quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:27 schreef Graseter het volgende:
Door die radio kan ik wel een porsche kopen als ik mijn rijbewijs heb.
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:29 schreef Kally het volgende:
Het ijsblok staat in je eigen stad, kun je gratis een auto krijgen nog beter
Bedankt, weet je mijn auto koste ook minder, maar goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!
Maar jij bent geen top dj van het bekendste radio station ter wereld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Bedankt, weet je mijn auto koste ook minder, maar goed
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een mini, ze zullen me uitlachen als ik aankom met een auto die minder kost dan 65.000!
Hoi lief, werkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Eens met TT!!
Goedemorgen allemaal
Aaaah, netjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik krijg de advertenties en donaties via moneybookers, monopoly krijgt donaties via paypal.
Dan kom je aan op de golfbaan zet ik hem tussen de ferrari's van monopoly en -datdus-quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een mini is toch wel een leuk autootje. En wat kan het jou/hun nou schelen hoeveel het kost?
Weet je Bart, klopt ik weet wat hard werken isquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar jij bent geen top dj van het bekendste radio station ter wereld.
Volgens mij welquote:
Ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je Bart, klopt ik weet wat hard werken is
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan kom je aan op de golfbaan zet ik hem tussen de ferrari's van monopoly en -datdus-
eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
wat een gezeur over autos
Net of je daar blij van wordt.
geef mij maar een auto die rijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Precies... ik zou blij zijn met elke autoquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
wat een gezeur over autos
Net of je daar blij van wordt.
geef mij maar een auto die rijdt
En wij hebben er hard voor gewerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef Kally het volgende:
Ik ben heel blij met mijn auto, hij is namelijk van mij en hij rijdt.
Ja, te hard somsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En wij hebben er hard voor gewerkt
ach jah, we weten waarvoor we het doenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn eerste woordje was 'kernfysica'
Komt nauwelijks langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Die onz radio he.... draaien jullie ook nederlandstalige muziek
Ja, vast wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
10 uur?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik ga zo draaien.
Praten jullie ook?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, vast wel.
Ik ga zo draaien.
NL Talig is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hij staat aan nu.... maar op de ochtend vind ik deze muziek nou niet echt lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
10 uur?
Ik wil ook luisteren, maar heb geen oortjes bij me..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |