Jij had hem hoorquote:
Heb je al blauwe uitslag?quote:
Ik weet van niksquote:
heb ik echt nog nooit gehad daarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Febo, met die kroketten die koud zijn van binnen
* FC checken gaatquote:
Ik zal het van de week eens opzoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt een heel erg concrete voorstelling van maken![]()
.
Pietjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* PietjePuk007FC checken gaat
Denk dat het komt omdat er een paar posts verwijderd zijn, waardoor de postcount wat in de war was. Want in de topiclist heeft het gewoon 301 posts (omdat Symph wel door het slotje heen postte, en ik blijkbaar de laatste post hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Was tegelijk denk ik
Lichamelijk gezien wel.quote:
de naam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef tdrone het volgende:
is er verschil tussen febo en smullers
Ow dat klinkt alsof het niet helemaal top isquote:
Vond het wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat er een paar posts verwijderd zijn, waardoor de postcount wat in de war was. Want in de topiclist heeft het gewoon 301 posts (omdat Symph wel door het slotje heen postte, en ik blijkbaar de laatste post had, maar mijn post in het topic toen #304 was).
ik weet niet misschien dat ze daar heel lekkere snacks hebben ofzo als jij helemaal geschokt bent dat ik het niet kenquote:
Beide junkfoodquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef tdrone het volgende:
is er verschil tussen febo en smullers
Op de stations tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
heet er ook een fastfoodtent smullers?
Nooit van gehoord
die vind je op alle grotere treinstations..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
heet er ook een fastfoodtent smullers?
Nooit van gehoord
Valt mee hoor, je kent me tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dat klinkt alsof het niet helemaal top is
Wat het ook is sterkte
Chipsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen frituurpan in huis. Wel fishsticks
. En chips
.
O herkenbaar, alleen doe ik het nooit rustig aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt mee hoor, je kent me toch.
Gewoon belachelijk druk, ik heb iets te veel hooi op m'n vork genomen na een paar maandjes rustig aan doen.
Een FeBo-kroket is nergens hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik weet niet misschien dat ze daar heel lekkere snacks hebben ofzo als jij helemaal geschokt bent dat ik het niet ken
Ik heb nog nooit zelf gefrituurdquote:
vandaar dat ik het niet kenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
die vind je op alle grotere treinstations..
Mja ik moet gewoon even bachelor halen en dan kan ik weer achterover leunenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
O herkenbaar, alleen doe ik het nooit rustig aan
Beide noem ik echt het laagste van het laagstequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een FeBo-kroket is nergens hetzelfde
Smullers is gewoon een snackbar, FeBo staat daar net boven ofzo
Ik weet het, ik probeer het wel op het momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja ik moet gewoon even bachelor halen en dan kan ik weer achterover leunen.
Soms moet je gewoon even je rust pakken! ().
Dan kan je snel typen met 1 handquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
De fituurpan is aan mijn hand vastgebakken, JWZ!
dat zal wel moeilijk typen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een maandje of wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik probeer het wel op het moment
Hoe lang moet je nog?
Niet altijd leesbaar dan, maar kniesoor die daar op letquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan kan je snel typen met 1 hand
Das vast lastig typen met 1 handquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
O joepiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nog een maandje of wat.
Daarna moet ik eigenlijk echt even een baantje zoeken.
Auw.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar na verloop van tijd leer je er wel mee omgaan
Een originelequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan kan je snel typen met 1 hand
quote:
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapselsquote:
Vakkenvuller of Callcenter?quote:
ik lach nu alquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapsels
Wat heb jij vandaag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[..]
GMTA jongens, GMTA... We zouden met z'n 3en stand-up comedian moeten worden. Dat wordt vast lachen, gieren, brullen om goeie grapsels
Ik moest net lachen omdat ik Benny al helemaal met een frituurpan als onderarm rond zag hollen.quote:
ja,maar dat is ook heel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij lacht al als ik met mijn vinger over mijn lip wrijf
Godver nu zie ik dat ook voor mequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest net lachen omdat ik Benny al helemaal met een frituurpan als onderarm rond zag hollen.
Heb je een mooie stem? Callcenter betaalt beterquote:
Wel als dan alle frituurvet over je shirt gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jij lacht al als ik met mijn vinger over mijn lip wrijf
Truste Creezquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
BEDTIJD KINDERS !!!!!!!!!!!!
Slaap lekekr allen
Weltrustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekekr allen
Niet echt, en ik kan slecht tegen mensen bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je een mooie stem? Callcenter betaalt beter
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
Trusten Grees!
Ik had mijn weltrustenPM ook al verstuurd, maar ik word maar niet naar bed gestuurd. Ook best.
Ik wist het echt neitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst haal je de hele wereldgeschiedenis door elkaar, dan voer je een gesprek met jezelf.
Welterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
Slaap lekekr allen
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist het echt neit![]()
![]()
Hiroshima klinkt toch als een naam voor een Pokemon?
Ja ik ben er ook niet vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niet echt, en ik kan slecht tegen mensen bellen. Ik hou niet zo van gesprekken waarbij ik de ander niet aan kan kijken.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Bennyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Nee. Sorry. Ik heb ook maar tot en met de derde geschiedenis gehad... Maar dat wist ik zelfs.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |