Vriendjes... vriendinnetjes.... ik ben ruim denkendquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan zien is je vriendje in werkelijkheid een vriendinnetje. (Site staat op naam van een vrouw)
Bloemendaal?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Ik met mijn bovenmodaal inkomen zit idd heel krap in mijn eengezinswoning samen met mijn partner, in 1 van de duurste gemeentes van het land.
Misschien moeten jullie wat beginnen samen.... Lekker samen mopperenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vriendjes... vriendinnetjes.... ik ben ruim denkend
De macht hebben ze ook niet omdat wanneer ze dat zouden doen ze helemaal links niet meer als leugenaars weg kunnen zetten want dan breken ze echt elke verkiezingsbelofte. En het zou dan ook nog eens een grote klap voor hun elecotoraat beteken dus een flink zetelverlies voor de VVD en CDA dat willen die pluche klevers ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Factor 1 en factor 3 hebben een hele nauwe relatie en ze hebben wel degelijk de macht om daar wat aan te doen, wat ontbreekt is de wil.
Dat zeg ik.... gebrek aan wilquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De macht hebben ze ook niet omdat wanneer ze dat zouden doen ze helemaal links niet meer als leugenaars weg kunnen zetten want dan breken ze echt elke verkiezingsbelofte. En het zou dan ook nog eens een grote klap voor hun elecotoraat beteken dus een flink zetelverlies voor de VVD en CDA dat willen die pluche klevers ook niet.
Maar als je momenteel nog moet starten op de woningmarkt moet je toch goed nadenken of je al wel moet kopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef HansvD het volgende:
[..]
Komt door je eigen domme vraag!
Jij vraagt hoe het komt dat een huurhuis op dit moment per maand duurder is dan een koophuis van 200.000 euro als je meer dan 33.000 euro per jaar verdient.
Volgens mij heb ik die vraag beantwoord.
Zeepbel moppert niet.... die laat gewoon een ander geluid horen. Dat jij dat interpreteert als gemopper.... Wist je trouwens dat mensen die veel mopperen een stuk kritischer naar problemen kijken en minder behoefte hebben aan instantane bevrediging? Dit in tegenstelling tot leenverlaafde schapenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef HansvD het volgende:
Misschien moeten jullie wat beginnen samen.... Lekker samen mopperen
Bij een waardedaling van zo'n 3% per jaar kan ik nog jaren blijven scheefhurenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
Maar als je momenteel nog moet starten op de woningmarkt moet je toch goed nadenken of je al wel moet kopen.
Het is mooi dat die dwazen in Brussel niet eens weten wat ze willen. Aan de ene kant willen ze een flexibele arbeidsmarkt in Europa, maar ze bereiken lekker het tegenovergestelde. Altijd leuk om te zien hoe die politici allemaal een andere agenda habben, anders dan het algemeen belang.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef HansvD het volgende:
[..]
Volgens de EU niet:
De nieuwe regels kwamen tot stand onder druk van de Europese Commissie. Corporaties krijgen namelijk staatssteun en de commissie vindt dat dat alleen kan als dit ten goede komt aan sociaal zwakkeren. Als ook mensen met een hoger inkomen een corporatiewoning kunnen krijgen, zou er sprake zijn van oneerlijke concurrentie met andere partijen op de woningmarkt.
Dat ligt aan je omstandigheden. Sowieso moet je m.i. nooit een huis kopen als je er maar 4 jaar wilt blijven wonen. Dan kun je beter huren. Maar 30 jaar dezelfde woning huren is natuurlijk het andere uiterste.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
Maar als je momenteel nog moet starten op de woningmarkt moet je toch goed nadenken of je al wel moet kopen.
Als je een huis koopt van 2 ton dan moet je daar namelijk wel zo'n 218 k voor neer leggen. Op de eerste dag na het tekenen van je hypotheek staat er dus al 18.000 euro ongedekte schuld op je naam.
Goed argument om nu dus niet te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Dat ligt aan je omstandigheden. Sowieso moet je m.i. nooit een huis kopen als je er maar 4 jaar wilt blijven wonen. Dan kun je beter huren. Maar 30 jaar dezelfde woning huren is natuurlijk het andere uiterste.
De plannen voor dit falende beleid zijn gemaakt in 2005.... toen de wereld nog over elkaar heen rolde om elkaar financiele gedrochten te verkopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is mooi dat die dwazen in Brussel niet eens weten wat ze willen. Aan de ene kant willen ze een flexibele arbeidsmarkt in Europa, maar ze bereiken lekker het tegenovergestelde. Altijd leuk om te zien hoe die politici allemaal een andere agenda habben, anders dan het algemeen belang.
Ik heb een nieuwbouwhuis. Geen last van kosten koper.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Hanoying het volgende:
Als je een huis koopt van 2 ton dan moet je daar namelijk wel zo'n 218 k voor neer leggen.
Ik ben niet leenverslaafd. En mopperen kost mij te veel energie. Gewoon zorgeloos leven kan namenlijk ook prima met een koophuis. Niet te groot willen en ruim onder je maximale hypotheek lenen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat mensen die veel mopperen een stuk kritischer naar problemen kijken en minder behoefte hebben aan instantane bevrediging? Dit in tegenstelling tot leenverlaafde schapen![]()
Maar ja, jij bent God niet. Jij bent.............. ach laat maar dan is het niet meer leuk :-)quote:Als ik God was dan zou ik iedereen een tophypotheek geven voor een stapel stenen op een postzegel. Kneel before....
Maar als jij nu je huis zou willen verkopen zou dat wel een obstakel zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef HansvD het volgende:
Ik heb een nieuwbouwhuis. Geen last van kosten koper.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef HansvD het volgende:
Maar ja, jij bent God niet. Jij bent.............. ach laat maar dan is het niet meer leuk :-)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef xenobinol het volgende:
Geen wonder dat bankdirecteuren vinden dat zij Gods werk doen
Dan heb ik de marge van de koopsubsidie nog hahahahahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar als jij nu je huis zou willen verkopen zou dat wel een obstakel zijn.
Dan ben jij dus God nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef xenobinol het volgende:
Geen wonder dat bankdirecteuren vinden dat zij Gods werk doen
Ja als. Als de wereld vergaat zijn we allemaal dood. Als Flevoland zinkt is Dronten weg. Als, als, als.quote:
Je loopt toch niet hier op gesubsideerde scheefhuurder te zeiken terwijl je zelf niet eens je huis hebt gekocht zonder subsidie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dan heb ik de marge van de koopsubsidie nog hahahahaha
Ik ben dan ook een aso...quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je loopt toch niet hier op gesubsideerde scheefhuurder te zeiken terwijl je zelf niet eens je huis hebt gekocht zonder subsidie?
Hier lokaal worden ook nog wat huisjes te koop aangeboden met een koopsubsidie. De overheid betaald wat mee, de gemeente stelt wat geld ter beschikking en de projectontwikkelaar geeft wat korting. Sommige woningen zijn daardoor zo'n 20k tot 30k in vraagprijs gezakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:39 schreef HansvD het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een aso...![]()
Het was een korting van de projectontwikkelaar en voor het gemak noem ik het dan maar even subsidie zodat de subsidielurpers het ook snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |