ben ik nu ook slap?
Niet als je kind een gezond gewicht heeft.
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:56:47 #121
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91630731
Hij zit naast de juf?
pi_91630741
"Moet ik je nog tips geven?" _O_ Geniaal.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 20:58:22 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630814
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef hexje het volgende:

[..]

Niet als je kind een gezond gewicht heeft.
Of je maakt zelf warme chocomel met cacao en halfvolle melk, dan is het minder vet en minder zoet.

Ik dacht dat die tv's al weg waren.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 20:58:24 #124
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91630818
Hmmm... lekker met frikandellen op schoot aan het kijken :Y)
pi_91630864
Die moeder wil weer niet mee doen. In het kader van het goede voorbeeld is dit toch wel het minste wat je kan doen. toch?
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:00:19 #126
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630934
Die mensen weten ook niet hoe je een kind bezig kunt houden, ze kunnen ook samen een spelletje doen in plaats van samen tv kijken.
niet zo tof doen
pi_91630952
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Chocomel is een uitstekende hersteldrank na sport zelfs!

Het valt mij wel op dat hier eigenlijk alle schuld bij de ouders ligt..
Een van die kinderen zei ook dat hij had verbeterd en nu altijd ontbijt.
Wtf denk ik dan, je stuurt als ouders zijnde je kind toch met een ontbijtje in zijn/haar lichaam naar school toe? Geen wonder dat ie gaat vreten dan...
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:01:16 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_91630980
Die vader is ook een slappe hap, ja als je het doet krijg je een mooie nieuwe pc met touchscreen :{
niet zo tof doen
pi_91631044
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Ataraxy het volgende:
Hmmm... lekker met frikandellen op schoot aan het kijken :Y)
Doe mij ook is een doos friekadellen :D
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_91631101
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Dit is de eerste aflevering die ik kijk. Die ouders moeten eens flink aangepakt worden wat betreft hun verantwoordelijkheidsgevoel en opvoedkundige kwaliteiten.

Wel beamen dat je kind veel te dik is (en wat ik tot nu toe heb gezien die ouders zelf ook allemaal) en dat er structurele maatregelen genomen moeten worden, maar niet zelf kunnen bedenken dat je je kind wat vaker de straat op moet schoppen met een bal, fiets, inline-skates of noem maar op.

En dat er 's avonds gewoon aardappelen-groete-vlees of pasta of rijst met groente/saus op tafel staat. En een slotje op de voorraadkast zodat de koekjes bewaard worden voor als oma op zondagmiddag een kopje thee komt drinken.

Wat ben ik toch blij met ouders die zich wel ECHT om hun kinderen bekommerden. Chips en frisdrank was voorbehouden voor het weekend. Doordeweeks mocht ik alleen melk bij het ontbijt en de lunch en verder ranja, thee of water. En uit school 2 of 3 snoepjes uit de snoeptrommel, of een mini-mars o.i.d. En dan 's avonds nog een koekje bij de thee. Meer niet.

En één van m'n ouders was ook altijd thuis. Dus stiekem nog een extra snoepje pakken zat er niet in.

En 1x in de week werd er ook wel patat of pannekoeken o.i.d. gegeten. Is ook geen probleem voor een kind wat regelmatig buiten rond rent. Als de hoeveelheden ook maar met mate zijn.
Eensch.
Gelukkig ging het bij mij thuis ook zo. 's Ochtends mocht ik TV kijken, en 's avonds voor het eten ook eventjes. In totaal niet meer dan een uur per dag. En af en toe een half uurtje computeren. Verder werd ik zoveel mogelijk gestimuleerd om buiten te spelen, of binnen met Lego oid. Of ik was aan het timmeren oid. In ieder geval bezig zijn. Ik deed dat ook veel liever dan computeren enzo.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:03:53 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631121
Die ouders zijn ook echt niet echt een voorbeeld, die kinderen zijn meer gemotiveerd dan die domme ouders.
niet zo tof doen
pi_91631147
Bedenk eens wat sportiefs. Vader uuhhhh niet op de bank zitten maar met de auto ergens naar toe gaan. Ga dan op de fiets ergens naar toe.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:07:06 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631289
Die kinderen vervelen zich gewoon, daarom willen ze tv kijken en gamen.

Uh wat hij er van vindt? Hij moet het maar accepteren.
niet zo tof doen
pi_91631352
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:

Sowieso een apart fenomeen dat ouders met kinderen onderhandelen
pi_91631353
Weg met die tv, het kind is 12 jaar...wie heeft het hier nou voor het zeggen? :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:08:27 #136
27699 Ravage
thinking about you
pi_91631354
Slechte compromis :P
i'm not living, i'm just killing time
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:08:51 #137
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631368
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja precies, je bent niet zijn vriendje, maar zijn vader.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:09:30 #138
332634 joyric
slimheid is niet te koop maar.
pi_91631394
nu de derde aflevering. echt waar die regels die mevrouw cokesnuif stelt zijn erg vreemd.

die kids zijn te dik ja maar dan hoef je de tv toch niet af te pakken. wat heeft tv kijken met dik zijn te maken??????
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:09:32 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631397
WTF is er schofterig aan om die tv weg te halen?
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:09:46 #140
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91631411
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:

Toen ik hun leeftijd had verveelde ik mij nooit, buitenspelen was aan de orde
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:09:57 #141
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631422
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef joyric het volgende:
nu de derde aflevering. echt waar die regels die mevrouw cokesnuif stelt zijn erg vreemd.

die kids zijn te dik ja maar dan hoef je de tv toch niet af te pakken. wat heeft tv kijken met dik zijn te maken??????
Nou dat ene kind bijvoorbeeld is gameverslaaf.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:10:08 #142
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91631431
Die moeder van Enrico is ook een lekker voorbeeld met haar 400 kilo overgewicht _O- _O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:10:17 #143
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631443
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Toen ik hun leeftijd had verveelde ik mij nooit, buitenspelen was aan de orde
Ik was ook altijd buiten, mijn moeder moest me naar binnen roepen om te gaan eten.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:10:22 #144
27699 Ravage
thinking about you
pi_91631449
Wauw 7 calorieën in 2 minuten
pi_91631463
Hoppa, de sneeuw in...ga maar een sneeuwpop maken. i.p.v. weer met die computer bezig te zijn. }:|
Optimist tot in de kist
pi_91631465
"buiten spelen in de sneeuw is niet zo leuk"...... Volgens mij weet een kind niet wat spelen is, als ze spelen in de sneeuw niet leuk vinden.
pi_91631485
lool 5 toolbars op dat computerscherm.
pi_91631489
De ouders zijn denk ik ook niet de slimste. Wat wil je ook als je vader magazijn medewerker is. Ik wil niet zeggen dat magazijn werk slecht is moet ook gebeuren. Ga dan s'avonds een bordspel spelen gezellig rond de tafel.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:11:15 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631495
Holy shit die buik van die vent :')
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:11:22 #150
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91631502
Zelfs hun browser heeft een overgewicht aan toolbars :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:11:23 #151
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91631503
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik was ook altijd buiten, mijn moeder moest me naar binnen roepen om te gaan eten.
Vroeger was alles beter ^O^ O+.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_91631535
nou vader en zoon lijken wel op elkaar toen ze de kleedkamers uitkwamen
namaste
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:12:15 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631544
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Sommige dingen wel ja ;) Maar mijn neefje van 12 is ook altijd buiten, dus het KAN wel.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:12:34 #154
27699 Ravage
thinking about you
pi_91631556
Als die ma nou mee zou zwemmen hoeven ze maar 16 baantjes p.p.
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:12:42 #155
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91631564
omfg, na 5 baantjes al moe. Ik doe er altijd 75-100 per keer _O-
pi_91631565
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
WTF is er schofterig aan om die tv weg te halen?
Je moet altijd overleggen met je kinderen...altijd...zucht. Weg met dat ding en als je zit te zeuren dan heb je straks een lege kamer zou mijn vader zeggen. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:13:06 #157
332634 joyric
pi_91631584
ja idd vroeger was alles beter. maar ja we leven nu. niet vroeger. en ja buiten spelen is iets goeds.
pi_91631585
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Ivo1985 het volgende:
"buiten spelen in de sneeuw is niet zo leuk"...... Volgens mij weet een kind niet wat spelen is, als ze spelen in de sneeuw niet leuk vinden.
Inderdaad, dat sloeg alles.
pi_91631589
"sporten op de Wii."
"gezond eten met de acti fry."
"ma, zullen we hardlopen." NEE

wtf dit programma is echt erg.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:13:26 #160
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Je moet altijd overleggen met je kinderen...altijd...zucht. Weg met dat ding en als je zit te zeuren dan heb je straks een lege kamer zou mijn vader zeggen. :')
Ik zou een hele slechte moeder zijn, ik had die tv al meteen de deur uit gedaan en gezegd, ga lekker buiten spelen, luiwammes.
niet zo tof doen
pi_91631610
Ik verveelde me vroeger nooit had de barbies of ik speelde buiten, weer of geen weer :P
Die ouders zijn gewoon een hele grote oorzaak van het overgewicht van hun kinderen, ze zijn totaal niet consequent genoeg.
pi_91631612
quote:

[..]

_O_
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:14:06 #163
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91631630
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef trovey het volgende:

[..]

Overleggen met een informerend karakter is niks mis mee, maar dit gaat nergens meer over. :')
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:14:12 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631636
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef joyric het volgende:
ja idd vroeger was alles beter. maar ja we leven nu. niet vroeger. en ja buiten spelen is iets goeds.
Waarom zou je nu niet buiten kunnen spelen? Ze wonen zo te zien niet midden in het Centrum van Amsterdam.
niet zo tof doen
pi_91631644
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zou een hele slechte moeder zijn, ik had die tv al meteen de deur uit gedaan en gezegd, ga lekker buiten spelen, luiwammes.
:Y
Optimist tot in de kist
pi_91631667
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:

[..]

Dat is te danken aan het jarenlange pamperbeleid van de Nederlandsche overheid, straffen zou namelijk traumatisch kunnen zijn voor een kind..
pi_91631673
Ik ken genoeg kinderen die, als het droog is, het liefst naar buiten gaan. Gamen is voor hen alleen om de verveling binnen tegen te gaan op het moment dat ze binnen moeten blijven ('s avonds en met slecht weer).

Wat ze nu doen is mijn favo hobby. Beetje scouting. Lekker buiten in het bos aanklooien.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:15:15 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631679
Die moeder heeft een schop onder haar kont nodig, wat een voorbeeld voor dat kind }:|
niet zo tof doen
pi_91631701
Ik weet nog wel toen ik op de basisschool zat op woensdag middag vrij. Bij een vriendje op de boerderij spelen van half twee tot half vijf a vijf uur. En toen mijn moeder kwam om mij op te halen snel verstoppen zodat je toch nog iets langer kon blijven _O_
pi_91631708
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:14 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Overleggen met een informerend karakter is niks mis mee, maar dit gaat nergens meer over. :')
Die ouders zijn gewoon bang dat ze eens ruzie krijgen met hun kinderen daarom stellen ze geen grenzen...tja, kinderen opvoeden wil wel eens betekenen dat kind en ouder het niet met elkaar eens zijn. :P
Optimist tot in de kist
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:16:42 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631739
Ach ja, beetje reclame tussendoor voor die appels.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:16:51 #172
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91631743
Wat zullen die kinderen denken van die appels?
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:17:11 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631760
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
Die denken: was het maar een bitterbal.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:17:15 #174
27699 Ravage
thinking about you
pi_91631765
quote:
"Eventjes in de acti-fry"
pi_91631768
quote:
kan je dit eten ?:S
namaste
pi_91631770
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Dat is te danken aan het jarenlange pamperbeleid van de Nederlandsche overheid, straffen zou namelijk traumatisch kunnen zijn voor een kind..
En dan worden de kinderen nog van je afgepakt omdat je ze mishandeld terwijl het gewoon een corrigerende tik was
pi_91631773
Heb totaal niet het idee dat het de ouders van die kinderen zijn.
Ze zijn allemaal bang dat ze het niet goed doen en ruzie met het kind krijgen. :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:17:48 #178
332634 joyric
pi_91631786
kennen ze überhaupt het begrip appel wel?????
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:18:24 #179
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91631821
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef joyric het volgende:
Die ene familie had een imac, van Apple. :'(
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:18:27 #180
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91631822
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef Ravage het volgende:

[..]

"Eventjes in de acti-fry"
hahaha
pi_91631829
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef joyric het volgende:
Een appel komt toch uit de supermarkt zullen die kinderen wel denken
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:18:37 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631830
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

Die ene familie had een imac, van Apple. :'(
:D
niet zo tof doen
pi_91631855
quote:

[..]

dat ja.
Ik speelde ook altijd buiten, fietsen, rolschaatsen etc. Verder deed ik ook aan sport vanaf mijn 8e jaar.

Nu ben ik trouwens een enorme luiwammes geworden, maar goed :') _O-
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:19:40 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_91631880
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef MissJ het volgende:

[..]

dat ja.
Ik speelde ook altijd buiten, fietsen, rolschaatsen etc. Verder deed ik ook aan sport vanaf mijn 8e jaar.

Nu ben ik trouwens een enorm luiwammes geworden, maar goed :') _O-
Dat laatste ben ik nu ook :@ maar ik ben niet dik gelukkig.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:19:55 #185
332634 joyric
pi_91631889
en idd overgewicht bij kinderen is te wijten aan de ouders niet aan het kind. nu heeft rtl weer wat bedacht en dat kind is nu de dupe daarvan. nu nogeens dubbelop. is al erg genoeg dat je als ouder je kind zo ver laat komen. en dan je kind ook nog vol trots op tv.
pi_91631943
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik nu ook :@ maar ik ben niet dik gelukkig.
hihihi :P
Ik ben ook niet dik gelukkig, weet prima wat een goed eetpatroon is enzo :Y
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:21:37 #187
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91631997
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Voor je weet krijgen ze verkeerde vriendjes en gaan ze rotzooi trappen ;).
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:22:05 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632033
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

hihihi :P
Ik ben ook niet dik gelukkig, weet prima wat een goed eetpatroon is enzo :Y
Ik eet niet echt supergezond, maar wel veel fruit en snoepen doe ik helemaal amper, als ik een doos bonbons heb (wat zelden voorkomt), dan doe ik daar zo 2 weken mee.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:22:11 #189
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91632041
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef PirE het volgende:

[..]

Voor je weet krijgen ze verkeerde vriendjes en gaan ze rotzooi trappen ;).
zijn ze tenminste wel buiten ^O^
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:22:21 #190
332634 joyric
pi_91632053
hier het zelfde. maar uh had rtl het programma niet beter : "help me ouders mesten me vet" kunnen noemen.
pi_91632140
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef MissJ het volgende:

[..]
Nu ben ik trouwens een enorme luiwammes geworden, maar goed :') _O-
Ik ook wel. Maar ik heb nog steeds mijn goede eetgewoonten. Ik heb nog paaseitjes in huis van afgelopen jaar... Gewoon geen behoefte aan om die op te eten. Ik eet net zo lief wat fruit.

En ik pak ook niet altijd de auto. Fietsen of lopen voor korte stukjes zit er wel aardig ingebakken.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:23:43 #192
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632147
Toch snap ik niet goed waarom dat ene kind, die uit Wormer, zo dik is, hij snoept niet, dat zei hij zelf en de moeder ook en hij beweegt volgens mij ook best veel, ook voordat dit programma begon, hij voetbalde, fietste.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:24:49 #193
332634 joyric
pi_91632211
karina er zit een verschil tussen zeggen en doen he.
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:24:50 #194
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91632212
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik niet goed waarom dat ene kind, die uit Wormer, zo dik is, hij snoept niet, dat zei hij zelf en de moeder ook en hij beweegt volgens mij ook best veel, ook voordat dit programma begon, hij voetbalde, fietste.
Heb niet alles gezien, maar het kan ook aanleg zijn (of een stofwisselingsziekte).
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:25:19 #195
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91632237
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Heb niet alles gezien, maar het kan ook aanleg zijn (of een stofwisselingsziekte).
Ziektes hebben ze onderzocht en uitgesloten :Y
pi_91632242
Dan krijgt dat kind thuis blijkbaar thuis grote hoeveelheden vet voedsel voorgeschoteld. In plaats van een paar door mams geschilde en gekookte piepers met wat verse groente er bij.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:25:24 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632247
[..]

[/quote] Ze waren helemaal medisch onderzocht, dus dat was het ook niet. Misschien toch heel veel frisdrank.
niet zo tof doen
pi_91632253
Nou die vader heeft er zin in zeg hahaha :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:25:59 #199
332634 joyric
pi_91632293
dat klopt. dan word je in ene dik. en dan hoor je als ouder zijnde achter je oren te krabben en dan naar de huisarts te gaan om dat te laten onderzoeken.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:26:35 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632328
Dit lijkt me best wel eng eigenlijk.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:26:35 #201
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91632329
Die metalen buis is echt goed neergehangen... :')
pi_91632343
pas op denk om het afstapje :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:26:46 #203
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91632346
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Dat fietsen valt mee, het fiets ritje van school naar huis was 2 minuten zei die net.
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:27:09 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632366
Hij denkt aan zijn overleden vader als hij gaat abseilen :?
niet zo tof doen
pi_91632396
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:

[..]

En dan worden de kinderen nog van je afgepakt omdat je ze mishandeld terwijl het gewoon een corrigerende tik was
Jij snapt wat ik bedoel. En worden ze niet aangepakt dan groeien ze op als bondkraagjes om het maar even cru te zeggen.
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:27:52 #206
332634 joyric
pi_91632427
als ouder geef je dan wel weer een lekker voorbeeld hoe maak ik mijn kind bang
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:27:54 #207
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632431
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat fietsen valt mee, het fiets ritje van school naar huis was 2 minuten zei die net.
Vorige week hadden ze het volgens mij over een langere fietsrit en hij vertelde over sporten maar dat, dat niet meer goed ging omat hij dik was geworden.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:27:57 #208
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91632438
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me best wel eng eigenlijk.
Valt wel mee. Ik heb ook hoogtevrees maar dit durf ik wel. Gewoon naar die wand blijven kijken en niet in de diepte kijken.
pi_91632461
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef joyric het volgende:
dat klopt. dan word je in ene dik. en dan hoor je als ouder zijnde achter je oren te krabben en dan naar de huisarts te gaan om dat te laten onderzoeken.
precies ja. En deze ouders hebben gewoon niet op tijd ingegrepen en dat vind ik zeer ernstig.
Dat je niet zo heel goed weet wat een goed eetpatroon is, ok, dat kan gebeuren. Maar als je dan toch ziet dat je kind steeds dikker wordt, doe er dan GVD wat aan!!!
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:28:20 #210
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632469
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef PirE het volgende:

[..]

Valt wel mee. Ik heb ook hoogtevrees maar dit durf ik wel. Gewoon naar die wand blijven kijken en niet in de diepte kijken.
Ik heb geen hoogtevrees, maar ik zou meer bang zijn te vallen.
niet zo tof doen
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:28:51 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632521
Wat janken die mensen toch veel.
niet zo tof doen
pi_91632524
Ben echt benieuwd of zij gaat...zo ja...knap ^O^
Zo nee...had het wel verwacht :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:29:20 #213
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91632556
Wat is dit, LOI psychologische hulp op een toren? :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:29:22 #214
332634 joyric
pi_91632561
ja dat is heel simpel elke traan is 10 euro waard goudmijn
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:29:30 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91632575
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Hoeveel calorieen verbrand je daar eigenlijk mee?
pi_91632576
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef PirE het volgende:

[..]

Stofwisselingsziekte is al uitgesloten met medische onderzoeken. Uiteraard heeft de ene persoon meer aanleg tot aankomen dan de andere maar dan moet je , als ouder in dit geval, helemaal opletten dat je kind niet zoveel gaat aankomen. Dat kan betekenen dat je kind inderdaad niet zoals een andere kind elke dag kan snoepen...tja dat is nu eenmaal zo, beter dan nu aan wennen dan daar te laat achter te komen en het moeten afwennen.
Optimist tot in de kist
pi_91632577
quote:

[..]

Ik heb geen hoogtevrees, maar ik zou meer bang zijn te vallen.
Heb zelf wel hoogtevrees, maar abseilen vind ik ook geweldig om te doen. Heb het eens gedaan, vond het echt kicken!!
Voor het vallen hoef je niet bang te zijn, wel voor het neerkomen!
pi_91632597
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Vorige week hadden ze het volgens mij over een langere fietsrit en hij vertelde over sporten maar dat, dat niet meer goed ging omat hij dik was geworden.
Hij kwam toch ineens per maand een kilo aan?
pi_91632600
quote:
Omdat ze allemaal zwak zijn en geen discipline hebben, dan is de waarheid ineens hard.
pi_91632608
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Ataraxy het volgende:
Wat is dit, LOI psychologische hulp op een toren? :')
_O-
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:30:04 #221
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91632633
Ik snap niet dat je hier zo hard om gaat huilen of gaan denken over je overleden vader
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:30:05 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632635
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij kwam toch ineens per maand een kilo aan?
Ja klopt en een broek van 2 weken oud paste al niet meer.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:30:12 #223
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91632644
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef CasB het volgende:

[..]

Omdat ze allemaal zwak zijn en geen discipline hebben, dan is de waarheid ineens hard.
Excact. ^O^
  Moderator donderdag 20 januari 2011 @ 21:30:17 #224
9859 crew  Karina
Woman
pi_91632649
Dat gaat lekker.
niet zo tof doen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:30:31 #225
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91632673
Ah daar was de metalen balk. :')
pi_91632682
Goed eindelijk doorzettingsvermogen
pi_91632691
Ja welke idioot hangt daar nu ook zon gladde balk neer :')
pi_91632733
Das om te zorgen dat die mensen daar niet op het randje blijven staan
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:31:24 #229
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91632742
Conditietest, daar keek ik vroeger altijd naar uit
pi_91632744
Godverdomme, dat varken ging hinniken. Is het nou een paard of een varken? :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:31:29 #231
332634 joyric
pi_91632749
ik weet al wat die ouders gedaan hebben er bestaan 100den kookboeken. hun hebben gewoon dat ene zieke boek gelezen hoe mest ik mijn kind vet
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:32:26 #232
332634 joyric
pi_91632802
casb ik denk een paard dat eet meer en is zwaarder
pi_91632807
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Jij snapt wat ik bedoel. En worden ze niet aangepakt dan groeien ze op als bondkraagjes om het maar even cru te zeggen.
Volgens mij hoeven kinderen ook maar één keer iets te zeggen tegen een school arts en je word helemaal gescreend :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:33:11 #234
332634 joyric
pi_91632839
geen idee hoe dat met schoolartsen gaat zo groot is ons kind nog niet
pi_91632856
was gezellig :W
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:33:46 #236
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91632879
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef joyric het volgende:
ik weet al wat die ouders gedaan hebben er bestaan 100den kookboeken. hun hebben gewoon dat ene zieke boek gelezen hoe mest ik mijn kind vet
Zo moeilijk is het niet om gezond te koken, maar het is natuurlijk veel makkelijker om even een pizza in de oven te gooien of om de frituur aan te zetten. Groenten staan ook nog maar zelden op tafel.
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:34:07 #237
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91632910
Tot volgende week. :W
pi_91633011
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef joyric het volgende:
geen idee hoe dat met schoolartsen gaat zo groot is ons kind nog niet
Ik had dacht ik een keer tegen zo'n school arts gezegt dat ik gepest werd en dat ik dan in een hoekje ging zitten huilen terwijl er niks van waar was. Ik had toen zo iets gezegt. Maar mijn moeder kreeg toen wel telefoon. s'morgens toen ik van huis ging vertelde ik tegen mijn moeder ik maak er wel wat van :+
pi_91633946
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef WcPot het volgende:

[..]

Volgens mij hoeven kinderen ook maar één keer iets te zeggen tegen een school arts en je word helemaal gescreend :')
Die lui zijn nog erger dan het consultatiebureau.. Verschrikkelijk. Mijn jongste dochter moest er laatst naar toe en ze had een vieze sok (beetje modder aan de bovenkant). Begint dat mens er meteen over te emmeren.. Zegt mijn vrouw doodleuk 'Een kind moet toch buiten spelen? Ik kan niet veertig keer per dag schone kleren aantrekken'. Stil was dat mens
pi_91646719
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
Ik vraag me af hoe zo'n mooi popje dat zelf nooit dik is geweest en altijd bewonderd is om haar uiterlijk, zich kan inleven in z'n kind.

Je ziet dat ze haar best doet, maar ik heb geen idee of ze daadwerkelijk weet hoe het is om veels te zwaar te zijn.

Binnenkort nog zo'n programma, met de titel 'Obese'. Met Wendy Van Dijk. Ook zoëen. :{
pi_91647128
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef WcPot het volgende:

[..]

Nee dat was die moeder van de cafetaria.
pi_91647189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Heeft niets met vroeger te maken. Eerder met wel een tv/pc op je kamer. :') Als je dat niet hebt speel je vanzelf veel meer buiten.
pi_91648252
Alsof het weghalen van de tv's van die kinderen gaat helpen met afvallen.
Ik snap de gedachtegang wel, kids hebben geen tv meer en kunnen dan meer tijd besteden aan lichaamsbeweging, maar lijkt me dat zoiets ook op een andere manier kan worden ingepland? (bv op vaste tijden/dagen aan sport doen)

Beetje onnodige dramatiek imo
pi_91650126
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef L_auteur het volgende:
Ik snap de gedachtegang wel, kids hebben geen tv meer en kunnen dan meer tijd besteden aan lichaamsbeweging, maar lijkt me dat zoiets ook op een andere manier kan worden ingepland? (bv op vaste tijden/dagen aan sport doen)

screentime was 2 uur maar om 21.30 of nog later nog niet slapen gaat van je energie van de volgende dag af. dus de volgende morgen is hij of zij moe en heeft geen zin in sporten. denk dat dat er achter zit. daarbij ook beter voor school om te presteren.

ik heb gisteren niet gekeken maar vanavond even kijken.

omg wat staat mij in april te wachten voor het eerst naar de schoolarts :X wij moesten eerder dan normaal ivm met het gewicht. 8)7 kind weegt een half kilo meer dan het normale kind. :{
mama van 3 kids!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 11:32:37 #246
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91652045
quote:

Ik denk dat een tv op de kamer sowieso niet de bedoeling is voor kinderen. Misschien als ze eenmaal een beetje zijn opgevoed kun je ze wat verantwoordelijkheid en vertrouwen geven door een tv op de kamer te zetten. Die vader van Enriqo doet alsof het een grondrecht is.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:14:05 #247
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91655673
quote:

Er is in deze gezinnen al gebleken dat ze het moeilijk vinden om consequent te zijn en blijven. Ik denk dat er daarom wordt gekozen om de tv dan maar weg te halen.
pi_91710047
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Ataraxy het volgende:
Die metalen buis is echt goed neergehangen... :')
Ja, wat was het nut van die enorme buis in godsnaam? Dan heb je toch totaal geen grip :?
pi_91790735
Vind het echt te gek voor woorden dat je als ouder zijnde het zo ver laat komen! Dit is ook niet de schuld van de kinderen, maar van de ouders. Ik snap echt niet dat je je kind dat aan kan doen. En nu moeten ze "voor straf" door iets wat de ouders hun schuld is afvallen.
Het had nooit zover hoeven komen, ze hebben niet een beetje overgewicht, maar dit had veel eerder verholpen kunnen worden als de ouders de kinderen niet hadden volgestouwd met snoep en vette dingen.
Sorry en als ik dan zie dat een moeder stiekem snoep heeft verstopt, omdat ze het anders zielig vindt voor haar kind, dat is echt te bizar voor woorden.
Blijkbaar wil ze haar kind niet helpen, maar alleen maar verder de vernieling inhelpen.

Nee sorry en dan nu zielig doen dat ze het zo zielig vinden! Vind dit ook een vorm van kindermishandeling (lichamelijk en geestelijk)
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2011 @ 14:24:13 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_91797575
volgens mij gaat dit ook niet blijvend zijn.
zodra de camera's verdwenen zijn, gaan ze weer op de oude voet verder met het vetmesten van de kids.
pi_91921160
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Heeft niets met vroeger te maken. Eerder met wel een tv/pc op je kamer. :') Als je dat niet hebt speel je vanzelf veel meer buiten.
Dat hadden we vroeger dus niet :P

Dus jullie hebben beide gelijk :Y
pi_91954798
Vanavond weer, half 9 RTL4 *O*
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:44:08 #253
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91954887
Ik zet de chips alvast klaar. :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:46:39 #254
42366 Staal
pi_91955027
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
Hoezo? Jij had toch nooit iets in huis?
Un certain jeune homme
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:46:58 #255
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91955043
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef hexje het volgende:
Vergeet de fles frisdrank en koekjes niet.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:49:50 #256
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91955181
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Staal het volgende:

[..]

Hoezo? Jij had toch nooit iets in huis?
Mijn ouders niet. Ik ben opgegroeid met heel weinig snoep en ander lekkers in huis.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:53:07 #257
42366 Staal
pi_91955343
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef hexje het volgende:

[..]

Mijn ouders niet. Ik ben opgegroeid met heel weinig snoep en ander lekkers in huis.
Dus haal je de schade nu maar een beetje in?
Un certain jeune homme
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:55:25 #258
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91955450
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Staal het volgende:

[..]

Dus haal je de schade nu maar een beetje in?
Nope, veel snoep vind ik niet eens lekker.
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:57:55 #259
42366 Staal
pi_91955570
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef hexje het volgende:

[..]

Nope, veel snoep vind ik niet eens lekker.
Chips wel he?
Un certain jeune homme
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:03:03 #260
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91955795
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:57 schreef Staal het volgende:

[..]

Chips wel he?
Nope, 1 handje is meer dan genoeg. Van meer word ik misselijk. Daarom koop ik geen chips. Ik ga straks kijken met een kopje kamillethee. Zonder koekje of iets anders lekkers.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:08:00 #261
42366 Staal
pi_91955979
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef hexje het volgende:

[..]

Nope, 1 handje is meer dan genoeg. Van meer word ik misselijk. Daarom koop ik geen chips. Ik ga straks kijken met een kopje kamillethee. Zonder koekje of iets anders lekkers.
Eetstoornissen komen veel voor bij mensen die in jeugd helemaal niets mochten.

Het gaat eigenlijk om die balans zien te vinden. Niks mis met een extraatje.
Un certain jeune homme
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:28:25 #262
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91957053
Zie je dat is het probleem van de huidige maatschappij. Niet veel snoepen staat gelijk aan een eetstoornis. :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:32:11 #263
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91957227
Het gaat beginnen. *O*
pi_91957285
* fespo gooit bitterballen in de frituur
pi_91957306
Dit wordt een leuke aflevering. :P
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:34:48 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_91957381
Ze zeiden het al goed in het begin: Moeders die geen nee kunnen zeggen...
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:35:00 #267
42366 Staal
pi_91957395
quote:
6s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef hexje het volgende:
Zie je dat is het probleem van de huidige maatschappij. Niet veel snoepen staat gelijk aan een eetstoornis. :P
Was het maar zo rooskleurig.

Of men vreet te veel of men wordt al misselijk na 1 handje chips. Het is allebei niet normaal.
Eetstoornissen vormen een heel groot probleem inderdaad.
Un certain jeune homme
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:36:03 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_91957459
Die moeder doet het al helemaal fout: voor iedereen iets anders koken en dat kind doet overal maar appelmoes op :')
niet zo tof doen
pi_91957490
nog een vleesje
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:37:11 #270
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_91957523
Rookworst...dan is het logisch dat je kinderen vet worden...
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:37:16 #271
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91957529
Vergeten ze die spycams?
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:37:37 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_91957549
De een eet te weinig, de ander teveel.
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:38:27 #273
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91957596
Leuke moeder... :')
pi_91957601
wtf zeg, zegt die dikke zeug van een moeder tegen haar kind dat ze een zielig persoon is.
Kijk even naar jezelf dik wijf, jij eet blijkbaar ook niet goed en jij moet jouw kind leren wat goed is!
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:38:35 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_91957607
:o zo praat je toch niet tegen een kind! Die krijgt een minderwaardigheidscomplex.
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:38:37 #276
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91957611
o mijn god. :*
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:38:53 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_91957623
Gaan die wanstaltige varkens van ouders ook op dieet?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:39:39 #278
42366 Staal
pi_91957680
Anorhexje negeert mijn postje maar. Zeker te zwaar op de maag?
Un certain jeune homme
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:39:39 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_91957681
Die moeder heeft die kinderen totaal verpest door de een maar vreten te geven en de ander maar niet te laten eten.
niet zo tof doen
pi_91957952
alsof je conditie gelijk gigantisch beter wordt als je van 129 naar 125 kilo afvalt :') :') :')
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:45:13 #281
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91957992
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
alsof je conditie gelijk gigantisch beter wordt als je van 129 naar 125 kilo afvalt :') :') :')
Ze moeten ook bewegen he.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:45:28 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_91958000
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
Ik vind 125 kg nog steeds heel veel. Dat is meer dan 1,5 keer mijn gewicht :o
pi_91958187
125 kg is zelfs meer dan 2x mijn gewicht. Maar ik ben ook maar 1,65m. dan is 57 kilo wel voldoende. Alleen zou ik ook wat meer aan m'n conditie moeten doen, net als deze kinderen.

Met m'n eetgewoontes is het wel redelijk gesteld.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:51:43 #284
311468 Van_Poppel
pi_91958320
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
125 kg is zelfs meer dan 2x mijn gewicht. Maar ik ben ook maar 1,65m. dan is 57 kilo wel voldoende. Alleen zou ik ook wat meer aan m'n conditie moeten doen, net als deze kinderen.

Met m'n eetgewoontes is het wel redelijk gesteld.
Je hebt een BMI van 21...netjes!
pi_91958359
Als je een tv van je kinds kamer afhaalt is dat niet in de zeik nemen. Je niet aan 2 uur screentime(wat een kutterm :') ) houden en 's nachts tv kijken is in de zeik nemen.
pi_91958364
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef PirE het volgende:

[..]

Het is ook ruim 2x keer mijn gewicht. Toch is 4 kilo in een maand netjes.
signatuurloos
pi_91958441
quote:

[..]

Eén kilo per week afvallen is heel netjes hoor, hij zal de komende tijd nog wel langzamer gaan afvallen en tja, ze zijn een maand bezig ...hij kan niet binnen die tijd de helft van zijn begingewicht gaan afvallen hè :+
Optimist tot in de kist
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:55:51 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_91958562
Hij weegt 13 kilo teveel, maar er moet 8 af? Waarom geen 13?
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:56:18 #289
202546 Baszh
The Dude abides
pi_91958589
Als reëel doel in de tijd van het programma?
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:56:54 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_91958626
En na het programma dan waarschijnlijk de rest, dat zal het zijn inderdaad.
niet zo tof doen
pi_91958629
Jezus wat een bovenbenen heeft die moeder. :')
pi_91958644
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Omdat 8 kilo een haalbaarder resultaat is en minder kans heeft tot falen en teleurstellen.

Dit is echt simpele pshygologie.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:57:39 #293
311468 Van_Poppel
pi_91958657
Als je te snel afvalt, is de kans veel groter dat je weer terug valt in je oude patroon....
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:57:44 #294
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_91958662
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Te weinig tijd, ik denk ook niet dat het medisch verantwoord is om zon jochie even 13 kilo te laten afvallen in 1 maand oid. Tevens jojo.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:58:18 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_91958683
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Te weinig tijd, ik denk ook niet dat het medisch verantwoord is om zon jochie even 13 kilo te laten afvallen in 1 maand oid. Tevens jojo.
Als je het zo bekijkt vind ik 8 kilo in een maand ook wel veel.
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:58:49 #296
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91958703
Maar die 8 kilo hoeft toch niet in een maand?
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:58:56 #297
42366 Staal
pi_91958711
quote:

[..]

Ik ben 1.73 en weeg 64 kilo. Lekker makkelijk voor mij om dit te posten. Kan aankomende week zo een kilo afvallen met weinig moeite.

Het kloterige van afvallen voor tonners is wel exact het gemis van deze motivatie. Twee kilo afvallen maakt uiterlijk geen verschil terwijl het wel een prestatie qua ontzeggen is.
Un certain jeune homme
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:00:33 #298
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_91958780
Koop een regenpak.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 21:01:17 #299
9859 crew  Karina
Woman
pi_91958825
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef hexje het volgende:
Maar die 8 kilo hoeft toch niet in een maand?
Ja nou snap ik het niet meer :P
niet zo tof doen
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:01:23 #300
42366 Staal
pi_91958830
quote:
3s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:00 schreef Ataraxy het volgende:
Koop een regenpak.
Morgen is het droog hoor.
Un certain jeune homme
pi_91958836
Als er regen is niet met de fiets naar school want geen regenpak.....nee, die zijn dan ook niet te koop. _O- Zeikwijf. }:|
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')