Nee gewoon hetzelfde houden.quote:
Het is mijn aanvraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ook een goede, of anders Noctus Noa
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.quote:
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef FreezePop het volgende:
Dit is verreweg het beste hiphop nummer ooit gemaakt.
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ok dan ben ik klaar om over 2 uurtjes de lucht in te gaan.
Grandmaster Flash - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
Grandmaster Flash and the Furious Five - The Messagequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Welk nummer ging dit over, ben niet aan het luisteren maar wil het beste hiphop nummer ooit wil horen eigenlijk.
quote:
Patjen ik ga wel luisteren naar je hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best requests vervullen, maar ik doe geen hardcore/hardstyle
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan! Wil je
Honkie Tonkie Pianissie draaien?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het niet leuk vindt ga je maar wat anders luisteren ok doei gr gr later
Wat ga je draaien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik mag vanavond, wil even nog mijn mic repareren en dan nog een jingle maken en ik zei kloar!
Savonds is altijd wel leuk!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Waaaat 89 delen al?![]()
Oké, welke mensen hier hebben een beetje een goede muzieksmaak?![]()
Dan weet ik wanneer ik moet luisteren.
Maar na het luisteren naar DJ koelkast durf ik niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Patjen ik ga wel luisteren naar je hoor
Hardstylequote:
OKE DIT IS DIE EKTE EKTE ! dit moet je goed vinden !quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best requests vervullen, maar ik doe geen hardcore/hardstyle
Ratatat maakt van de meest kutte liedjens nog dikke tracksquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok om maar binnen de HipHop te blijven![]()
Big L "Flamboyant" (Ratatat Remix)
Ik zit serieus echt zo van 'Hoe ga ik de Koelkast overtreffen of seauweasieau al in de buurt van zijn show komen'quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar na het luisteren naar DJ koelkast durf ik niet meer
Geintje natuurlijk
Ach ik doe het voor de fun, ik kan ook haast niet mixxen enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit serieus echt zo van 'Hoe ga ik de Koelkast overtreffen of seauweasieau al in de buurt van zijn show komen'
Het origineel ken ik niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ratatat maakt van de meest kutte liedjens nog dikke tracks
Ik ga dat straks doen en zaterdag mag ik om 17:30 in primetime hard - harder - hardest doen, ook hardstyle / hardcore / harddance / hardtrancequote:
http://www.onz-radio.nl/djqs/38-paul.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Waaaat 89 delen al?![]()
Oké, welke mensen hier hebben een beetje een goede muzieksmaak?![]()
Dan weet ik wanneer ik moet luisteren.
Wat gebruik jij, want vind het maar irritant mixxen met vdjquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ga dat straks doen en zaterdag mag ik om 17:30 in primetime hard - harder - hardest doen, ook hardstyle / hardcore / harddance / hardtrance
ik zal eens kijkenquote:
VDJ, ik ga binnenkort een midicontroller kopen en die op VDJ aansluitenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij, want vind het maar irritant mixxen met vdj
Paulquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/djqs/38-paul.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |