quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Daarom ook aangevraagd door mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
Dit is verreweg het beste hiphop nummer ooit gemaakt.
Bel hem op skypequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Graseter het volgende:
Als jullie nou zorgen dat koelkast reageert op mij op skype, DM of PM dan kan ik zorgen dat hij Prime DJ wordt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
straks die van jouquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
Ik mag jouw muziek smaak wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ook aangevraagd door mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, lees ik dit goed?
Vannacht Paul in the Dark?
Gisteren ook met pendulum hequote:
eerste keer weer dat ik dj ben na de nieuwe stream hequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Starm het volgende:
Zonde dat ie bleef hangen nu zijn er weer minder luisteraars
Bazentrackquote:
Vraag maar aan, misschien kan er nog wat tussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Elmo is er nog plaats in je playlist?
Regulate van Warren Gquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Vraag maar aan, misschien kan er nog wat tussen
oh wacht dat ben ik zelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Nitrouz het volgende:
Broeders, lees ik dit goed?
Vannacht Paul in the Dark?
Het is ook niet erg hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
eerste keer weer dat ik dj ben na de nieuwe stream he
Gewoon een andere naam die hetzelfde doet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Dalando het volgende:
Zijn de serverinstellingen nogsteeds hetzelfde als gisteren?Ik zie nu namelijk onzradio.kexx.net, dus...
Dus geen andere instellingen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon een andere naam die hetzelfde doet.
Nee gewoon hetzelfde houden.quote:
Het is mijn aanvraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ook een goede, of anders Noctus Noa
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.quote:
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.
Grandmaster Flash - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
quote:
Patjen ik ga wel luisteren naar je hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best requests vervullen, maar ik doe geen hardcore/hardstyle
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan! Wil je
Honkie Tonkie Pianissie draaien?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt ga je maar wat anders luisteren ok doei gr gr later
Wat ga je draaien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!
Savonds is altijd wel leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Waaaat 89 delen al?![]()
Oké, welke mensen hier hebben een beetje een goede muzieksmaak?![]()
Dan weet ik wanneer ik moet luisteren.
Maar na het luisteren naar DJ koelkast durf ik niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Patjen ik ga wel luisteren naar je hoor
Hardstylequote:
OKE DIT IS DIE EKTE EKTE ! dit moet je goed vinden !quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best requests vervullen, maar ik doe geen hardcore/hardstyle
Ratatat maakt van de meest kutte liedjens nog dikke tracksquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok om maar binnen de HipHop te blijven![]()
Big L "Flamboyant" (Ratatat Remix)
Ik zit serieus echt zo van 'Hoe ga ik de Koelkast overtreffen of seauweasieau al in de buurt van zijn show komen'quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar na het luisteren naar DJ koelkast durf ik niet meer
Geintje natuurlijk
Ach ik doe het voor de fun, ik kan ook haast niet mixxen enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit serieus echt zo van 'Hoe ga ik de Koelkast overtreffen of seauweasieau al in de buurt van zijn show komen'
Het origineel ken ik niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ratatat maakt van de meest kutte liedjens nog dikke tracks
Ik ga dat straks doen en zaterdag mag ik om 17:30 in primetime hard - harder - hardest doen, ook hardstyle / hardcore / harddance / hardtrancequote:
http://www.onz-radio.nl/djqs/38-paul.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Waaaat 89 delen al?![]()
Oké, welke mensen hier hebben een beetje een goede muzieksmaak?![]()
Dan weet ik wanneer ik moet luisteren.
Wat gebruik jij, want vind het maar irritant mixxen met vdjquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga dat straks doen en zaterdag mag ik om 17:30 in primetime hard - harder - hardest doen, ook hardstyle / hardcore / harddance / hardtrance
ik zal eens kijkenquote:
VDJ, ik ga binnenkort een midicontroller kopen en die op VDJ aansluitenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij, want vind het maar irritant mixxen met vdj
Paulquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/djqs/38-paul.html
Appaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef I_Need_Money het volgende:
Ewa Elmo, gooi er even een nummertje van Appa doorheen.
Nee dit allemaal wel, kom gewoon niet haten niggah.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Appazeker ook nog ik heb schijt
? gaat nergens over
Die heerlijke flows in die engelse nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Nee dit allemaal wel, kom gewoon niet haten niggah.
Iedereen zijn ding tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die goede hip-hop niet kunnen waarderen.
De schoenen van Appa zijn meer straat dan 50cent en al die andere meuk bij elkaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Die heerlijke flows in die engelse nummers
Agreed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef mash_ het volgende:
Zou je Bob marley - Three little birds willen draaie
Mensen die suggereren dat goede hip-hop bestaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
Gevaarlijke punchline ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
De schoenen van Appa zijn meer straat dan 50cent en al die andere meuk bij elkaar.
quote:
ik heb schijtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Gevaarlijke punchline ?
Het gaat erom dat ieder genre wel nummers heeft die gewoon zo goed of bekend zijn dat iedereen ze wel kan waarderen. Ik bedoel niet dat je meteen alles van hip-hop moet luisteren hoor, maar er zijn mensen die na de eerste 5 secondes van een rapnummer meteen gaan van 'Kut negermuziek'. Ik ben zelf niet zo dol op metal, maar er zijn een paar nummers die ik echt wel fijn vind.quote:
request van honkeytonkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme, het is volgende maand toch pas carnaval?
Ik nietquote:
Zie OPquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef SvenM het volgende:
Waar kan ik me opgeven om te draaien? Moet dat via een speciale weg ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef SvenM het volgende:
En minder negermuziek. Hoelang duurt dit?
quote:
Ja ik snap het wel hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ieder genre wel nummers heeft die gewoon zo goed of bekend zijn dat iedereen ze wel kan waarderen. Ik bedoel niet dat je meteen alles van hip-hop moet luisteren hoor, maar er zijn mensen die na de eerste 5 secondes van een rapnummer meteen gaan van 'Kut negermuziek'. Ik ben zelf niet zo dol op metal, maar er zijn een paar nummers die ik echt wel fijn vind.
Wat is je skype?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwslezers gezocht! Skype is benodigd! Meld je per DM aan mij en we gaan een belachelijk debiel radioitem maken :-)
dit is neit echt mijn stijl hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bizar hoe de 'muziek'smaak van mensen kan veranderen heh!
Jeroen Hazewinkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwslezers gezocht! Skype is benodigd! Meld je per DM aan mij en we gaan een belachelijk debiel radioitem maken :-)
Baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is neit echt mijn stijl hoor
STRAK STRAK IN JE TRAININGSPAK KIEK UM GOAN!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
Door ONZ radio ben ik Hardstyle gaan waarderen, binnenkort ben ik kaal
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
No spang, gooi even die 2pac erdoorheen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is neit echt mijn stijl hoor
g-funk man, g-funkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Het laatste album van Kanye West heeft een aantal toffe nummers. En Lupe Fiasco doet het ook altijd goed. Voor de rest heb ik bijna alleen maar bagger gehoord uit het hiphop/rap gebeuren.
Lupe Fiascoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Het laatste album van Kanye West heeft een aantal toffe nummers. En Lupe Fiasco doet het ook altijd goed. Voor de rest heb ik bijna alleen maar bagger gehoord uit het hiphop/rap gebeuren.
ga maar luisteren straks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
STRAK STRAK IN JE TRAININGSPAK KIEK UM GOAN!
Mainstream hardstyle is toch niet zo ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Hyman het volgende:
Mn broek zakt spontaan af van deze muziek
WAAR ZIJN DE KIP EN DE MELOENEN?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Hyman het volgende:
Dit is van Requiem for a Dream.quote:
Van deze muziek krijg ik trek in KFC manquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Hyman het volgende:
Houdoe!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ben er weer vandoor. Tot vanavond!![]()
Mijn broek zakt af van de doekoe in m'n zak, jwtzelluf broertje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Hyman het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik wou even zeggen dat dit halve uur vol is gepropt door requests, Volgende keer draai ik wat van mezelf
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Van deze muziek krijg ik trek in KFC man
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze film ?
http://www.moviemeter.nl/film/173
Noem maar wat, dan kijk ik of het nog past!quote:
Muah soort film over jongeren die hun leven een beetje aan 't verknoeien zijn door drugs, als je er sirieus naar gaat lopen staren voel je je zelf straks nog downquote:
Bonkersquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef bularax het volgende:
[..]
Noem maar wat, dan kijk ik of het nog past!
van daddy?quote:
Kryptonitequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:01 schreef bularax het volgende:
[..]
Noem maar wat, dan kijk ik of het nog past!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
Lekker! Deze moet er ook bij als TI & PI
[ afbeelding ]
Als youtube downloader het toelaat welquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Oeh!ik hoop dat mijne ook voorbij schiet, met voorbaat dank
quote:
www.video2mp3.netquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:07 schreef bularax het volgende:
[..]
Als youtube downloader het toelaat wel
Is al bezigquote:
ik zat net alleen in SEX te loerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef internal het volgende:
Komen die google ads niet op wat jij gezocht hebt?
Radio reparerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:08 schreef internal het volgende:
Komen die google ads niet op wat jij gezocht hebt?
Ja Ip en wachtwoord sinds gisterquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef SawIt het volgende:
Ik moet hierna om 15:30, zijn er nog instelling veranderd?
te laat sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Paul het volgende:
Hallon ik wil graag barbera streisand aanvragen
dankjun
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Paul het volgende:
Hallon ik wil graag barbera streisand aanvragen
dankjun
En dat op 16-jarige leeftijd badboyquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef gerco94 het volgende:
[..]
ik zat net alleen in SEX te loeren
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
En dat op 16-jarige leeftijd badboy
Boxen harder zetten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef Dalando het volgende:
Hoihoi ik heb een jingle gemaakt maar hij is niet zo hard, ik wil het geluid wat harder hebben... Hoe doe ik dat?
quote:
klik config... bij recordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe doe ik nou mijn microfoon in Virtual DJ?
Alles van elstak is heel zachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef SvenM het volgende:
Het enige wat af en toe een beetje jammer is is het geluidsniveau tussen verschillende tracks door.
Is toch goed! Kan die er nog wat van leren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
En dat op 16-jarige leeftijd badboy
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:16 schreef Graseter het volgende:
http://onz-radio.nl/nieuws.html
Bovenste item.
Tof ga ik eens uitproberen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens: Leuk programma voor de DJ's die het wat "professioneler" aan willen pakken: http://www.verdonschot.eu(...)icle&id=21&Itemid=27
Wel even opzetwerk, maar als het werkt werkt het perfect!
133,7 fmquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Radio onzin, 450 FM, echt fantastisch !
Of
Radio onzin, 490 FM, lekker snel simpel en makkelijk !
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe Anita, ook al door mij gemaakt hier op FOK!!
Jij bent echt de bomquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe Anita, ook al door mij gemaakt hier op FOK!!
ja ik wist niks betersquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:19 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Jij bent echt de bom! Jammer van die achterlijke mop gisteren.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef bularax het volgende:
Laatste verzoekje, body rox, komt ook nog aan de beurt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |