Zijn daar boeken van?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
V.r.o.u.w.e.n. Artic, dat zijn geen mannen zonder piemel.
een heel andere soort.
Dat snappen wij niet.
gefeliquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, voor broertje een Steve Jackson spelletje gescoord
De mijne om 9:10 uur al!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:26 schreef -moppie- het volgende:
Mijn zin voor vandaag is trouwens over!
Schijnbaar niet want ik ben vrijdag gedumpt...quote:
Je kan ook beter zuipen op vrijdag idd, feliquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank, maar hij is morgen pas jarig
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dank, maar hij is morgen pas jarig
Dat is jammer maar hoezo geen tijd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Schijnbaar niet want ik ben vrijdag gedumpt...
Nouja gedumpt...dit werkte gewoon niet, 2 mensen die allebei geen of nauwelijks tijd hebben en 150km afstand
ja, zoek het dan ook dichterbij!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nouja gedumpt...dit werkte gewoon niet, 2 mensen die allebei geen of nauwelijks tijd hebben en 150km afstand
Geen tijd, werk, studie, reistijd etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is jammer maar hoezo geen tijd?
Komt omdat je alleen maar broertjes hebt en geen zusjes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, zoek het dan ook dichterbij!
Je vergeet een klein detail, de tegenpartij moet ook tijd hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
Ik probeer me in te houden maar je had kunnen begrijpen dat dit zou komen.
Avonden lang computerspelletjes spelen en dan gedumpt worden omdat er geen tijd voor elkaar is
bummerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*duwt zijn hoofd tegen FUFRs tieten*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |