Dan wordt het een referendum, de ultieme democratiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ik ben tegen compromissen.
Stel je hebt een kroeg.
Komt de brandweer langs en die zegt: De deuren moeten naar buiten open gaan. Dat is veiliger bij brand.
Komt de politie langs en die zegt: De deuren moeten naar binnen open gaan. Dat is beter voor de geluidsoverlast.
Zeg jij, ik ben bereid tot een compromis.
Wat is er mis met de draai- of de schuifdeur?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar ik ben tegen compromissen.
Stel je hebt een kroeg.
Komt de brandweer langs en die zegt: De deuren moeten naar buiten open gaan. Dat is veiliger bij brand.
Komt de politie langs en die zegt: De deuren moeten naar binnen open gaan. Dat is beter voor de geluidsoverlast.
Zeg jij, ik ben bereid tot een compromis.
Waarom geen petitie van GroenLinksstemmers voor behoud HRA?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Het verbaast me dat er nog niet ergens een "wij, GroenLinks-stemmers, roepen de GroenLinks-Tweedekamerfractie op tegen een nieuwe missie in Afghanistan te stemmen"-petitie is opgedoken. Tegenwoordig start iedereen immers overal petities tegen op: tegen kilometerheffing, tegen CO2-opslag, tegen het verdwijnen van treintoiletten, zelfs tegen het verdwijnen van TMF.
Sterker nog, het is onomkomelijk dat mensen met een verkeerde insteek de training volgen. Echter is dit een minderheid en zolang dat een kleine minderheid blijft moeten we voor lief dat er wel eens iets mis gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef michaelmoore het volgende:
Nu is het van belang dat GL tegen de oorlogsmissie stemt , de kans dat er een martelaar deelneemt aan de training is reëel
en gezien de stemming van vaandag is 85% tegen
Ja maar zulke knullen hebben de eigenschap dat ze graag tientallen Nederlandse militairen meenemen naar Allah, en dan breekt de pleuris uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sterker nog, het is onomkomelijk dat mensen met een verkeerde insteek de training volgen. Echter is dit een minderheid en zolang dat een kleine minderheid blijft moeten we voor lief dat er wel eens iets mis gaat.
en zo zijn tientallen berichten op internet te vindenquote:The man opened fire during a training mission in Pachir Wagam district, Nangarhar province, said Nato. He was also killed in the incident.
ja hoor Verhagen, ga nu maar slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:28 schreef TomLievense het volgende:
Michael Moore die filmpjes gaan over durgs misbruik en niet over gebruik.
Verhagen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja hoor Verhagen, ga nu maar slapen
Nu weet ik weer waarom ik geen drugs gebruik.quote:
jij niet, maar de Afghanen wel he, dank zij jouw eerlijke heroïnehandelaren, je bent een rat!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verhagen?
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen drugs gebruik.
Yeah right.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij niet, maar de Afghanen wel he, dank zij jouw eerlijke heroïnehandelaren, je bent een rat!
Groenlinksers als jij, zijn gif voor de maatschappijquote:
Tja dan zal er een paar keer een stuk of wat Nederlanders en andere Afghanen met de martelaar mee naar Allah gaan, kan het schelen bedoel je, he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Sterker nog, het is onomkomelijk dat mensen met een verkeerde insteek de training volgen. Echter is dit een minderheid en zolang dat een kleine minderheid blijft moeten we voor lief dat er wel eens iets mis gaat.
aan de andere kant. ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die potentieel op groenlinks willen stemmen, maar besluiten dit toch maar niet te doen nadat groenlinks besluit te 'draaien' op dit punt en tegen te stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:31 schreef Mr_Memory het volgende:
GL zit in een enorm spagaat, als ze voor de missie zijn worden ze afgemaakt door de kiezer, als ze tegen stemmen worden ze afgemaakt door de regering, het was immers hun eigen (+D66)motie.
Halsema heeft Sap met een onmogelijke erfenis opgezadeld.
Alles kan nogquote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik had niet verwacht dat de partijraad er zo massaal voor zou gaan liggen. Denk dat de fractie nu niet anders kan dan knarsentandend tegen te stemmen.
En ik maar denken dat je altijd op 'de vijand' moet schieten...quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef michaelmoore het volgende:
Het is de bedoeling dat we mensen gaan leren om op hun landgenoten te schieten en als dat lukt dan zijn we trots, en als het maar duurzaam gebeurd dat is belangrijk
De vijand, dat zijn we zelfquote:Op zondag 16 januari 2011 19:41 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je altijd op 'de vijand' moet schieten...
Als ik in Wallah zou moeten geloven, dan ging ik ook aan de drugs, denk ik...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef michaelmoore het volgende:
wij vergiftigen hele families met Heroïne , en proberen dat goed te praten
En het gekke is dat de Taliban tegen opium / Heroïne is, maar sinds de NAVO er is, is de productie ruim verdubbeld.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Als ik in Wallah zou moeten geloven, dan ging ik ook aan de drugs, denk ik...
Het probleem is zo opgelost door opium en heroine te legaliseren.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En het gekke is dat de Taliban tegen opium / Heroïne is, maar sinds de NAVO er is, is de productie ruim verdubbeld.
De straatwaarde van de Afghanistan-opium is 100.000 miljard euro per jaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |