dit is neit echt mijn stijl hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bizar hoe de 'muziek'smaak van mensen kan veranderen heh!
Jeroen Hazewinkelquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nieuwslezers gezocht! Skype is benodigd! Meld je per DM aan mij en we gaan een belachelijk debiel radioitem maken :-)
Baasquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is neit echt mijn stijl hoor
STRAK STRAK IN JE TRAININGSPAK KIEK UM GOAN!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
Door ONZ radio ben ik Hardstyle gaan waarderen, binnenkort ben ik kaal
Kale koppen niet te stoppen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
No spang, gooi even die 2pac erdoorheen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dit is neit echt mijn stijl hoor
g-funk man, g-funkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Het laatste album van Kanye West heeft een aantal toffe nummers. En Lupe Fiasco doet het ook altijd goed. Voor de rest heb ik bijna alleen maar bagger gehoord uit het hiphop/rap gebeuren.
Lupe Fiascoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Desunoto het volgende:
Het laatste album van Kanye West heeft een aantal toffe nummers. En Lupe Fiasco doet het ook altijd goed. Voor de rest heb ik bijna alleen maar bagger gehoord uit het hiphop/rap gebeuren.
ga maar luisteren straks!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
STRAK STRAK IN JE TRAININGSPAK KIEK UM GOAN!
Mainstream hardstyle is toch niet zo ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef bularax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |