Wat bedoel je? 5 ft 11 is geen 1.85.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef Outlined het volgende:
http://www.australianopen(...)rview/wta313349.html
[..]
ongelooflijk stom die Angel-Saksen, zou Rus nu 1.75 m zijn of 1.85 m
De term is gangbaar ja, maar het is wel gemakkelijker. Je kunt een reeks van 4 starten op elk willekeurig moment dat je een Grand Slam wint. Voor een echte Grand Slam moet je per se beginnen met winnen in Australië.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is de term Non-Calendar Grand Slam redelijk gangbaar. Nee, het is niet in 1 kalnderjaar, maar ik zie niet hoe dat de moeilijkheidsgraad beïnvloedt. Het is niet alsof bijvoorbeeld Nadal nou zo'n lang offseason heeft gehad; dat zou het voor mij mogelijk anders maken.
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De term is gangbaar ja, maar het is wel gemakkelijker. Je kunt een reeks van 4 starten op elk willekeurig moment dat je een Grand Slam wint. Voor een echte Grand Slam moet je per se beginnen met winnen in Australië.
hij kan er natuurlijk ook 7 op een rij winnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
De term is gangbaar ja, maar het is wel gemakkelijker. Je kunt een reeks van 4 starten op elk willekeurig moment dat je een Grand Slam wint. Voor een echte Grand Slam moet je per se beginnen met winnen in Australië.
Ja, daar is natuurlijk geen kunst aan, want je kunt een reeks van zeven starten op elk willekeurig moment dat je een Grand Slam wint.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
hij kan er natuurlijk ook 7 op een rij winnen
1.80, er precies tussenin.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:45 schreef Outlined het volgende:
http://www.australianopen(...)rview/wta313349.html
[..]
ongelooflijk stom die Angel-Saksen, zou Rus nu 1.75 m zijn of 1.85 m
een nederlander die wel tiebreaks kan winnenquote:
Heb vandaag een Davis Cup reisje in elkaar geklapt voor onze vereniging, misschien dat ik zelf ook meega. Hopen dat Schoorel mag spelen daarquote:...Didn't serve it out, and just let out what I assume is a string of expletives in Dutch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |