quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
jepquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Nitrouz het volgende:
Beach en Patje gaan toch Hardstyle draaien?
quote:
zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Fireblast het volgende:
Niks tegen pirania hoor maar t genre trekt me niet echt idd
Gaan beach en patje nou om 2230 samen draaien ofzo?
Bel je lerarenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Dhaha het volgende:
ik heb al verdomme 4 dgen niks meer aan school gedaan, volgende week proefwerkweek
kan dan ook niet al teveel draaien denk ik. ik ga moren kijken of ik mensen live in de uitzending kan gaan bellen.
school
anders meot danny even een brief naar je sg00l sturen dat je bij fok wilt werken of stagen doen mss kan dat welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Dhaha het volgende:
ik heb al verdomme 4 dgen niks meer aan school gedaan, volgende week proefwerkweek
kan dan ook niet al teveel draaien denk ik. ik ga moren kijken of ik mensen live in de uitzending kan gaan bellen.
school
Ga je nog bellen als negert?quote:
dat is een verdoemde goed planquote:
Je vergeet mijn euro van gisteravondquote:
http://onz-radio.nl/donateurs.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Keselo het volgende:
Link de donatie lijst mono, kan hem niet vinden op le site.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is een verdoemde goed plan
"ja hallo ik heb een DJ carriere kan geen proefwerken maken, groet"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ga je nog bellen als negert?
verras onsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie mogen zo van mijn gefaal genieten
Voor zover ik weet ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef trolololo het volgende:
Encoder voor SAM:
MP3: 192kb/s, 11kHz, Stereo (CODEC)
Is dat goedEerste keer met SAM
Ik heb telefoonlijst van alle docentenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat is een verdoemde goed plan
"ja hallo ik heb een DJ carriere kan geen proefwerken maken, groet"
Zie het positief in, het kan alleen maar beter dan dit wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Jullie mogen zo van mijn gefaal genieten
Maar op de radio kunnen we je nek niet zien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef mc-Piel het volgende:
Even zonder grappen heren, maar ik kan een uitstekende Jokertje immitatie doen.. wellicht kan ik een keertje live in de uitzending komen?
jaaaaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef mc-Piel het volgende:
Even zonder grappen heren, maar ik kan een uitstekende Jokertje immitatie doen.. wellicht kan ik een keertje live in de uitzending komen?
Op de radio zijn ook geen treindeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar op de radio kunnen we je nek niet zien.
Kan je even je email pm'en?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Warmaster_ het volgende:
[..]
Je vergeet mijn euro van gisteravond
hi ha hoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Keselo het volgende:
JE HEBT MIJN NAAM VERKEERD GESPELD IN DE DONATEURS LIJST HOER_____________!
Stuur 5 euro naar mij, dan maak ik 10 euro over via paypalquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Dalando het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om 5 / 10 euro te doneren. Alleen ik heb geen paypal en ik snap geen ene flikker van moneybookers.
De link doet het gewoon dus /carequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Keselo het volgende:
JE HEBT MIJN NAAM VERKEERD GESPELD IN DE DONATEURS LIJST HOER_____________!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Fireblast het volgende:
[..]
jaaaa! je kunt vast bij koelkast in de uitzending komen als niemand je wil hebben
maar mijn waardigheid danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
De link doet het gewoon dus /care
Ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb telefoonlijst van alle docenten![]()
Zullen we die van elkaar gaan bellen?
als ik jou 100 euro stuur. kan je dan 200 euro naar mijn paypal overmakenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stuur 5 euro naar mij, dan maak ik 10 euro over via paypal
quote:
Ik denk er eerst nog ff over na.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stuur 5 euro naar mij, dan maak ik 10 euro over via paypal
Dat is waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
had je maar meer moeten doneren.
gierige man.
Bespreken we nog wel via MSNquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Ja!
alleen ik moet morgen uit school echt iets voor Nederlands gaan doen ander krijg ik een 1
WAAROM!? WAAROM BESTAAT DEZEN SCHOOL
Ja, groetjes een onzekere Nigeriaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
als ik jou 100 euro stuur. kan je dan 200 euro naar mijn paypal overmaken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef mc-Piel het volgende:
GODVWER WAARquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
PiRANiA je jinglezo hard op gewerkt!
Da's neger duur.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef rechtermuisknop het volgende:
Is er geen FM Frequentie voor Radio ONZ?
Paar KFC's dus.quote:
Is ook geen behoefte aan denk ik, iedereen wilt toch via internet luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef rechtermuisknop het volgende:
Is er geen FM Frequentie voor Radio ONZ?
dat indd. wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is ook geen behoefte aan denk ik, iedereen wilt toch via internet luisteren
Nietes.. ik heb geen iphone/ipod oid en ik wil er op school ook van kunneng genietenzquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is ook geen behoefte aan denk ik, iedereen wilt toch via internet luisteren
en dat over heel NLquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Beach het volgende:
Alsof we een fm frequentie kunnen betalen
ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Nitrouz het volgende:
Het was vet hoor PiraniaAlleen ik houd niet van Dubstep
Komt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
YW![]()
Hoop dat je 'm vaak gaat draaien, dan heb ik eer van mijn werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeah ziet er leuk uit! Heb je het php scripting al gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
Druk bezig met requestpagina:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler manquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
Ff tussendoor voor koelkast, mocht je het niet gevolgd hebben_
[ afbeelding ]
geniaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Dat was mijn postalgold jingle, net gemaakt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef utopie het volgende:
Ff tussendoor voor koelkast, mocht je het niet gevolgd hebben_
haha hele middag bezig geweest met screenshots maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is fantaschtisch als je 450 dingen tegelijk kunt doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb alles wel gevolgd hoor![]()
Wat dat betreft net een wijf, 300 dingen tegelijk doen
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Keselo het volgende:
Pirania, heb je playlist van je tracks van net?
http://onzradio.kexx.net:8000/played.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Keselo het volgende:
Pirania, heb je playlist van je tracks van net?
ik kan er 490, snel simpel en gemakkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
het is fantaschtisch als je 450 dingen tegelijk kunt doen.
Dankjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Fireblast het volgende:
[..]
http://onzradio.kexx.net:8000/played.html
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
ha ha ha nu weet ik hoe jij eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt dus aan jou!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere keer als ik ONZ Radio aanzet hoor ik van die elektronische meuk. Is het nu al zo'n eenzijdige muziekzender geworden?
je luistert gewoon op de verkeerde tijden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere keer als ik ONZ Radio aanzet hoor ik van die elektronische meuk. Is het nu al zo'n eenzijdige muziekzender geworden?
luister dan ook gewoon de hele dagquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ga om 00:00 naar Paul in the Dark luisteren pikkiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Blijf lekker weg dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Wie heeft 1,23 en 4,56 euro gedoneerd?
Dan time je best gelukkig, beatles, stones etc heb ik ook vaak genoeg gehoordquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Zoek de juiste draaier uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik moet af en toe ook werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Fireblast het volgende:
[..]
luister dan ook gewoon de hele dag
Ga lekker terug naar Radio 4.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
En 5,67 hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Graseter het volgende:
Wie heeft 1,23 en 4,56 euro gedoneerd?
Help me even uit hier. Ik ben niet zo van de elektronische eenheidsworst. Welke DJ draait ook gewoon muziek?quote:
Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
01/12/2011 10:00:37 PM :: André van duin- Het pizza lied
01/12/2011 10:01:32 PM :: Deadmau5 - Raise Your Weapon (Full HQ Version) (New September 2010 Dubstep)
01/12/2011 10:08:02 PM :: DatsiK - Swagga (Original Mix)
01/12/2011 10:13:51 PM :: Dizzee Rascal - Bonkers (Doorly Dubstep Remix)
01/12/2011 10:18:29 PM :: Borgore - Love
01/12/2011 10:23:29 PM :: DJ Fresh - Gold Dust (Flux Pavilion Remix)
01/12/2011 10:25:51 PM :: Radikal Guru - Strong Dub Original Mix
01/12/2011 10:29:50 PM :: pirania-jingle
01/12/2011 10:29:57 PM :: DatsiK - Swagga (Original Mix)
Nee, je luistert op de verkeerde tijdstippen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Help me even uit hier. Ik ben niet zo van de elektronische eenheidsworst. Welke DJ draait ook gewoon muziek?
Paulquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Help me even uit hier. Ik ben niet zo van de elektronische eenheidsworst. Welke DJ draait ook gewoon muziek?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Plaat van de TT nu op http://onz-radio.nl/
Dankjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oeah ziet er leuk uit! Heb je het php scripting al gedaan?
Ja. Leuk liedje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
Dat weet ik eigenlijk niet, ik draai vooral house de rest dubstep en hardstyle en Elmofan hiphopquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Rockiejj ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Rustigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Ragboer het volgende:
Zullen we nu eckten hardstijl draaien meneer de plaatjesdraaiert>?
Als het maar dubstep isquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een eigen muzieksmaak. Mag dat ook al niet meer?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
Voor alle DJ's; Ik heb net een goeien jingle ge-upload. Geschikt voor allesVeel plezier ermee
Natuurlijk wel baasjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Ahquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje
scripting is gedeeltelijk af, nummers komen uit de database, moet alleen het aanvraag/verwerk gedeelte nog uitwerken. Overzichtje voor de DJ's enzo.
Tegenwoordig luisteren kinderen terrorcore.quote:
As I said before, beatles, stones etc have been played as well, but we have loads of DJs herequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Je loopt regelmatig te zaniken hier, tief op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tegenwoordig luisteren kinderen terrorcore.
http://onzradio.trooperz.nl/reload.phpquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Fireblast het volgende:
Iemand een idee of deze pagina niet automatisch-herlaadbaar kan worden?
http://onzradio.kexx.net:8000/index.html
Ah jij bent er zo eentje. Als het niet jouw smaak is, moet je maar wegblijven. Fijne instelling.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je loopt regelmatig te zaniken hier, tief op.
Ja, ik ben het met je eens, hij heeft een hele fijne instelling.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo eentje. Als het niet jouw smaak is, moet je maar wegblijven. Fijne instelling.
En ik deed nog zo liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah jij bent er zo eentje. Als het niet jouw smaak is, moet je maar wegblijven. Fijne instelling.
Ja hoor, jochie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of is het achtergrond jingle? Net zoals ik met partyboy heb?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Rockiejj het volgende:
Hijs wel lang hoor utopie.
En komt er nog iets van ONZ radio ofzo?
quote:
FF meer muziek in de korte tijd die ik heb proppenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
Beetje snel afgehaakt
Start het volgende liedje in als de intro begint
Koelkast lult veel maar dat gaat nergens over, en webhawk lult ook veel, verder weet ik 't niet echt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Peter het volgende:
Is er al een presentatieduo dat gaat lullen? en dan over boeiende onderwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |