Ojee, je lokt de discussies ook wel uit!quote:
klopt. Sorryquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ojee, je lokt de discussies ook wel uit!
Omdat ze mooi zijnquote:
Ah, het klonk echt heel pijnlijk namelijk zoals je het omschreefquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Omdat ze mooi zijnen dat is het enige waar ik last van krijg bij hoge hakken, dat mn tenen in een hoek gebogen zitten...
Ja, dat dacht ik achteraf ook iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, het klonk echt heel pijnlijk namelijk zoals je het omschreef
zo leer je nog es wat van die ouwe lulquote:
Maar ik ben er niet door geïrriteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo leer je nog es wat van die ouwe lul
Sta ik een keer voor de deur is ie er niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo leer je nog es wat van die ouwe lul
Deur? waar? je hebt toch een gsm, bel dan ffquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sta ik een keer voor de deur is ie er niet.![]()
ColtZ40
Bij het vliegveld. Ik denk die is naar een afspraak.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Deur? waar? je hebt toch een gsm, bel dan ff
Woensdags wil ik nog wel es thuis werken na 2 uur.
Heul handig met printen
Koop een auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef bleiblei het volgende:
Trouwens niet eerlijk. Mijn manager rijdt in drie kwartier van zeist naar belgië en ik zit nog in de trein
Precies... dat doe ik ook...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met betrokkene, maar ik had de connectie al gevonden, die is zuiver zakelijk zo te zien
Niet per definitie trouwens, maar orientatie is nooit mis
Nee, chillen na een heule enerverende dag.quote:
Wat voor spannends heb je dan gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, chillen na een heule enerverende dag.
Heul druk en hectisch gehad, ik moet ook geen 2 vrije dagen nemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:06 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat voor spannends heb je dan gedaan?
Vrij nemen is inderdaad dodelijk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heul druk en hectisch gehad, ik moet ook geen 2 vrije dagen nemen
Wel het kortste functioneringsgesprek ooit:
ja, ik heb niks te klagen over je, je salaris gaat omhoog naar xxxx, akkoord?
Zal wat worden als ik 4 weken vakantie neemquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vrij nemen is inderdaad dodelijk!
Maar zo'n functioneringsgesprek is wel praktisch!
Dan gaat het bedrijf op de fles!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zal wat worden als ik 4 weken vakantie neem
En ik aan de fles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:21 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dan gaat het bedrijf op de fles!
Dan wel ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |