zullen wij gewoon verder gaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef FUFR het volgende:
Dooddoeners! Dat zijn het!
eerst de discussie killen en dan snel gaan werken!
waar wilde gij het over hebben dan? heb nog een kwartierkequote:
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
Wat heb je aan vandaag?
/lage zwoele stem
ik heb zo een afschpraak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
une blauwe jurk met een colbertje en laarzen.
en gij
en waarom bende gij er nog maar een kwartierke?
eerst een afspraak en dan weer dagvaardingen schrijvenquote:
Yep en nee geen pics.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb zo een afschpraak.
Ik draag een blauwe spijkerhose en een grijs (hairmatching) shirt met een pandabeer er op.
Vond het niet nodig een pak aan te doen vandaag.
Een jurk met een colbert er over?
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega zit naast me te werken met een koptelefoon op
En ze luistert gewoon radio.
Ik vind dat echt geen porem
Right.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
netjes van haar, ze wil haar eigen ding luisteren zonder collega's ermee lastig te vallen!
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.quote:
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zo kan ze wel geconcentreerd werken maar echt een open houding is het niet!
Ik deed dat tijdens mijn stage eigenlijk alleen als er evenementen in uitvoering was (liepen continu mensen in en uit) of als ik stukken moest typen waarbij geen afleiding kon gebruiken
dan moet je dat tegen haar zeggen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.
daar zat jij net effe te Fokken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).
ik heb heul geen wit pak, ik heb blauwe, grijze en... nee dat was het wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Yep en nee geen pics.
je hebt jurken zonder mouwen enzo, deze dan weer niet maar toch....
gij het oe witte pak niet aangedaan?
Weet je hoe groot die neus is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je dat tegen haar zeggen!
schuif een briefje onder haar neus!
wie neemt dan haar telefoon op?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo graag geconcentreerd wil werken ga je in een stiltehok zitten (ja, die hebben we).
vind het zeer oncollegiaal..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ze d'r koptelefoon afzet zodat ze me gewoon hoort als ik iets aan d'r vraag, of als d'r telefoon gaat.
dan hoef je niet zo ver te schuiven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die neus is.
Nee, maar het is heel rustig en er zijn maar drie mensen en een neger vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar zat jij net effe te Fokken?
A4 papier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe groot die neus is.
Wehehe, poster zeurt de hele dag bij collega aan hoofd, hence de koptelefoonquote:
ik vin dhte niet kunnen als je niet alleen zit en elkaar regelmatig nodig hebt om tegenaan te spreken,.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd collegiaal te zijn
Zo zit hier de helft van de mensen, inclusief ik zelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
naja, het scheelt dat we ook rooie lampjes hebben die knipperen als het ding af gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wie neemt dan haar telefoon op?!
als je alleen zit hoef je met niemand rekening te houden en heb je dus geen koptelefoon nodig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vin dhte niet kunnen als je niet alleen zit en elkaar regelmatig nodig hebt om tegenaan te spreken,.
geloof me, bij haar is de nood hoogquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je hoeft niet altijd collegiaal te zijn
If you can't stand the heat, move out of the kitchen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
als je alleen zit hoef je met niemand rekening te houden en heb je dus geen koptelefoon nodig.
daarbij heeft ze misschien vandaag helemaal geen behoefte om met collega's te praten.
vind jij, zij misschien wel niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, bij haar is de nood hoog
vrji nemen omdat ik een keer geen zin heb om te praten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, move out of the kitchen!
Oftewel, onze afdeling leent zich niet voor koptelefoons. En als je geen behoefte hebt daaraan, dan neem je gewoon een dag vrij.
Je kent het verhaal niet, laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vind jij, zij misschien wel niet.
niet iedereen wil leuk doen met collega's, daar heb je vrienden voor!
Wij hebben een open afdeling, met een klantenbalie. Je gaat toch ook niet achter de receptie zitten met een koptelefoon op? Dan heb je het echt niet begrepen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vrji nemen omdat ik een keer geen zin heb om te praten?![]()
nee precies houden zo, maar je moet niet denken dat je altijd bij iemand in het hoofd kunt kijken en een oordeel kan vellen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kent het verhaal niet, laten we het daar maar op houden
jullie zitten met z'n allen achter de receptie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij hebben een open afdeling, met een klantenbalie. Je gaat toch ook niet achter de receptie zitten met een koptelefoon op? Dan heb je het echt niet begrepen hoor
Dat denk ik toch ook niet. Waar lees je dat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee precies houden zo, maar je moet niet denken dat je altijd bij iemand in het hoofd kunt kijken en een oordeel kan vellen.
Nog een keer. Wij hebben een open afdeling met een klantenbalie. Nee, dan kun je geen muziek luisteren met je koptelefoon op. En inderdaad, we zitten met zijn allen achter die balie, niet alleen de mensen die toevallig wel zin hebben om te praten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jullie zitten met z'n allen achter de receptie?
[/quote]quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef -moppie- het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 12 januari 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, bij haar is de nood hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |