Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!quote:
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlapquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Dat is een hele normale uitdrukking, goorlap!
Thought soquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Want zonder tuinbroek bungelen die wel tot 7 cm boven de grond he Liesje?
Ja, en dan ligt het aan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Muis006 het volgende:
Over welke lippen hebben we het?
Thought so
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oja, jij maakt die TT en dan ben ík een goorlap
That's my girlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
!
Ik dacht gelijk bij het zien van de TT in de AT : "Welke lippen?"
Jahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Tis gewoon een uitdrukking hoor, dat het water je tot de lippen staat
Wat ben je toch een heerlijk poepjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht, staat het water al tot heuphoogte dan?
Een watte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Ik heb nog geen keycordquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
That's my girl![]()
Heb je al een keycoard?
Zal ik een leuk Hello Kitty Keycoard of zo voor je B-Day kopen bij Claire's?
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?quote:
Muissssssssssssssssssssssssquote:
http://www.softcase.nl/We(...)o-Kitty-Keycord.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog geen keycordGisteren ff wezen kijken maar kon niks vinden hier
Hello kitty rulez
Neh. Hoeft niet perse roze.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog wel een blauwe of een gele liggen volgens mij maar je wilt echt roze?
Ik ben niet voor niks een Taalzuurpruim hèquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Psies, je wist toch wat ik bedoelde of niet dan?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ga wel een leuke voor je zoeken, heb ik tenminste een leuk kadootje voor je![]()
![]()
Een weekje zou je zonder nog wel moeten redden toch , je kan je dan nog maar een paar dagen buitensluiten
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
Welneequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als oh-oh niks kan vinden zal ik hier in huis eens zoeken. Die van mij zijn wel reclame dingen als ik het goed heb is dat erg?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ga een hele leuke voor dr kopen, ik woon in een stad met echte winkels en zulks , komt goed
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb er nog een paar van Justitie, die krijg je als je meedoet aan de open dagen bij de gevangenis
Nee eentje die squirten kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
Verras me
Afijn, keycord met kutjes erop
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb gvd al 2x moeten missen. Dit jaar ga ik fucking echt
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:
Het was in november dus dat duurt nog wel ffquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook maar die plaatsen zijn zo beperkt dat ik altijd te laat ben.
Wanneer zijn ze dit jaar?
Als ie aankomt dan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mn kaart is al zo leuk dat je voor dat koord toch geen oog meer gaat hebben
Doe iets stouts; kom je d'r vanzelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nu 1 keer geweest en ik heb t wel gezien, ik zou nog wel es naar een ebi of pieterbaan of zo willen
De Russenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef Rewimo het volgende:
Wij horen hier al de hele ochtend een soort doffe ploffen. Geen idee waar het vandaan komt. Lijkt wel of er kanonnen afgaan of zo. Of wellicht ook een chemisch bedrijf of zo
Je hebt nog wel een vloer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Het water is overigens aan het zakken hoor; geen plasjes meer in kantoor en het water wordt steeds lichter van kleur
Fijn dan jullie het weten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Het water is overigens aan het zakken hoor; geen plasjes meer in kantoor en het water wordt steeds lichter van kleur
Kan ook nog natuurlijkquote:
Zeg, ik heb nog voor 3 maanden prednison hier liggen. Als jij dat nou zo rond eind maart aan de beeb geeft, dan kan ze in april helpen klussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
Een heel goed ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik heb nog voor 3 maanden prednison hier liggen. Als jij dat nou zo rond eind maart aan de beeb geeft, dan kan ze in april helpen klussen
Heeft niet veel zin, want ik heb alles weggesuckt met de watersuckertquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Elies doe eens een foto? /ramptoerist
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godallejezus wat zou je je de tering vervelen zonder mij
Bummer had ik toch minder moeten lerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft niet veel zin, want ik heb alles weggesuckt met de watersuckert
Nope echt Wibra product.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig of je Dasty ook nog bij een andere winkel kunt kopen dan alleen bij Wibra?
[ afbeelding ]
Twee metalen archiefkasten stonden met de voetjes in het water, maar die kunnen daar wel tegen. De rest staat al op wieltjes of op pootjes, wat zoveel hadden we wel geleerd van de vorige keerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
Bummer had ik toch minder moeten leren
Wel alle meubelen droog gehouden?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee metalen archiefkasten stonden met de voetjes in het water, maar die kunnen daar wel tegen. De rest staat al op wieltjes of op pootjes, wat zoveel hadden we wel geleerd van de vorige keer
Was ik al bang voor ja. Dan zal ik toch een Wibra moeten zoeken.quote:
Het haalt juist vet weg. En we krijgen er het glazen deurtje van de kachel altijd mooi roetvrij meequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Vind je dasty fijn? Ik vind het nogal vettig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het echt fantastisch, ik had het gebruikt om de lijmresten van m'n donkergrijze behang te halen. Meteen even een flink stuk ermee besprayed. BAM! JONGUH!
Overal witte plekken![]()
Kon ik een halve muur opnieuw behangen
Maar je lijmresten waren wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het echt fantastisch, ik had het gebruikt om de lijmresten van m'n donkergrijze behang te halen. Meteen even een flink stuk ermee besprayed. BAM! JONGUH!
Overal witte plekken![]()
Kon ik een halve muur opnieuw behangen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Behang inspuiten met schoonmaakmiddel vind ik ook niet erg slim eigenlijk
Waarschijnlijk mn eigen woning aan het behangenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
Jajajaja wijsneuzen, waar waren jullie dan om me te helpen
Super joh!! Heb je Pagan met camera uitgerust?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, hier is Asfalt Hooligan druk aan het snoeien.
De pruim en de hazelaar zijn al weg.De man is snel hoor!
Ik ga maar even tomatensoep maken, voor zo meteen.
Zal het zo idd even zeggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Super joh!! Heb je Pagan met camera uitgerust?
Eetse vast
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, hier is Asfalt Hooligan druk aan het snoeien.
De pruim en de hazelaar zijn al weg.De man is snel hoor!
Ik ga maar even tomatensoep maken, voor zo meteen.
Dat en we willen picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Rewimo het volgende:
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?
Maak me niet jaloersquote:
quote:
Heeft Sjon alweer gekotst?quote:
quote:
Vanmorgen zijn ze maar wat later begonnen, zo plensde het.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha wat fijn voor jullie! Is het een beetje droog daar of staat die arme man in de stromende regen?
Lekker, ik ga van het weekend eens scrubben met Lush.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
Bammetje filet maar heb nog stokbrood liggen in vriezervoor zaterdag.
Zo de chocopasta pot eens opzoeken
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, tis alweer donderdag, ik moet zo maar es ff een boodschappenlijstje maken
Oh je bakt het zelf?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kneed altijd extra veel en dan zo de vriezer in.
quote:
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat kooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Vertel....?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sieraden doen het ook altijd goed en haarspulletjes maar denk niet dat jij dat koopt
Kneedmachine?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
meestal wel met behulp van de kneedmachine
Als ik me verveel maar weer een focaccia maken naar recept van DarkElf.
Hihi ik dacht dat je alleen educatieve dingen kochtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die krijgen ze altijd hele massa's van mij, hoe kom je daar nou bij?
Ik koop dat spul zelfs voor de honden
Ik laat die machine alleen kneden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kneedmachine?
Ik had een broodbakmachine, maar ik vond dat brood altijd een drama om te snijden, dus ik heb m weggegeven.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:48 schreef Muis006 het volgende:
Ik krijg ads voor een schaamlipcorrectie bij deze pagina.
Ik heb een elektrisch mes maar dat vind ik een kutding, ligt ergens in de la te verstoffen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik laat die machine alleen kneden.
Brood uit de oven is ook lastig snijden maar een elektrisch broodmes doet wonderen.
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
't Is maar 900 euro ook!
Zou je groepskorting krijgen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij wil aaaaaaaaal je schaamlippen in 1 keer kleiner laten maken?
Ik heb een keurig kutje, ik pasquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee als je met meerdere personen gaatdan maken we er een F&F meet van met McDo naderhand!
Ah kijk, er is wel animoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
het is weer eens wat anders dan waxen of sauna
Lekker lijkt me!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal maar niet weer om kooktips vragen he?
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bentquote:
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiendsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja echt heel handig als je inspiratieloos bent
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb twee pagina's bekeken en ik zie nog niks boeiends
Ook lekkerquote:
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat isquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Jij bent niet zo van de pasta's en lasagne?
En hamlapjes met champi's en een zelfgemaakt stroganofsausje?
Hongaarse zuurkool?
http://www.okokorecepten.(...)l/hongaarse-zuurkool het is wel even werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hongaarse zuurkool ken ik niet, ik ga es opzoeken of dat wat is
Ik zag echt iets geniaalsquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens net bij de kringloop voor mn nichtje 2 hele leuke puzzels gekocht, en een disneyprinsessenmemory en 2 hele leuke boeken, heeft nog iemand tips wat kleine meisjes van 4 leuk vinden? Ze is volgende week jarig en ik stuur altijd een doos met kadoos op
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zag echt iets geniaalsWacht, hier :
http://www.bol.com/nl/p/s(...)010637401/index.html!!!
Geweldig toch?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die is echt epic ja, daar neem ik dr 2 van, andere nichtje wordt 1 maart 6![]()
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog meequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Qquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geweldig toch?Ik vind het zo'n tof iets
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk, ook voor 'n neefje en nichtje! Goed idee Q
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb ook al vaak zelf knuffels voor ze gemaakt, daar slapen ze nog mee
Wat leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die maan heb ik voor L una gemaakt, en dr zusje N ova heeft een ster, en t broertje een zon.
Ze waren eigenlijk meer als decoratie bedoeld maar het spul sleept en slaapt dr alledrie meequote:
Draag je braaf je spalk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck zeg, mijn poot begint steeds pijnlijker te worden
De vacoped? Jup.quote:
Maar dat helpt dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
De vacoped? Jup.
Zal wel moetenRuk ding.
Ik was het niet die van mij waren voor Baafquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
Wie heeft mij chocolaatjes in een envelop gestuurd?![]()
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Muis006 het volgende:
Buhhh mijn appel is melig.
Maar het is het laatste stuk fruit in huis
JF, Er staat toch Enjoy?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef Greys het volgende:
Wie heeft mij chocolaatjes in een envelop gestuurd?![]()
Lekker anoniem Qut, heb je ook aan alles gelikt?quote:
Een heel net vol?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjes![]()
Ik had vorige week een net vol gore mandarijnen
Neh ik heb ze eerst door mijn kut gehaald, toen in mijn anus gestopt en vervolgens Baloe er aan laten likken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lekker anoniem Qut, heb je ook aan alles gelikt?
Nou na de vijfde gore ben ik gestopt met proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een heel net vol?
Appel is naar de vogels, we moeten straks gelukkig nog boodschappen doen.
Tering. Een heel net?!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo ranzig, geef maar aan de vogeltjes![]()
Ik had vorige week een net vol gore mandarijnen
En niet eens meer gelikt daarna?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neh ik heb ze eerst door mijn kut gehaald, toen in mijn anus gestopt en vervolgens Baloe er aan laten likken.
Ja wil je ze hebben?quote:
Nee, sorry. ik had geen zin om te likken.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil je ze hebben?
Vis ik ze uit de gtf en stuur ik ze op
Dat is zo'n deceptie altijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou na de vijfde gore ben ik gestopt met proberen
Je moet de schil er ook afhalenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
En ik ga dr niet eerst aan likken, daar zijn ze te goor voor!
Naja, ik heb echt geen zin om voor die paar centen nog es naar de Aldi te gaan en in die hoerendehoerendekutrij te gaan staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Qwea het volgende:
[..]Nee dank je wel
Ik had ze terug gebracht trouwens
Ja, wie haalt er dan ook fruit bij de aldiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, ik heb echt geen zin om voor die paar centen nog es naar de Aldi te gaan en in die hoerendehoerendekutrij te gaan staan
Ja, ze zagen er heel mooi uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo'n deceptie altijddan heb je een mooie mandarijn, verwacht je een heerlijke zoete smaak, en dan krijg je een waterige zutsmaak
Daar hebben ze vaak prima fruit hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wie haalt er dan ook fruit bij de aldi
Ik tref hier bij de aldi (nou ga ik bijna nooit naar de aldi maar die keren dat ik er was) alleen maar rot fruit aan. Appels met bruine plekken, kiwi's die enorm zacht zijn, peren met plekken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak prima fruit hoor
Druivenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, vanavond koop ik appels en druiven denk ik.
Ben ff klaar met die mandarijnen![]()
Wel pitloos he.quote:
Boris-Jan, het broertje van Merel-Vlinderquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
Aw![]()
Ik zag de JF wel, maar ook B-J. Die snapte ik niet
Geen BJ! Dat was dequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Aw![]()
Ik zag de JF wel, maar ook B-J. Die snapte ik niet
Pitloos iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel pitloos he.
Met pit lust ik echt niet meer
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boris-Jan, het broertje van Merel-Vlinder
Oh veeg me opquote:
Ow, gezellig. Ben jij het mannetje, of ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Merel-Vlinder, zullen we een baby maken Liesje?
Greys zegt gewoon dat mijn handschrift ruk is. Nu heeft ze wel gelijk, maar toch doet het pijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Merel-Vlinder, zullen we een baby maken Liesje?
[..]
Oh veeg me op
Ja jouw post komt toch nooit hier aan , zeg maar gewoon dat je het verstuurd hebtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pitloos idd
Ik heb hier ook nog post voor jou maar ik vergeet het fucking telkens op die ruk bus te flikkerenHet lijken gvd mijn sleutels wel!
Jij natuurlijk, met je oranje tuinbroekquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezellig. Ben jij het mannetje, of ik
Mijn post komt heel wel aan. Alleen de post waar ik dingen als " Stinkhoer" opschrijf meestal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jouw post komt toch nooit hier aan , zeg maar gewoon dat je het verstuurd hebt![]()
Ik heb nog post voor jou en voor Elies en voor Rewimo en Belana krijgt morgen post van me en Baaf had gisteren post van me, ik ga nog es fucking failliet aan al die fokpost
Ja how rude.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys zegt gewoon dat mijn handschrift ruk is. Nu heeft ze wel gelijk, maar toch doet het pijn
Nou ja zegquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn post komt heel wel aan. Alleen de post waar ik dingen als " Stinkhoer" opschrijf meestal niet
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Jij natuurlijk, met je oranje tuinbroek
Das keimannelijkquote:
Volgende keer roept ze op fok ;quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja how rude.
Ik zou dr nog es heel attent iets lekkers sturen
Kut ik lolde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgende keer roept ze op fok ;
"Aaah wat lief!? Wie heeft me vloeibare chocolade met een penetrante geur in een enveloppe gestuurd?!"
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kut ik lolde.
Hope hope in een envelope
Ik bedenk mij dat het er waarschijnlijk wel op geleken heeft B - En dan een )quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Ik las echt B-J
Dankjewel puppy!
Teken dan ook gewoon die hoerensmiley nerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedenk mij dat het er waarschijnlijk wel op geleken heeft B - En dan een )![]()
Ik zit nog steeds te lachen hieromquote:
Ja Jezus fuck zeg. Ik zal op jouw enveloppe een hoeren smiley tekenenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Teken dan ook gewoon die hoerensmiley nerd
Hihihihiquote:
Ja dan komt ie weer niet aan sneuneusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja Jezus fuck zeg. Ik zal op jouw enveloppe een hoeren smiley tekenen
Truequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan komt ie weer niet aan sneuneus
De beeb vast welquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog een beetje energie voor mij? Ik ben zóó moe
Zie je wel, net een echte ventquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef ElisaB het volgende:
Damnquote:
Hoera!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn
MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS MUIS. Lie to me is binnen. Vanaaf ff kijken![]()
En dan zijn we nog niet eens begonnen aan het kindjes-makenquote:
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel janken dat ik niet zo een foto kon maken zeg
*proest*quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotteren
En je weet zeker dat je 100% hetero bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Roep je collega even; kunnen jullie samen in de keuken snotteren
Wauw, zo zie je ze niet vaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel janken dat ik niet zo een foto kon maken zeg
Van jou leren we elke dag wel ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, zo zie je ze niet vaak
Weet je trouwens dat de kleuren van de buitenste regenboog altijd omgekeerd zijn aan die van de binnenste?
Die buitenste was niet zo heel erg duidelijk te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, zo zie je ze niet vaak
Weet je trouwens dat de kleuren van de buitenste regenboog altijd omgekeerd zijn aan die van de binnenste?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je 100% hetero bentIk zou bette echt zo doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Saaiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden heb
Ik zit vol met suffe feitjesquote:
Eet smakelijk dan maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Op mijn boodschappenlijst staat tot nu toe:
gids
vochtig wcpp
Nou, dat wordt een goedkoop weekje geloof ik
Hell no; je blijft er mooi vanafquote:
Zoek jij maar een anderquote:[spoiler] Ik bitchfight je om bette[/spoiler]
Ja ik dus om dode hondenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Saai
Ik huil alleen als ik héél verdrietig ben. En dat ben ik niet zo vaak
Dan hoop ik dat je de komende 25 jaar niet op je werk hoeft te jankenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want ik doe het niet echt, ik huil hier alleen als ik dooie honden heb
Dat is echt niet haalbaar vrees ik, Chico wordt geen 38quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de komende 25 jaar niet op je werk hoeft te janken
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjesquote:
Make mequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell no; je blijft er mooi vanaf
[..]
Zoek jij maar een ander
Daar heb ik er maar 2 vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjes
Ik vond het al vreemd
24 danquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt niet haalbaar vrees ik, Chico wordt geen 38
Je zal vol zitten met suffe tetjes, echt tot de nok toe, balen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat lees ik weer? Ik zit vol met suffe tetjes
Ik vond het al vreemd
Ik teken voor de komende 10 jaarquote:
Ja, is zat hoor.quote:
Hope hope suffe tetjes in een envelope?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Lijkt me een mooie voor de volgende TT
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ho
[..]
Hope hope suffe tetjes in een envelope?
Doen we, dealquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my ja en Breda is nog vlakbij voor je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zó verliefd op Bette dat ik je ervoor zou omleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DOODSBEDREIGING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ban!
Ik zag gisteren die reclame op tv van bram Moszkowicz met zijn auto die BIJNA tegen een trekken aan ging rijden. Ik moest lachen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesNou ja, hij loopt haast niet meer en als ie loopt zwalkt ie.
Dááromquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh my ja en Breda is nog vlakbij voor je ook
Trekken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
DOODSBEDREIGING!
Ban!
Ik zag gisteren die reclame op tv van bram Moszkowicz met zijn auto die BIJNA tegen een trekken aan ging rijden. Ik moest lachen.
DIE MOET IK QUOTENquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je mijn Qwea omlegt mag de baas je van mij niet verdedigen![]()
Ik kan je een hele lijst geven van wie wel mogen, maar niet mijn Qwea
Moet ze maar van mijn Bette afblijven, dan is er nix aan de handquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je mijn Qwea omlegt mag de baas je van mij niet verdedigen![]()
Ik kan je een hele lijst geven van wie wel mogen, maar niet mijn Qwea
Ja zo ben ikquote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Ik laat je voorgoed opsluitenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet ze maar van mijn Bette afblijven, dan is er nix aan de hand
Tis zonde. En toch zag ie er nog redelijk patent uit. Hoe oud is hij?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Gaan we hier niet halen ben ik bang. Jamie loopt op zijn laatste pootjesNou ja, hij loopt haast niet meer en als ie loopt zwalkt ie.
Mss moet ik Elies dr gang maar laten gaan hequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ikZie je nou hoe ik faal?
![]()
![]()
![]()
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voedenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de markt het was even droog en nu ben ik misselijk.
Mijn schoonouders hebben al 10x gevraagd wat ik voor mijn v-dag wil en ik ben nog lang niet jarig en weet ook niks te vragen.
Ik krijg een keycord van mijn allerliefste slettebakje van de heeeeeeeeeeeeeeeule wijde wereld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug van de markt het was even droog en nu ben ik misselijk.
Mijn schoonouders hebben al 10x gevraagd wat ik voor mijn v-dag wil en ik ben nog lang niet jarig en weet ook niks te vragen.
Niks, tis onvoorwaardelijke liefdequote:
Jaquote:
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken. Nog een extra reden dat Qwea van mijn Bette af moet blijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat je voorgoed opsluiten![]()
Weet je wel hoe freaking saai het hier zou zijn zonder Qwea?
Hihi wijd slettebakjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg een keycord van mijn allerliefste slettebakje van de heeeeeeeeeeeeeeeule wijde wereld.
Wat een onzin. Jullie hebben altijd oognip nog die komt roepen dat jullie haar negeren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik laat je voorgoed opsluiten![]()
Weet je wel hoe freaking saai het hier zou zijn zonder Qwea?
Of een voedingskussen, die dingen liggen ook heel lekker, ik wil dr altijd stiekem een kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voeden
Die heb ik al maar bedankt voor mee denken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag zo'n zijslaperkussen. Daar kun je straks heerlijk tegenaan liggen als je niet meer zo kunt liggen als je wilt. En als de kleine er is kun je hem gebruiken als je gaat voeden
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken.
Mwah.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder mij ook, dus dan kunnen jullie F&F-SC wel opdoeken. Nog een extra reden dat Qwea van mijn Bette af moet blijven
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
Tis zonde. En toch zag ie er nog redelijk patent uit. Hoe oud is hij?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niks, tis onvoorwaardelijke liefde
Pleur op gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Mwah.
We hebben het hier zonder jou eigenlijk best prima gered
0wnedquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah.
We hebben het hier zonder jou eigenlijk best prima gered
Aw dat is nog niet eens zo oud...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.
Blehh, ik haat het dat dieren gaan sukkelen op een gegeven moment. Maar het hoort erbij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:07 schreef Rewimo het volgende:
12,5 nu. Hij is ook nog wel vrolijk en zo, en hij kletst lekker met me. Maar hij haalt de bak vaak niet meer (hij heeft artrose en ik vermoed dat hij te laat aandrang voelt). En hij loopt alsof hij dronken is. Maar hij ligt nu nog redelijk tevreden in zijn mand dus we kijken het nog even aan.
Nu ben je in de war met tijdens mijn afwezigheid gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pleur op gekEr zat meteen geen vaart meer in
Ja, helaas wel. Maar als het beter voor hem is, dan gaan we afscheid nemen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Blehh, ik haat het dat dieren gaan sukkelen op een gegeven moment. Maar het hoort erbij.
Baloe stond buiten... het regende... flop en weer naar binnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw dat is nog niet eens zo oud...
Chico zwabbert ook wat de laatste paar dagen, en hij heeft twee keer binnen gepiest.
Maar die loopt gewoon expres te bokken omdat ie een schijtpleurishekel aan die regen heeft
Pas op of ik maak het uit en dan ga je maar kindjes maken met Q.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Nu ben je in de war met tijdens mijn afwezigheid gek
God nee wat zou dan een kutkind worden, die mepte ik al om de oren zodra t kan pratenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas op of ik maak het uit en dan ga je maar kindjes maken met Q.
Trouwens, dat zal me een relbakje opleveren
Ik zat er voor Baloe ook aan te denken.... maar ik vind het best link eigenlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik nou een elektrische deken voor Chico zal kopen of niet , voor zn verjaardag. Ik denk echt dat ie nooit meer op wil staan.
Ik meen dat ik ook wel es van die dingen op hoofdkussenformaat gezien heb maar die kan ik ineens nergens vinden.
Ik zou dat toch een beetje eng vinden voor een dier. Stroom en zo. Voor mezelf vind ik het wel erg lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of ik nou een elektrische deken voor Chico zal kopen of niet , voor zn verjaardag. Ik denk echt dat ie nooit meer op wil staan.
Ik meen dat ik ook wel es van die dingen op hoofdkussenformaat gezien heb maar die kan ik ineens nergens vinden.
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
God nee wat zou dan een kutkind worden, die mepte ik al om de oren zodra t kan praten
Die hebben ik eens voor mijn vader gekocht... Hoe heette dat ook al weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Chico wil constant gedragen worden nu.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe stond buiten... het regende... flop en weer naar binnen
Hem maar de plu boven hem gehouden want hij moest toch ff plassen van me.
Als dat het nog is valt het me nog meequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"
Natuurlijk niet: JFquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
Dat kind eerste woordje zal zijn "pizza"
Kun je het nog terugvorderen is meer de vraagquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die hebben ik eens voor mijn vader gekocht... Hoe heette dat ook al weer
http://www.wehkamp.nl/bea(...)/C29_9I3_I31_694291/quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Makkelijk zat; grote kans dat ie 'm pas weer komende kerst zal missenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Kun je het nog terugvorderen is meer de vraag
Lange moet ik hebben en turquoise of paarse , liefst alletwee natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef Qwea het volgende:
Oh-oh?
Wat moest jij nou hebben voor je vulpen? Kleine parker vullingen? En welke kleur? Moet straks naar het nieuwe huis en daar zit een kantoor handel in de buurt.
Tjek ik ff voor je.
Baloe ook. Ik heb hem geleerd (onbewust) dat telkens als ik in de keuken ben dat hij wat lekkers uit de koelkast krijgt. Komkommer, stukkie tomaat, plakkie worst, ect.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico wil constant gedragen worden nu.
Maja, die krijgt zn zin wel altijd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |