Waarom gebruik je zoveel vet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Slaap lekker, Trovey.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:57 schreef trovey het volgende:
Ik ben weer weg uit dit topic...tijd om de computer uit te zetten. Veel plezier met de verdere discussie.
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Staal het volgende:
Eens met TT.
[..]
Waarom gebruik je zoveel vet?
Ik vermoed nu dat jij je vlees kookt in vet i.p.v. bakt.
Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappels
Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
En ik bak het vlees wel in nogal wat vet je moet er daarna bouillon bij doen nou dan heb je net soep en soep gooi je niet over je gekookte aardappels tenminste ik niet
Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Snap ik. Maar waarom gebruik je zoveel vet of begrijp ik je post niet goed?
Om te kunnen bakken heb je niet veel vet nodig.
[..]
Vandaar dat ik dacht dat jij je vlees kookt in vet. Dat doen veel mensen trouwens.
Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef Riann het volgende:
[..]
Nou ik gebruik wel wat meer als 5 gram vet voor suddervlees ongeveer een half pakje croma en uit suddervlees bak je echt geen vet uit dat is de grootste kwats die er bestaat.
Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Probeer voor de gein eens 25 gram koeienboter i.p.v. 125 gram Croma.
Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:15 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik blijf lekker mijn croma gebruiken.
ik vind het lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Een half pakje Croma is belachelijk veel en niet lekker. Je moet het zelf weten uiteraard. Dan probeer je het niet..
Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.quote:
Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Mij hoor je niet. Maar het is echt niet lekker. Dat maak je jezelf alleen wijs.
Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:03 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik wil geen soep over mijn aardappels gooien.
VREET GROENTEN KLOTEKIND!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Riann het volgende:
[..]
haha, ik vind haar echt geen leuk mens.
Dan heb je niet goed gelezen hoe ik het klaar maak. Ik doe er een liter bouillon bij. Anders moet je even terug lezen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Suddervlees. Lekker stoven, wijn of bier en bouillon toevoegen.
Weet dat het allemaal rete offtopic is maar nu ben ik erg benieuwd naar hoe jij sudder of stoofvees klaarmaakt. Begrijp in ieder geval wel dat je mager rundvlees gebruikt. Maar een half pakje Croma, daar begrijp ik gewoon geen donder van en van het soepverhaal al helemaal niets.
Wat is jouw recept?
Dat jongetje kwam op mij over alsof hij van zijn ouders een tekst ingestudeerd had gekregen (ik wil motiveren, blabla). Ik deel de opvatting van die coach in dit geval wel, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
Verder vind ik het sneu voor die kids. Vooral dat jongetje vandaag (Tim geloof ik) was volgens mij nog gemotiveerder dan zijn ouders.
klopt, die jongen wou ook echt aan de slag. Ik vond het wel knap van hem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
Verder vind ik het sneu voor die kids. Vooral dat jongetje vandaag (Tim geloof ik) was volgens mij nog gemotiveerder dan zijn ouders.
Terechte klacht natuurlijk. Patat is lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe bizar he, dat een vader die het zonder meer toestaat dat een kind drie keer per week patat vreet, boos is dat zijn dochter aangemoedigd wordt om groente te eten
Dat meisje was eigenlijk zwaar depressief door haar gewicht, maar ze bleef maar doorkanen. Zij had er het minste zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Riann het volgende:
[..]
klopt, die jongen wou ook echt aan de slag. Ik vond het wel knap van hem.
Dat heb ik juist wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gelezen hoe ik het klaar maak. Ik doe er een liter bouillon bij. Anders moet je even terug lezen.
En doe er eens een halve liter bouillon bij als je er geen wijn of bier bij wilt doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:55 schreef Riann het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heb ik juist wel.
[..]
En doe er eens een halve liter bouillon bij als je er geen wijn of bier bij wilt doen.
Maak je een litertje bouillon en vul je bij wanneer nodig, zodat het sowieso geen soep kan worden. Gewoon wat minder van alles en let gewoon op wat er in je pan gaande is.
Echt, een half pak Croma en je liter bouillon. Nu ja, je neemt toch niks aan en als jij het maar lekker vindt en daar gaat het natuurlijk wel om..
En dat is de magerdere jus dan dat ik gewoon een lapje vlees bak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik bak het eerst daarna haal ik het eruit dan bak ik even wat ui en knoflook aan en dan gooi ik er een litertje bouillon bij. Dat is zo'n lekkere en magere jus voor over de aardappels
Dus jij bakt in een half pak Croma een paar stukjes vlees, die haal je er uit, bakt nog wat knoflook en uitjes en dan flikker je daar ook een liter bouillon bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:32 schreef Riann het volgende:
[..]
[..]
En dat is de magerdere jus dan dat ik gewoon een lapje vlees bak.
Ja, mijn eerste gedachte was: damn, wat sneu. Die jongen is heel zelfbewust, volwassen voor zijn leeftijd en snapt precies waar het aan ligt. Hij kan het alleen niet in zijn eentje. En dan heb je zo'n gemotiveerd kind, werk je je kind als ouder alleen maar tegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef Riann het volgende:
[..]
klopt, die jongen wou ook echt aan de slag. Ik vond het wel knap van hem.
Ik snap t ook niet helemaal, maar ik krijg het idee dat Riann het heeft over jus maken voor bij het vlees met het braadvet en een liter (quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus jij bakt in een half pak Croma een paar stukjes vlees, die haal je er uit, bakt nog wat knoflook en uitjes en dan flikker je daar ook een liter bouillon bij?
Waarom gooi je dat vlees in zoveel vet? Toen ik daarover begon ging jij het hebben over suddervlees en nu kom je toch weer terug op die stukjes vlees en eruit halen en een liter bouillon erbij.
Mij maakt het niet uit, je doet maar hoor en als jij het maar lekker vindt maar ik snap niet dat je veel te veel vet in je pan gooit en om het teveel op te lossen er uiteindelijk maar een liter bouillon erbij mikt om dat vet minder te krijgen. En je kookt je vlees wrs. ook nog in dat vet.
Het zal wel, je neemt toch niets van een ander aan. Maar het klinkt niet alsof je weet wat je doet en al helemaal niet alsof je weet waarom je het doet.
Het vlees 3 a 4 uur lang op het vuur bij mij staat het helemaal onder.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet helemaal, maar ik krijg het idee dat Riann het heeft over jus maken voor bij het vlees met het braadvet en een liter () bouillon, niet over suddervlees. Maar dan vind ik t nog steeds gek, wat moet je met een liter jus?
waarom beginnen ze op school niet de tussendoortjes af te schaffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:02 schreef prupke het volgende:
Geef mij het salaris van nicolette van dam (voor haar acteerwerk) en de andere profs in het programma... en dan vallen die kinderen ook af.
Achterlijk programma is het eigenlijk..
dat ze hier maar eens kamervragen over gaan stellen!!
(of niet want dat kost te veel geld )
je moet ook niet verbieden hoor maar leren dat ze er verantwoord mee omgaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Snoepen is wel oke, zolang het maar met mate gaat, Je kind een grote zak chips geven, terwijl je het ook in bakje kan doen, is gewoon fout. Maar helemaal verbieden lijkt mij op lange termijn alleen maar slecht werken.
Het maakt niets uit wat je eet, zolang je maar niet teveel neemtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
Snoepen is wel oke, zolang het maar met mate gaat, Je kind een grote zak chips geven, terwijl je het ook in bakje kan doen, is gewoon fout. Maar helemaal verbieden lijkt mij op lange termijn alleen maar slecht werken.
Ik denk dat dat juist het probleem is met deze kinderen, niet iedereen heeft de rem om maar 1 koekje te nemen en niet het hele pak. Je zult ze het dus moeten leren wat je wel en niet kunt eten en in welke hoeveelheden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Het maakt niets uit wat je eet, zolang je maar niet teveel neemt.
En vooral geen 7 "vleesjes" braden als er slechts 5 personen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het probleem is met deze kinderen, niet iedereen heeft de rem om maar 1 koekje te nemen en niet het hele pak. Je zult ze het dus moeten leren wat je wel en niet kunt eten en in welke hoeveelheden.
Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef pberends het volgende:
[..]
En vooral geen 7 "vleesjes" braden als er slechts 5 personen zijn.
je kunt er ook gewoon 2 minder braden als ze met zoveel in verpaking zit doe je die overige 2 in de vriezer voor een andere keer dan kom je ook niet in de verleidingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Om maar een voorbeeld te noemen.Dat vlees hoeft niet dezelfde dag op...morgen is er weer een dag.
Beste methode.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Riann het volgende:
[..]
je kunt er ook gewoon 2 minder braden als ze met zoveel in verpaking zit doe je die overige 2 in de vriezer voor een andere keer dan kom je ook niet in de verleiding
Maar die mensen hadden een supermarktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Riann het volgende:
[..]
je kunt er ook gewoon 2 minder braden als ze met zoveel in verpaking zit doe je die overige 2 in de vriezer voor een andere keer dan kom je ook niet in de verleiding
er zijn ook supermarkten waar het vlees al verpakt binnen komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die mensen hadden een supermarktDie kunnen er toch ook gewoon 5 laten inpakken door de vleesafdeling?
Per zéven? Maar dan nog, je pakt er 2 uit en verkoopt die los, er zijn heus mensen die met zijn tweeen zijn en liever 2 dan 7 stuks kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:00 schreef Riann het volgende:
[..]
er zijn ook supermarkten waar het vlees al verpakt binnen komt
Eigen gebruik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Per zéven? Maar dan nog, je pakt er 2 uit en verkoopt die los, er zijn heus mensen die met zijn tweeen zijn en liever 2 dan 7 stuks kopen![]()
Sowieso vind ik het hebben van een supermarkt eigenlijk geen excuus om ongegeneerd de winkel leeg te snaaien. Hoe boeken ze die dingen eigenlijk in de boekhouding, vraag ik me dan af? Diefstal, breuk, verloren gegaan?
Inderdaad en daarom kinderen ook niet gelijk zo'n grote zak chips geven, maar in een bakje doen. Is het op, jammer dan. Gewoon wachten tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist het probleem is met deze kinderen, niet iedereen heeft de rem om maar 1 koekje te nemen en niet het hele pak. Je zult ze het dus moeten leren wat je wel en niet kunt eten en in welke hoeveelheden.
Maar dat zou je toch moeten loggen? Deze kinderen kunnen pakken wanneer het uitkomt zonder iets te vragen.quote:
Zullen ze wel veel onder diefstal zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat zou je toch moeten loggen? Deze kinderen kunnen pakken wanneer het uitkomt zonder iets te vragen.
Dat is, denk ik, ook het grootste probleem in dit programma....ouders zonder ruggengraat die bang zijn dat hun kinderen boos worden als ze hun zin niet krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond de ouders eigenlijk de grootste kinderen
boos worden omdat je kind groenten moet eten, je zou hem toch
Hoe kom jij aan de .mp4 versie? Ik probeer die van de eerste aflevering te vinden maar het lukt me niet. Hoe doe je dit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:59 schreef pberends het volgende:
Zo, die Tim is slank. Hij weegt nog niet eens de helft van dat van Enrico.
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)s_Kind_Is_Te_Dik.mp4
Opnemen met GemistDownloader in MP4 formaat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef NvM het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan de .mp4 versie? Ik probeer die van de eerste aflevering te vinden maar het lukt me niet. Hoe doe je dit?
Woordgrap-alertquote:Bekijk hier de tweede uitzending van Help, Ons Kind Is Te Dik via RTL XL terug.
Mijn moeder vertelt nog altijd het verhaal over een ouderavond van mijn broer. Een andere moeder over het eetpatroon van haar zoontje. 'hij krijgt elke dag een blikje cola, een zakje chips en een mars mee naar school. Hij wil wel meer, maar meer krijgt hij niet mee'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat meisje dat op haar negende voor het eerst een kopje thee dronk...zo zielig!!
Mijn ouders hadden de perfecte eet-opvoeding. Op zaterdagavond kregen we voor de hele week een ontbijtbordje met wat snoep en een fles frisdrank naar keuze. Daar mocht je zo lang of kort mee doen als je wilde. Voor de rest was het gewoon eten, en om te drinken kon je kiezen uit water of thee.
Nooit gezeur voor mijn ouders en voor ons was het heel duidelijk. Hoe moeilijk kan het zijn??
Dik Tromquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelt nog altijd het verhaal over een ouderavond van mijn broer. Een andere moeder over het eetpatroon van haar zoontje. 'hij krijgt elke dag een blikje cola, een zakje chips en een mars mee naar school. Hij wil wel meer, maar meer krijgt hij niet mee'.
wat is er mis met pasta of rijst? ik eet dat soms meerdere keren per week. ik zie het als vervanging voor aardappels. je moet alleen gewoon niet drie keer opscheppen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Terreros85 het volgende:
Een keer per week nasi/macaroni/kip kerrie en de rest van de week groente met aardappels. Dat is blijkbaar iets bijzonders als ik naar dit programma kijk.
Ik bedoel meer dat er elke dag gekookt wordtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met pasta of rijst? ik eet dat soms meerdere keren per week. ik zie het als vervanging voor aardappels. je moet alleen gewoon niet drie keer opscheppen.
Kan ook gerust, mits je maar net zoveel groenten toevoegt als je bij aardappels ook zou doen. Veel mensen in Nederland doen dat dus niet, die eten dan een flinke berg macaroni met ham/kaas saus ofzo en hooguit één schepje sla erbij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met pasta of rijst? ik eet dat soms meerdere keren per week. ik zie het als vervanging voor aardappels. je moet alleen gewoon niet drie keer opscheppen.
Volkoren pasta is dan nog beter. Daar zit je echt wel een tijd vol van. En veel groenten inderdaad. Ik kreeg vroeger ook nooit snoep of chips ofzo. Maar dat keerde zich tegen me toen ik zakgeld kreeg en zelf dingen kon kopen. En helemaal toen ik op kamers ging en zelf al mijn eten ging kopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:51 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Kan ook gerust, mits je maar net zoveel groenten toevoegt als je bij aardappels ook zou doen. Veel mensen in Nederland doen dat dus niet, die eten dan een flinke berg macaroni met ham/kaas saus ofzo en hooguit één schepje sla erbij.
Pasta is daarnaast wat compacter dan aardappels, dus het levert per schep meer energie. Maar als je voldoende beweegt hoeft dat geen punt te zijn.
Dit spreekt me dan eigenlijk meer aan. Of inderdaad het ene bakje chips op zaterdagavond wat vriendinnetjes kregen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Dat meisje dat op haar negende voor het eerst een kopje thee dronk...zo zielig!!
Mijn ouders hadden de perfecte eet-opvoeding. Op zaterdagavond kregen we voor de hele week een ontbijtbordje met wat snoep en een fles frisdrank naar keuze. Daar mocht je zo lang of kort mee doen als je wilde. Voor de rest was het gewoon eten, en om te drinken kon je kiezen uit water of thee.
Nooit gezeur voor mijn ouders en voor ons was het heel duidelijk. Hoe moeilijk kan het zijn??
Was bij mijn ouderlijk huis niet...op de vast bezoekzondag bij oma een glaasje frisdrank...en dan ook in een kinderglaasje. Bij andere bezoekjes niet en grote bergen snoep kan ik me ook niet herinneren, 1 snoepje/koekje/chocolaatje en dat was het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
opa's en oma's zijn ook funest met snoep en cola.
nee hoor als je opa's en oma's maar in de hand hebtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Terreros85 het volgende:
opa's en oma's zijn ook funest met snoep en cola.
Maar ook zusje at te veel van slecht voedsel. Dat weggooien vind ik verschrikkelijk (er is vast wel een voedselbank in de buurt), maar ook zusje moet uit een patroon van slecht eten gehaald worden, dus in die zin is: 'niet in huis hebben' best slim.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef prupke het volgende:
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom ze al dat snoepgoed en koekjes moeten weggooien?
Bij dat ene kind van 12 was er ook nog een zusje die niets te dik is, en dat meiske wordt gestraft omdat de ouders (voornamelijk moeders) geen ruggegraat hebben.
Ok daar heb je wel gelijk in denk ik (zusje heeft er gewoon veel minder last van)quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ook zusje at te veel van slecht voedsel. Dat weggooien vind ik verschrikkelijk (er is vast wel een voedselbank in de buurt), maar ook zusje moet uit een patroon van slecht eten gehaald worden, dus in die zin is: 'niet in huis hebben' best slim.
Ben ik helemaal met je eens, op langere termijn is het absoluut geen oplossing. Maar op korte termijn is het wel een goede manier om het patroon dat is ontstaan (even snaaien, even snoepen) te doorbreken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ok daar heb je wel gelijk in denk ik (zusje heeft er gewoon veel minder last van)
Maar dan nog : je moet je kind dingen leren en grenzen stellen.
Dat leren ze niet als je alles wegneemt uit huis.
(ik kan hier zo een nieuw topic over openen...)
Ik ben voornamelijk benieuwd naar als de kinderen die mee doen aan dit programma... en ze zijn na 3 maanden (hoe lang het ook is ) allemaal netjes zijn afgevallen... en dat de ouders dan weer in verval raken...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, op langere termijn is het absoluut geen oplossing. Maar op korte termijn is het wel een goede manier om het patroon dat is ontstaan (even snaaien, even snoepen) te doorbreken.
Ik begrijp je, maar ik hoop toch maar dat die ouders ('ja, ik haal redbull in huis want eerst dronk hij chocomel en dat is helemaal vet' en 'oh, is yoghurtdrank ongezond, ik dacht dat het zuivel was') ook een stukje opvoeding meekrijgen. Zo niet, dan is het bidden voor inzicht bij de kinderen zélf, maar dan wordt het een hele lange weg voor ze, als de thuisomgeving niet optimaal is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd naar als de kinderen die mee doen aan dit programma... en ze zijn na 3 maanden (hoe lang het ook is ) allemaal netjes zijn afgevallen... en dat de ouders dan weer in verval raken...
Dus weer snoep en snaaivoedsel in huis halen omdat ze er zelf niet vanaf kunnen blijven.
Begrijp je wat ik bedoel?
nee ze heeft liever dat dr kind sterft voor dr 30equote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Die moeder vond het nog erger dat die tv weg moest, apart. Is ze bang dat haar kind beneden tv wil kijken of zo?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ze heeft liever dat dr kind sterft voor dr 30e
Zo praat ze altijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
Nicolette die denkt dat elk kind dom is en met een muisgeluid tegen het kind aan moet praten
Nu was het nog ergerquote:
Papa lust er zelf ook wel pap vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mensen van de snackbar/kroeg had ik nog niet gezien, dat is echt wel lastig voor een kind, al die patatjes en frikandellen voor je neus.
Had toch ook een kastje waar snoep in zat maar alleen de laatjes hoefde leeg gehaald te wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Karina het volgende:
En deze moeder snoept ook af en toe uit de winkel gok ik
Ja, ze wilde zelf nog wat snoepen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had toch ook een kastje waar snoep in zat maar alleen de laatjes hoefde leeg gehaald te worden
Vader zal wel niks te vertellen hebben thuis anders krijgt hij vast de volle laag als de camera's uit zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef MissJ het volgende:
Zie die moeder autoritair zijn en die vader er als een lamlul bij zitten
Stiekem is het ook een heerlijk joch echt een schoffie.quote:
Niet als je kind een gezond gewicht heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Als hij de hele dag heeft gewerkt en ook nog geschaatst, wat maakt 1 kopje chocomel dan uit? Of ben ik nu ook slap?
Of je maakt zelf warme chocomel met cacao en halfvolle melk, dan is het minder vet en minder zoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet als je kind een gezond gewicht heeft.
Chocomel is een uitstekende hersteldrank na sport zelfs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Als hij de hele dag heeft gewerkt en ook nog geschaatst, wat maakt 1 kopje chocomel dan uit? Of ben ik nu ook slap?
Doe mij ook is een doos friekadellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef Ataraxy het volgende:
Hmmm... lekker met frikandellen op schoot aan het kijken
Eensch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Ivo1985 het volgende:
Dit is de eerste aflevering die ik kijk. Die ouders moeten eens flink aangepakt worden wat betreft hun verantwoordelijkheidsgevoel en opvoedkundige kwaliteiten.
Wel beamen dat je kind veel te dik is (en wat ik tot nu toe heb gezien die ouders zelf ook allemaal) en dat er structurele maatregelen genomen moeten worden, maar niet zelf kunnen bedenken dat je je kind wat vaker de straat op moet schoppen met een bal, fiets, inline-skates of noem maar op.
En dat er 's avonds gewoon aardappelen-groete-vlees of pasta of rijst met groente/saus op tafel staat. En een slotje op de voorraadkast zodat de koekjes bewaard worden voor als oma op zondagmiddag een kopje thee komt drinken.
Wat ben ik toch blij met ouders die zich wel ECHT om hun kinderen bekommerden. Chips en frisdrank was voorbehouden voor het weekend. Doordeweeks mocht ik alleen melk bij het ontbijt en de lunch en verder ranja, thee of water. En uit school 2 of 3 snoepjes uit de snoeptrommel, of een mini-mars o.i.d. En dan 's avonds nog een koekje bij de thee. Meer niet.
En één van m'n ouders was ook altijd thuis. Dus stiekem nog een extra snoepje pakken zat er niet in.
En 1x in de week werd er ook wel patat of pannekoeken o.i.d. gegeten. Is ook geen probleem voor een kind wat regelmatig buiten rond rent. Als de hoeveelheden ook maar met mate zijn.
Sowieso een apart fenomeen dat ouders met kinderen onderhandelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Die kinderen vervelen zich gewoon, daarom willen ze tv kijken en gamen.
Uh wat hij er van vindt? Hij moet het maar accepteren.
Ja precies, je bent niet zijn vriendje, maar zijn vader.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sowieso een apart fenomeen dat ouders met kinderen onderhandelen
Toen ik hun leeftijd had verveelde ik mij nooit, buitenspelen was aan de ordequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Die kinderen vervelen zich gewoon, daarom willen ze tv kijken en gamen.
Uh wat hij er van vindt? Hij moet het maar accepteren.
Nou dat ene kind bijvoorbeeld is gameverslaaf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef joyric het volgende:
nu de derde aflevering. echt waar die regels die mevrouw cokesnuif stelt zijn erg vreemd.
die kids zijn te dik ja maar dan hoef je de tv toch niet af te pakken. wat heeft tv kijken met dik zijn te maken??????
Ik was ook altijd buiten, mijn moeder moest me naar binnen roepen om te gaan eten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen ik hun leeftijd had verveelde ik mij nooit, buitenspelen was aan de orde
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook altijd buiten, mijn moeder moest me naar binnen roepen om te gaan eten.
Je moet altijd overleggen met je kinderen...altijd...zucht. Weg met dat ding en als je zit te zeuren dan heb je straks een lege kamer zou mijn vader zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
WTF is er schofterig aan om die tv weg te halen?
Inderdaad, dat sloeg alles.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Ivo1985 het volgende:
"buiten spelen in de sneeuw is niet zo leuk"...... Volgens mij weet een kind niet wat spelen is, als ze spelen in de sneeuw niet leuk vinden.
Ik zou een hele slechte moeder zijn, ik had die tv al meteen de deur uit gedaan en gezegd, ga lekker buiten spelen, luiwammes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet altijd overleggen met je kinderen...altijd...zucht. Weg met dat ding en als je zit te zeuren dan heb je straks een lege kamer zou mijn vader zeggen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was ook altijd buiten, mijn moeder moest me naar binnen roepen om te gaan eten.
Overleggen met een informerend karakter is niks mis mee, maar dit gaat nergens meer over.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet altijd overleggen met je kinderen...altijd...zucht. Weg met dat ding en als je zit te zeuren dan heb je straks een lege kamer zou mijn vader zeggen.
Waarom zou je nu niet buiten kunnen spelen? Ze wonen zo te zien niet midden in het Centrum van Amsterdam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef joyric het volgende:
ja idd vroeger was alles beter. maar ja we leven nu. niet vroeger. en ja buiten spelen is iets goeds.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte moeder zijn, ik had die tv al meteen de deur uit gedaan en gezegd, ga lekker buiten spelen, luiwammes.
Dat is te danken aan het jarenlange pamperbeleid van de Nederlandsche overheid, straffen zou namelijk traumatisch kunnen zijn voor een kind..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sowieso een apart fenomeen dat ouders met kinderen onderhandelen
Die ouders zijn gewoon bang dat ze eens ruzie krijgen met hun kinderen daarom stellen ze geen grenzen...tja, kinderen opvoeden wil wel eens betekenen dat kind en ouder het niet met elkaar eens zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:14 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Overleggen met een informerend karakter is niks mis mee, maar dit gaat nergens meer over.
Die denken: was het maar een bitterbal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
Wat zullen die kinderen denken van die appels?
"Eventjes in de acti-fry"quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
kan je dit eten ?:Squote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
En dan worden de kinderen nog van je afgepakt omdat je ze mishandeld terwijl het gewoon een corrigerende tik wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dat is te danken aan het jarenlange pamperbeleid van de Nederlandsche overheid, straffen zou namelijk traumatisch kunnen zijn voor een kind..
Die ene familie had een imac, van Apple.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef joyric het volgende:
kennen ze überhaupt het begrip appel wel?????
hahahaquote:
Een appel komt toch uit de supermarkt zullen die kinderen wel denkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef joyric het volgende:
kennen ze überhaupt het begrip appel wel?????
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Die ene familie had een imac, van Apple.
dat ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik nu ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat ja.
Ik speelde ook altijd buiten, fietsen, rolschaatsen etc. Verder deed ik ook aan sport vanaf mijn 8e jaar.
Nu ben ik trouwens een enorm luiwammes geworden, maar goed![]()
hihihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik nu ookmaar ik ben niet dik gelukkig.
Voor je weet krijgen ze verkeerde vriendjes en gaan ze rotzooi trappenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte moeder zijn, ik had die tv al meteen de deur uit gedaan en gezegd, ga lekker buiten spelen, luiwammes.
Ik eet niet echt supergezond, maar wel veel fruit en snoepen doe ik helemaal amper, als ik een doos bonbons heb (wat zelden voorkomt), dan doe ik daar zo 2 weken mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihihi![]()
Ik ben ook niet dik gelukkig, weet prima wat een goed eetpatroon is enzo
zijn ze tenminste wel buitenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Voor je weet krijgen ze verkeerde vriendjes en gaan ze rotzooi trappen.
Ik ook wel. Maar ik heb nog steeds mijn goede eetgewoonten. Ik heb nog paaseitjes in huis van afgelopen jaar... Gewoon geen behoefte aan om die op te eten. Ik eet net zo lief wat fruit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nu ben ik trouwens een enorme luiwammes geworden, maar goed![]()
Heb niet alles gezien, maar het kan ook aanleg zijn (of een stofwisselingsziekte).quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik niet goed waarom dat ene kind, die uit Wormer, zo dik is, hij snoept niet, dat zei hij zelf en de moeder ook en hij beweegt volgens mij ook best veel, ook voordat dit programma begon, hij voetbalde, fietste.
Ziektes hebben ze onderzocht en uitgeslotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar het kan ook aanleg zijn (of een stofwisselingsziekte).
Dat fietsen valt mee, het fiets ritje van school naar huis was 2 minuten zei die net.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
Toch snap ik niet goed waarom dat ene kind, die uit Wormer, zo dik is, hij snoept niet, dat zei hij zelf en de moeder ook en hij beweegt volgens mij ook best veel, ook voordat dit programma begon, hij voetbalde, fietste.
Jij snapt wat ik bedoel. En worden ze niet aangepakt dan groeien ze op als bondkraagjes om het maar even cru te zeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan worden de kinderen nog van je afgepakt omdat je ze mishandeld terwijl het gewoon een corrigerende tik was
Vorige week hadden ze het volgens mij over een langere fietsrit en hij vertelde over sporten maar dat, dat niet meer goed ging omat hij dik was geworden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat fietsen valt mee, het fiets ritje van school naar huis was 2 minuten zei die net.
Valt wel mee. Ik heb ook hoogtevrees maar dit durf ik wel. Gewoon naar die wand blijven kijken en niet in de diepte kijken.quote:
precies ja. En deze ouders hebben gewoon niet op tijd ingegrepen en dat vind ik zeer ernstig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef joyric het volgende:
dat klopt. dan word je in ene dik. en dan hoor je als ouder zijnde achter je oren te krabben en dan naar de huisarts te gaan om dat te laten onderzoeken.
Ik heb geen hoogtevrees, maar ik zou meer bang zijn te vallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik heb ook hoogtevrees maar dit durf ik wel. Gewoon naar die wand blijven kijken en niet in de diepte kijken.
Hoeveel calorieen verbrand je daar eigenlijk mee?quote:
Stofwisselingsziekte is al uitgesloten met medische onderzoeken. Uiteraard heeft de ene persoon meer aanleg tot aankomen dan de andere maar dan moet je , als ouder in dit geval, helemaal opletten dat je kind niet zoveel gaat aankomen. Dat kan betekenen dat je kind inderdaad niet zoals een andere kind elke dag kan snoepen...tja dat is nu eenmaal zo, beter dan nu aan wennen dan daar te laat achter te komen en het moeten afwennen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, maar het kan ook aanleg zijn (of een stofwisselingsziekte).
Heb zelf wel hoogtevrees, maar abseilen vind ik ook geweldig om te doen. Heb het eens gedaan, vond het echt kicken!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees, maar ik zou meer bang zijn te vallen.
Hij kwam toch ineens per maand een kilo aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week hadden ze het volgens mij over een langere fietsrit en hij vertelde over sporten maar dat, dat niet meer goed ging omat hij dik was geworden.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Ataraxy het volgende:
Wat is dit, LOI psychologische hulp op een toren?
Ja klopt en een broek van 2 weken oud paste al niet meer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij kwam toch ineens per maand een kilo aan?
Excact.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef CasB het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal zwak zijn en geen discipline hebben, dan is de waarheid ineens hard.
Volgens mij hoeven kinderen ook maar één keer iets te zeggen tegen een school arts en je word helemaal gescreendquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Jij snapt wat ik bedoel. En worden ze niet aangepakt dan groeien ze op als bondkraagjes om het maar even cru te zeggen.
Zo moeilijk is het niet om gezond te koken, maar het is natuurlijk veel makkelijker om even een pizza in de oven te gooien of om de frituur aan te zetten. Groenten staan ook nog maar zelden op tafel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef joyric het volgende:
ik weet al wat die ouders gedaan hebben er bestaan 100den kookboeken. hun hebben gewoon dat ene zieke boek gelezen hoe mest ik mijn kind vet
Ik had dacht ik een keer tegen zo'n school arts gezegt dat ik gepest werd en dat ik dan in een hoekje ging zitten huilen terwijl er niks van waar was. Ik had toen zo iets gezegt. Maar mijn moeder kreeg toen wel telefoon. s'morgens toen ik van huis ging vertelde ik tegen mijn moeder ik maak er wel wat vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef joyric het volgende:
geen idee hoe dat met schoolartsen gaat zo groot is ons kind nog niet
Die lui zijn nog erger dan het consultatiebureau.. Verschrikkelijk. Mijn jongste dochter moest er laatst naar toe en ze had een vieze sok (beetje modder aan de bovenkant). Begint dat mens er meteen over te emmeren.. Zegt mijn vrouw doodleuk 'Een kind moet toch buiten spelen? Ik kan niet veertig keer per dag schone kleren aantrekken'. Stil was dat mensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens mij hoeven kinderen ook maar één keer iets te zeggen tegen een school arts en je word helemaal gescreend
Ik vraag me af hoe zo'n mooi popje dat zelf nooit dik is geweest en altijd bewonderd is om haar uiterlijk, zich kan inleven in z'n kind.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
Nicolette die denkt dat elk kind dom is en met een muisgeluid tegen het kind aan moet praten
Nee dat was die moeder van de cafetaria.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had toch ook een kastje waar snoep in zat maar alleen de laatjes hoefde leeg gehaald te worden
Heeft niets met vroeger te maken. Eerder met wel een tv/pc op je kamer.quote:
screentime was 2 uur maar om 21.30 of nog later nog niet slapen gaat van je energie van de volgende dag af. dus de volgende morgen is hij of zij moe en heeft geen zin in sporten. denk dat dat er achter zit. daarbij ook beter voor school om te presteren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef L_auteur het volgende:
Alsof het weghalen van de tv's van die kinderen gaat helpen met afvallen.
Ik snap de gedachtegang wel, kids hebben geen tv meer en kunnen dan meer tijd besteden aan lichaamsbeweging, maar lijkt me dat zoiets ook op een andere manier kan worden ingepland? (bv op vaste tijden/dagen aan sport doen)
Beetje onnodige dramatiek imo
Ik denk dat een tv op de kamer sowieso niet de bedoeling is voor kinderen. Misschien als ze eenmaal een beetje zijn opgevoed kun je ze wat verantwoordelijkheid en vertrouwen geven door een tv op de kamer te zetten. Die vader van Enriqo doet alsof het een grondrecht is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef L_auteur het volgende:
Ik snap de gedachtegang wel, kids hebben geen tv meer en kunnen dan meer tijd besteden aan lichaamsbeweging, maar lijkt me dat zoiets ook op een andere manier kan worden ingepland? (bv op vaste tijden/dagen aan sport doen)
Er is in deze gezinnen al gebleken dat ze het moeilijk vinden om consequent te zijn en blijven. Ik denk dat er daarom wordt gekozen om de tv dan maar weg te halen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef L_auteur het volgende:
Ja, wat was het nut van die enorme buis in godsnaam? Dan heb je toch totaal geen gripquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Ataraxy het volgende:
Die metalen buis is echt goed neergehangen...
Dat hadden we vroeger dus nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niets met vroeger te maken. Eerder met wel een tv/pc op je kamer.Als je dat niet hebt speel je vanzelf veel meer buiten.
Hoezo? Jij had toch nooit iets in huis?quote:
Vergeet de fles frisdrank en koekjes niet.quote:
Mijn ouders niet. Ik ben opgegroeid met heel weinig snoep en ander lekkers in huis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoezo? Jij had toch nooit iets in huis?
Dus haal je de schade nu maar een beetje in?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Mijn ouders niet. Ik ben opgegroeid met heel weinig snoep en ander lekkers in huis.
Nope, veel snoep vind ik niet eens lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus haal je de schade nu maar een beetje in?
Chips wel he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope, veel snoep vind ik niet eens lekker.
Nope, 1 handje is meer dan genoeg. Van meer word ik misselijk. Daarom koop ik geen chips. Ik ga straks kijken met een kopje kamillethee. Zonder koekje of iets anders lekkers.quote:
Eetstoornissen komen veel voor bij mensen die in jeugd helemaal niets mochten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope, 1 handje is meer dan genoeg. Van meer word ik misselijk. Daarom koop ik geen chips. Ik ga straks kijken met een kopje kamillethee. Zonder koekje of iets anders lekkers.
Was het maar zo rooskleurig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:28 schreef hexje het volgende:
Zie je dat is het probleem van de huidige maatschappij. Niet veel snoepen staat gelijk aan een eetstoornis.
Ze moeten ook bewegen he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
alsof je conditie gelijk gigantisch beter wordt als je van 129 naar 125 kilo afvalt![]()
![]()
Ik vind 125 kg nog steeds heel veel. Dat is meer dan 1,5 keer mijn gewichtquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef MissJ het volgende:
alsof je conditie gelijk gigantisch beter wordt als je van 129 naar 125 kilo afvalt![]()
![]()
Je hebt een BMI van 21...netjes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:49 schreef Ivo1985 het volgende:
125 kg is zelfs meer dan 2x mijn gewicht. Maar ik ben ook maar 1,65m. dan is 57 kilo wel voldoende. Alleen zou ik ook wat meer aan m'n conditie moeten doen, net als deze kinderen.
Met m'n eetgewoontes is het wel redelijk gesteld.
Het is ook ruim 2x keer mijn gewicht. Toch is 4 kilo in een maand netjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik vind 125 kg nog steeds heel veel. Dat is meer dan 1,5 keer mijn gewicht
Eén kilo per week afvallen is heel netjes hoor, hij zal de komende tijd nog wel langzamer gaan afvallen en tja, ze zijn een maand bezig ...hij kan niet binnen die tijd de helft van zijn begingewicht gaan afvallen hèquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Omdat 8 kilo een haalbaarder resultaat is en minder kans heeft tot falen en teleurstellen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Hij weegt 13 kilo teveel, maar er moet 8 af? Waarom geen 13?
Te weinig tijd, ik denk ook niet dat het medisch verantwoord is om zon jochie even 13 kilo te laten afvallen in 1 maand oid. Tevens jojo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Hij weegt 13 kilo teveel, maar er moet 8 af? Waarom geen 13?
Als je het zo bekijkt vind ik 8 kilo in een maand ook wel veel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te weinig tijd, ik denk ook niet dat het medisch verantwoord is om zon jochie even 13 kilo te laten afvallen in 1 maand oid. Tevens jojo.
Ik ben 1.73 en weeg 64 kilo. Lekker makkelijk voor mij om dit te posten. Kan aankomende week zo een kilo afvallen met weinig moeite.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja nou snap ik het niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:58 schreef hexje het volgende:
Maar die 8 kilo hoeft toch niet in een maand?
Morgen is het droog hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |