Zo kon het vroeger, dus nu ook vast welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hamer, beitel, knopjes rammen.
Het gebruikelijke
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, iets teveel bewerkt/make-up. Ze kijkt wel heel strak in de camera.
Dan zorgt een hamer en beitel meestal voor een permanente opening, zonder mogelijkheid tot wedersluitingquote:
De winkel heet "De Bijenkorf" 'de' maakt een onderdeel uit van de merknaam, dus dan is het wel "De Bijenkorf Magazine"quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'het is toch HET magazine?
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zorgt een hamer en beitel meestal voor een permanente opening, zonder mogelijkheid tot wedersluiting
Maar het is DE Bijenkorfquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ze noemen het blad ' de bijenkorf magazine'het is toch HET magazine?
Ducktape bedoel je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.
niet zomaar plakbandquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar heeft men plakband voor uitgevonden.
Duct tapequote:
Duck Tape mag ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
niet zomaar plakband
[..]
Duct tape
De was kwam kletsnat uit de machine dus moest filter even leegmaken. Normaal heb ik dan een halve emmer vol water, nu niet.quote:
Uiteraardquote:
Daarom, nieuwerwetse zooi moet ik niet hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kon het vroeger, dus nu ook vast wel
Een soort WC-eend zonder WC!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Het is godverdomme ducktape met een eend.
Beter heb je Gaffer tape natuurlijk, maar dat is weer een stap verder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duck Tape mag ook(zeker als je het over het merk hebt
)
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tapequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duck Tape mag ook(zeker als je het over het merk hebt
)
Oooh, is dat alles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De was kwam kletsnat uit de machine dus moest filter even leegmaken. Normaal heb ik dan een halve emmer vol water, nu niet.
[..]
Uiteraard
[..]
Daarom, nieuwerwetse zooi moet ik niet hoor
Je bent gehersenspoeld door de media. Kan niet anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tape
Nou. op de rol die pa heeft staat gewoon duct tape. Maar het kan zijn dat de media daar een handje in heeft gehadquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld door de media. Kan niet anders.
Duck Tape is een merk duct tape. Maar in WOII noemden de soldaten het ook duck tape, want duct tape was iets andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is Duck tape dan? Ik ken alleen maar duct tape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |