Gehad welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het zelf niet drinkt en nooit hebt gehad, slaat zo'n uitspraak van koffie verkrachten natuurlijk nergens op
*slurpt aan z'n thee met suiker*quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Suiker in je thee? Heiden!
Thee hoort puur!
Met suiker dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Suiker in je thee? Heiden!
Thee hoort puur!
En ma vindt 't heerlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad welmaar t kon me niet bekoren, zelfs in Italië bij mn favo koffiehuis niet
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
He wat rot
Er zit dus nog geen verbetering in?
Ik ken het meis... Op andere manier, maar het is gewoon niet tof je om je mams (of paps) te zien aftakelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ze ouder wordt, maar je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
Ben je eerst te wakker om weer te gaan slapen na je ziekmelding, ben je vervolgens te slaperig om het laatste uurtje tot je je opnieuw moet melden wakker te blijven
Ik ben er weer weg van![]()
Groene theequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Thee is voor homo's en zieke mensen!
Blijkbaar ben ik homo én ziek![]()
lekker scharenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Thee is voor homo's en zieke mensen!
Blijkbaar ben ik homo én ziek![]()
Zie je, homo, kan niet anders.quote:
Heerlijkquote:Maar de echte godendrank blijft uiteraard koffie. Pikzwart. Het zwarte goud
Alleen lesbo's drinken zwarte koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je, homo, kan niet anders.Als man drink je geen groene thee
En als vrouw drink je groene thee ondanks dat je het niet te zuipen vindt, maar hoopt dat het helpt
[..]
HeerlijkElke ochtend tegenwoordig.
groene thee met citroen is anders best wel erg lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als vrouw drink je groene thee ondanks dat je het niet te zuipen vindt, maar hoopt dat het helpt
ZOETJES jonge!!!quote:
Zeg niet dat je er dan óók suiker in doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef rival het volgende:
groene thee met citroen is anders best wel erg lekker
Groene thee is voor bazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Nee ik ben de mijne ook al jaren kwijt iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
"hallo, ik defineer mijzelf alleen als de mama van"
http://forum.fok.nl/user/history/331347
Eigen identiteit? Heb je toch niet nodig met kinderen
Zolang je je eigen naam nog weet is het OK.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik ben de mijne ook al jaren kwijt idd
Ik vind 't gewoon lekker, mag dat ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groene thee is voor mensen die in reclamebeloftes trappen.
Jawel, omdat het kan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zeg niet dat je er dan óók suiker in doet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang je je eigen naam nog weet is het OK.
ik heb serieus nog nooit een griene thee reclame gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Groene thee is voor mensen die in reclamebeloftes trappen.
Dat kost bij jou natuurlijk erg veel tijd, alleen al de kleur uitzoekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:26 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk moet ik m'n nagels lakken, maar geen zin
Nee, want oh wee als je buiten een hokje valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon lekker, mag dat ook?
Ja maar dat is dus echt zo... soms weet ik het gewoon even nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kost bij jou natuurlijk erg veel tijd, alleen al de kleur uitzoeken
Nee, de kleur heb ik alquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kost bij jou natuurlijk erg veel tijd, alleen al de kleur uitzoeken
De planeet Jupiler.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dude! echt WTF! nee, dat kan echt niet, op welke planeet heb jij geleefd? Jupiter?
Niks van die toegevoegde fratsen. Gewoon, groene thee, zonder iets erin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef littledrummergirl het volgende:
groene thee van liptonmet een of ander japansig bloemetje voor de smaak
Jupiter is een gasplaneet, daar kan ik niet op staan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dude! echt WTF! nee, dat kan echt niet, op welke planeet heb jij geleefd? Jupiter?
Kijk, je dag is nu al goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL vindt me nog oke!
Ik zakte al bijna in een depressie!
Uhuh, babe, you made my dayquote:
Dat bedoel ik, je hersens zijn aangetast, wat zeg ik, heel je smaak/reuk/etc vermogen en je mogelijkheid tot mannelijk gedrag. Beetje groen thee voor bazen noemen en dan zeggen dat jij het lekker vindt.. DUDE! WTF! NEE ONMOGELIJK!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks van die toegevoegde fratsen. Gewoon, groene thee, zonder iets erin.
[..]
Jupiter is een gasplaneet, daar kan ik niet op staan.
Ik heb dus alleen Grolsch in huis en een loge die alleen HJ drinkt. Ik werd heel vreemd en boos aangekeken toen ik gisteren een Grolsch voor mezelf paktequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hersens zijn aangetast, wat zeg ik, heel je smaak/reuk/etc vermogen en je mogelijkheid tot mannelijk gedrag. Beetje groen thee voor bazen noemen en dan zeggen dat jij het lekker vindt.. DUDE! WTF! NEE ONMOGELIJK!
Q. Planeet Jupiler wil ik later stervenis er een mooiere plek om te sterven dan op zo een planeet? en dan het liefst in het kasteel van Hertog Jan
Dat is wel slecht hoor, wat een slechte gastvrouw ben jequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen Grolsch in huis en een loge die alleen HJ drinkt. Ik werd heel vreemd en boos aangekeken toen ik gisteren een Grolsch voor mezelf pakte
Grolschquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen Grolsch in huis en een loge die alleen HJ drinkt. Ik werd heel vreemd en boos aangekeken toen ik gisteren een Grolsch voor mezelf pakte
Moet zeggen dat Grolsch ook goed binnen te houden is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat hebben wij mannen het toch makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus echt zo... soms weet ik het gewoon even niet
Nee man, Grolsch is voor oostblokkers, van die poolse gastarbeiders..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Grolsch ook goed binnen te houden is.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat hebben wij mannen het toch makkelijk
Nee, lang nietquote:
Ik had gevraagd of ik HJ moest halen en daar zei hij nee op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel slecht hoor, wat een slechte gastvrouw ben je
ik heb nog nooit een HJ gedronken, denk ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, Grolsch is voor oostblokkers, van die poolse gastarbeiders..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gevraagd of ik HJ moest halen en daar zei hij nee op.
Hij laat zn pinpas niet achter dus kan ik ook geen HJ halen.
Eigen schuld
Alleen jammer dat het de security is en niet de medewerkersquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Héél mooihttp://www.dumpert.nl/med(...)/mobistar_pwned.html
Ja maar jij logeert hier nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een HJ gedronken, denk ik!
quote:
Maar je hebt wel een duidelijke voorkeurquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap dat gezeik op biermerken, theesmaken en koffiesoorten nooit.
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dommelsch is instant koppijn bierquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is prima
dat jullie je zo druk kunnen maken om onzinnige dingen? truequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt hoor, het is ook best schandalig
Er zijn er 2 hier diequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is prima
Een voorkeur is nog altijd wat anders dan afzeikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt wel een duidelijke voorkeur
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat jullie je zo druk kunnen maken om onzinnige dingen? true
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hier dieGrolsch
zeggen en die wonen in een oostblokland..
Ze pakken wel de medewerkers, die kunnen niet naar binnen met hun autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het de security is en niet de medewerkersheb er ook naar zitten kijken en vond het wel hilarisch, vooral het einde
Dommelsch uit fles gaat nog wel, maar uit tap krijg ik er inderdaad koppijn van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dommelsch is instant koppijn bier
Dat bij jullie heet de Achterhoek, niet het Oostblok. Gekkiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met oostblok he, pas op jij
ik heb even wat stukjes bekeken en dit is heeeeeeeel epicquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Héél mooihttp://www.dumpert.nl/med(...)/mobistar_pwned.html
Ik zei geenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hier dieGrolsch
zeggen en die wonen in een oostblokland..
Ik heb laatst warme dommelsch uit een plastic flesje gedronken. DAT was pas erg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dommelsch uit fles gaat nog wel, maar uit tap krijg ik er inderdaad koppijn van.
ik ben meer oostblok dan achterhoek schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat bij jullie heet de Achterhoek, niet het Oostblok. Gekkie
Deventer de achterhoek noemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ho! Achterhoek is wat andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Mensen zijn een hokje binnen gestapt en willen daar graag anderen bij hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap dat gezeik op biermerken, theesmaken en koffiesoorten nooit.
Zelfs ik weet datquote:
Pak wel een Heinekje uit de ijskast als ik trek in bier hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij logeert hier niet![]()
Of moet je binnenkort ook 3 dagen in Zwolle werken?
Nee alles buiten de randstad is boerenland.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
Alles..ten..oosten..van. A'dam...heet de Achterhoek
[/voorkauw]
Ten oosten van A'foort, laten we een klein beetje aardig blijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
[/voorkauw]
ik krijg er een nare nasmaak van.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dommelsch is instant koppijn bier
Groot gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Pak wel een Heinekje uit de ijskast als ik trek in bier heb
Jij bent gewoon een vervelend ventjequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ten oosten van A'foort, laten we een klein beetje aardig blijvenal heb ik daar grootse moeite mee deze ochtend
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik haat het als mn huisgenoot net gaat douchen als ik met mn handoekje mn kamer uit kom
Alles ten westen van A'dam is dom en kortzichtigquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
[/voorkauw]
En voor Q.!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee daar faal ik geheid inquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me serieus af of de bierhelden hier een blinde bierproef aankunnenI seriously doubt it!
Wil het best een keer proberenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me serieus af of de bierhelden hier een blinde bierproef aankunnenI seriously doubt it!
quote:
Zegt de vrouw die bier alleen second hand wil proevenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die bier alleen second hand wil proeven
quote:
Op die manier sla je de hele flevo polder overquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles ten westen van A'dam is dom en kortzichtig
Er is eens zo'n proef gedaan met echte bierkenners, zelfs zij faalden omdat het winkelbier (Grolsch, Heineken, Dommelsch, blabla) erg op elkaar lijktquote:
Heb een keer een test gedaan metquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Met sinas kan ik het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is eens zo'n proef gedaan met echte bierkenners, zelfs zij faalden omdat het winkelbier (Grolsch, Heineken, Dommelsch, blabla) erg op elkaar lijkt
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de flevo polder er iets toe?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op die manier sla je de hele flevo polder over
En toch hou ik van die Amsterdammersquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de flevo polder er iets toe?
Moet me ook wel lukken jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb een keer een test gedaan met
Grolsch,
Amstel,
Dommelsch,
Bavaria,
Hertog Jan,
Jupiler.
Had ze allemaal goed![]()
wel als je t over dom en kortzichtig hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet de flevo polder er iets toe?
Da's wel een magere selectie, Snuitquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grolsch,
Amstel,
Dommelsch,
Bavaria,
Hertog Jan,
Jupiler.
6 stuks waarvan er 4 genoemd werden en 2 mysterie? nou ja, laat het dan maar een magere selectie zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's wel een magere selectie, Snuit
Dat kan je niet in je eentje doen, dat levert nooit een betrouwbaar resultaat opquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet me ook wel lukken jamisschien thuis 's gaan proberen.
Het is een gave, ouwequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch hou ik van die Amsterdammers![]()
Het accent, de directheid
Ik proef het zeker tijdens een niet blinde test. Als in, glas Grolsch, en glas Hertog Jan. Kies ik zo de HJ eruit (zonder te proevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Met Amstel, Dommelsch en Bavaria zou ik het wel lastig krijgen, die drink ik zelden. De andere drie zou ik prima moeten kunnen onderscheiden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Grolsch,
Amstel,
Dommelsch,
Bavaria,
Hertog Jan,
Jupiler.
Wat heb jij vandaag Nouk?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik drink gewoon geen bier![]()
Oké, alleen met als er 'feesten' zijn buiten in Aalsmeer
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
HJ herken je al direct aan de kleur
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
6 stuks waarvan er 4 genoemd werden en 2 mysterie? nou ja, laat het dan maar een magere selectie zijn
Wat doen?quote:
Palm is ook wel vrij herkenbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.
Desalniettemin knap van je
Dat komt omdat je me sinds gisteren weer lief vindtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heb jij vandaag Nouk?!ik lig iedere keer in een scheur om je
Amstel zat ertussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.
Desalniettemin knap van je
watquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
ergens vorige week lieve poeliewoepsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me sinds gisteren weer lief vindt
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gave, ouwe
Ze heeft het ook niet over Amsterdammers, maar over dat volk wat hier ten westen leeft
Ja, Grolsch en HJ, daar noem je net twee redelijl te onderschijden pilsners. Gelukkig geef je zelf al toe dat de rest nog best lastig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik proef het zeker tijdens een niet blinde test. Als in, glas Grolsch, en glas Hertog Jan. Kies ik zo de HJ eruit (zonder te proeven). Als er 3 random bieren uit de 6 grote merken staan, pik ik ws. de Grolsch en HJ eruit. Dommelsch, Amstel of Heineken wordt lastiger
Leukquote:
ik denk dat ik de dommelsch er wel uit haal, aangezien ik tijdens het stappen ineens dacht.. hey wat een nare smaak in mijn mond.. en toen bleek ik dat te drinkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue mequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Amstel zat ertussenPalm is door iedere klapjosti te herkennen.
en Heineken zat er idd niet tussen
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik drink heel die troep niet, in welk hokje hoor ik dan?
sue mequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue me
Vooralsnog mis je ook Bavaria.
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rivalquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ergens vorige week lieve poeliewoeps![]()
Daar wil ik binnenkort heen met mijn zus, ik wil een 'Amerikaanse' dag/avond in A'dam plannen, maar kom niet verder dan veel eten en Boom Chicagoquote:
Nu de rest nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik de dommelsch er wel uit haal, aangezien ik tijdens het stappen ineens dacht.. hey wat een nare smaak in mijn mond.. en toen bleek ik dat te drinken
Die stond er ook wel tussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue me
Vooralsnog mis je ook Bavaria.
Ik denk dat ik Amstel/Heineken/Grolsch/Dommelsch/Alfa/Gulpener in een dubbel blindtest niet kan onderscheiden en benoemen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Grolsch en HJ, daar noem je net twee redelijl te onderschijden pilsners. Gelukkig geef je zelf al toe dat de rest nog best lastig is
Hoe vaak wil je nog horen dat ik het knap vind?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sue meer missen er wel meer.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die stond er ook wel tussen
Neee! Nu kan ik em niet meer afstrepen straks: http://www.spitsnieuws.nl(...)voor_seks_in_te.html
ja coca cola of pepsi proef ik ookquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
He! Wat heb ik jou gister gemist! Wat is dat jongedame?
hoe vaak ga jij nog doorzeveren over het niet kunnen onderscheiden van bier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je nog horen dat ik het knap vind?
quote:
Nice!quote:
Zeker, maar ik moet t gewoon nog afstrepen, maar daar moet ik blijkbaar mee opschietenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die vierkante hokjes waren er veel makkelijker voor
quote:
Foto van je home-cinema setje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nice!
Heb ik nog leuke herinneringen aan.
Op een avond als enige uit het publiek getrokken worden, om vervolgens op een stoel op het podium te gaan zitten en ze ondertussen al freestylend een nummer over me zingen
quote:
Ik zit op m'n werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Foto van je home-cinema setje.
Ik doelde meer erop dat ik je gister heb gemist, wat was dat. Niet het tweedehands bier.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mij gemist, huh?
Oh, moet ik het weer uitleggenSecond hand beer is iemand kussen die net bier op heeft, dat is de enige keer dat ik dol ben op bier
Ja, betwijfelen dat men het kan is inderdaad zeverenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hoe vaak ga jij nog doorzeveren over het niet kunnen onderscheiden van bier?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik doelde meer erop dat ik je gister heb gemist, wat was dat. Niet het tweedehands bier.
Maar toch bedankt voor je uitleg.
Denk niet dat ik veel verschillen merk, ik drink dan ook allesquote:
Ik durf het niet eens te zeggen..... jezus wat ben jij ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rival![]()
en toch probeer jij het dan weer iedere keer onderuit te halen wat op mij dan weer erg triest over komt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, betwijfelen dat men het kan is inderdaad zeverenJij bent de enige die beweert het te kunnen.
Is ook niet eerlijk van jequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig![]()
Ik maar zeggen tegen mn loge dat hij in de spits eigenlijk niet op extra reistijd hoeft te rekenen want files kennen we hier niet.
Arme jongen heeft al 2 dagen last van file hier
Hoe groot is die kans?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop wel dat ik de wasmachine heb gefixt geen zin om daar ook nog gedoe om te krijgen
Nee dat heb ik alleen als ik het hoor. Dus uhm bel je me evenquote:
Je kan ook overal om zeuren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toch probeer jij het dan weer iedere keer onderuit te halen wat op mij dan weer erg triest over komt.
Ja is niet mijn schuldquote:
Wat gedoe of dat ik hem gefixt heb? Beiden grootquote:
Ik had gisteren een mooie post op de FP die helaas nu alweer verdwenen is van de FP (het nieuwsbericht). Dus ik herpost hem hier nog even. Ben er zo trots opquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:59 schreef DustPuppy het volgende:
Zo, dat was me weer even een lekkere pittige discussie.
quote:Altijd prachtig die opmerkingen over 'dan zou je Duits spreken'. Mensen moeten inderdaad de geschiedenisboekjes eens lezen. Dan kom je er achter dat Duitsers ons land vaker hebben geholpen om van een bezetter af te komen dan dat we gered moesten worden van de Duitsers. Amerika.. (sure... waren toch echt Canadezen), heeft ons dan die ene keer geholpen. Maar we hadden sowieso niet in die shit gezeten als Amerika zich wat eerder had bemoeit met Duitsland. Feit is dat Duitsland wel een heel mooi scherm was tegen de communisten. Pas toen het er op ging lijken dat de Russen heel Europa zouden bevrijden zijn ze van hun luie reet afgekomen. De Amerikanen hebben ons niet gered omdat ze ons zulke toffe peren vonden. Dat ging alleen maar om het kapitalisme verspreiden, het communisme tegen te houden en vooral: geld verdienen.
En daarom zouden we nu op alles wat de VS doet maar ja en amen moeten zeggen? Flikker toch een eind op!
Noord-Korea doet het meest logische wat er te bedenken is. Er is een enorme macht, met nucleare wapens, die heeft aangetoond dat ze de wil hebben om ze te gebruiken (wederom, geschiedenisboek, hoofdstuk Hiroshima en Nagasaki), die continue roept dat ze NK wel klein zullen houden. Een enorme macht die bijna 30.000 troepen op NK's stoep hebben staan. Met nog veel meer in reserve en de grootste verzameling ABC wapens van de wereld. De enige manier om er voor te zorgen dat je een eigen staat blijft is door soortgelijke macht op te bouwen zodat er een evenwicht onstaat.
Een andere optie zou zijn dat de VS hun ABC meuk opdoekt, maar laten we eerlijk zijn... dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Misschien was "fixen" wel gewoon de steker in de wandcontactdoos stoppen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
blonde vrouw vs electrisch apparaat..... eerlijk antwoord?
Doe het eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je gedoe krijgtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is niet mijn schuld![]()
Ik heb serieus nog nooit last gehad van file hier in de omgeving en hij 2 dagen achter elkaar
[..]
Wat gedoe of dat ik hem gefixt heb? Beiden groot
Ik denk ook dat elektrisch apparaat in blonde vrouw beter samen gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Aiii, onder de gordel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk ook dat elektrisch apparaat in blonde vrouw beter samen gaat
Als dat kreng het nu gewoon weer goed doet dan heb ik zaterdag maar mild gedoequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je gedoe krijgtMaar, ik snap 'm.
Idd, en dat doe jij ook, heerlijk!quote:
Die heb ik geslooptquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk ook dat elektrisch apparaat in blonde vrouw beter samen gaat
Pun intended?quote:
Yes my lady.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik gesloopt![]()
[..]
Pun intended?
Eh, sorry? Wat haal ik onderuit? Wat past niet in mijn straatje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd, en dat doe jij ook, heerlijk!Als iets niet in je straatje past, doe je alles om het onderuit te halen
en dat ik me nu verveel tijdens een conf.call ja, dat helpt niet mee dat ik dan nog eens extra erop in ga
Pics!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
Die vrouw op de voorkant van het bijenkorf glossy blaadje, want heeft die trouwens een héérlijke ogen.
Misschien krijg je dan wel eerder je eigen huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als dat kreng het nu gewoon weer goed doet dan heb ik zaterdag maar mild gedoe![]()
Als die wasmachine ook nog de geest geeft heb ik zaterdag een vluchtadres nodig
Die heb ik toch nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
Die vrouw op de voorkant van het bijenkorf glossy blaadje, want heeft die trouwens een héérlijke ogen.
En anders slaap ik wel in Georgequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel eerder je eigen huis
Wat heb jij met rival gedaan?quote:
Oe zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf-magazine.nl/2011/201101/index_flash.html
Zie link. De MUA heeft ook goed haar best gedaan om amandelvorming er beter uit te laten knallen.quote:
Vertel?quote:
Je moet morgen wel alive and kickin' zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel?
En daarna ga je slapen jongedame
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf-magazine.nl/2011/201101/index_flash.html
Fijnquote:
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.
Volgens mij bewerken ze alles wat maar enigszins te bewerken valtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?
TL: "Ja, ik hoor net dat je ziek bent! Wat heb je?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel?
En daarna ga je slapen jongedame
Ik ga eerst Japans etenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rival![]()
[..]
Daar wil ik binnenkort heen met mijn zus, ik wil een 'Amerikaanse' dag/avond in A'dam plannen, maar kom niet verder dan veel eten en Boom ChicagoIemand nog suggesties?
O jezus dat is niks voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nice!
Heb ik nog leuke herinneringen aan.
Op een avond als enige uit het publiek getrokken worden, om vervolgens op een stoel op het podium te gaan zitten en ze ondertussen al freestylend een nummer over me zingen
Als t ze uitkomt welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zouden ze de vorm van haar ogen ook bewerken?
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de treinquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet morgen wel alive and kickin' zijn.
betrokken leidinggevendenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
TL: "Ja, ik hoor net dat je ziek bent! Wat heb je?"
Ik leg uit dat ik griepklachten heb.
TL: "Oh wat rot voor je, jij hebt dat virus dus ook al te pakken! Nou, ga lekker je bed in, neem wat vitamines en een paracetamol en ziek maar goed uit. Als je morgen weer kan werken zien we je wel op de werkvloer, en anders moet je me morgen om 10 uur weer even bellen. Goed?
Beterschap!!"
En ja mama
Nee, dat moet ie hier open en bloot spammen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de trein
Blij?quote:
Boeiend. Ik wil het lezen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat moet ie hier open en bloot spammen!
* Huppelmuts brengt een kop koffie naar snuit in zn hoekjequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
En nu ga ik even in een hoekje huilen, wat een gesprek net.. 2 mensen die compleeeeeeeet langs elkaar heen praten.. Dacht even dat ik in een echtelijke ruzie zatwat een drama
Mijn zoon gaat makkelijker naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Boeiend. Ik wil het lezen.
En dat mag dus ook in PM
Kopje thee mag ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts brengt een kop koffie naar snuit in zn hoekje
Meestal laten ze de oogiris wat "outbouncen" door er een simpel brightness/contrast-layertje overheen te mikken. Dat maakt het al gelijk mooier. Pupillen iets groter maken wordt ook vaak gedaan. Eventueel nog wat randen bij de iris aandikken om ze nog aantrekkelijker te maken. Verder wordt er vaak iets gedaan om het totale gezicht te blurren en dan met een ruislayer er weer "structuur" in te brengen. Daarna de huid nog wat toning geven met wat klooien in de highlights en de shadows.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bewerken ze alles wat maar enigszins te bewerken valt
Ik heb in alle jaren bij mijn werk nog nooit zo'n reactie gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat niet eens direct, maar gewoon een normale reactie
Ik zou het niet weten. Niet voldoende verstand van, maar het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal laten ze de oogiris wat "outbouncen" door er een simpel brightness/contrast-layertje overheen te mikken. Dat maakt het al gelijk mooier. Pupillen iets groter maken wordt ook vaak gedaan. Eventueel nog wat randen bij de iris aandikken om ze nog aantrekkelijker te maken. Verder wordt er vaak iets gedaan om het totale gezicht te blurren en dan met een ruislayer er weer "structuur" in te brengen. Daarna de huid nog wat toning geven met wat klooien in de highlights en de shadows.
Maar de vórm van de ogen? Daar weet ik niets van. Maarja, alles kan
Oh jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon gaat makkelijker naar bed
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst maar eens PMen over maandag in de trein
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziekquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat niet eens direct, maar gewoon een normale reactie
Volgens mij is jouw baas onmenselijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb in alle jaren bij mijn werk nog nooit zo'n reactie gehad.
Wel hier in het topic danquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?
Ik was denk ik gewoon gegaan, de rest van de afdeling ziek gemaakt en de telefoon echt opnemen met: meeeett yuuuukiiiiii, kann ik je helpen, want miijn hoofd staat er niet zo naar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziek
Typische vakman die leidinggevend wordt zonder daar eigenlijk gevoel voor te hebben, maar te koppig om er iets over te lerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw baas onmenselijk
Idd, of die vakmensen voor de klas zetten zonder ze enige vorm van lesgeven bij te brengen. Ook handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Typische vakman die leidinggevend wordt zonder daar eigenlijk gevoel voor te hebben, maar te koppig om er iets over te leren
Luiquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Vind je 't erg als ik wat verhalen kopieer om mijzelf wat werk te besparen of vind je dat wel erg lui?
Ja dat dus. Maar nu is het goed, dus ik ben nu echt slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die eerste reactie die je kreeg vanmorgen zou ik ook zoiets hebben van... Jamaar ik ben echt ziek
Dat werkt ook niet neequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, of die vakmensen voor de klas zetten zonder ze enige vorm van lesgeven bij te brengen. Ook handig
Welke poging heb je ondernomen om te fixen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wish me luch.
Of de zolder staat nu vol water of ik heb de wasmachine gefixt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw baas onmenselijk
ff checken schijnt wel handig te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wish me luch.
Of de zolder staat nu vol water of ik heb de wasmachine gefixt
Hamer, beitel, knopjes rammen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke poging heb je ondernomen om te fixen?
quote:
wat was t probleem dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hamer, beitel, knopjes rammen.
Het gebruikelijke
Ah, het betere vakmanschap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gebruikelijke
Zo kon het vroeger, dus nu ook vast welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gebruikelijke
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.
Dan zorgt een hamer en beitel meestal voor een permanente opening, zonder mogelijkheid tot wedersluitingquote:
De winkel heet "De Bijenkorf" 'de' maakt een onderdeel uit van de merknaam, dus dan is het wel "De Bijenkorf Magazine"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'het is toch HET magazine?
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zorgt een hamer en beitel meestal voor een permanente opening, zonder mogelijkheid tot wedersluiting
Maar het is DE Bijenkorfquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'het is toch HET magazine?
Ducktape bedoel je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.
niet zomaar plakbandquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.
Duct tapequote:
Duck Tape mag ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet zomaar plakband
[..]
Duct tape
De was kwam kletsnat uit de machine dus moest filter even leegmaken. Normaal heb ik dan een halve emmer vol water, nu niet.quote:
Uiteraardquote:
Daarom, nieuwerwetse zooi moet ik niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kon het vroeger, dus nu ook vast wel
Een soort WC-eend zonder WC!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Het is godverdomme ducktape met een eend.
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duck Tape mag ook(zeker als je het over het merk hebt
)
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tapequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duck Tape mag ook(zeker als je het over het merk hebt
)
Oooh, is dat alles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De was kwam kletsnat uit de machine dus moest filter even leegmaken. Normaal heb ik dan een halve emmer vol water, nu niet.
[..]
Uiteraard
[..]
Daarom, nieuwerwetse zooi moet ik niet hoor
Je bent gehersenspoeld door de media. Kan niet anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tape
Nou. op de rol die pa heeft staat gewoon duct tape. Maar het kan zijn dat de media daar een handje in heeft gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld door de media. Kan niet anders.
Duck Tape is een merk duct tape. Maar in WOII noemden de soldaten het ook duck tape, want duct tape was iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tape
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wasmachine doet het weer. Was zit al in de droger en nieuwe was draait al
Mjah ik wacht altijd tot mn was kletsnat eruit komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oooh, is dat alles?
Ik doe dat trouwens standaard als ik de badkamer schoonmaak, aangezien er hier voor 10 personen gewassen word. Kan t geen kwaad om dat elke week te doen.
Gaatjes in de ramen is een permanente oplossing, dan is Duct primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.
Gafferquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.
Kijk! Wat een hamer en beitel al niet op kan lossenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wasmachine doet het weer. Was zit al in de droger en nieuwe was draait al
zat er ergens anders een verstopping?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik wacht altijd tot mn was kletsnat eruit komt![]()
Maar ja dat had ik gisteren dus maar filter was leeg
vrouwen logicaquote:
Ik voel me wel heel erg huisvrouw nu hoorquote:
Dude, ik ben 1,5 jaar geluidsman geweest. En in een ver en duister verleden een jaar of twee roadiequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen die Gaffer kennenRespect voor WT en Baby
Zou niet weten waar die dan zou moeten zitten. Maar de was van net deed het wel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zat er ergens anders een verstopping?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk! Wat een hamer en beitel al niet op kan lossen
dat zeg ik.. recept!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ik ben 1,5 jaar geluidsman geweest. En in een ver en duister verleden een jaar of twee roadie
Recept voor aubergine?quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:
Thanks bro. Ik heb dan niet in de geluidsindustrie gewerkt maar toch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen die Gaffer kennenRespect voor WT en Baby
En als je dan zucht, als reactie krijgen "ja dat vroeg je toch?" *wurg neiging onderdrukt*quote:
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je dan zucht, als reactie krijgen "ja dat vroeg je toch?" *wurg neiging onderdrukt*
MI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |