Dat is wel slecht hoor, wat een slechte gastvrouw ben jequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen Grolsch in huis en een loge die alleen HJ drinkt. Ik werd heel vreemd en boos aangekeken toen ik gisteren een Grolsch voor mezelf pakte
Grolschquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen Grolsch in huis en een loge die alleen HJ drinkt. Ik werd heel vreemd en boos aangekeken toen ik gisteren een Grolsch voor mezelf pakte
Moet zeggen dat Grolsch ook goed binnen te houden is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat hebben wij mannen het toch makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus echt zo... soms weet ik het gewoon even niet
Nee man, Grolsch is voor oostblokkers, van die poolse gastarbeiders..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Grolsch ook goed binnen te houden is.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
wat hebben wij mannen het toch makkelijk
Nee, lang nietquote:
Ik had gevraagd of ik HJ moest halen en daar zei hij nee op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel slecht hoor, wat een slechte gastvrouw ben je
ik heb nog nooit een HJ gedronken, denk ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, Grolsch is voor oostblokkers, van die poolse gastarbeiders..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had gevraagd of ik HJ moest halen en daar zei hij nee op.
Hij laat zn pinpas niet achter dus kan ik ook geen HJ halen.
Eigen schuld
Alleen jammer dat het de security is en niet de medewerkersquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Héél mooihttp://www.dumpert.nl/med(...)/mobistar_pwned.html
Ja maar jij logeert hier nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een HJ gedronken, denk ik!
quote:
Maar je hebt wel een duidelijke voorkeurquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap dat gezeik op biermerken, theesmaken en koffiesoorten nooit.
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, Grolsch is voor oostblokkers, van die poolse gastarbeiders..
Dommelsch is instant koppijn bierquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is prima
dat jullie je zo druk kunnen maken om onzinnige dingen? truequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt hoor, het is ook best schandalig
Er zijn er 2 hier diequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
ben je in de war met dommels(ch) misschien? Grolsch is prima
Een voorkeur is nog altijd wat anders dan afzeikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt wel een duidelijke voorkeur
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
dat jullie je zo druk kunnen maken om onzinnige dingen? true
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hier dieGrolsch
zeggen en die wonen in een oostblokland..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |