Jij had hem hoorquote:
Heb je al blauwe uitslag?quote:
Ik weet van niksquote:
heb ik echt nog nooit gehad daarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Febo, met die kroketten die koud zijn van binnen
* FC checken gaatquote:
Ik zal het van de week eens opzoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt een heel erg concrete voorstelling van maken![]()
.
Pietjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* PietjePuk007FC checken gaat
Denk dat het komt omdat er een paar posts verwijderd zijn, waardoor de postcount wat in de war was. Want in de topiclist heeft het gewoon 301 posts (omdat Symph wel door het slotje heen postte, en ik blijkbaar de laatste post hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Was tegelijk denk ik
Lichamelijk gezien wel.quote:
de naam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef tdrone het volgende:
is er verschil tussen febo en smullers
Ow dat klinkt alsof het niet helemaal top isquote:
Vond het wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat er een paar posts verwijderd zijn, waardoor de postcount wat in de war was. Want in de topiclist heeft het gewoon 301 posts (omdat Symph wel door het slotje heen postte, en ik blijkbaar de laatste post had, maar mijn post in het topic toen #304 was).
ik weet niet misschien dat ze daar heel lekkere snacks hebben ofzo als jij helemaal geschokt bent dat ik het niet kenquote:
Beide junkfoodquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef tdrone het volgende:
is er verschil tussen febo en smullers
Op de stations tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
heet er ook een fastfoodtent smullers?
Nooit van gehoord
die vind je op alle grotere treinstations..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
heet er ook een fastfoodtent smullers?
Nooit van gehoord
Valt mee hoor, je kent me tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dat klinkt alsof het niet helemaal top is
Wat het ook is sterkte
Chipsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen frituurpan in huis. Wel fishsticks
. En chips
.
O herkenbaar, alleen doe ik het nooit rustig aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt mee hoor, je kent me toch.
Gewoon belachelijk druk, ik heb iets te veel hooi op m'n vork genomen na een paar maandjes rustig aan doen.
Een FeBo-kroket is nergens hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet niet misschien dat ze daar heel lekkere snacks hebben ofzo als jij helemaal geschokt bent dat ik het niet ken
Ik heb nog nooit zelf gefrituurdquote:
vandaar dat ik het niet kenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
die vind je op alle grotere treinstations..
Mja ik moet gewoon even bachelor halen en dan kan ik weer achterover leunenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O herkenbaar, alleen doe ik het nooit rustig aan
Beide noem ik echt het laagste van het laagstequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een FeBo-kroket is nergens hetzelfde
Smullers is gewoon een snackbar, FeBo staat daar net boven ofzo
Ik weet het, ik probeer het wel op het momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja ik moet gewoon even bachelor halen en dan kan ik weer achterover leunen.
Soms moet je gewoon even je rust pakken! ().
Dan kan je snel typen met 1 handquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
De fituurpan is aan mijn hand vastgebakken, JWZ!
dat zal wel moeilijk typen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een maandje of wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeer het wel op het moment
Hoe lang moet je nog?
Niet altijd leesbaar dan, maar kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan kan je snel typen met 1 hand
Das vast lastig typen met 1 handquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
O joepiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een maandje of wat.
Daarna moet ik eigenlijk echt even een baantje zoeken.
Auw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar na verloop van tijd leer je er wel mee omgaan
Een originelequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan kan je snel typen met 1 hand
quote:
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapselsquote:
Vakkenvuller of Callcenter?quote:
ik lach nu alquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapsels
Wat heb jij vandaag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapsels
Ik moest net lachen omdat ik Benny al helemaal met een frituurpan als onderarm rond zag hollen.quote:
ja,maar dat is ook heel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij lacht al als ik met mijn vinger over mijn lip wrijf
Godver nu zie ik dat ook voor mequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest net lachen omdat ik Benny al helemaal met een frituurpan als onderarm rond zag hollen.
Heb je een mooie stem? Callcenter betaalt beterquote:
Wel als dan alle frituurvet over je shirt gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij lacht al als ik met mijn vinger over mijn lip wrijf
Truste Creezquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
BEDTIJD KINDERS !!!!!!!!!!!!
Slaap lekekr allen
Weltrustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekekr allen
Niet echt, en ik kan slecht tegen mensen bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een mooie stem? Callcenter betaalt beter
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten Grees!
Ik had mijn weltrustenPM ook al verstuurd, maar ik word maar niet naar bed gestuurd. Ook best.
Ik wist het echt neitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst haal je de hele wereldgeschiedenis door elkaar, dan voer je een gesprek met jezelf.
Welterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekekr allen
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het echt neit![]()
![]()
Hiroshima klinkt toch als een naam voor een Pokemon?
Ja ik ben er ook niet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt, en ik kan slecht tegen mensen bellen. Ik hou niet zo van gesprekken waarbij ik de ander niet aan kan kijken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Bennyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Nee. Sorry. Ik heb ook maar tot en met de derde geschiedenis gehad... Maar dat wist ik zelfs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Doe ik nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig... je hebt niet teruggelezen
Ik wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig... je hebt niet teruggelezen
Pikachuquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
Maar zeg Benny... Wie heeft Amerika ontdekt dan?
hihi daar heb ik nog een spreekbeurt over gehouden in groep 6quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
Ik heb werkelijkwaar nog nooit de WW2 als onderwerp gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik heb ook maar tot en met de derde geschiedenis gehad... Maar dat wist ik zelfs.
O|oquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ene Erika! Die zei tegen de eerste indiaan "I am Erika!" alleen de I is vervallen of niet goed verstaan, toen werd het Amerika.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
WW2?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar nog nooit de WW2 als onderwerp gehad
ja een hele grote paddestoelwolk pokemonquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Colombus. Christoph is zijn voornaam dacht ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Lutte het volgende:
quote:
Wij nooit iets andere. Op de basisschool keiveel, zelfs een werkstuk over moeten maken, en de hele onderbouw door...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erik de Viking.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ene Erika! Die zei tegen de eerste indiaan "I am Erika!" alleen de I is vervallen of niet goed verstaan, toen werd het Amerika.
Raar, dat is bij mij meerdere keren op basis en middelbare school voorbijgekomen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de 80 jarige oorlog gehad, de 1e en 2e WO, kon geen oorlog meer zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij nooit iets andere. Op de basisschool keiveel, zelfs een werkstuk over moeten maken, en de hele onderbouw door...
Kom op!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
serieus, ik weet niet wat dat is
Doe ik zo nog ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
Kally, kijk op facebook nof ff naar mn whislist
Doe ik jou morgen ook nog ff helpen
Ik kan ook nog op straat mensen abbonementen op de Kankerbestrijding gaan aansmeren. Of foto's van arme ijsbeertjes laten zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet van
Maar er is toch wel meer als vakkenvuller?
Nee ww is wachtwoord, WO is wereldoorlog, vandaar dat ik zo moest lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
serieus, ik weet niet wat dat is
ow ja ik ken het alleen als WO2quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
je hebt WW2: word war 2
en je hebt WO2: Wereldoorlog 2
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik kan ook nog op straat mensen abbonementen op de Kankerbestrijding gaan aansmeren. Of foto's van arme ijsbeertjes laten zien.
Op de basisschool in de onderbouw WW2quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij nooit iets andere. Op de basisschool keiveel, zelfs een werkstuk over moeten maken, en de hele onderbouw door...
Hoi Bosquote:
Weltrustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
Lutte: Ga je me niet naar bed sturen?
Mama Lutte: Je kan zelf toch wel klokkijken.
Wat een vertrouwen!!!Maar dan ga ik nu wel tandenpoetsen, trusten!!
Truste Luttequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
Slaap lekker meisquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
Nee ik geloof dat je de primeur hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef tdrone het volgende:
hoi Bos(s) (die zal vast al een keer of 100 gemaakt zijn)
Maar ik geef geen zier om die stomme berenquote:
Dag LUtte. Ik droomde vande week over jou en Bennyquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ik geef geen zier om die stomme beren.
Vertelquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dag LUtte. Ik droomde vande week over jou en Benny
osquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dag LUtte. Ik droomde vande week over jou en Benny
Doei Joooo-piquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Trusten Lutte.
Ik ga ook afsluiten.
Hond nog ff uitlaten e.d.
En tóch posten hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Weltrlutte!
Nee, die werkt niet zo goed als dat ik dacht.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als je geld nodig hebt doe je het maar.
doeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Trusten Lutte.
Ik ga ook afsluiten.
Hond nog ff uitlaten e.d.
Ik ken weinig schaamte voor mijn mislukte grappen en woordspelingen.quote:
We lagen met zijn drieeen op een groot bed ofzo. Wel met normale kleren aan. En ik hield jullie voor te gek met jullie hoge stemmetjes volgens mijquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We lagen met zijn drieeen op een groot bed ofzo. Wel met normale kleren aan. En ik hield jullie voor te gek met jullie hoge stemmetjes volgens mij
OPeens zaten we aan tafel en keek ikteletekst,want ik wilde weten wat PSV gedaan had.
Toen zag ik dat Excelsior 31 thuis met 0-11 had verloren en daar was opeens Vaduz, die ik voor de gek begon te houden of hij geen elf boterhammen lustte.
Ofzoiets
Okeeeee danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We lagen met zijn drieeen op een groot bed ofzo. Wel met normale kleren aan. En ik hield jullie voor te gek met jullie hoge stemmetjes volgens mij
OPeens zaten we aan tafel en keek ikteletekst,want ik wilde weten wat PSV gedaan had.
Toen zag ik dat Excelsior 31 thuis met 0-11 had verloren en daar was opeens Vaduz, die ik voor de gek begon te houden of hij geen elf boterhammen lustte.
Ofzoiets
dat zijn wel de betere dromen en dan denk je later van hoe heb ik dat ooit gelooft in mijn droomquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ofzoiets
En het was geen nare droom, die heb ik al te vaak voor bij zien komen de laatste tijd..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zijn wel de betere dromen en dan denk je later van hoe heb ik dat ooit gelooft in mijn droom
Precies, dus sowieso goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het was geen nare droom, die heb ik al te vaak voor bij zien komen de laatste tijd..
wel fijn dat je nu dan een leuke droom hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En het was geen nare droom, die heb ik al te vaak voor bij zien komen de laatste tijd..
Ik ga nog even wat gamen ofzo, morgen weer van 9 tot 7 aan het werkquote:
Slaap lekker straksquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat gamen ofzo, morgen weer van 9 tot 7 aan het werk.
Trusten.
Slaap lekkerquote:
Vertel...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik iets gevonden heb wat op zich best als column kan. Ben een klein beetje bezorgd dat het misschien te zwaarmoedig en deprimerend is
.
Ja, ik vind het ook niet erg om te schrijven, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel FOK! en niet een of ander zelfhulpforum voor depressievelingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vertel...
..en dat moet ook kunnen. Als het oplucht als je het van je af schrijft dan moet je het gewoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg om te schrijven, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel FOK! en niet een of ander zelfhulpforum voor depressievelingen.
Ik vind het echt bijzonder hoe goed jij de dingen weet neer te zetten, ik mis echt elk gevoel voor schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook niet erg om te schrijven, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel FOK! en niet een of ander zelfhulpforum voor depressievelingen.
Ik wil ook zo kunnen schrijven... echt tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb je net ff geschreven?![]()
Nee, dit is uit mijn archievenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook zo kunnen schrijven... echt tof
Dit heb je net ff geschreven?
Had ik ook met joopiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
WTF nieuw spel met iemand, 1 x A en allemaal meuk letters leg ik er 4 weg krijg ik 4 x E
Joooo-pi speelt volgens mij vals, die krijgt alleen maar goede lettersquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik ook met joopi
Hij ging als een trein, ik had alleen maar rotzooi
Denk het ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Joooo-pi speelt volgens mij vals, die krijgt alleen maar goede letters
Wut? Nee, nou dan maar verliezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het ook
Er is een app om vals te kunnen spelen
Ik normaal ook, maar achquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies
Ik sta 100punten achter dacht ik
Gezelligquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, weet alleen even niks te zeggen.
trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Lieverds ik ga slapen, truste voor straks![]()
Weltrustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Sweet dreams Kallyquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog een keer naar datdus voor een nieuw design. Grotere site.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
De site ziet er trouwens wel echt tof uit. Goed gedaan!
Je bent nu nog te beperkt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga nog een keer naar datdus voor een nieuw design. Grotere site.
Ja heel het footer menu zit volgepropt omdat het normale menu volzat. Ook wordt de informatie verbeterd van de stream.quote:
Kan er niet net zo'n div onder?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja heel het footer menu zit volgepropt omdat het normale menu volzat. Ook wordt de informatie verbeterd van de stream.
Okequote:Op donderdag 13 januari 2011 00:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
We gaan gewoon een nieuwe layout maken met veel meer mogelijkheden.
Trusten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten Gras en Benny![]()
Als je er ook een vriendin / vrouw bij levertquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:38 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, wil iemand 2 kinderen hebben?
Benny boyquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je er ook een vriendin / vrouw bij levert
Dan hoef ik ze nietquote:
Nah ik hou ze ook maar, ondanks achter behang plak momentenquote:
Succesquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:43 schreef Kally het volgende:
Maar goed, laatste dingen doen en richting school/werk
Luttemetutquote:
Wut? Ik had je 3 dingen gegeven gisterquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Succes![]()
Heb je het nieuwe gebouw in CV al gezien ?
ja we kunnen weer een nieuw gebouw bouwenquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Wut? Ik had je 3 dingen gegeven gister
Werkquote:
ARBEIT !!!!!!!!quote:
Ik stuur vanmiddag wel gifts, nu moet ik zo de deur uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja we kunnen weer een nieuw gebouw bouwen
ik zag het, thanks
Moet er nog meer hebben voor mn honkbal veld
Nog ff 1 uitbreiding en dan gaat mn complete stad op de schop
Zelfde probleem hier, dan maar een regenbroek aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:59 schreef Lutte het volgende:
Bluh... Het regent keihard en ik moet naar school fietsen.
Die heb ik niet eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, dan maar een regenbroek aan
Tip om kleren droog te houden:quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:59 schreef Lutte het volgende:
Bluh... Het regent keihard en ik moet naar school fietsen.
Niet tegen de muur aan hequote:
Ik ook niet, maar ik heb zo'n hele handige trainingsbroekquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens.Ik prop even een handdoek in mijn tas.
TILBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Moest jij niet gooien ?quote:
was lekker druk vanmorgenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:06 schreef iBenny het volgende:
Het is nat buiten en iedereen pakt de auto
Ga wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:12 schreef honkeytonk het volgende:
Regen kan ook lekker verfrissend werken
Doe nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind regen geweldig tijdens het hardlopen of trainen
ben ik blij dat ik veilig in Rheden zitquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:08 schreef Graseter het volgende:
Ik heb om 11u rijles. Eerste keer met zoveel regen denk ik.
Dat denk jij dat je veilig bent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik veilig in Rheden zit
Als ik hier naar het water peil in de ijsel kijk ....quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat denk jij dat je veilig bent.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik hier naar het water peil in de ijsel kijk ....
1 meter onder de snelweg
normaal ligt er nog een grasveld van metertje of 40 tussen
We gaan eraan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik hier naar het water peil in de ijsel kijk ....
1 meter onder de snelweg
normaal ligt er nog een grasveld van metertje of 40 tussen
De zwavelzuur ligt al in de rijnquote:
Ah, lekker... zo dan maar ff een duik nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De zwavelzuur ligt al in de rijn
Het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De zwavelzuur ligt al in de rijn
Dat is pure bluf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, lekker... zo dan maar ff een duik nemen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw in de header is weg!
Mijn cpu heeft rust
In duitsland, schip met zwavelzuur gekapseisdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, lekker... zo dan maar ff een duik nemen
Slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:32 schreef iBenny het volgende:
De sneeuw in de header is weg!
Mijn cpu heeft rust
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In duitsland, schip met zwavelzuur gekapseisd
Maar: GEEN GEVAARLIJKE STOFFEN !!!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In duitsland, schip met zwavelzuur gekapseisd
Maar: GEEN GEVAARLIJKE STOFFEN !!!
http://www.nu.nl/buitenla(...)r-kapseist-rijn.htmlquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt toch geen ene fuck van?
Gezeur over regenquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
doei honkey (geen idee waar je het over hebt maar veel succes!)
Tiedroon!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:39 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
doei honkey (geen idee waar je het over hebt maar veel succes!)
is ook irritant mijn broek was ook nat (niet doordenken!) toen ik op stage aankwamquote:
2011, Het jaar van de chemiequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Kally het volgende:
Zwavelzuur jummie, lekker wegsmelten, als het vrij is gekomen, in Goes weer lijmfabriek in de fik maar geen gevaarlijke stoffen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:04 schreef Kally het volgende:
Zwavelzuur jummie, lekker wegsmelten, als het vrij is gekomen, in Goes weer lijmfabriek in de fik maar geen gevaarlijke stoffen
quote:
Kinderen hoeven niet naar school want zat er vlak naastquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen hoeven niet naar school want zat er vlak naast
Lijmsnuivenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderen hoeven niet naar school want zat er vlak naast
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:10 schreef tdrone het volgende:
ik snap niet waarom men zegt dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.. Je kan heel veel stoffen gewoon niet meten.
En wat ze nu zeggen in moerdijk dat de loodwaarde een factor 5 heeft van de achtergrond waarde ok. maar daar verbinden mensen dan ook weer foute conclusies aan
Rust creeeren... das het enige juiste antwoord.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:10 schreef tdrone het volgende:
ik snap niet waarom men zegt dat er geen gevaarlijke stoffen zijn vrijgekomen.. Je kan heel veel stoffen gewoon niet meten.
En wat ze nu zeggen in moerdijk dat de loodwaarde een factor 5 heeft van de achtergrond waarde ok. maar daar verbinden mensen dan ook weer foute conclusies aan
Gister met iemand gesproken waarvan de directe familie brandweerman is, en die zegt ook dat de gevolgen over een paar jaar zichtbaar worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rust creeeren... das het enige juiste antwoord.
Niemand heeft een idee of het gevaarlijk is en wat de gevolgen (zullen) zijn. En om er dan voor te zorgen dat mensen niet (onnodig) paniekerig gaan doen, doen ze maar alsof er niks aan de hand is. Gegarandeerd dat ze over een tijdje zeggen dat het wel degelijk gevaarlijk was, dat mensen over een tijdje doodziek op bed liggen, er misvormde baby's worden geborden () en het hele gebeuren veel ernstiger was dan eigenlijk werd gezegd. Enkel om rust in de tent te houden.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister met iemand gesproken waarvan de directe familie brandweerman is, en die zegt ook dat de gevolgen over een paar jaar zichtbaar worden.
Nee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef tdrone het volgende:
iemand trouwens de beelden van die bijeenkomst in Strijenas gezien?
Allemaal gemuteerde mensen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef tdrone het volgende:
iemand trouwens de beelden van die bijeenkomst in Strijenas gezien?
Tuurlijk, er word net gezegd dat ze eten in nabij gelegen winkels eersr gaan onderzoeken voor het misschien verkocht mag wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister met iemand gesproken waarvan de directe familie brandweerman is, en die zegt ook dat de gevolgen over een paar jaar zichtbaar worden.
Serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef Graseter het volgende:
Gister op ONZ Radio hadden we een interview met de persvoorlichter van moerdijk.
Persvoorlichters liegen net zo hard mee, zo niet het ergstequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef Graseter het volgende:
Gister op ONZ Radio hadden we een interview met de persvoorlichter van moerdijk.
quote:
allemaal van die overbezorgde mensen..quote:
idd haha.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk, er word net gezegd dat ze eten in nabij gelegen winkels eersr gaan onderzoeken voor het misschien verkocht mag worden
Dat zegt genoeg lijkt me
Hij ging de naam enzo opschrijven?quote:
Nja, dat zal je houden... al sta je daar met 10 man.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
allemaal van die overbezorgde mensen..
een gymzaal vol met mensen en dan ging de burgemeester vragen beantwoorden..
wat een stomme actie van die gemeente een zaal met 200 man tegen 1 burgemeester en 3 voorlichters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |