quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wasmachine doet het weer. Was zit al in de droger en nieuwe was draait al
Mjah ik wacht altijd tot mn was kletsnat eruit komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oooh, is dat alles?
Ik doe dat trouwens standaard als ik de badkamer schoonmaak, aangezien er hier voor 10 personen gewassen word. Kan t geen kwaad om dat elke week te doen.
Gaatjes in de ramen is een permanente oplossing, dan is Duct primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.
Gafferquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.
Kijk! Wat een hamer en beitel al niet op kan lossenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Wasmachine doet het weer. Was zit al in de droger en nieuwe was draait al
zat er ergens anders een verstopping?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik wacht altijd tot mn was kletsnat eruit komt![]()
Maar ja dat had ik gisteren dus maar filter was leeg
vrouwen logicaquote:
Ik voel me wel heel erg huisvrouw nu hoorquote:
Dude, ik ben 1,5 jaar geluidsman geweest. En in een ver en duister verleden een jaar of twee roadiequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen die Gaffer kennenRespect voor WT en Baby
Zou niet weten waar die dan zou moeten zitten. Maar de was van net deed het wel goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zat er ergens anders een verstopping?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk! Wat een hamer en beitel al niet op kan lossen
dat zeg ik.. recept!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ik ben 1,5 jaar geluidsman geweest. En in een ver en duister verleden een jaar of twee roadie
Recept voor aubergine?quote:
Geen speld tussen te krijgenquote:
Thanks bro. Ik heb dan niet in de geluidsindustrie gewerkt maar toch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mannen die Gaffer kennenRespect voor WT en Baby
En als je dan zucht, als reactie krijgen "ja dat vroeg je toch?" *wurg neiging onderdrukt*quote:
Mannenlogica is ook niet heel logisch hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je dan zucht, als reactie krijgen "ja dat vroeg je toch?" *wurg neiging onderdrukt*
MI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |