quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef TheGeneral het volgende:
QF op seed:
Ferrer Rafa![]()
Murray Soderling![]()
Djokovic Berdych![]()
Federer Roddick![]()
qua spel wordt het volgens mij geweldig, als ferrer zijn dag heeft kan hij rammen vanaf de basslinequote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ferrer - Nadal is ook wel eenwaard hoor. Hup Nalbandian!
US Open 2010?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef danusz1986 het volgende:
Nadal het makkelijkste schema tot en met de 4e ronde. Nalbandian en Murray zijn toch spelers die het Nadal erg lastig kunnen maken. Dan moet Nalbandian natuurlijk wel de kwartfinale halen.
Federer iets makkelijker na de 4e ronde. Ik bedoel daarmee, van Roddick verliest ie bijna nooit en Djokovic heeft hem ook niet echt pijn kunnen doen de laatste tijd.
zou me niks verbazen als nole nog berdych de halve halenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:24 schreef danusz1986 het volgende:
Federer iets makkelijker na de 4e ronde. Ik bedoel daarmee, van Roddick verliest ie bijna nooit en Djokovic heeft hem ook niet echt pijn kunnen doen de laatste tijd.
De drie wedstrijden daarna heeft Fed het niet echt moeilijk meer gehad.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:35 schreef danusz1986 het volgende:
HAASE - BERLOCQ![]()
BAKKER - MONFILS![]()
Dacht ik zo te zien!!
En kwartfinale Davydenko - Djokovic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:48 schreef Szura het volgende:
3e ronde mogelijke Davydenko - Verdasco, 4e ronde Davydenko - Berdych.
Ben benieuwd wat onze Rus kan klaarspelen
Mooie loting voor Haase, kutloting voor Thiemo
je zou het bijna denken ja, wat een draw weer zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:04 schreef jojomen4 het volgende:
, anders zou je nog gaan denken dat de ATP in het complot zit om Rafa z.s.m. UberGOAT te maken.
Vamos Campeon!!!Heb er zin in.
alleen van de laatste 3 GS ontmoetingen wel 2 keer gewonnen van rafa, en die waren op hardcourt ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:04 schreef jojomen4 het volgende:
Lekkere draw voor Rafa zeg! QF:HF tegen Murray, die presteert nooit op GS's.
je zou zelf bijna mee gaan doen hequote:En dan eventueel een finale tegen Federer hahahahaha!De draw moeten niet makkelijker worden voor Rafa,
right, want alleen op een onbeduidend internet fora in Nederland zijn een paar mensen fan van Federer, de rest van de werreld staat als één man achter rafaquote:anders zou je nog gaan denken dat de ATP in het complot zit om Rafa z.s.m. UberGOAT te maken.
En laten we hopen dat dat in set 2 en 3 weer eens gaat gebeurenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Polansky kan op een goede dag dan ook heel veel. Alleen is hij zo wisselvallig als de neten.
Je zag hem neem ik aan ook niet winnen op de AO 2009 of bij zijn overwinningen op Wimbledon of de US Open? Ontgaat het je dat hij gewoon elke keer GS'en wint ofzo, op alle ondergronden die er zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef danusz1986 het volgende:
Klopt dat Nadal een makkelijk kwart heeft. Maar hij is ook 1e geplaatst. Maar geen nood. Ik zie Nadal niet winnen op deze baan!
Wat verwacht je van die finale, Federer gewoon in 3? Lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk dat de finale weer Federer - Murray wordt.![]()
[...]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:04 schreef jojomen4 het volgende:
Lekkere draw voor Rafa zeg! QF:HF tegen Murray, die presteert nooit op GS's.
En dan eventueel een finale tegen Federer hahahahaha!De draw moeten niet makkelijker worden voor Rafa, anders zou je nog gaan denken dat de ATP in het complot zit om Rafa z.s.m. UberGOAT te maken.
Vamos Campeon!!!Heb er zin in.
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht je van die finale, Federer gewoon in 3? Lijkt me wel wat.
quote:
En Isabella Holland, de tegenstander van Rus in de kwalificaties, is een Nederlander zeker?quote:
ongelooflijk stom die Angel-Saksen, zou Rus nu 1.75 m zijn of 1.85 mquote:Arantxa Rus
Height: 1.8 meters ( 5 ft. 11 in. )
Ik bedoel eigenlijk van Andy Murray op de Australian Open. Hij kwam er de vorige keer ook niet aan te pas en dat kwam niet alleen door zijn blessure. Murray is vaak en goed en fris op Melbourne, toch zie ik hem niet winnen van Federer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zag hem neem ik aan ook niet winnen op de AO 2009 of bij zijn overwinningen op Wimbledon of de US Open? Ontgaat het je dat hij gewoon elke keer GS'en wint ofzo, op alle ondergronden die er zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |