De rest kan ik zelf wel invullen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Combinatie van een slechte dag en een Turkentopic
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Snel weer opsluiten die handel
Denk je dat we hem wel mogen vangen/opsluiten van de dierenbescherming?quote:
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Denk je dat we hem wel mogen vangen/opsluiten van de dierenbescherming?
quote:Het doodschieten van dieren is uitsluitend gerechtvaardigd als er een dringende noodzaak is en er geen alternatieven zijn om de zaken op te lossen.
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.
[..]
Daar heb ik niks aan met erectiestoornissen, dat zegt ie toch net.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.
I REGRET NOTHING!!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De rest kan ik zelf wel invullen.
Help... me...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.
Voordat je op mij richt heb je al een extra gat tussen je ogenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.
[..]
Ik heb nog 2 vuistenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan met erectiestoornissen, dat zegt ie toch net.
Yeah rightquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voordat je op mij richt heb je al een extra gat tussen je ogen
quote:
Mijn handlangers zitten overal.quote:
'ST, ik kan m'n vuisten laten verdwijnen'quote:[..]
En toen werd je wakker.quote:
quote:[..]
'ST, ik kan m'n vuisten laten verdwijnen'
Is ST zo erg om bij in de kelder te zitten dan?quote:
Kom maar eens bij mij in de kelder A_T, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is ST zo erg om bij in de kelder te zitten dan?
onverzadigbaar zeker
quote:
Oh ik dacht van wel, aangezien je ons zo gemist heb enzo.quote:
Oke.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moet je maar een kaarsje aansteken
Ben je jaloers?quote:
Wat heeft ie gezegd danquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, na de verhalen van bijdehand, ben ik natuurlijk wel een beetje bang voor ST
Dat is het enigequote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, aangezien je ons zo gemist heb enzo.
Niet dus.
Ik heb alleen gezegd dat je m'n ellebogen liet verdwijnenquote:
Nee dat was je moeder.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat je m'n ellebogen liet verdwijnen
Nooit geweten dat ze op jou leekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze op jou leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je het niet alleen af?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Straks moet ik de kelder weer inquote:
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Straks moet ik de kelder weer in
Is er ook een kast ind ie kelder?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?
Hm... als ik homo was zou ik me er niet voor schamenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het enigeJe bent me niet eens komen opzoeken...
slim van je zeg, om in rosmalen te zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.
Ja ken het... ik woonde in boxtel en keek uit op een weiland... totaal geen verkeer te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Frankii het volgende:
Toch is het wennen om 's ochtends wakker te worden door verkeer dat hier door de straat scheurt. Ik ben een rustig boerendorpje gewend.
Ik woon in de Hinthamerstraat, daar komen ook veel bussen en vrachtwagens voor de markt langs. En die gaan dan ook nog eens onder mijn raam lopen toeteren enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ken het... ik woonde in boxtel en keek uit op een weiland... totaal geen verkeer te horen.
nu slaap ik met het raam open pal naast de Chr. Huygensweg
Dat wist ik toch niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
slim van je zeg, om in rosmalen te zoekenhij zat Toch bij ST in de kelder, in boschveld
moggel
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.quote:
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!
Dan PM ik jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppenquote:
oh, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat scheelt wel jaIk ben verder heel normaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
HAHAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben verder heel normaal hoor
quote:
Bustedquote:
quote:
Dat is ie wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Arme bijdehand, iedereen spant tegen hem samen. Je hebt het zeker wel zwaar he?:P
En daarbij is het gewoon terecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarbij is het gewoon terecht.
[..]
Zegt ie op een doordeweekse dag om 10 voor half 2quote:
[..]
Jij bent wel voor mij he?quote:
Slijmbal.quote:
Bal slijm.quote:
Ik verlaag me tot jouw niveauquote:
ik begrijp dat je graag op mijn niveau wilt komen, maar daarvoor zul je toch niet omlaag moeten. Iets hoger lijkt me meer gepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik begrijp dat je graag op mijn niveau wilt komen, maar daarvoor zul je toch niet omlaag moeten. Iets hoger lijkt me meer gepastIk viel laatst in een put, en toen ik op de bodem was zat ik plots naast je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik had jou al aan zien komen. Had me dus snel verlaagd tot jouw niveau zodat ik je gezelschap kon houden en uit die put kon helpen. Ondankbaar kindquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik viel laatst in een put, en toen ik op de bodem was zat ik plots naast je.
Er stond een bordje bij: PAS OP! DIEP! GAAT TOT AAN FED'S NIVEAU.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had jou al aan zien komen. Had me dus snel verlaagd tot jouw niveau zodat ik je gezelschap kon houden en uit die put kon helpen. Ondankbaar kind
Don't change the storyquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: PAS OP! DIEP! GAAT TOT AAN FED'S NIVEAU.
En geloof me, het was flink beneden NAP.
Het is eenzaam aan de top ja. Ik weet niet hoe jij het kan weten maargoed...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Don't change the story![]()
Het is niet erg dat je niet op het niveau van ons hier kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed niveau mannen.
Vrees dat ik het in dit geval toch met je eensch ben ST :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed niveau mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet iets hequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrees dat ik het in dit geval toch met je eensch ben ST :p![]()
ben alleen maar aant studeren, beetje afleiding is dan af en toe nodig
~Si vis amari, ama~
Oef, ja dan stuur ik je bij deze vast mijn condoleancesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee hoor
Met 7 tentamens in 2 weken ben ik wel zoet namelijk
Ik ben aan 't 'werk' dus ik kan ook wel afleiding gebruikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Moet iets he![]()
ben alleen maar aant studeren, beetje afleiding is dan af en toe nodig
Soms zie je borden staan als je door de stad fiets. Gewoon een getekend bord met een 06-nummer erop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Den Bosch. Gewoon Funda, Direct Wonen of hebben jullie tips?
Ik heb nog een kelder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Den Bosch. Gewoon Funda, Direct Wonen of hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~Si vis amari, ama~
[..]
Ik heb nog een kelder.Aanrader! Ik heb daar vele wilde nachten gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
[..]
Ik heb nog een kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me toch af of ST nou echt zo'n eng persoon is waar je met een grote boog omheen zou lopen, of juist woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aanrader! Ik heb daar vele wilde nachten gehad!
..non est vivere sed valere vita est ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |