quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)vroeger-gewoon-dood/
Karma wellicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dus als je in een sloppenwijk woont dan heb je daarvoor gekozen?
Ik ben blij dat het hier niet in de grondwet staat in ieder geval. Voor de rest blijf ik met veel plezier naar de US gaan, daar niet van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als ze het echt zouden willen veranderen dan zou dat ook wel gebeuren. En de Hoge Raad doet aan herinterpretatie waar nodig. De Hoge Raad had de gangbare uitleg volgens mij vorig jaar nog verbreed.
Daar mag ik volgende week weer heenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef Monolith het volgende:
goeiemorgen, zo maar eens richting het hoge Noorden.
Hoe ver is dat nog?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:16 schreef Monolith het volgende:
goeiemorgen, zo maar eens richting het hoge Noorden.
Nee. Leers kon niet goed uitleggen waarom hij graag kinderen van hun ouders scheidt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Iemand gister nog P&W gezien? Met Leers die er niet uitkwam en die twee transaviapiloten die op basis van lichaamshouding van Poch naar de politie zijn gehobbeld?
Hm. Leers deed dit niet slecht hoor. Het is ook een onmogelijk probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef eriksd het volgende:
Iemand gister nog P&W gezien? Met Leers die er niet uitkwam
Inderdaad. Ik vond het ook zeer bedenkelijk. Vergeet niet dat wij de cultuur van Argentijnen beslist niet kennen. ...quote:en die twee transaviapiloten die op basis van lichaamshouding van Poch naar de politie zijn gehobbeld?
Leers is op een situatie gestuit waar ik ook niet uit zou komen. En het Hof meent in haar grenzeloze wijsheid dat deze mevrouw vooral moet blijven. Gevolg: iedereen krijgt/komt hier met kinderen, gaat lopen rekken, et voila, men mag blijven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Leers kon niet goed uitleggen waarom hij graag kinderen van hun ouders scheidt?
Begrijp je ook zijn probleem?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Leers kon niet goed uitleggen waarom hij graag kinderen van hun ouders scheidt?
U bent een Zeeuw?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Tom is ook een topper ondanks dat hij een Zeeuw is.
Precies. En reken maar dat het evt gedogen als een lopend vuurtje rond de wereld gaat...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leers is op een situatie gestuit waar ik ook niet uit zou komen. En het Hof meent in haar grenzeloze wijsheid dat deze mevrouw vooral moet blijven. Gevolg: iedereen krijgt/komt hier met kinderen, gaat lopen rekken, et voila, men mag blijven.
Jammer dan. Je gaat kinderen niet scheiden van hun ouders en je zet ze ook niet op straat. We zijn goddomme geen derdewereld land.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leers is op een situatie gestuit waar ik ook niet uit zou komen. En het Hof meent in haar grenzeloze wijsheid dat deze mevrouw vooral moet blijven. Gevolg: iedereen krijgt/komt hier met kinderen, gaat lopen rekken, et voila, men mag blijven.
Hij is aan zet. Hij zal eerst in cassatie moeten gaan tegen de uitspraak van het Hof. In tussentijd de wetgeving tegen het licht moeten houden. Het blijft een kat en muisspel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef eriksd het volgende:
Normaal kan ik toch wel wat kunstgrepen bedenken voor complexe juridische situaties, maar hier kom ik niet uit. Leers ook niet, zo bleek gisteren. Niets ten nadele van die man, maar hij zit er ook mee in zijn maag.
Ja hoor, EG, asielzoekers uit alle hoeken van de wereld zijn nu aan het sparen voor een vliegticket naar Nederland.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. En reken maar dat het evt gedogen als een lopend vuurtje rond de wereld gaat...
Leers moet dus wel iets.
Kan best Koos, maar dit is dus een perfect voorbeeld van aanzuigende werking. Ik heb respect voor je principes, soms moet je er even rationeel mee omspringen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dan. Je gaat kinderen niet scheiden van hun ouders en je zet ze ook niet op straat. We zijn goddomme geen derdewereld land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |