quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Dankjequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef pedo-poes het volgende:
supervet nummer! volgende keer weer
idd, ik hou totaal niet van elektronische nummers, maar ik moet zeggen dat deze wel tof isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef pedo-poes het volgende:
supervet nummer! volgende keer weer
Kan je zorgen dat ik, monopoly en -datdus- het rooster ook kunnen aanpassen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef PiRANiA het volgende:
Schemaveranderingen via PM naar mij
NIET DM'men
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
idd, ik hou totaal niet van elektronische nummers, maar ik moet zeggen dat deze wel tof is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:05 schreef -Datdus- het volgende:
http://www45.zippyshare.com/v/66539733/file.html fl.
Mousequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
haha dubstep nice! wie is nu dj was even afk.
32 minuutjes zelfsquote:
afkappen aubquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
32 minuutjes zelfs![]()
Maar kan em eerder afkappen mocht dat nodig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh oke. tot over een half uurtje dan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
32 minuutjes zelfs![]()
Maar kan em eerder afkappen mocht dat nodig zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:08 schreef Dalando het volgende:
Woeah ik over iets meer dan 20 minutjes!
Ik ga iig een klein beetje rinus draaien.
Zijn er btw al 'eckte hollandse avond' shows? Met 'eckte hollandse musiek' ?
Ik heb de hele mix al gemaakt, dus dat zit er voor vandaag helaas niet in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef utopie het volgende:
Danger.Mouse, heb je nog een plekje voor?
Volgens mij niet, en dat zal vast een reden hebben.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
ONZ RADIO MET RECLAME OF GEEN RECLAME EN GEEN RADIO!
Ze vragen of we op de site reclames willen klikkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef internal het volgende:
Reclame voor wat?Kan nu jammer genoeg niet luisteren.
20 euro doneren kan natuurlijk ook gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef internal het volgende:
Reclame voor wat?Kan nu jammer genoeg niet luisteren.
Dat zou echt fantastisch zijn!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
450 euro doneren kan natuurlijk ook gewoon
Nu even minder, vorig nummer was beters.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef wiebelstront het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar dit is echt kutmuziek.
Laat google het maar niet horen! dan worden ze boosquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ze vragen of we op de site reclames willen klikken
We wisten niet van wie die was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef utopie het volgende:
Waarom staat mijn naam niet in donateurs? Ik heb 1 euro gedoneerd
Ik had het erbij gezetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
We wisten niet van wie die was.
Voor muziek vind ik VDJ mooier, maar voor skype heb je sam nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef utopie het volgende:
Welke is beter om te streamen? VirtualDJ 5 of SAM Broadcast?
Is niet mogelijk met ideal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kun je straks ook met ideal doneren?
ONZ Radio blijft groeien en moet daarom steeds meer luisteraars aankunnen en binnenkort moeten we ook uitzend rechten gaan betalen. Hiervoor is geld nodig. Door onder andere donaties kunnen wij aan geld komen. Elk beetje helpt!quote:
Ik sta nog steeds niet bij de DJ's? Of was m'n tekst niet goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
We wisten niet van wie die was.
Gaat hem niet worden denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kun je straks ook met ideal doneren?
Solly.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
ONZ Radio blijft groeien en moet daarom steeds meer luisteraars aankunnen en binnenkort moeten we ook uitzend rechten gaan betalen. Hiervoor is geld nodig. Door onder andere donaties kunnen wij aan geld komen. Elk beetje helpt!
Fix'd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
We zoeken nog vrouwen die onze dj's willen vermaken. graag even emailen naar...
Nee, iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik
[ afbeelding ]
Tevens heb je een KVK-nummer nodig, aparte rekeningnummer, vestigingsplaats.
Piraten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?
Wij zijn ninja'squote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?
grrrrrquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe we al!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef b4kl4p het volgende:
Doe dan donaties aannemen via paypal/moneybookers
Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Muchachooo het volgende:
haha dat stukje loop klonk als onzin onzin onzin onzin
quote:
Zeker welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Rivalo het volgende:
nog iets gemist? vanaf gisteravond 22:00?
Ah want via moneybookers kun je ook met ideal betalen namelijk. Moet je alleen wel weer zo'n rekening openen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo klinkt het ook als je je ballen scheert.
Hoe scheer jij je ballenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo klinkt het ook als je je ballen scheert.
De dj scheert live zijn ballen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Hallo, ik ben weer thuis. Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
jij heb mooie werktijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Hallo, ik ben weer thuis. Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
Met een zaag?quote:
Je sig, klopt niet.quote:
En muziek rechten van 1000> per jaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
maar aan wie doneer je dan? want dit kost toch hoog uit 30 euro per jaar aan domein en hosting
Ja, 30 topics.. ik heb het over gewoon nieuws enzo, niet over muziek/topics.quote:
Mollie.nl regelt dat allemaal voor je!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Record -> Broadcast -> Configquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef utopie het volgende:
waar staat in godsnaam ''Broadcast config'' in VirtualDJ?
Dat vroeg ik me ook eerst af, moet je eens zoeken op youtube.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een kankermuziek zeg, hoe kan je hier op dansen op een feest?
Heeft iemand een filmpje van mensen die dansen op dubsteb?
Goeie vraag. Ik kan het me ook niet echt voorstellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja net dat echt betaald word?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En muziek rechten van 1000> per jaar.
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat je je vol moet vreten met MDMA kristallen en dan een beetje zweverig moet gaan doen...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok dat is wel tof, maar dat 12 uur lang ?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Als kanker kon luisteren, zou het van deze herrie ziek worden.
Doe deze:quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:25 schreef Dalando het volgende:
5 Minuten tot DJ Dalando: Gaat een beetje rinus draaien!
Nee... Ik heb al klaarstaan.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Als kanker kon luisteren, zou het van deze herrie ziek worden.
Slowpokequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een beetje slaapverwekkend vind ik dit
[ afbeelding ]
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een beetje slaapverwekkend vind ik dit
[ afbeelding ]
Zo is dat. Gun de DJ ook wat lol. Als wij nou net doen alsof we het leuk vinden, is er niets aan de hand.quote:
Ik kom uit op moneybookers. Zit nu op je site te kijken, want ik zie je e-mail adres.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:29 schreef Graseter het volgende:
http://onz-radio.nl/ideal/
Als het goed is kan je via dat met ideal doneren. Klopt dat?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik tune net weer in en hoor gelijk goede muziek
Will do!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef pedo-poes het volgende:
volgende keer misschien wat meer met dnb proberen te mixen? misschien dat dat de mensen wat meer boeit
ik vond t iig een chille mix
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik tune net weer in en hoor gelijk goede muziek
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ik zit dus met een botergeile Marloes in de collegezaal![]()
![]()
Dan moet ik even zoeken of ze haifs heeftquote:
Wat zei jequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
M'n huisgenoten kwamen net een voor een kijken wat ik aan het doen was vanwege die Rinusmuziek
moneybookers en dus ideal via een omwegquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
http://onz-radio.nl/doneer.html
Kan iemand kijken hoe je daar moet betalen?
Ik vind jouw UI eng.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
moneybookers en dus ideal via een omweg
Goed genoeg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
moneybookers en dus ideal via een omweg
Uitleg was wel vreemd inderdaad. Maar iedereen hier is een diehard Rinus-fan, vandaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Wat zei je![]()
"Ik heb een radio aanstaan van een paar jongens die die zelf hebben gemaakt op een leuk forum waar ze allemaal praten over hardcore en metal en dubstep en ze zijn allemaal html ontwikkelaars!
Heel grappig met zelfgemaakte jingles soms is het zelfs zo dat ze andere users bellen."
128 naar 150quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Muchachooo het volgende:
sorry maar dit is een mooi voorbeeld van een slechte overgang
Het ging niet helemaal gesmeerd inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:36 schreef Muchachooo het volgende:
sorry maar dit is een mooi voorbeeld van een slechte overgang
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik haak af. Dit gaat te diep..
PM naar pirania?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef utopie het volgende:
Iemand die mij eindelijk de IP + Port & pass kan sturen ?
Pas ge wel op voor bomun?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
WANT VANAVOND GAAN ALLE REMMEN LOS!
Ik wil de IP ook wel weten, zit op een andere pc nu en staat niet in OP wat de server isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef utopie het volgende:
Iemand die mij eindelijk de IP + Port & pass kan sturen ?
voor een echte dubber ist een lekker showtje, maar je moet der rekening mee houden dat dat maar een heel klein percentage van je luisteraars zal zijn, dus misschien wat meer 'mainstream' geluid (daarom dnb en gooi der misschien wat van benga in ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kankerherrie![]()
Mensen: feedback over mijn show? Het was niet live, volgende keer wel..
Nu voel ik me blijquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik doe het je niet na.
Mensen die denken het beter te kunnen.
Ik vond het ook goed hoorquote:
Gooi anders gewoon een jingletje tussendoor, dan valt het verschil helemaal niet meer op.quote:
en ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
We zijn geen professionele DJ's hoorBeetje mensen afzeiken hier om hun draaikunsten, velen zullen het ook voor het eerst doen hier. Gewoon lekker aankutten toch
TOP muziek overigens, dalando
Amen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
We zijn geen professionele DJ's hoorBeetje mensen afzeiken hier om hun draaikunsten, velen zullen het ook voor het eerst doen hier. Gewoon lekker aankutten toch
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
ait aitquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
Even mensen, vanavond vanaf 22:30 een uur lang hardstyle met Patje en Beach in de mixxx
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
20.00 Zomer request jeweets met je plaatjesdraaier FreezePopquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
We gaan toch niet weer 3 uur achter elkaar Hardstyle horen hé
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
We gaan toch niet weer 3 uur achter elkaar Hardstyle horen hé
Word er in die show ook gepraat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
Even mensen, vanavond vanaf 22:30 een uur lang hardstyle met Patje en Beach in de mixxx
Ait ait, ik ga luisterengquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
20.00 Zomer request jeweets met je plaatjesdraaier FreezePop
Als ik de instellingen weet voor vdj 7 dan welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Word er in die show ook gepraat?
Hé?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GRAAG WAT SALSA VOOR DEZE MAN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de zekerheid op 33 toeren!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
GRAAG WAT SALSA VOOR DEZE MAN
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon die microfoon bij instellingen instellen tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik de instellingen weet voor vdj 7 dan wel
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |