Gelul. Amerika koopt NL-politici om hun troep op te ruimen. Dat is juist de kern van de discussie. Als iemand verantwoordelijk is voor Terrorisme en oorlog is het USA wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:52 schreef waht het volgende:
[..]
Het is geen beloning voor Rutte of Verhagen. Dat zijn twee nietszeggende spelers in het geheel.
quote:GroenLinks afgestraft in peiling voor steun missie
GroenLinks heeft door de steun aan de nieuwe missie in Afghanistan een flinke klap gekregen in de peiling van Maurice de Hond.
De partij van Jolande Sap verliest deze week drie zetels.
Met slechts acht zetels staat de partij nu op het laagste punt sinds de zomer van 2007.
Ook de andere partijen die de missie steunen staan in de min.
De regeringspartijen VVD en CDA verliezen allebei een zetel en houden er respectievelijk 34 en 16 over. D66, dat eveneens instemde met de politietrainingsmissie, raakt ook een zetel kwijt en houdt er twaalf over.
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelul. Amerika koopt NL-politici om hun troep op te ruimen. Dat is juist de kern van de discussie. Als iemand verantwoordelijk is voor Terrorisme en oorlog is het USA wel.
We gingen nooit vechten in Afghanistan, dus hebben ze er ons er in gelogen met een opbouwmissie. Die leugens moet je niet belonen met verlengingen.
Ja wacht maar tot er een Taliban de martelaar komt uithangenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Halve_Maen het volgende:
Die oorlogzuchtige Groenlinksers ook
quote:vr 01 okt 2010, 20:16
Talibanleider dreigt Nederland met aanslagen
RIJSWIJK - De Pakistaanse Talibanleider Wali ur Rehman dreigt met aanslagen gericht tegen Nederland, als reactie op „wetten” die Nederland zou maken „tegen de islam” en het „belachelijk maken van de islam”.
Alsof je enige zeggenschap hebt over verkiezingsprogramma, wat een boe-roepers weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
-De leden van GL hebben dat programma aangenomen
-De kiezers hebben dat programma gemandateerd
Dus ze waren er zelf bij
Ja, GroenLinks is een moreel laagstaande partij. Geef mij maar de PVV, die zijn vredelievend en stemden tegen de politie-missie. De PVV heeft het hart op de juiste plaats, namelijk rechts.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:11 schreef Halve_Maen het volgende:
Die oorlogzuchtige Groenlinksers ook
Jij hebt nog de illusie dat er geen akkoord gaat komen met de Taliban?quote:Op zondag 30 januari 2011 11:34 schreef waht het volgende:
[..]
Oh oke, dus als de Taliban gaat moorden moeten we dat belonen door de Taliban hun land weer terug te geven.
De PVV heeft niet tegengestemd, die is toen er bleek dat er een meerderheid voor was niet mee gaan stemmen met de motie PvdA/SP en zich onthouden om tegen te stemen , maar toen zou je wel al op bed gelegen hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, GroenLinks is een moreel laagstaande partij. Geef mij maar de PVV, die zijn vredelievend en stemden tegen de politie-missie. De PVV heeft het hart op de juiste plaats, namelijk rechts.
PVV en vredelievend?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja, GroenLinks is een moreel laagstaande partij. Geef mij maar de PVV, die zijn vredelievend en stemden tegen de politie-missie. De PVV heeft het hart op de juiste plaats, namelijk rechts.
Niet binnen eigen land iig.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
Vooralsnog pacifistischer dan GroenLinks.
Ik ben benieuwd naar dat congres , of er een beetje ruggegraat zal zijn om Sap weg te sturenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ga toch weg manquote:Op maandag 31 januari 2011 21:11 schreef Holograph het volgende:
[..]
In het zwaar linkse Nijmegen is al de helft voor de missie. Dat komt dus wel goed met die steun voor Sap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat congres , of er een beetje ruggegraat zal zijn om Sap weg te sturen
knettergekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
In het zwaar linkse Nijmegen is al de helft voor de missie. Dat komt dus wel goed met die steun voor Sap.
Tja men heeft zich in het verkiezingsprogramma al vastgelegd op een trainingsmissie in Afghanistan. Vind je dat niks dan had je geen GL moeten stemmen. Maar volgens mij overdrijf je de cijfers nu een beetje...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef meth77 het volgende:
[..]
knettergek 1,5 miljard om 1000 analfabeten te leren schieten op hun landgenoten
Dat is 1.500.000 euro per persoon
Wat heeft dat nou weer voor zin? Alsof het haar beslissing is?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar dat congres , of er een beetje ruggegraat zal zijn om Sap weg te sturen
Inderdaad, dan had men Halsema niet met dit programma de verkiezingen in moeten sturen...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef LBS het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor zin? Alsof het haar beslissing is?
Ja ze had alle vrijheid om de motie in te trekken hoor, daar is wel over gepraat binnen GLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:37 schreef LBS het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer voor zin? Alsof het haar beslissing is?
Dat geld kunnen wij veel beter besteden aan het onderwijs. Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen die niet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef meth77 het volgende:
[..]
knettergek
3 jaar van 500.000 euro = 1,5 miljard om 1000 analfabeten te leren schieten op hun landgenoten
Dat is 1.500.000 euro per persoon
quote:di 01 feb 2011, 09:31
Dodental Irak hoogst in vier maanden tijd
BAGDAD - Het dodental door aanslagen in Irak was in januari het hoogst sinds september 2010. De Iraakse overheid melde dinsdag dat in januari 259 mensen door geweld werden gedood.
Door geweld in Irak zijn in janurai 259 mensen omgekomen.
Volgens gegevens van de ministeries van Gezondheid, Defensie en Binnenlandse Zaken kwamen door aanslagen in de eerste maand van 2011 159 burgers, 55 politiemensen en 45 militairen door aanslagen om het leven. Dat is het hoogste aantal sinds september, toen 273 mensen werden gedood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |