Best een luchtig onderwerp he!quote:
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Blueman het volgende:
Goffer, ben ik even wat aan het frotten op een ander account op deze pc... gaan jullie veul typen!
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan stiltehok. Wat ik al zei
ge wit toch wel wat stilte is hequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?
Het is wel in hokjes denken hoor... wil je rust... moet je het stiltehok in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ge wit toch wel wat stilte is he
ik ben het met je eens maar....quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...
date1 jaquote:
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.quote:
Voordeel bij een nadeel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:
dat is scheisse, maar het is nog uitverkoop gelukkig!
dikke billen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.
Voordeel is we dat als ik netjes zit, je niets ziet.![]()
jaha want vrouwen die fietsen zitten op hun vag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |