Wat heb jij vandaag Nouk?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik drink gewoon geen bier![]()
Oké, alleen met als er 'feesten' zijn buiten in Aalsmeer
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
HJ herken je al direct aan de kleur
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
6 stuks waarvan er 4 genoemd werden en 2 mysterie? nou ja, laat het dan maar een magere selectie zijn
Wat doen?quote:
Palm is ook wel vrij herkenbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.
Desalniettemin knap van je
Dat komt omdat je me sinds gisteren weer lief vindtquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat heb jij vandaag Nouk?!ik lig iedere keer in een scheur om je
Amstel zat ertussenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mist de helft van de pilsners, Heineken, Amstel, Palm, bijvoorbeeeld.
Desalniettemin knap van je
watquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles ten westen van A'dam is dom en kortzichtig
ergens vorige week lieve poeliewoepsquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me sinds gisteren weer lief vindt
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een gave, ouwe
Ze heeft het ook niet over Amsterdammers, maar over dat volk wat hier ten westen leeft
Ja, Grolsch en HJ, daar noem je net twee redelijl te onderschijden pilsners. Gelukkig geef je zelf al toe dat de rest nog best lastig isquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik proef het zeker tijdens een niet blinde test. Als in, glas Grolsch, en glas Hertog Jan. Kies ik zo de HJ eruit (zonder te proeven). Als er 3 random bieren uit de 6 grote merken staan, pik ik ws. de Grolsch en HJ eruit. Dommelsch, Amstel of Heineken wordt lastiger
Leukquote:
ik denk dat ik de dommelsch er wel uit haal, aangezien ik tijdens het stappen ineens dacht.. hey wat een nare smaak in mijn mond.. en toen bleek ik dat te drinkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me serieus af of de bierhelden hier een blinde bierproef aankunnenI seriously doubt it!
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue mequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Amstel zat ertussenPalm is door iedere klapjosti te herkennen.
en Heineken zat er idd niet tussen
homoquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik drink heel die troep niet, in welk hokje hoor ik dan?
sue mequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het lijstje niet voor me toen ik typte, sue me
Vooralsnog mis je ook Bavaria.
Ja mijn geheugen laat me in de steek laatste tijd, vraag maar aan rivalquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ergens vorige week lieve poeliewoeps![]()
Daar wil ik binnenkort heen met mijn zus, ik wil een 'Amerikaanse' dag/avond in A'dam plannen, maar kom niet verder dan veel eten en Boom Chicagoquote:
Nu de rest nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk dat ik de dommelsch er wel uit haal, aangezien ik tijdens het stappen ineens dacht.. hey wat een nare smaak in mijn mond.. en toen bleek ik dat te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |