zullen wij gewoon verder gaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
Dooddoeners! Dat zijn het!
eerst de discussie killen en dan snel gaan werken!
waar wilde gij het over hebben dan? heb nog een kwartierkequote:
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
Wat heb je aan vandaag?
/lage zwoele stem
ik heb zo een afschpraak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.
en gij
en waarom bende gij er nog maar een kwartierke?
eerst een afspraak en dan weer dagvaardingen schrijvenquote:
Yep en nee geen pics.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb zo een afschpraak.
Ik draag een blauwe spijkerhose en een grijs (hairmatching) shirt met een pandabeer er op.
Vond het niet nodig een pak aan te doen vandaag.
Een jurk met een colbert er over?
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega zit naast me te werken met een koptelefoon op
En ze luistert gewoon radio.
Ik vind dat echt geen porem
Right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.quote:
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!
Ik deed dat tijdens mijn stage eigenlijk alleen als er evenementen in uitvoering was (liepen continu mensen in en uit) of als ik stukken moest typen waarbij geen afleiding kon gebruiken
dan moet je dat tegen haar zeggen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.
daar zat jij net effe te Fokken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).
ik heb heul geen wit pak, ik heb blauwe, grijze en... nee dat was het wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en nee geen pics.
je hebt jurken zonder mouwen enzo, deze dan weer niet maar toch....
gij het oe witte pak niet aangedaan?
Weet je hoe groot die neus is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je dat tegen haar zeggen!
schuif een briefje onder haar neus!
wie neemt dan haar telefoon op?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).
vind het zeer oncollegiaal..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.
dan hoef je niet zo ver te schuiven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die neus is.
Nee, maar het is heel rustig en er zijn maar drie mensen en een neger vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar zat jij net effe te Fokken?
A4 papier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die neus is.
Wehehe, poster zeurt de hele dag bij collega aan hoofd, hence de koptelefoonquote:
ik vin dhte niet kunnen als je niet alleen zit en elkaar regelmatig nodig hebt om tegenaan te spreken,.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd collegiaal te zijn
Zo zit hier de helft van de mensen, inclusief ik zelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
naja, het scheelt dat we ook rooie lampjes hebben die knipperen als het ding af gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie neemt dan haar telefoon op?!
als je alleen zit hoef je met niemand rekening te houden en heb je dus geen koptelefoon nodig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vin dhte niet kunnen als je niet alleen zit en elkaar regelmatig nodig hebt om tegenaan te spreken,.
geloof me, bij haar is de nood hoogquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd collegiaal te zijn
If you can't stand the heat, move out of the kitchen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als je alleen zit hoef je met niemand rekening te houden en heb je dus geen koptelefoon nodig.
daarbij heeft ze misschien vandaag helemaal geen behoefte om met collega's te praten.
vind jij, zij misschien wel niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, bij haar is de nood hoog
vrji nemen omdat ik een keer geen zin heb om te praten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, move out of the kitchen!
Oftewel, onze afdeling leent zich niet voor koptelefoons. En als je geen behoefte hebt daaraan, dan neem je gewoon een dag vrij.
Je kent het verhaal niet, laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vind jij, zij misschien wel niet.
niet iedereen wil leuk doen met collega's, daar heb je vrienden voor!
Wij hebben een open afdeling, met een klantenbalie. Je gaat toch ook niet achter de receptie zitten met een koptelefoon op? Dan heb je het echt niet begrepen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vrji nemen omdat ik een keer geen zin heb om te praten?![]()
nee precies houden zo, maar je moet niet denken dat je altijd bij iemand in het hoofd kunt kijken en een oordeel kan vellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet, laten we het daar maar op houden
jullie zitten met z'n allen achter de receptie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben een open afdeling, met een klantenbalie. Je gaat toch ook niet achter de receptie zitten met een koptelefoon op? Dan heb je het echt niet begrepen hoor
Dat denk ik toch ook niet. Waar lees je dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee precies houden zo, maar je moet niet denken dat je altijd bij iemand in het hoofd kunt kijken en een oordeel kan vellen.
Nog een keer. Wij hebben een open afdeling met een klantenbalie. Nee, dan kun je geen muziek luisteren met je koptelefoon op. En inderdaad, we zitten met zijn allen achter die balie, niet alleen de mensen die toevallig wel zin hebben om te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie zitten met z'n allen achter de receptie?
[/quote]quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef -moppie- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 januari 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, bij haar is de nood hoog
nee, niet in dit geval. Lang verhaal waar ik niet over kan uitwijden, alas, zo is de situatie wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
hoezo geen uitkering, als je de laan uit wordt gestuurd ben je ontslagen en krijg je er juist wel een toch?!
weet ik veel wat voor werk je doet en dat je aan een klantenbalie zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog een keer. Wij hebben een open afdeling met een klantenbalie. Nee, dan kun je geen muziek luisteren met je koptelefoon op. En inderdaad, we zitten met zijn allen achter die balie, niet alleen de mensen die toevallig wel zin hebben om te praten.
Er zijn zat afdelingen waar een koptelefoon prima kan, maar hier gewoon niet. Waarom heb je daar zo veel moeite mee?
Ja, dan stiltehok. Wat ik al zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet ik veel wat voor werk je doet en dat je aan een klantenbalie zit.
maar dan blijf ik er nog bij dat iemand weleens een off-day kan hebben en gewoon gaat werken zonder lastig gevallen te worden en dat de collega's de baliefunctie die dag doen. Dit natuurlijk wel in overleg.
fijn dat jullie dit als collega's allemaal wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet in dit geval. Lang verhaal waar ik niet over kan uitwijden, alas, zo is de situatie wel.
ze heeft het me zelf verteldquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
fijn dat jullie dit als collega's allemaal weten
nou dan moet je haar helpen, zeg dat ze dat ding van dr kop af moet doen en leg uit waarom.quote:
Ja, jouw gezaag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef -moppie- het volgende:
nog meer frustraties? werken we ze allemaal even af
oh, net als jij altijd doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helaas daar kan ik je niet bij helpen, gewoon negeren en niet happen werkt wel denk ik zo.
Waarom doe je het eigenlijk? Je zegt steeds dat ik niet moet happen, maar ondertussen ben je constant steken aan het geven om anderen op te naaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het enige verschil is dat ik niet gefrustreerd ben
Omdat ik niet altijd vind dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je het eigenlijk? Je zegt steeds dat ik niet moet happen, maar ondertussen ben je constant steken aan het geven om anderen op te naaien
(en nee, dit was geen hap, maar gewoon een oprechte vraag)
Oh ja zeker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
en ik ben niet boos ofzo he... maar een beetje zeiken en bakkessen moet kunnen op fok
vertel?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Maareh, jij doet ook constant aannames gebaseerd op lucht he! Da's niet alleen ik
dat is nogal een aanname zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Maareh, jij doet ook constant aannames gebaseerd op lucht he! Da's niet alleen ik
Best een luchtig onderwerp he!quote:
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Blueman het volgende:
Goffer, ben ik even wat aan het frotten op een ander account op deze pc... gaan jullie veul typen!
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan stiltehok. Wat ik al zei
ge wit toch wel wat stilte is hequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?
Het is wel in hokjes denken hoor... wil je rust... moet je het stiltehok in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ge wit toch wel wat stilte is he
ik ben het met je eens maar....quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...
date1 jaquote:
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.quote:
Voordeel bij een nadeel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:
dat is scheisse, maar het is nog uitverkoop gelukkig!
dikke billen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.
Voordeel is we dat als ik netjes zit, je niets ziet.![]()
jaha want vrouwen die fietsen zitten op hun vag!quote:
Scherpe analyse!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaha want vrouwen die fietsen zitten op hun vag!
saai....quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Blueman het volgende:
Hmmm het is tijd voor mij om richting het werk te verplaatsen.
gewoon thuiswerken, die gasten komen bij jou thuis maar hun drankjes halen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef Blueman het volgende:
Hmmm het is tijd voor mij om richting het werk te verplaatsen.
hey pakmansquote:
ik zeg er niks van, je ziet er koel uit in je witte pak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef bleiblei het volgende:
Jo. Belangrijke afspraak ik zeist hƩ. Dan doen we in pak lopen.
quote:
Ach, miskoop... met een witte hoed en een paar witte lakschoenen is het prima bruikbaar voor carnaval.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef bleiblei het volgende:
Witte pak was zoals door jullie voorspelt een miskoop.
50-er jaren auto kopen en je gangster noemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, miskoop... met een witte hoed en een paar witte lakschoenen is het prima bruikbaar voor carnaval.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
50-er 20-er jaren auto kopen en je gangster noemen.
Echt niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef bleiblei het volgende:
Witte pak was zoals door jullie voorspelt een miskoop.
BB!quote:
krijg je er een natte flos van?quote:
misschien hebt ie wel wat andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe... wrom? Baan is al weg toch?
ken je 'm?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heeft ie een bril?? doordenkertje...
okee, wel beloven dat je 't er verder niet over hebt graag...quote:
Met betrokkene, maar ik had de connectie al gevonden, die is zuiver zakelijk zo te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:30 schreef -moppie- het volgende:
met wie zou ik het er over moeten hebben?!
maar BB is op zoek naar iets anders?
De werkgever natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor connectie jij dan wel niet gevonden hebt
en wat heb je daarover gevonden dan, ik zie namelijk niks staan.quote:
Hoge hakken niet nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en wat heb je daarover gevonden dan, ik zie namelijk niks staan.
en nog iets... jij kan toch niet op hakken lopen of ga je toch proberen te wennen
Ik las vervellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:02 schreef Inu het volgende:
Ik heb net even mn schoenen uitgedaan omdat mn hakken me begonnen te vervelen
Van blaren ga je wel vervellen jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik las vervellen.![]()
[/frontpage modus]
Comfy!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Van blaren ga je wel vervellen ja
Maar niet bij dezeHierbij krijg ik alleen last van het feit dat mn tenen de hele dag 'dubbelgevouwen' zitten. Of althans, zo voelt het
Ojee, je lokt de discussies ook wel uit!quote:
klopt. Sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ojee, je lokt de discussies ook wel uit!
Omdat ze mooi zijnquote:
Ah, het klonk echt heel pijnlijk namelijk zoals je het omschreefquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Omdat ze mooi zijnen dat is het enige waar ik last van krijg bij hoge hakken, dat mn tenen in een hoek gebogen zitten...
Ja, dat dacht ik achteraf ook iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, het klonk echt heel pijnlijk namelijk zoals je het omschreef
zo leer je nog es wat van die ouwe lulquote:
Maar ik ben er niet door geļrriteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo leer je nog es wat van die ouwe lul
Sta ik een keer voor de deur is ie er niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo leer je nog es wat van die ouwe lul
Deur? waar? je hebt toch een gsm, bel dan ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sta ik een keer voor de deur is ie er niet.![]()
ColtZ40
Bij het vliegveld. Ik denk die is naar een afspraak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Deur? waar? je hebt toch een gsm, bel dan ff
Woensdags wil ik nog wel es thuis werken na 2 uur.
Heul handig met printen
Koop een auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef bleiblei het volgende:
Trouwens niet eerlijk. Mijn manager rijdt in drie kwartier van zeist naar belgiƫ en ik zit nog in de trein
Precies... dat doe ik ook...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met betrokkene, maar ik had de connectie al gevonden, die is zuiver zakelijk zo te zien
Niet per definitie trouwens, maar orientatie is nooit mis
Nee, chillen na een heule enerverende dag.quote:
Wat voor spannends heb je dan gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, chillen na een heule enerverende dag.
Heul druk en hectisch gehad, ik moet ook geen 2 vrije dagen nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor spannends heb je dan gedaan?
Vrij nemen is inderdaad dodelijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heul druk en hectisch gehad, ik moet ook geen 2 vrije dagen nemen
Wel het kortste functioneringsgesprek ooit:
ja, ik heb niks te klagen over je, je salaris gaat omhoog naar xxxx, akkoord?
Zal wat worden als ik 4 weken vakantie neemquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrij nemen is inderdaad dodelijk!
Maar zo'n functioneringsgesprek is wel praktisch!
Dan gaat het bedrijf op de fles!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal wat worden als ik 4 weken vakantie neem
En ik aan de fles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan gaat het bedrijf op de fles!
Dan wel ja!quote:
4 weken aan de bar hangen in een bungalowpark bij weert...quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan wel ja!
Dan heb je dat extra geld wat je nu erbij hebt gekregen, ook echt wel voor nodig!
Optie..quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 weken aan de bar hangen in een bungalowpark bij weert...
Welterusten overbuurmanquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:30 schreef Blueman het volgende:
[..]
Optie..
Hebben meer van dat soort lui.
Nu slapen
herkenbaar. Paar dagen weg en je bent weer uren bezig met shot ruimen. Vraag me nog steeds af wat beter is. Dat jet goed doorloopt zonder mij, of dat ik merkbaar onmisbaar benquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo deed ik ze ook altijd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En met dit weer is een kleurtje weer erg vrolijk dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
Shoppen vanavondStond gisteren voor mn kast en kon alleen kiezen uit grijs of zwart, daar word ik gewoon depri van
Dus lekker kleurtjes kopen vanavond
Of de was doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
Shoppen vanavondStond gisteren voor mn kast en kon alleen kiezen uit grijs of zwart, daar word ik gewoon depri van
Dus lekker kleurtjes kopen vanavond
Kleine wasjes, grote wasjes... doe ze in je... wasmachine!quote:
op de rol is een deurwaarders uitdrukking,quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:15 schreef Blueman het volgende:
Zooooo weer een nieuwe dag!
Iemand nog iets spannends op de rol?
quote:
lama lekker draaien!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kleine wasjes, grote wasjes... doe ze in je... wasmachine!
Is dat een goed of een minder goed teken dat je geen rechtzaken hebt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
op de rol is een deurwaarders uitdrukking,
in die context kan ik je meedelen dat ik vandaag geen rechtszaken heb
voor beide partijen beter, ik hoef niet perse iedere dag virtueel voor het hekje. Ik probeer zaken zoveel mogelijk off-court op te lossen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:56 schreef Blueman het volgende:
[..]
Is dat een goed of een minder goed teken dat je geen rechtzaken hebt?
Op zich ook wel logisch ja...quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
voor beide partijen beter, ik hoef niet perse iedere dag virtueel voor het hekje. Ik probeer zaken zoveel mogelijk off-court op te lossen.
ja, als je niet wil betalen moet je voelen. maar ik probeer het te vermijden ookal levert een gewonnen zaak mij extra geld op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch ja...
Rechtzaken zijn bij jou uitersten toch? (oftewel als er absoluut geen uitweg komt)
en het is rechtSzaken trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch ja...
Rechtzaken zijn bij jou uitersten toch? (oftewel als er absoluut geen uitweg komt)
Met een S ertussen ja?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
en het is rechtSzaken trouwens
ik maakte die fout vroegah ook.
Je hapt harder dan een klein kind in een worstenbroodje na de zwemlesquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar zit ook geen kleur tussen, anders zou ik niks nieuws gaan kopen he
Jouw nick is eigenlijk toch ook bluesman?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Met een S ertussen ja?
Oh... okay!
k wou dat ik zo grappig was als jou Fartic!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jouw nick is eigenlijk toch ook bluesman?
Ik ken best wel mensen die nieuwe spullen kopen ipv te wassen eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hapt harder dan een klein kind in een worstenbroodje na de zwemles
ja maar jij hebt er ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:16 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben niet van de kleuren, alleen zwart, grijs, donkerblauw en bruin hoor.
en nee ik geen goth
Mooi blauw is niet lelijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:16 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben niet van de kleuren, alleen zwart, grijs, donkerblauw en bruin hoor.
en nee ik geen goth
das vur kabouters!quote:
Nee, met mn verhuizing heb ik veel kleren weggedaan die ik niet meer zo mooi vond passen enzo en niet zo veel nieuws gekocht. En schijnbaar heb ik al mn gekleurde winterkleding weggegooid...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
hoe kan je nou helemaal geen kleuren hebben? Was je tot vanmorgen stiekem goth?
Blijven oefenen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
k wou dat ik zo grappig was als jou Fartic!
Ah so! Naja, goed excuus om te shoppen iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, met mn verhuizing heb ik veel kleren weggedaan die ik niet meer zo mooi vond passen enzo en niet zo veel nieuws gekocht. En schijnbaar heb ik al mn gekleurde winterkleding weggegooid...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef -moppie- het volgende:
Het is geen tijd om te shoppen, er hangt alleen maar uitverkoopmeuk in de winkels
niet overal, als je goed zoekt vind je best leuke dingen. Zoals mijn shoezquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die dingen die er nu nog hangen proberen ze de laatste 5 jaar al kwijt te raken.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef ArTiC het volgende:
Wat boeit dat nou, als je het zelf maar mooi vind
Al hangt het al 20 jaar in de uitverkoop.
V.r.o.u.w.e.n. Artic, dat zijn geen mannen zonder piemel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef ArTiC het volgende:
Wat boeit dat nou, als je het zelf maar mooi vind
Al hangt het al 20 jaar in de uitverkoop.
Bij de WE en de Steps hebben ze toch meestal wel leuke dingen in de uitverkoopquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef -moppie- het volgende:
Het is geen tijd om te shoppen, er hangt alleen maar uitverkoopmeuk in de winkels
Ik heb geen leuke dingen gezien vorige week.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Bij de WE en de Steps hebben ze toch meestal wel leuke dingen in de uitverkoop
Oh... nou, dan koop ik toch gewoon volgend seizoenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke dingen gezien vorige week.
De uitverkoop is al te lang aan de gang.
das nog wel een beetje koud!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh... nou, dan koop ik toch gewoon volgend seizoen
Maar het gaat ook om stukje kleur hequote:
Oh ja, dat is waar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om stukje kleur heDus als ik een zwart vestje aandoe met een rood shirt eronder vind ik het ook goed
Zijn daar boeken van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
V.r.o.u.w.e.n. Artic, dat zijn geen mannen zonder piemel.
een heel andere soort.
Dat snappen wij niet.
gefeliquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, voor broertje een Steve Jackson spelletje gescoord
De mijne om 9:10 uur al!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef -moppie- het volgende:
Mijn zin voor vandaag is trouwens over!
Schijnbaar niet want ik ben vrijdag gedumpt...quote:
Je kan ook beter zuipen op vrijdag idd, feliquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank, maar hij is morgen pas jarig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank, maar hij is morgen pas jarig
Dat is jammer maar hoezo geen tijd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik ben vrijdag gedumpt...
Nouja gedumpt...dit werkte gewoon niet, 2 mensen die allebei geen of nauwelijks tijd hebben en 150km afstand
ja, zoek het dan ook dichterbij!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nouja gedumpt...dit werkte gewoon niet, 2 mensen die allebei geen of nauwelijks tijd hebben en 150km afstand
Geen tijd, werk, studie, reistijd etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is jammer maar hoezo geen tijd?
Komt omdat je alleen maar broertjes hebt en geen zusjes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zoek het dan ook dichterbij!
Je vergeet een klein detail, de tegenpartij moet ook tijd hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik probeer me in te houden maar je had kunnen begrijpen dat dit zou komen.
Avonden lang computerspelletjes spelen en dan gedumpt worden omdat er geen tijd voor elkaar is
bummerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*duwt zijn hoofd tegen FUFRs tieten*quote:
jah je kent het...quote:
moet je es op je kop gaan staan...quote:
you are crazy!quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Inu het volgende:
Ik word hier jaloers van jullie tietverhalen
Ik heb het haaktopic dood gemaaktIemand biedt patronen aan onder een Creative Commons licentie en vraagt daarvoor geld, ook voor niet-commercieel gebruik. Dat mag heul niet
En hoe heb je het dan doodgemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Inu het volgende:
Ik heb het haaktopic dood gemaaktIemand biedt patronen aan onder een Creative Commons licentie en vraagt daarvoor geld, ook voor niet-commercieel gebruik. Dat mag heul niet
Met haar tieten....quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe heb je het dan doodgemaakt?
Door dat te zeggen en nu is iedereen wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En hoe heb je het dan doodgemaakt?
Die kunnen nog geen vlieg doodmakenquote:
hoezo, jij hebt toch ook boezems?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:02 schreef Inu het volgende:
mijne ook niet. steken parmantig vooruitquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen nog geen vlieg doodmakenMaar ze gaan iig niet zo snel hangen
Levensgevaarlijk bij temperaturen onder 0quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijne ook niet. steken parmantig vooruit
But I can haz protecsiun for ze nipplesquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk bij temperaturen onder 0
jah, we hebben net die frikandellenrace geredenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
Mooi speelgoed
bb, nieuwe seasonal events
speciaal voor jou zit de nordschleife er ook weer bij
zat je achterin?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, we hebben net die frikandellenrace gereden
Ja maar nu heb ik de nascarrace niet fatsoenlijk kunnen doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef ArTiC het volgende:
Mooi speelgoed
bb, nieuwe seasonal events
speciaal voor jou zit de nordschleife er ook weer bij
Bakkenistquote:
Niet gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik de nascarrace niet fatsoenlijk kunnen doen;
Geen zin/tijd gehad afgelopen weekquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet gedaan?
En hij was zo simpel uiteindelijk
Kreeg er koppijn vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:55 schreef bleiblei het volgende:
Dies fijn hĆØ.
Dat bedoelde sq met frikandellenbak.
Niet...faalpadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:01 schreef Stormqueen het volgende:
net op z'n nederlands, of net op z'n grunnings?
Ut ken netquote:
En da ginnie, wittenie?quote:
Appiequote:
jah wat een leuk hok!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Appie![]()
De ouwe woonde wel mooi:
[ afbeelding ]
Zo'n huis wil ik ook ooit nog wel eens hebben.
Ik hoop dat het niet deze is. Ik hoop het zo hard voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:07 schreef FUFR het volgende:
ik krijg een limbo over de vloer vanavond, Sam was gisteren het accent al weer aan het oefenen
Nee, de onze is een man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet deze is. Ik hoop het zo hard voor je
Denk: juffrouw mier, maar dan monotoon zuid-limburgs.
Een half uur non-stop. Ik wil wel luisteren, maar ik hoor op een gegeven moment alleen nog maar een piep in mijn oren
In mijn oren of in haar smoel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, de onze is een man.
Kun je er niet een prop papier in frotten?
laatste jwzquote:
En dan hopen dat het softmodden luktquote:Nintendo WII
anderhalf jaar oud geen beschadigingen, nauwlijks gebruikt ivm aanschaf ps3.
- 2 controllers
- 2 beschermhoezen voor controllers
- 2 nunshucks
- 1 originele stuurtje
- Boekjes WII
Spellen:
- Mario Kart
- Marioparty 8
- wii play
- sportsparty
nee softmod is toch gewoon vanaf cd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:27 schreef Inu het volgende:
Ik ga vanavond een Wii halen
[..]
En dan hopen dat het softmodden lukten anders gewoon mario kart uitspelen
Als het softmodden niet lukt, is dan meteen je wii verneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |