Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wel gewoon in je mond stoppen he, allesquote:
Vind jij het niet lekker dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel gewoon in je mond stoppen he, alles
nein mannquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Nog wat gemist toen ik onder de douche stond?
DaMart was de laatstequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Muck het volgende:
Myraela had de lapo toch? ik heb postnummer 301!
Dat kanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik was later dan Fles.. Kan iemand mijn deel sluiten??
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Muck het volgende:
Dank!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik was later dan Fles.. Kan iemand mijn deel sluiten??
Post nummer 301, is reactie nummer 300, dus de lapoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Muck het volgende:
Kappen nou ik heb maar 10 plekken in mijn blokkeerlijst voor pubers die niet aan school of huiswerk willenquote:
Zit hij in een les lokaal ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kappen nou ik heb maar 10 plekken in mijn blokkeerlijst voor pubers die niet aan school of huiswerk willen
Ik denk niet dat Fles die vraag van je leest als ik je niet quootquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit hij in een les lokaal ofzo
Ik snap m nie meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fles die vraag van je leest als ik je niet quoot.
Jouw naam staat bij de laatste post...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Post nummer 301, is reactie nummer 300, dus de lapo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weer aan het genieten van een of andere lekker koffie?
Ik ookquote:
ik zit idd in een leslokaal, te wachten op mijn cursistenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit hij in een les lokaal ofzo
Klopt, maar toen zat het topic al dicht, eten en posten is niet de snelste combinatiequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jouw naam staat bij de laatste post...![]()
Ik dacht alquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zit idd in een leslokaal, te wachten op mijn cursisten![]()
Die trouwens weeeer eens te laat zijn
Maar nu er welquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ben 3 dagen amper online geweest
Dat weet ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar toen zat het topic al dicht, eten en posten is niet de snelste combinatie.
Wat voor les/cursus geef je??quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik zit idd in een leslokaal, te wachten op mijn cursisten![]()
Die trouwens weeeer eens te laat zijn
Neuh.quote:
Daarom was de titel van mijn deel zo toepasselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar toen zat het topic al dicht, eten en posten is niet de snelste combinatie.
je hebt het dus gemistquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wat is er draaideurig aan je?
Niet aan mij, aan mijn avatar/UI/hoeheetdatding...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Maar wat is er draaideurig aan je?
Dank voor de toelichting!quote:
Hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een topic zonder muck .. tuurlijk wat dacht jij dan![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ook best. Meneer de vaarbewijzer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef friemelaar het volgende:
3 - 2 - 1 vanavond vrij, niemand gekomen![]()
Hoe lang moet je wachten dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je en ben nu dus weg![]()
Bis Later Lui![]()
meer da jij wsch denktquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan??
Bedoel je langer soms?? Anders snap ik je niet...quote:
ze komen vast nog wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je wachten dan??
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedoel je langer soms?? Anders snap ik je niet...
Doei. Als er na een kwartier niemand is kun je gewoon gaan lijkt me.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze komen vast nog wel.
ze zullen wel in de file staan ofzow.
en anders wacht ik hier tot de les zou zijn afgelopen (22:00) voor de laatkomers.
Ze hebben immers al betaald
Zoooo lang??quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze komen vast nog wel.
ze zullen wel in de file staan ofzow.
en anders wacht ik hier tot de les zou zijn afgelopen (22:00) voor de laatkomers.
Ze hebben immers al betaald
Mijn ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doei. Als er na een kwartier niemand is kun je gewoon gaan lijkt me.
Ok! Dan snap ik je.. En zo te lezen is het idd langer dan ik dacht..quote:
quote:
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga even een examen oefenen. tot straks
donequote:
Daar zit dan ook wel weer wat in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als ze dan later komen door een file ofzow kan ik weer terug, of het kost me klanten voor een volgende keer
IJverig studentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga even een examen oefenen. tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
symquote:
Doesjzequote:
Zoveel regen, zoveel sneeuw, en toch zoveel brandquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Het is geen harden buiten, het stinkt naar verbrand plastic.
Er is brand hier 300 meter verderop
ja je snapt het niet he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel regen, zoveel sneeuw, en toch zoveel brand
O, daar is de kunstkerstboomverbranding!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Het is geen harden buiten, het stinkt naar verbrand plastic.
Er is brand hier 300 meter verderop
*proest*quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, daar is de kunstkerstboomverbranding!
Whehehehehehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent weer schoonquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
later als je groot bent snap je het vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IJverig studentje
Motortheorie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TuurlijkHuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja het zal wel... gekke Fles![]()
Been there, done that.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je nu ook nog even afdrogen?.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huh
Naja het zal wel... gekke Fles
Plestik rozen dan zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is de rozenkwekerij, een van de grotere werkgevers hier in de buurt...
Ga die nieuwe verwarming van je eens aansluiten danquote:
die leveren ze vrijdag. de andere hebben ze vandaag afgebrokenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga die nieuwe verwarming van je eens aansluiten dan
Het wás een rozenkwekerij, tegenwoordig is het een brandnetelkwekerijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is de rozenkwekerij, een van de grotere werkgevers hier in de buurt...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wás een rozenkwekerij, tegenwoordig is het een brandnetelkwekerij.
Ook dat nog. Meid wat een ellendequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef sararaats het volgende:
btw, ik ben geschandaliseerd in m'n gezicht
[..]
[..]
Ik moet lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat nog. Meid wat een ellende
pukkels héquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat nog. Meid wat een ellende
Balen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef sararaats het volgende:
[..]
pukkels hé
plus vorige week de kofferbak tegen m'n kop gehad.
Ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lig onder mijn bureau van het lachen, Wie heeft dat mobistar al gezien?
het zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lig onder mijn bureau van het lachen, Wie heeft dat mobistar al gezien?
Daarom ook schatquote:
het is rustig denk ik..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is IEDEREEN douchen?![]()
Of mis ik ergens een heeeeel leuk topic??
Hier is het ook niet echt lekker... Hoop dat je met de auto kunt..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is rustig denk ik..
Ik ga er zo ook even tussenuit, even een dochter van de muziekschool halen.
Het is echt berenweer hier
ik wil ook wel douchenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is IEDEREEN douchen?![]()
Of mis ik ergens een heeeeel leuk topic??
Ja dat ga ik ook, ik had haar even weggebracht, het kwam met bakken ut de hemelquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier is het ook niet echt lekker... Hoop dat je met de auto kunt..
Hier ook, en de Maas staat al zo lekker hoogquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook, ik had haar even weggebracht, het kwam met bakken ut de hemel
quote:
quote:
Liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook, ik had haar even weggebracht, het kwam met bakken ut de hemel
Ja erg gunstig dat het zo regent nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook, en de Maas staat al zo lekker hoog...
Ja sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Het kan hier ook écht maar over één ding gaan he...
![]()
![]()
Nog even en de pas geopende nieuwe Maasboulevard wordt meteen ingezegendquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja erg gunstig dat het zo regent nu
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ook, en de Maas staat al zo lekker hoog...
uhm neequote:
ja al die sexgefrustreerde mensen ook allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan mijn hele geboortemaand laten verregenen zeker??quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
godver nu echt opdonderstralen met die kutregen voor zeker 4 maanden want ik ben het goed ZAT nu
gitaar en niet onverdienstelijk ook.quote:
Seks, neuken, beffen, pijpen... minstens 4 dingen. EN het worden er zo 10. Makkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
BBQ!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seks, neuken, beffen, pijpen... minstens 4 dingen. EN het worden er zo 10. Makkelijk.
Klinkt goed idd..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gitaar en niet onverdienstelijk ook.
We spelen ook regelmatig samen, leuk hoor
Owja, dat was dat andere.quote:
Ik krijg spontaan Google ads over sapquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben jij van mei ja?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan mijn hele geboortmaand laten verregenen zeker??![]()
![]()
Liever nu dan in de lente/zomer![]()
Al heb ik veel liever de vrieskou dan de regen
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU Daar heb ik zin in nuquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je alleen je haar nog even laten groeien.
En boeren latenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU Daar heb ik zin in nu![]()
![]()
![]()
Fikkie stoke vleesje braaje bier drinke en kut roepe
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben jij van mei ja?![]()
Ik heb trouwens nog liever regen dan sneeuw/ijs/gladdigeshit maar goed, dat verhaal is van voor jouw tijd
wordt aan gewerktquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strandmeetquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
Zomer
Bier in het park
Blote voeten in het gras
Rokjesdag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
Zomer
Bier in het park
Blote voeten in het gras
Rokjesdag
SCHRIK!!quote:
Fha in badpakquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
Zomer
Bier in het park
Blote voeten in het gras
Rokjesdag
Zonder zandstralen volgende keerquote:
Rot je opquote:
Symp? Ha! You'd be surprisedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SCHRIK!!
Hoeveel kinderen heb jij/hebben jullie??
Die heeft echt veul seks gehadquote:
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vertik het om in een badpak te komen
boringquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
grmbl, zit in avonduren in conference call
Sowieso nietquote:
Arme jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Koen66 het volgende:
grmbl, zit in avonduren in conference call
Rokjesdagquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Fha het volgende:
Zomer
Bier in het park
Blote voeten in het gras
Rokjesdag
Jij wil liever naaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar voor twee van zijn kindjes hoorquote:
JIj wil ook naaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!![]()
Niet dat ik uitgenodigd was..
inderdaad......quote:
Wil je me dood hebben ofzoquote:
Het is dat hij er nu vandoor isquote:
Hij heeft ook wel proefrondjes gedaan hoorquote:
nou dat kan je ook wel vergeten hoor... ik ben niet zo'n strandmensquote:
Daar twijfel ik niet aan. Maar hij heeft toch echt maar twee keer raak geschotenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel proefrondjes gedaan hoorOm te mikken met schieten enzo
7??? WOW!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is dat hij er nu vandoor is![]()
Symp heeft er 7
je kan ook raak schieten zonder te scorenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Maar hij heeft toch echt maar twee keer raak geschoten.
Jah duh, anders moest hij eerder stoppenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Maar hij heeft toch echt maar twee keer raak geschoten.
Hoezo? Rest ivf/adoptie/pleeg/stief??quote:
Ik geloof niet dat ze iets te kort komen daarquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
7??? WOW!!![]()
Dan hoop ik dat hij een goede baan heeft...
Dat laat ik eigenlijk liever aan hem zelf overquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Rest ivf/adoptie/pleeg/stief??
Mooi zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze iets te kort komen daar
Heb ook wel gelijk in denk ik...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laat ik eigenlijk liever aan hem zelf over
Stief en pleegquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Rest ivf/adoptie/pleeg/stief??
Oh het is niet dat hij er geheimzinnig over doet hoor. Maar het lijkt me netter om hem dat zelf te laten vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ook wel gelijk in denk ik...![]()
Maar dan zie ik die opmerkingen, en dan wordt ik me een partij nieuwsgierig
Dan kom je toch in bikini!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Suikerbeeeeebquote:
doe ff normaal johquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kom je maar in kort rokje en strak topje.
ik zei al hoi voordat je binnenkwamquote:
Als het een beetje fatsoenlijk weer is. Droog en niet te veel wind. Ik wil namelijk niet verregenen, en één keer de vlieger zijn was wel genoegquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het een beetje fatsoenlijk weer is. Droog en niet te veel wind. Ik wil namelijk niet verregenen, en één keer de vlieger zijn was wel genoeg![]()
...
Nou??quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het een beetje fatsoenlijk weer is. Droog en niet te veel wind. Ik wil namelijk niet verregenen, en één keer de vlieger zijn was wel genoeg![]()
...
Eerder was ik er toch heul geeneens man *bump*quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering wordt er ook eentje wakker hoor
ik heb een deel gemist geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
...
heeeeeeeeeeeeeeeeel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe ff normaal joh
[..]
ik zei al hoi voordat je binnenkwamwat een timing he
zelfs in de zomer nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jawel maar niet met blote benen![]()
He, je bent terug..quote:
Nou enquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerder was ik er toch heul geeneens man *bump*
Voorleesontbijt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST.
Zullen wij hieraan meedoen?.
Ja ik heb een hele verzamelingquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He, je bent terug..![]()
Ben inmiddels op de hoogte van je grote kinderschare
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
SympieHet gaat over je kinderschaar
Tot later Fhaquote:
Wegwaaienquote:
Gelukkig is het een simpel hoofdstukquote:
Hoi snoetjequote:
Las het ja.. liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele verzameling
Dat heet "GMTA"quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
.. Had je post niet gelezen en we typen hetzelfde
Ik ken die reclame nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is het een simpel hoofdstuk
Echt dat accent van die zwitsal reclame voice over. Zwitsal Drooghuidjuh
Ja jij zit natuurlijk in engelandquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet
Zwitsal though
Eau de Zwitsalquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet
Zwitsal though
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had je begroeting niet gezien, ik zie hem nu pas
Geeft niet. Ik zou het toch in Nederland kunnen hebben gezien wellicht toen ik daar was?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja jij zit natuurlijk in engeland
Domme ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |