quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Graseter het volgende:
Door die radio kan ik wel een porsche kopen als ik mijn rijbewijs heb.
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Kally het volgende:
Het ijsblok staat in je eigen stad, kun je gratis een auto krijgen nog beter
Bedankt, weet je mijn auto koste ook minder, maar goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!
Maar jij bent geen top dj van het bekendste radio station ter wereld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedankt, weet je mijn auto koste ook minder, maar goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!
Hoi lief, werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Eens met TT!!
Goedemorgen allemaal
Aaaah, netjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik krijg de advertenties en donaties via moneybookers, monopoly krijgt donaties via paypal.
Dan kom je aan op de golfbaan zet ik hem tussen de ferrari's van monopoly en -datdus-quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een mini is toch wel een leuk autootje. En wat kan het jou/hun nou schelen hoeveel het kost?
Weet je Bart, klopt ik weet wat hard werken isquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar jij bent geen top dj van het bekendste radio station ter wereld.
Volgens mij welquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Bart, klopt ik weet wat hard werken is
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan kom je aan op de golfbaan zet ik hem tussen de ferrari's van monopoly en -datdus-
eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
wat een gezeur over autos
Net of je daar blij van wordt.
geef mij maar een auto die rijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Precies... ik zou blij zijn met elke autoquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
wat een gezeur over autos
Net of je daar blij van wordt.
geef mij maar een auto die rijdt
En wij hebben er hard voor gewerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef Kally het volgende:
Ik ben heel blij met mijn auto, hij is namelijk van mij en hij rijdt.
Ja, te hard somsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En wij hebben er hard voor gewerkt
ach jah, we weten waarvoor we het doenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn eerste woordje was 'kernfysica'
Komt nauwelijks langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Die onz radio he.... draaien jullie ook nederlandstalige muziek
Ja, vast wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
10 uur?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik ga zo draaien.
Praten jullie ook?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik ga zo draaien.
NL Talig is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hij staat aan nu.... maar op de ochtend vind ik deze muziek nou niet echt lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 uur?
Ik wil ook luisteren, maar heb geen oortjes bij me..
prutsers daarquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei ik daar in het topic ook, maar maar een enkeling was het met me eens![]()
welk topic?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zei ik daar in het topic ook, maar maar een enkeling was het met me eens![]()
Landverrader!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 uur?
Ik wil ook luisteren, maar heb geen oortjes bij me..
115 topics in 4 dagen ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ONZIN RADIO] #115 - We draaien bijna 24/7
Die reeks
(een paar topics terug)
Geen idee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry Bart![]()
Wanneer moet je weer? Dan zal ik luisteren?
ok ik heb gereageerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ONZIN RADIO] #115 - We draaien bijna 24/7
Die reeks
(een paar topics terug)
Tof hoor... is al best snel uitgegroeid tot iets tofsquote:
Oke. Ik houd het wel in de gaten undsoquote:
hij praat toch nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sorry Bart![]()
Wanneer moet je weer? Dan zal ik luisteren?
Dan luister ik ook welquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef Kally het volgende:
Ik ben nu echt weg, ga weer werken voor mijn geld
Doe dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij praat toch niet
Hij draait alleen plaatjes.... zo kan ik het ook
Werkze kallyquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef Kally het volgende:
Succesorsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef Kally het volgende:
Hahahaha, kom op dat kan jij toch ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Werk ze en tot later
[..]
Doe dan!
Zijn er genoeg die wel tussendoor pratenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha, kom op dat kan jij toch ook
Radio maken is niet alleen plaatjes draaien
quote:
gekkenhuisquote:
Nee, is mijn woonplekquote:
Charmante Engelquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter geloof ik
Ik ben benieuwd....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die wel tussendoor praten![]()
wat voor ietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd....
Crazy vanavond om 20:00 uur wil Dhaha wel iets Nederlands draaien
Omdat die vuile faggoot die voor mij was een nummer draaide met rare tekens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Bart, waarom doet deze het niet?
Ohw...quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat die vuile faggoot die voor mij was een nummer draaide met rare tekens.
lol.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat die vuile faggoot die voor mij was een nummer draaide met rare tekens.
bij mij zet het noig niet door, blijft met een kuchie en volle neus zittenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gaat wel beter geloof ik
Goede muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol.
Maar wat voor muziek draaien jullie precies ?
(zit op werk dus kan niet luisteren)
Dat riep ik ook maar dat vond jij nietquote:
Ik werd gek van het hoesten vannacht....quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij zet het noig niet door, blijft met een kuchie en volle neus zitten
ik ben zodra ik het voelde opkomen aan de dubbele paracetamols en alcohol gegaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werd gek van het hoesten vannacht....Heb echt een uur zitten hoesten....
Ik heb nog geen paracetamol nodig gehad... dus ik begin volgens mij aardig op te knappen
Hahaha alcoholquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben zodra ik het voelde opkomen aan de dubbele paracetamols en alcohol gegaan
ik ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha alcohol![]()
Ik heb het niet zo op medicijnen, ik wil het zo min mogelijk slikken
Ik draai altijd goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nou Bart dat ging best ok toch
ik word altijd draaierig als ik draaiquote:
Eigendunkquote:
niet mijn soort muziekquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
maar nu weet ik nog niet wat voor soort muziek
top40 + nl =quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet mijn soort muziek
Ik hou meer van top 40 enzo. En Nederlandstalig.
Dat rockachtige vind ik
En wat nu erop is vind ik ook niet zo
Ben benieuwd naar Paul, die gaat Back to the 60's
Dit is 70's 80'squote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet mijn soort muziek
Ik hou meer van top 40 enzo. En Nederlandstalig.
Dat rockachtige vind ik
En wat nu erop is vind ik ook niet zo
Ben benieuwd naar Paul, die gaat Back to the 60's
70's-90'squote:Op donderdag 13 januari 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
top40 + nl =![]()
Back to 60s ... mwaaa OK
ja maar allemaal zo rockig.... snap je wat ik bedoel?quote:
moest serieus ff mn post bekijken of ik die kots had gezetquote:
bijna allesquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest serieus ff mn post bekijken of ik die kots had gezet
maar wat vind je er kots aan ?
zeker fransje bauer, mariane weber ...
Dit dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook niet van Frans Bauer en Marianne Weeber...
Maar wel van Nick en SimonJan Smit
Hoewel zijn laatste nummer echt een zeiknummer is.
3J'sEn de toppers
kan niet, zit bij klantquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan moet je nou www.onz-radio.nl gaan luisteren.
Alles kanquote:
nopequote:
ok. telefoon ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:46 schreef crv het volgende:
[..]
nope
is UBS daar zit alles dichtgetimmerd
dataverbinding naar NL weet je wat dat kostquote:
Pak maar m'n hand vind ik misschien een van de mooiste Nederlandse nummers.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hou ook niet van Frans Bauer en Marianne Weeber...
Maar wel van Nick en SimonJan Smit
Hoewel zijn laatste nummer echt een zeiknummer is.
3J'sEn de toppers
pechquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef crv het volgende:
[..]
dataverbinding naar NL weet je wat dat kost
nee hoor, heb een ipod daar staat alles op wat ik nodig heb en goed vindquote:
Ipod, kun je toch van eten ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
nee hoor, heb een ipod daar staat alles op wat ik nodig heb en goed vind
je kan overal van etenquote:
jaquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pak maar m'n hand vind ik misschien een van de mooiste Nederlandse nummers.
Niet vloeken in het huis des heren, godverdomme, zo ben je niet op gevoederd !quote:
Domme mensen die hun werk niet goed doen, allemaal fouten maken en wie mag het weer oplossen?quote:
Klopt ben dan ook geen dierquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Niet vloeken in het huis des heren, godverdomme, zo ben je niet op gevoederd !
ok dan is het goedquote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Domme mensen die hun werk niet goed doen, allemaal fouten maken en wie mag het weer oplossen?
kun je het niet zo managen dat ze dat zelf moeten doen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Domme mensen die hun werk niet goed doen, allemaal fouten maken en wie mag het weer oplossen?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef tdrone het volgende:
oeh ik ben geloof ik zwaar in de minderheidik luister echt noooit nederlandstalig..
kan soms best mooi zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:01 schreef tdrone het volgende:
oeh ik ben geloof ik zwaar in de minderheidik luister echt noooit nederlandstalig..
ok, klinkt als niet zo moeilijk, dus die is wel heeeeeeeeeeeel erg blond danquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Crv dat gaat dus niet want die doos kan dat niet, daar is ze niet toe bevoegd, ze heeft ritten op rekening gezet die contant waren betaalt, maar ze mag geen facturatie doen verder.
Wat een faalkutquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Crv dat gaat dus niet want die doos kan dat niet, daar is ze niet toe bevoegd, ze heeft ritten op rekening gezet die contant waren betaalt, maar ze mag geen facturatie doen verder.
Ja een een kut die nooit luistert omdat ze eigenwijs is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
ok, klinkt als niet zo moeilijk, dus die is wel heeeeeeeeeeeel erg blond dan
oordopjes in ?>quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een een kut die nooit luistert omdat ze eigenwijs is.
Nee dat mag ze niet maar ze moet gewoon opletten
niet te vervangen ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een een kut die nooit luistert omdat ze eigenwijs is.
Nee dat mag ze niet maar ze moet gewoon opletten
jammer dat de muziek zo kut isquote:
nee, maar als ik jouw smnaak naast de mijne leg dan hebben we niet veel gemeenquote:
quote:
Hij draaide net How deep is your lovequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
nee, maar als ik jouw smnaak naast de mijne leg dan hebben we niet veel gemeen![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
nee, maar als ik jouw smnaak naast de mijne leg dan hebben we niet veel gemeen![]()
STUTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
eerste is OK andere ken ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij draaide net How deep is your love
En nou East 17 "it's alright"
niet echt voor mij dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij draaide net How deep is your love
En nou East 17 "it's alright"
nee, maar jij bent dan ook zo'n chiel montagne tiiepjequote:
DE HYPOTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKERquote:
stingquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Englishman in new york dan?
nahquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
nee, maar jij bent dan ook zo'n chiel montagne tiiepje
Die reclame haat ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
DE HYPOTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKER
Me tooquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dat vind ik ook lekkere muziek... en is nu op de radio
zijn ook irri reclamesquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dat vind ik ook lekkere muziek... en is nu op de radio
Ja, een van mijn favoriete liedjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is zoooooo mooi nummer
* Crazy-M geeft een bakjequote:
Van mij ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een van mijn favoriete liedjes
Ik ken Popstars nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van mij ook
Nadine Coyle zong hem met Popstars the Rivals.....Dat was ook erg mooi
quote:
jij kwam binnenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
dus, hier nog spannende dingen gebeurt?
Nee ik geloof het nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
dus, hier nog spannende dingen gebeurt?
Ik kijk eigenlijk nooit TVquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Super hot in 2002 in Engeland
Ja, die ken ik welquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik
Girls Aloud ken je toch wel
Kallyquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Kally het volgende:
Stewie
Crv ze is van een hele andere afdeling
ja en... kan ze dan niet vervangen worden of koffiejuf wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:36 schreef Kally het volgende:
Stewie
Crv ze is van een hele andere afdeling
Komt goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
ja en... kan ze dan niet vervangen worden of koffiejuf worden
howel dat laatste dan ook wel te moeilijk zal zijn. en haar meerdere aanspreken?
ik heb best zin, maar heb niemand vandaagquote:
hmmm, als je dat zegt voorspelt dat niks goedsquote:
Die tattoo vind ik alleen nietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is echt mooi
[ afbeelding ]
Check die benenNiet dun... gewoon precies goed....
Daar ben ik ook blij omquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ik me weer een stuk beter voel
Jammer van de tattoo inderderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is echt mooi
[ afbeelding ]
jammer van die inktvlekquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij is echt mooi
[ afbeelding ]
wij ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben blij dat ik me weer een stuk beter voel
Ik heb ook tattoo'squote:
dat vind tot nu toe iedereen hier hahaquote:
Ligt er een beetje aan waar en wat en hoe grootquote:
* Crazy-M streept kally van zn wish listquote:
idd, sommige hebben wel een tribal op de rug net boven de broekrand is wel mooi, of bij de enkels alleen zichtbaar als ze het willen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar en wat en hoe groot
zeker een protret van villaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen nog niet zo groot....
nog niet
Ja, of F U C K (elke letter een vinger)quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd, sommige hebben wel een tribal op de rug net boven de broekrand is wel mooi, of bij de enkels alleen zichtbaar als ze het willen.
Kleintjes, pols, buik, enkels en schouderquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar en wat en hoe groot
Geen sleevequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Kleintjes, pols, buik, enkels en schouder
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
We willen natuurlijk pics om te oordelen !
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
We willen natuurlijk pics om te oordelen !
Nee ik heet geen Kat von D.quote:
Zeikerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef crv het volgende:
en op een gegeven moment begin je wat in te zakken en dan heb je allemaal rimpelige inktvlekken
ben jij waterdicht?quote:
daar moet je van te voren rekening mee houden, ken je die plaatjes die als je ze vier keer vouwt ze precies een ander plaatje zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef crv het volgende:
en op een gegeven moment begin je wat in te zakken en dan heb je allemaal rimpelige inktvlekken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar moet je van te voren rekening mee houden, ken je die plaatjes die als je ze vier keer vouwt ze precies een ander plaatje zijn?
zo'n tattoo moet je, dan heb je als je gaat rimpelen ineens een ander plaatje
Duhhhhquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb twee FOK!logo's op mijn rechtervoet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef Zeroku het volgende:
Pijnlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Hier was hij net gezet
[ afbeelding ]
Nee joh niet pijnlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pijnlijk
Wel mooi met fijne lijntjes
Misschien niet zo heel erg dat het toen niet is doorgegaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh niet pijnlijk
Ik was 2 jaar geleden in Newcastle, en we liepen een tattoo shop binnen. Zag ik daar zo lief vleermuisje
Zaten ze vol en hadden ze geen tijd, anders had er 1 in Newcastle laten zetten.... in me nek
En hij was maar 20 pond
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zo er klein onder.
Hoezo....quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien niet zo heel erg dat het toen niet is doorgegaan
Oh, ik dacht. Net wakker -> bril nog niet op enzoquote:
eerste was mislukt ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef Zeroku het volgende:
Nee. Ik ben loyaal aan Danny.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nog helemaal geen paracetamol op
En voel me nog steeds ok
Wat een verschil met gisterenquote:
Dat ziet niemand hier joh maar misschien wel een goed ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een verschil met gisteren
Ik denk dat ik zo ook maar even ga douchen, en normale kleding aan doe... Ik zie er niet uit
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook maar even ga douchen, en normale kleding aan doe... Ik zie er niet uit
ah date?, nu je vent niet thuis isquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben nog lekker thuisquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
En je bent thuis? Dan maakt het allemaal toch niet uit
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben nog lekker thuis
Ik ga maandag weer werken denk ik
dan maar hopen dat je baas niet meeleestquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben nog lekker thuis
Ik ga maandag weer werken denk ik
mijn baas weet nog geen eens wat fok isquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:27 schreef crv het volgende:
[..]
dan maar hopen dat je baas niet meeleest
Onderkant lat.quote:
hij houdt zich domquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn baas weet nog geen eens wat fok is
Ik zit in vol ornaat op mijn werk hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ziet niemand hier joh maar misschien wel een goed idee
picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit in vol ornaat op mijn werk hoor
Mijn vol ornaat is mascaraquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik kwam er wel achter dat ik vandaag examen had
En het examen loopt online af op 14-01-2011
Dus nu heb ik personeelszaken moeten mailen, met de vraag of ze het kunnen verlegen
zijn ze verlegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik kwam er wel achter dat ik vandaag examen had
En het examen loopt online af op 14-01-2011
Dus nu heb ik personeelszaken moeten mailen, met de vraag of ze het kunnen verlegen
quote:
quote:
Foboquote:
geen historischequote:
Kan ik niet posten vanaf mijn werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef crv het volgende:
[..]
geen historische![]()
ik wil recente zien van NU in vol ornaat
wat hen je gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Graseter het volgende:
Ik deed net gevaarlijk op de snelweg.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Graseter het volgende:
Ik deed net gevaarlijk op de snelweg.
Maniakquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
200 meter voor de afslag die we moesten hebben een vrachtwagen inhalen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
En dat ging goed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gezaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:09 schreef Graseter het volgende:
Wel een toeterende vrachtwagen chauffeur en een boze rij instructeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |