PM naar pirania?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef utopie het volgende:
Iemand die mij eindelijk de IP + Port & pass kan sturen ?
Pas ge wel op voor bomun?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef FreezePop het volgende:
WANT VANAVOND GAAN ALLE REMMEN LOS!
Ik wil de IP ook wel weten, zit op een andere pc nu en staat niet in OP wat de server isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef utopie het volgende:
Iemand die mij eindelijk de IP + Port & pass kan sturen ?
voor een echte dubber ist een lekker showtje, maar je moet der rekening mee houden dat dat maar een heel klein percentage van je luisteraars zal zijn, dus misschien wat meer 'mainstream' geluid (daarom dnb en gooi der misschien wat van benga in ofzo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:38 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kankerherrie![]()
Mensen: feedback over mijn show? Het was niet live, volgende keer wel..
Nu voel ik me blijquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:41 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik doe het je niet na.
Mensen die denken het beter te kunnen.
Ik vond het ook goed hoorquote:
Gooi anders gewoon een jingletje tussendoor, dan valt het verschil helemaal niet meer op.quote:
en ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
We zijn geen professionele DJ's hoorBeetje mensen afzeiken hier om hun draaikunsten, velen zullen het ook voor het eerst doen hier. Gewoon lekker aankutten toch
TOP muziek overigens, dalando
Amen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
We zijn geen professionele DJ's hoorBeetje mensen afzeiken hier om hun draaikunsten, velen zullen het ook voor het eerst doen hier. Gewoon lekker aankutten toch
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
ait aitquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
Even mensen, vanavond vanaf 22:30 een uur lang hardstyle met Patje en Beach in de mixxx
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
20.00 Zomer request jeweets met je plaatjesdraaier FreezePopquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
We gaan toch niet weer 3 uur achter elkaar Hardstyle horen hé
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
We gaan toch niet weer 3 uur achter elkaar Hardstyle horen hé

Word er in die show ook gepraat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Patje1987 het volgende:
Even mensen, vanavond vanaf 22:30 een uur lang hardstyle met Patje en Beach in de mixxx
Ait ait, ik ga luisterengquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
20.00 Zomer request jeweets met je plaatjesdraaier FreezePop
Als ik de instellingen weet voor vdj 7 dan welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Word er in die show ook gepraat?
Hé?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GRAAG WAT SALSA VOOR DEZE MAN
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor de zekerheid op 33 toeren!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
GRAAG WAT SALSA VOOR DEZE MAN
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon die microfoon bij instellingen instellen tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik de instellingen weet voor vdj 7 dan wel
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |