Ze pakken wel de medewerkers, die kunnen niet naar binnen met hun autoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het de security is en niet de medewerkersheb er ook naar zitten kijken en vond het wel hilarisch, vooral het einde
Dommelsch uit fles gaat nog wel, maar uit tap krijg ik er inderdaad koppijn van.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dommelsch is instant koppijn bier
Dat bij jullie heet de Achterhoek, niet het Oostblok. Gekkiequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks mis met oostblok he, pas op jij
ik heb even wat stukjes bekeken en dit is heeeeeeeel epicquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef PeuRac het volgende:
Héél mooihttp://www.dumpert.nl/med(...)/mobistar_pwned.html
Ik zei geenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zijn er 2 hier dieGrolsch
zeggen en die wonen in een oostblokland..
Ik heb laatst warme dommelsch uit een plastic flesje gedronken. DAT was pas erg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dommelsch uit fles gaat nog wel, maar uit tap krijg ik er inderdaad koppijn van.
ik ben meer oostblok dan achterhoek schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat bij jullie heet de Achterhoek, niet het Oostblok. Gekkie
Deventer de achterhoek noemenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ho! Achterhoek is wat andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
quote:
Mensen zijn een hokje binnen gestapt en willen daar graag anderen bij hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Ik snap dat gezeik op biermerken, theesmaken en koffiesoorten nooit.
Zelfs ik weet datquote:
Pak wel een Heinekje uit de ijskast als ik trek in bier hebquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij logeert hier niet![]()
Of moet je binnenkort ook 3 dagen in Zwolle werken?
Nee alles buiten de randstad is boerenland.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
Alles..ten..oosten..van. A'dam...heet de Achterhoek
[/voorkauw]
Ten oosten van A'foort, laten we een klein beetje aardig blijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
[/voorkauw]
ik krijg er een nare nasmaak van.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dommelsch is instant koppijn bier
Groot gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Pak wel een Heinekje uit de ijskast als ik trek in bier heb
Jij bent gewoon een vervelend ventjequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ten oosten van A'foort, laten we een klein beetje aardig blijvenal heb ik daar grootse moeite mee deze ochtend
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ik haat het als mn huisgenoot net gaat douchen als ik met mn handoekje mn kamer uit kom
Alles ten westen van A'dam is dom en kortzichtigquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[voorkauw]
[/voorkauw]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |