Dat wist ik toch niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
slim van je zeg, om in rosmalen te zoekenhij zat Toch bij ST in de kelder, in boschveld
moggel
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.quote:
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:34 schreef fairytalessuck het volgende:
Als ik het had geweten, was ik je komen redden man.
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn volgende ban verwacht ik je in Rosmalen!
Dan PM ik jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
weet waar je aan begintquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Moet je me wel even vertellen dat je geband bent dan.
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppenquote:
oh, dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze hoeft iig niet te reken op een teveel aan alcohol en moppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh, dat scheelt wel jaIk ben verder heel normaal hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
HAHAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben verder heel normaal hoor
quote:
Bustedquote:
quote:
Dat is ie wel gewend hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Arme bijdehand, iedereen spant tegen hem samen. Je hebt het zeker wel zwaar he?:P
En daarbij is het gewoon terecht.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarbij is het gewoon terecht.
[..]
Zegt ie op een doordeweekse dag om 10 voor half 2quote:
[..]
Jij bent wel voor mij he?quote: