Doe we al!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef b4kl4p het volgende:
Doe dan donaties aannemen via paypal/moneybookers
Ik was dus niet de enigequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:20 schreef Muchachooo het volgende:
haha dat stukje loop klonk als onzin onzin onzin onzin
quote:
Zeker welquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef Rivalo het volgende:
nog iets gemist? vanaf gisteravond 22:00?
Ah want via moneybookers kun je ook met ideal betalen namelijk. Moet je alleen wel weer zo'n rekening openen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo klinkt het ook als je je ballen scheert.
Hoe scheer jij je ballenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef -Datdus- het volgende:
Zo klinkt het ook als je je ballen scheert.
De dj scheert live zijn ballen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Hallo, ik ben weer thuis. Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
jij heb mooie werktijdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Hallo, ik ben weer thuis. Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan er weer muziek gedraaid worden in plaats van dit geluid?
Met een zaag?quote:
Je sig, klopt niet.quote:
En muziek rechten van 1000> per jaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef mash_ het volgende:
maar aan wie doneer je dan? want dit kost toch hoog uit 30 euro per jaar aan domein en hosting
Ja, 30 topics.. ik heb het over gewoon nieuws enzo, niet over muziek/topics.quote:
Mollie.nl regelt dat allemaal voor je!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik
[ afbeelding ]
Tevens heb je een KVK-nummer nodig, aparte rekeningnummer, vestigingsplaats.
Record -> Broadcast -> Configquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef utopie het volgende:
waar staat in godsnaam ''Broadcast config'' in VirtualDJ?
Dat vroeg ik me ook eerst af, moet je eens zoeken op youtube.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een kankermuziek zeg, hoe kan je hier op dansen op een feest?
Heeft iemand een filmpje van mensen die dansen op dubsteb?
Goeie vraag. Ik kan het me ook niet echt voorstellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja net dat echt betaald word?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
En muziek rechten van 1000> per jaar.
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik denk dat je je vol moet vreten met MDMA kristallen en dan een beetje zweverig moet gaan doen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |