Appaquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef I_Need_Money het volgende:
Ewa Elmo, gooi er even een nummertje van Appa doorheen.
Nee dit allemaal wel, kom gewoon niet haten niggah.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Appazeker ook nog ik heb schijt
? gaat nergens over
Die heerlijke flows in die engelse nummersquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Nee dit allemaal wel, kom gewoon niet haten niggah.
Iedereen zijn ding tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
Mensen die goede hip-hop niet kunnen waarderen.
De schoenen van Appa zijn meer straat dan 50cent en al die andere meuk bij elkaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Die heerlijke flows in die engelse nummers
Agreed.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:51 schreef mash_ het volgende:
Zou je Bob marley - Three little birds willen draaie
Mensen die suggereren dat goede hip-hop bestaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef FreezePop het volgende:
Gevaarlijke punchline ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:52 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
De schoenen van Appa zijn meer straat dan 50cent en al die andere meuk bij elkaar.
quote:
ik heb schijtquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Gevaarlijke punchline ?
Het gaat erom dat ieder genre wel nummers heeft die gewoon zo goed of bekend zijn dat iedereen ze wel kan waarderen. Ik bedoel niet dat je meteen alles van hip-hop moet luisteren hoor, maar er zijn mensen die na de eerste 5 secondes van een rapnummer meteen gaan van 'Kut negermuziek'. Ik ben zelf niet zo dol op metal, maar er zijn een paar nummers die ik echt wel fijn vind.quote:
request van honkeytonkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdomme, het is volgende maand toch pas carnaval?
Ik nietquote:
Zie OPquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef SvenM het volgende:
Waar kan ik me opgeven om te draaien? Moet dat via een speciale weg ofzo?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef SvenM het volgende:
En minder negermuziek. Hoelang duurt dit?
quote:
Ja ik snap het wel hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ieder genre wel nummers heeft die gewoon zo goed of bekend zijn dat iedereen ze wel kan waarderen. Ik bedoel niet dat je meteen alles van hip-hop moet luisteren hoor, maar er zijn mensen die na de eerste 5 secondes van een rapnummer meteen gaan van 'Kut negermuziek'. Ik ben zelf niet zo dol op metal, maar er zijn een paar nummers die ik echt wel fijn vind.
Wat is je skype?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwslezers gezocht! Skype is benodigd! Meld je per DM aan mij en we gaan een belachelijk debiel radioitem maken :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |