ONZ Radio blijft groeien en moet daarom steeds meer luisteraars aankunnen en binnenkort moeten we ook uitzend rechten gaan betalen. Hiervoor is geld nodig. Door onder andere donaties kunnen wij aan geld komen. Elk beetje helpt!quote:
Ik sta nog steeds niet bij de DJ's? Of was m'n tekst niet goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
We wisten niet van wie die was.
Gaat hem niet worden denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kun je straks ook met ideal doneren?
Solly.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef utopie het volgende:
[..]
ONZ Radio blijft groeien en moet daarom steeds meer luisteraars aankunnen en binnenkort moeten we ook uitzend rechten gaan betalen. Hiervoor is geld nodig. Door onder andere donaties kunnen wij aan geld komen. Elk beetje helpt!
Fix'd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef -Datdus- het volgende:
We zoeken nog vrouwen die onze dj's willen vermaken. graag even emailen naar...
Nee, iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik
[ afbeelding ]
Tevens heb je een KVK-nummer nodig, aparte rekeningnummer, vestigingsplaats.
Piraten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?
Wij zijn ninja'squote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef murp het volgende:
[..]
oh, ONZ-radio is geen "piratenzender"?
grrrrrquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik
[ afbeelding ]
Tevens heb je een KVK-nummer nodig, aparte rekeningnummer, vestigingsplaats.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |