Gehad welquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je het zelf niet drinkt en nooit hebt gehad, slaat zo'n uitspraak van koffie verkrachten natuurlijk nergens op
*slurpt aan z'n thee met suiker*quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Suiker in je thee? Heiden!
Thee hoort puur!
Met suiker dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Suiker in je thee? Heiden!
Thee hoort puur!
En ma vindt 't heerlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gehad welmaar t kon me niet bekoren, zelfs in Italië bij mn favo koffiehuis niet
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
He wat rot
Er zit dus nog geen verbetering in?
Ik ken het meis... Op andere manier, maar het is gewoon niet tof je om je mams (of paps) te zien aftakelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik weet wel dat ze ouder wordt, maar je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt.
Sweet dreamsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:13 schreef Yuki het volgende:
Ben je eerst te wakker om weer te gaan slapen na je ziekmelding, ben je vervolgens te slaperig om het laatste uurtje tot je je opnieuw moet melden wakker te blijven
Ik ben er weer weg van![]()
Groene theequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Thee is voor homo's en zieke mensen!
Blijkbaar ben ik homo én ziek![]()
lekker scharenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
Thee is voor homo's en zieke mensen!
Blijkbaar ben ik homo én ziek![]()
Zie je, homo, kan niet anders.quote:
Heerlijkquote:Maar de echte godendrank blijft uiteraard koffie. Pikzwart. Het zwarte goud
Alleen lesbo's drinken zwarte koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je, homo, kan niet anders.Als man drink je geen groene thee
En als vrouw drink je groene thee ondanks dat je het niet te zuipen vindt, maar hoopt dat het helpt
[..]
HeerlijkElke ochtend tegenwoordig.
groene thee met citroen is anders best wel erg lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En als vrouw drink je groene thee ondanks dat je het niet te zuipen vindt, maar hoopt dat het helpt
ZOETJES jonge!!!quote:
Zeg niet dat je er dan óók suiker in doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:21 schreef rival het volgende:
groene thee met citroen is anders best wel erg lekker
Groene thee is voor bazen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |