Er zit wel een diepe kern van waarheid in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lekker bang zijn zoals in de VS idd.
haphapquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als je in een sloppenwijk woont dan heb je daarvoor gekozen?
Bang voor terrorisme, bang voor elkaar, bang voor de overheid. Raar volk is het eigenlijk ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zit wel een diepe kern van waarheid in.
They were even affraid of working
Was een terecht vraag, dunkt mij.quote:
Mjah, het zijn bijna allemaal afstammelingen van vluchtelingen hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bang voor terrorisme, bang voor elkaar, bang voor de overheid. Raar volk is het eigenlijk ook.
Definieer succes. Met een golfplaten dakje ben ik succesvoller in een sloppenwijk dan de buurman met zijn plaggenhut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was een terecht vraag, dunkt mij.
Gevlucht omdat ze bang waren voor de kerk (niet geheel onterecht overigens).quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, het zijn bijna allemaal afstammelingen van vluchtelingen hè?
Mwoah, als je in een sloppenwijk woont en dagelijks met moeite een halve boterham bijelkaar weet te sprokkelen, dan is je leven niet echt uitgedraaid op een succes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Definieer succes. Met een golfplaten dakje ben ik succesvoller in een sloppenwijk dan de buurman met zijn plaggenhut.
Whaha, laat me raden, het moest van de vriendin?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Cerbie het volgende:
Vanavond weer dansles
Over een paar weken afdansen
Maar hij heeft wel gelijk dat succes relatief isquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, als je in een sloppenwijk woont en dagelijks met moeite een halve boterham bijelkaar weet te sprokkelen, dan is je leven niet echt uitgedraaid op een succes.
Heeft ze drie jaar gekost tot de eerste les om me te overtuigenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Whaha, laat me raden, het moest van de vriendin?
Uiteraard, maar laten we wel reeel blijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk dat succes relatief is
Maar dan heeft ze ook wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Heeft ze drie jaar gekost tot de eerste les om me te overtuigen
*dansschoenen met stalen neuzen regelt*quote:
Wat versta jij onder kiezen? Kun je überhaupt iets kiezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als je in een sloppenwijk woont dan heb je daarvoor gekozen?
Ja, dat is makkelijk. Alles is namelijk relatief.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk dat succes relatief is
Behalve de doodquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk. Alles is namelijk relatief.
In Nederland heb je de mogelijkheid om je professie te kiezen, om maar iets te noemen. Toegegeven, niet helemaal waar, maar toch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Wat versta jij onder kiezen? Kun je überhaupt iets kiezen?
Ga je nou bowlen of dansen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*dansschoenen met stalen neuzen regelt*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |