De rest kan ik zelf wel invullen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Combinatie van een slechte dag en een Turkentopic
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Snel weer opsluiten die handel
Denk je dat we hem wel mogen vangen/opsluiten van de dierenbescherming?quote:
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Denk je dat we hem wel mogen vangen/opsluiten van de dierenbescherming?
quote:Het doodschieten van dieren is uitsluitend gerechtvaardigd als er een dringende noodzaak is en er geen alternatieven zijn om de zaken op te lossen.
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.
[..]
Daar heb ik niks aan met erectiestoornissen, dat zegt ie toch net.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.
I REGRET NOTHING!!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
De rest kan ik zelf wel invullen.
Help... me...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog beter in je kelder stoppen.
Voordat je op mij richt heb je al een extra gat tussen je ogenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb iets beters gevonden.
[..]
Ik heb nog 2 vuistenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan met erectiestoornissen, dat zegt ie toch net.
Yeah rightquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voordat je op mij richt heb je al een extra gat tussen je ogen
quote:
Mijn handlangers zitten overal.quote:
'ST, ik kan m'n vuisten laten verdwijnen'quote:[..]
En toen werd je wakker.quote:
quote:[..]
'ST, ik kan m'n vuisten laten verdwijnen'
Is ST zo erg om bij in de kelder te zitten dan?quote:
Kom maar eens bij mij in de kelder A_T, dan kom je er vanzelf achter.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Is ST zo erg om bij in de kelder te zitten dan?
onverzadigbaar zeker
quote:
Oh ik dacht van wel, aangezien je ons zo gemist heb enzo.quote:
Oke.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Moet je maar een kaarsje aansteken
Ben je jaloers?quote:
Wat heeft ie gezegd danquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nouja, na de verhalen van bijdehand, ben ik natuurlijk wel een beetje bang voor ST
Dat is het enigequote:Op maandag 17 januari 2011 20:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel, aangezien je ons zo gemist heb enzo.
Niet dus.
Ik heb alleen gezegd dat je m'n ellebogen liet verdwijnenquote:
Nee dat was je moeder.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezegd dat je m'n ellebogen liet verdwijnen
Nooit geweten dat ze op jou leekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze op jou leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je het niet alleen af?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Straks moet ik de kelder weer inquote:
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Straks moet ik de kelder weer in
Is er ook een kast ind ie kelder?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?
Hm... als ik homo was zou ik me er niet voor schamenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien is dit het moment om uit de kast te komen?
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is het enigeJe bent me niet eens komen opzoeken...
slim van je zeg, om in rosmalen te zoekenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.
quote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd man, ik heb daar rondgelopen in de ghetto van Rosmalen, maar ik kon je nergens vinden.
Ja ken het... ik woonde in boxtel en keek uit op een weiland... totaal geen verkeer te horen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:18 schreef Frankii het volgende:
Toch is het wennen om 's ochtends wakker te worden door verkeer dat hier door de straat scheurt. Ik ben een rustig boerendorpje gewend.
Ik woon in de Hinthamerstraat, daar komen ook veel bussen en vrachtwagens voor de markt langs. En die gaan dan ook nog eens onder mijn raam lopen toeteren enzo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja ken het... ik woonde in boxtel en keek uit op een weiland... totaal geen verkeer te horen.
nu slaap ik met het raam open pal naast de Chr. Huygensweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |