Doe maar.quote:
Ik moest lachen om het vervolg op je reactie.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Vraag me toch af of ST nou echt zo'n eng persoon is waar je met een grote boog omheen zou lopen, of juist woest aantrekkelijk
Ik hoorde dat daar overstromingen zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef fairytalessuck het volgende:
Maar hoe zit het met Australië he he he?
Ja dat is waar, maar niet overallll.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar overstromingen zijn
Je hebt toch wel je zwemdiploma of wat!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar overstromingen zijn
Fedje niet, die spartelt alleen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt toch wel je zwemdiploma of wat!
Oh dat moet gefilmd worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Fedje niet, die spartelt alleen.
waar niet danquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:43 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar niet overallll.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:49 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Fedje niet, die spartelt alleen.
Omg dat weet je toch welquote:
Bedankt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Directwonen zou ik niet doen.. daar heb ik zelf ook hele tijd lopen zoeken, alleen maar overprized appartementen. Plus dat je nog huur + borg + bemiddelingskosten = 3x maandbedrag moest betalen voordat je uberhaupt in het appartement zou mogen.
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
Wie is er vandaag nog meer thuis?
Ik zal het doen als we in Australië zitten, komt goed.quote:
In verschillende delen.quote:
Ikkkkkkkk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:19 schreef VulpesVulpes het volgende:
Wie is er vandaag nog meer thuis?
Nederlands Recht?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:
Zo... ik mag 2.5 week in Polen training gaan geven
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik zal het doen als we in Australië zitten, komt goed.
[..]
Ik verschillende delen.![]()
WTFquote:
Nee ik moet Poolse collegae gaan opleiden qua bedrijsprocedures, tooling en werkzaamheden die ze van ons over gaan nemen. Feitelijk ben ik vervangers van mijn directe collegae aan het trainen, maar het is wel een mooie gelegenheid om mezelf op de kaart te zetten die ik niet kon laten schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |