Dat wist ik toch niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
slim van je zeg, om in rosmalen te zoekenhij zat Toch bij ST in de kelder, in boschveld
moggel
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.quote:
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!
Dan PM ik jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppenquote:
oh, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat scheelt wel jaIk ben verder heel normaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
HAHAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben verder heel normaal hoor
quote:
Bustedquote:
quote:
Dat is ie wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Arme bijdehand, iedereen spant tegen hem samen. Je hebt het zeker wel zwaar he?:P
En daarbij is het gewoon terecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarbij is het gewoon terecht.
[..]
Zegt ie op een doordeweekse dag om 10 voor half 2quote:
[..]
Jij bent wel voor mij he?quote:
Slijmbal.quote:
Bal slijm.quote:
Ik verlaag me tot jouw niveauquote:
ik begrijp dat je graag op mijn niveau wilt komen, maar daarvoor zul je toch niet omlaag moeten. Iets hoger lijkt me meer gepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik begrijp dat je graag op mijn niveau wilt komen, maar daarvoor zul je toch niet omlaag moeten. Iets hoger lijkt me meer gepastIk viel laatst in een put, en toen ik op de bodem was zat ik plots naast je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik had jou al aan zien komen. Had me dus snel verlaagd tot jouw niveau zodat ik je gezelschap kon houden en uit die put kon helpen. Ondankbaar kindquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik viel laatst in een put, en toen ik op de bodem was zat ik plots naast je.
Er stond een bordje bij: PAS OP! DIEP! GAAT TOT AAN FED'S NIVEAU.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik had jou al aan zien komen. Had me dus snel verlaagd tot jouw niveau zodat ik je gezelschap kon houden en uit die put kon helpen. Ondankbaar kind
Don't change the storyquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er stond een bordje bij: PAS OP! DIEP! GAAT TOT AAN FED'S NIVEAU.
En geloof me, het was flink beneden NAP.
Het is eenzaam aan de top ja. Ik weet niet hoe jij het kan weten maargoed...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Don't change the story![]()
Het is niet erg dat je niet op het niveau van ons hier kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed niveau mannen.
Vrees dat ik het in dit geval toch met je eensch ben ST :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goed niveau mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet iets hequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vrees dat ik het in dit geval toch met je eensch ben ST :p![]()
ben alleen maar aant studeren, beetje afleiding is dan af en toe nodig
~Si vis amari, ama~
Oef, ja dan stuur ik je bij deze vast mijn condoleancesquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee hoor
Met 7 tentamens in 2 weken ben ik wel zoet namelijk
Ik ben aan 't 'werk' dus ik kan ook wel afleiding gebruikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
[..]
Moet iets he![]()
ben alleen maar aant studeren, beetje afleiding is dan af en toe nodig
Soms zie je borden staan als je door de stad fiets. Gewoon een getekend bord met een 06-nummer erop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Den Bosch. Gewoon Funda, Direct Wonen of hebben jullie tips?
Ik heb nog een kelder.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik ben op zoek naar een appartement in Den Bosch. Gewoon Funda, Direct Wonen of hebben jullie tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog een kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~Si vis amari, ama~
[..]
Ik heb nog een kelder.Aanrader! Ik heb daar vele wilde nachten gehad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
[..]
Ik heb nog een kelder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag me toch af of ST nou echt zo'n eng persoon is waar je met een grote boog omheen zou lopen, of juist woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aanrader! Ik heb daar vele wilde nachten gehad!
..non est vivere sed valere vita est ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |