nee, niet in dit geval. Lang verhaal waar ik niet over kan uitwijden, alas, zo is de situatie wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:12 schreef -moppie- het volgende:
hoezo geen uitkering, als je de laan uit wordt gestuurd ben je ontslagen en krijg je er juist wel een toch?!
weet ik veel wat voor werk je doet en dat je aan een klantenbalie zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog een keer. Wij hebben een open afdeling met een klantenbalie. Nee, dan kun je geen muziek luisteren met je koptelefoon op. En inderdaad, we zitten met zijn allen achter die balie, niet alleen de mensen die toevallig wel zin hebben om te praten.
Er zijn zat afdelingen waar een koptelefoon prima kan, maar hier gewoon niet. Waarom heb je daar zo veel moeite mee?
Ja, dan stiltehok. Wat ik al zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
weet ik veel wat voor werk je doet en dat je aan een klantenbalie zit.
maar dan blijf ik er nog bij dat iemand weleens een off-day kan hebben en gewoon gaat werken zonder lastig gevallen te worden en dat de collega's de baliefunctie die dag doen. Dit natuurlijk wel in overleg.
fijn dat jullie dit als collega's allemaal wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, niet in dit geval. Lang verhaal waar ik niet over kan uitwijden, alas, zo is de situatie wel.
ze heeft het me zelf verteldquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
fijn dat jullie dit als collega's allemaal weten
nou dan moet je haar helpen, zeg dat ze dat ding van dr kop af moet doen en leg uit waarom.quote:
Ja, jouw gezaag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:23 schreef -moppie- het volgende:
nog meer frustraties? werken we ze allemaal even af
oh, net als jij altijd doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
helaas daar kan ik je niet bij helpen, gewoon negeren en niet happen werkt wel denk ik zo.
Waarom doe je het eigenlijk? Je zegt steeds dat ik niet moet happen, maar ondertussen ben je constant steken aan het geven om anderen op te naaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het enige verschil is dat ik niet gefrustreerd ben
Omdat ik niet altijd vind dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom doe je het eigenlijk? Je zegt steeds dat ik niet moet happen, maar ondertussen ben je constant steken aan het geven om anderen op te naaien
(en nee, dit was geen hap, maar gewoon een oprechte vraag)
Oh ja zeker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef -moppie- het volgende:
en ik ben niet boos ofzo he... maar een beetje zeiken en bakkessen moet kunnen op fok
vertel?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Maareh, jij doet ook constant aannames gebaseerd op lucht he! Da's niet alleen ik
dat is nogal een aanname zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh ja zeker.
Maareh, jij doet ook constant aannames gebaseerd op lucht he! Da's niet alleen ik
Best een luchtig onderwerp he!quote:
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:56 schreef Blueman het volgende:
Goffer, ben ik even wat aan het frotten op een ander account op deze pc... gaan jullie veul typen!
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan stiltehok. Wat ik al zei
ge wit toch wel wat stilte is hequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mag je daar wel zachtjes je muziek op hebben?
Het is wel in hokjes denken hoor... wil je rust... moet je het stiltehok in...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en nu zijn jullie er weer, is SQ weg!
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ge wit toch wel wat stilte is he
ik ben het met je eens maar....quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, zolang andere er toch geen last van hebben...
date1 jaquote:
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.quote:
Voordeel bij een nadeel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef -moppie- het volgende:
dat is scheisse, maar het is nog uitverkoop gelukkig!
dikke billen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Binnenkant bovenbeen, ja. Daar gaan al mijn broeken uiteindelijk stuk. Maar nu dus 2 in een week.
Voordeel is we dat als ik netjes zit, je niets ziet.![]()
jaha want vrouwen die fietsen zitten op hun vag!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |