Nee gewoon hetzelfde houden.quote:
Het is mijn aanvraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ook een goede, of anders Noctus Noa
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.quote:
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
Dit is verreweg het beste hiphop nummer ooit gemaakt.
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.
Grandmaster Flash - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
quote:
Patjen ik ga wel luisteren naar je hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best requests vervullen, maar ik doe geen hardcore/hardstyle
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan! Wil je
Honkie Tonkie Pianissie draaien?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt ga je maar wat anders luisteren ok doei gr gr later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |