Google is your best friendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Lotusss het volgende:
Hier verder van,
[DEF] SC #111 Een topic over Taliban en toeters en bellen
WTF is SQI?
SMI, SMO, SMA, SMOD, SMMB, OWI, BTOWI, COWI, CSM...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Esses het volgende:
ah she's done it... mag ik er nog wat toevoegen?
XML XSLT X-Path ASP ASP.NET C# C++ CSS ASM Javascript DHTML vbscript ofcourse, JQUERY DTD XLINK XPOINTER
en daar hield mijn parate en uitvoerbare kennis op
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
SMI, SMO, SMA, SMOD, SMMB, OWI, BTOWI, COWI, CSM...
Singapore Quality Institute?quote:
SQI = Special Qualifications Identifier gaat tesamen met de MOS ( Military Occupation Specialty) code waaraan men kan zien tot welk dienstvak iemand behoord en wat zijn specialiteiten zijn.quote:
Duidelijk! Dank je!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
SQI = Special Qualifications Identifier gaat tesamen met de MOS ( Military Occupation Specialty) code waaraan men kan zien tot welk dienstvak iemand behoord en wat zijn specialiteiten zijn.
Ja was stom van me, sommige turbo taal is er zo ingeburgerd dat je er niet over nadenkt en weleens vergeet dat niet iedereen het weet.,quote:
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Duidelijk! Dank je!
Maar wat is jouw SQI en MOS?
Of is dat Top Secret?
Idd verrrekte lastig te pakken die vlindersquote:
HUMINT collector... waterboarder?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.
Niets ten nadele van lumbl, maar het was wel een erg knullige vertoning om jezelf te schaken in de vlindertuin...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd verrrekte lastig te pakken die vlinders
Dus jij bent eigenlijk een soort van James Bond... ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik heb als primaire MOS 18Z en als secundaire MOS 97E of wel Special Forces Senior Sergeant en Human Intelligence Collector. En Ik heb verschillende SQI's voor bv. Ranger, Parachutist, etc.
Of op jullie manier: 'geef nou maar toe, je hebt het gedaan!'quote:
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niets ten nadele van lumbl, maar het was wel een erg knullige vertoning om jezelf te schaken in de vlindertuin...
Doen we er nog 1?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Of op jullie manier: 'geef nou maar toe, je hebt het gedaan!'
Wat is dat nu weer voor een flauwe kul opmerking. Hier over de zeik gaan als iemand iets zegt over jullie achter een boomptje maar met zulke opmerking die nergens op slaan komen aankaken. En voor alle duidelijkheid er zijn meer US militaire gewaterboard dan de 3 Tango's die graag andere ombrengen maar huilen als kleine meisjes die je de lolllie afpikt.quote:
Ja, lekker.quote:
Ik ben wel degelijk bekend met HUMINT, maar vond 't gewoon leuk klinkenquote:
Ik mis het verband tussen 'acclimatiseren in een subtropische vlindertuin' met 'een centenkwestie'.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.
Echter kun je de LMB pax daar niet op afrekenen, is en blijft helaas een centenkwestie.
Zeer zeker niet dat ik een pax daar op ga afrekenen, maar het getuigt wel weer van een bijzonder knullige oplossing. Ga dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens hoor, en is ook bijzonder lachwekkend.
Echter kun je de LMB pax daar niet op afrekenen, is en blijft helaas een centenkwestie.
volgens mij ga ik niet over de zeik, maar probeer ik mensen uit te leggen wat wij nog meer doen aangezien mensen dat oer t algemeen niet weten. Overigens, hey, same message for you as you would have for me... Grow up.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een flauwe kul opmerking. Hier over de zeik gaan als iemand iets zegt over jullie achter een boomptje maar met zulke opmerking die nergens op slaan komen aankaken. En voor alle duidelijkheid er zijn meer US militaire gewaterboard dan de 3 Tango's die graag andere ombrengen maar huilen als kleine meisjes die je de lolllie afpikt.
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dus jij bent eigenlijk een soort van James Bond... ?
Budget, Als dat er was zou men maar wat graag pelotons naar echte tropische klimaten gestuurd hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik mis het verband tussen 'acclimatiseren in een subtropische vlindertuin' met 'een centenkwestie'.
Ik heb een foto van je gezien en ja, je vrouw heeft heel veel geluk met je gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.
Als je de discussie niet wilt dan moet je hem ook niet aansnijden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Esses het volgende:
[..]
volgens mij ga ik niet over de zeik, maar probeer ik mensen uit te leggen wat wij nog meer doen aangezien mensen dat oer t algemeen niet weten. Overigens, hey, same message for you as you would have for me... Grow up.
Trouwens, als je democratie en rechtvaardigheid ergens heen wilt brengen, moet je het wel meenemen. Maar die discussie ga ik verder maar uit de weg.
Ben ik het ook wel mee eens hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zeer zeker niet dat ik een pax daar op ga afrekenen, maar het getuigt wel weer van een bijzonder knullige oplossing. Ga dan gewoon niet.
...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Budget, Als dat er was zou men maar wat graag pelotons naar echte tropische klimaten gestuurd hebben.
Nu maak je Maitje enkel nog maar nieuwsgieriger LOLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je gezien en ja, je vrouw heeft heel veel geluk met je gehad
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hoor niks bijzonders, het enigste wat ik met Roger Moore of Sean Connery overeen kom is dat vrouwen over mij dromen.
Pennywise heette die.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..
Goed, vooruit dan maar. Dan is dat gewoon een hele slechte planning. Om in NL 1 dag al te "acclimatiseren" en dan weer weken in NL klimaat te zitten, om dan gelijk naar Senegal te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Jij hebt volgens mij iets niet helemaal meegekregen..
Die lui hebben 1 nacht in een vlindertuin geslapen om te 'acclimatiseren' voor Senegal. Waar ze pas een week of wat later naar toe gingen.
Niet alleen is dan elk effect van dat ene nachtje allang weg, het heeft ook 0,0 met centen te maken.
Dat is best wel FAIL idd...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
...
Jij hebt volgens mij iets niet helemaal meegekregen..
Die lui hebben 1 nacht in een vlindertuin geslapen om te 'acclimatiseren' voor Senegal. Waar ze pas een week of wat later naar toe gingen.
Niet alleen is dan elk effect van dat ene nachtje allang weg, het heeft ook 0,0 met centen te maken.
Mijn liefste, daar ben ik het ook mee eens hoor. Onzinnige 1 dags oefening was het.quote:
Ja maar bij mij is het met een lach op het gezicht en is dagdromen ook niet ongewoon.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor It en Freddy Kruger..
PR-stuntje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn liefste, daar ben ik het ook mee eens hoor. Onzinnige 1 dags oefening was het.
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef AchJa het volgende:
Btw, waar blijft Vrons? Die had nog wat "ervaringsdeskundige" verhalen over hoe goed iedereen vroegah was.
Denk het...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)
Wat kan jij gemeen zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die is zich nu weer in het kokertje aan het verstoppen? (zie plaatje eerder dit topic)
Nee, het is gewoon een onzinnige PRstunt die is ongelooflijk backfirede..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goed, vooruit dan maar. Dan is dat gewoon een hele slechte planning. Om in NL 1 dag al te "acclimatiseren" en dan weer weken in NL klimaat te zitten, om dan gelijk naar Senegal te gaan.
Rare gang van zaken.............
Idee erachter zal wel zijn om de gasten die erheen gingen een IDEE te laten krijgen van het klimaat wat er heerst.
Goed om te horen dat de staatspropaganda nog steeds werkt..quote:Schijnbaar is alles goed gegaan, dat is wat ik weet, dus het is goed. Zaakjes waren in orde wat ik lees in de bladen.
We kunnen hem natuurlijk een beetje uit de tent lokken:quote:
Over 1 ding zijn we het dan wel eens, dit is niet voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een onzinnige PRstunt die is ongelooflijk backfirede..
Het is even onzinnig om een nacht in een koelcel te 'acclimatiseren' voor Noorwegen anderhalve week later terwijl het buiten 30 graden is..
Maar goed, ik hoop dat ze hiervan geleerd hebben..
[..]
Goed om te horen dat de staatspropaganda nog steeds werkt..
Heb ik 2 uur geleden opquote:
Wat voor?quote:
Muah, ik hoop dat ze met iets nieuws komen tegen de tijd dat het leuke er wel een beetje van af is..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over 1 ding zijn we het dan wel eens, dit is niet voor herhaling vatbaar
good for youquote:
4 kaasquote:
4 kaas: heb ik 2 uur geleden opquote:
Yepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef AchJa het volgende:
Cobra heeft tegenwoordig weer dagdienst?
Doe maar een puntje dan...quote:
fffuuu, die puntbuik heeft dorst, als ik zeg dat dit m'n laatste is, zet je hem dan in de koelkast?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nah, dan pak ik maar een biertje, JanKaas doe je mee?
Ik miste hem alquote:
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef jankaas020 het volgende:
fffuuu, die puntbuik heeft dorst, als ik zeg dat dit m'n laatste is, zet je hem dan in de koelkast?
to latequote:
Ken je dat geintje niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...
Ja, ik ken het geintje, daarom juist...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ken je dat geintje niet?Als je bij ons in het caf zei dat het je laatste biertje was, dan ging 'ie in de koelkast en kreeg je een andere. Die in de koelkast kreeg je pas als de tapbaas vond dat je hem mocht krijgen.
Ik maakte in Brazilié ook altijd zelf snert, hoe maak jij die?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
Snurk ze Rave. Ga even sushi maken en de split erwten in het water zetten voor de snert.
Heb 8 jaar in de kop gewoond en gewerkt. Ben ook regelmatig mee geweest aan boord van hare majesteits schuiten.quote:
dat je hem dan zelf zou opdrinken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat hij er morgen dan nog staat...
Nu ik dat ff terug lees komt dat idd zo over. Ik bedoelde dus dat hij toch wel op gaat. Vandaar ook die smiley.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef jankaas020 het volgende:
Dat zei je, ja. Maar ik dacht met de opmerking
[..]
dat je hem dan zelf zou opdrinken..
het verbaasde me dus eigelijk dat je het niet zou kennen.
aye, ayequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu ik dat ff terug lees komt dat idd zo over. Ik bedoelde dus dat hij toch wel op gaat. Vandaar ook die smiley.
En toen was het stil....quote:
Een kras erbij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef jankaas020 het volgende:
Ik maak deze op, en ga ook liggen, mag me morgen om 0930 melden in daags blauw.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef jankaas020 het volgende:
Yep. Vanaf morgen isset officieel Korporaal TD Jankaas.
Muziek?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:22 schreef m.k het volgende:
mijn inspiratie en plannen zijn op, iemand nog ideeën?
Dat is enkel een uitgeklede maatschappij, waarin met enkel maar moet voldoen aan dwang, en prestaties. Voldoe je daar niet aan? Dan val je buiten de boot........quote:
De jongere garde zal nog genoeg kansen hebben, voor de wat oudere garde is dat toch wat lastiger, die mogen opnieuw "vechten" om een beetje goede standaard van leven te kunnen hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:30 schreef m.k het volgende:
figured that out maar ik zal toch wat moeten doen terwijl ik wacht op kansen
welke kansen denk je dat ik nog heb? sure ik kan een perfecte bakker worden maar....quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De jongere garde zal nog genoeg kansen hebben, voor de wat oudere garde is dat toch wat lastiger, die mogen opnieuw "vechten" om een beetje goede standaard van leven te kunnen hebben.
Nee, dit is geen zelfmedelijde, maar realiteit.
Denk aan bv scholing, jij bent nog jong, pak je kansen mbt scholing. Voor mij is dat een gepasseerd station. Jij, en vele andere jongeren moeten scholing hebben, en doe daar wat mee. Zonder scholing kun je het nl,. haast vergeten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
welke kansen denk je dat ik nog heb? sure ik kan een perfecte bakker worden maar....
zojuist te horen gekregen dat de school waar ik misschien weer terug kon komen vol zit en ik gemiddeld een 7 moet staan om ergens anders havo te doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk aan bv scholing, jij bent nog jong, pak je kansen mbt scholing. Voor mij is dat een gepasseerd station. Jij, en vele andere jongeren moeten scholing hebben, en doe daar wat mee. Zonder scholing kun je het nl,. haast vergeten.
Tja, alles vanaf jongsafaan is gericht op presteren en presteren. Ben heel erg benieuwd hoeveel mensen er over 30 jaar in een depressie zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
zojuist te horen gekregen dat de school waar ik misschien weer terug kon komen vol zit en ik gemiddeld een 7 moet staan om ergens anders havo te doen.
Positief blijven is een must!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:50 schreef m.k het volgende:
Ik niet maar op het moment zie ik de mogelijkheden even niet meer, ik ben het gewoon een klein beetje zat dat al mijn ideeën en al mijn plannen die ik steeds weer opnieuw moet bedenken genadeloos onder mijn voeten vandaan worden getrapt alsof het leuk is. los daarvan ben ik positief
quote:
Bummer, same here. Maar dan aan de andere kant van die tap.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:23 schreef Thaboel het volgende:
Gvd je gaat ff biertappe en het gaat over bommen en noord-afrikaanse jongeren ze laten inspecteren? En de discussie lmb vs marns... Vronsky the oldtimerexpert. Allemaal gemist
Lichting?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:29 schreef Vronsky het volgende:
Ik kon heel serieus antwoorden dat ik het meer gebaseerd heb op gesprekken met een oud-lmb'er via de brandweer vorig jaar die ongeveer op is gekomen rond de tijd van ER.
Maar, ik heb geen animo meer om serieus op dit soort dingen in te gaan.
Ok.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef Vronsky het volgende:
Ik zal het even vragen als ik daar weer eens langs ga, was volgens mij 1993 of 94 :/.
Maar van wat ik begreep: Jullie hadden minder zooi, hardere opleiding vanwege het kader dat van het KCT en de Mariniers afkwamen, moesten blijkbaar ook trainen zonder helikopters? :p
Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet!
Hele andere koek dan wat er nu aan de hand is met de gehele krijgsmacht schijnbaar.
En eigenlijk vind ik het jammer dat ik die kant van defensie nooit heb meegemaakt omdat ik gewoon te jong ben.
Zo hoort het ook te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef Thaboel het volgende:
Had in mn amo en tfo ook een lmb-er zitten. Een stooter maar ff ze naam kwijt maar die kwam ook uit 1 van de eerste lichtingen. Ff achter zn naam aan
Geweldige kerel :p verplicht stappen op donderdag voor de teambuilding :p. Hij had ook een inzamelactie gestart voor een maagd uit ons pel zodat hij naar de hoeren kon :p
In een potquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik maakte in Brazilié ook altijd zelf snert, hoe maak jij die?
met dingen toch?quote:
hij heeft mn amo wel gemaakt ja! De rest allemaal strakke en serieuze sgten. Oja en 1 pontonnier maar die was grappig omdat het een knuppel was :p zit hier iemand van 413 of 412 genie?quote:
Dat moge me duidelijk lijkenquote:
En dan noch vind ik het meelullen om het meelullen, heb je ook eens met nieuwere gasten gesproken? Hoe dan ook, je lult vaak als of je de grootste BTDT bent, geeft hier af op mannen die nu bij de LMB dienen, maar hebt zelf nog geen zak gepresteerd. Lekker kereltje ben je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:29 schreef Vronsky het volgende:
Ik kon heel serieus antwoorden dat ik het meer gebaseerd heb op gesprekken met een oud-lmb'er via de brandweer vorig jaar die ongeveer op is gekomen rond de tijd van ER.
Maar, ik heb geen animo meer om serieus op dit soort dingen in te gaan.
1973, toen gaf ik net les bij de PIROC.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok.
Ik was van de eerste lichting LMB, en daarmee tevens eerste lichting BBT. 09/92
Reg.Nr. 730614046
Is die gast waar jij het over had naar Bosnië geweest? Zo ja, waar is die geweest?
Bij sticky topics staat een lijst van de mensen die hier regelmatig posten;quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
hij heeft mn amo wel gemaakt ja! De rest allemaal strakke en serieuze sgten. Oja en 1 pontonnier maar die was grappig omdat het een knuppel was :p zit hier iemand van 413 of 412 genie?
Ja maar daar staat in de regel niet bij bij welke eenheid iemand zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij sticky topics staat een lijst van de mensen die hier regelmatig posten;
Overzicht DEF-ers, wie doet wat?
Iederen nog wakker hier, ook die 24 uur economie van de VSquote:
Ja, maar jij bent hier dan ook echt antiekquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:58 schreef Clan het volgende:
[..]
1973, toen gaf ik net les bij de PIROC.
Och 1973 is nog jong, dat waren in Bosnië de dienstplichtigen, allemaal nog nat achter de oren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent hier dan ook echt antiek
1991 t/m 1996 meen ik dat er vrijwillige dienstplichtigen naar Bosnië gingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:03 schreef Clan het volgende:
[..]
Och 1973 is nog jong, dat waren in Bosnië de dienstplichtigen, allemaal nog nat achter de oren.
Nee, idd, ik heb ze wel bij een paar opsommingen gezet, maar goed ik heb ook bij Artillerie, Infanterie, Technische Dienst, Limburgse Jagers, Aan en Afvoer, en Geneeskunige Diensten gezeten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:01 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar daar staat in de regel niet bij bij welke eenheid iemand zit.
Dat was vanaf 1992 tot na het Dayton akkoord, toen ging de UNPROFOR over in SFOR, daar hebben ook nog een paar dienstplichtigen gezeten, maar de dienstplicht werd begin 1996 opgeschort.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1991 t/m 1996 meen ik dat er vrijwillige dienstplichtigen naar Bosnië gingen.
Dat weet ik, en sorry, ja, was 1992 met de AAT en VBDD, die eerst die kant op gingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:09 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was vanaf 1992 tot na het Dayton akkoord, toen ging de UNPROFOR over in SFOR, daar hebben ook nog een paar dienstplichtigen gezeten, maar de dienstplicht werd begin 1996 opgeschort.
al door gespit!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij sticky topics staat een lijst van de mensen die hier regelmatig posten;
Overzicht DEF-ers, wie doet wat?
PIROC = Pantser Infanterie Rij en Opleidingen Ciequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
al door gespit!
Vraag het morgen wel aan een maatje bij 411
@clan PIROC?
Uitgediscussierd in Nws?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:10 schreef Royyy het volgende:
* Royyy komt ook nog even meelezen.
Hallo allemaal
In Veldhoven,quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
PIROC = Pantser Infanterie Rij en Opleidingen Cie
En de goede oude YP 408quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef Clan het volgende:
[..]
In Veldhoven,
Daar werd les gegeven op Pantservoertuigen ook rups, bij het topic Kazernes staat die er ook tussen.
Haha dat heeft toch geen enkele zin daarquote:
Die gast is echt verkniptquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha dat heeft toch geen enkele zin daar![]()
Ga daar meestal alleen ns langs als ik me echt aan het vervelen ben, ff lachen om de reacties van figuren zoals Papierversnipperaar
Nee, de AMX Pri!quote:
Papierversnipperraar, die zit volgens mij de hele dag stickies te roken op zijn kamer en komt nooit buiten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha dat heeft toch geen enkele zin daar![]()
Ga daar meestal alleen ns langs als ik me echt aan het vervelen ben, ff lachen om de reacties van figuren zoals Papierversnipperaar
Beste vind ik nog altijd dat hij geregeld 5 minuten nadat hij zijn geweldige mening gepost heeft dat alweer vergeten is, en vervolgens opnieuw post en precies het tegenovergestelde beweertquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Papierversnipperraar, die zit volgens mij de hele dag stickies te roken op zijn kamer en komt nooit buiten.
Correctie: z'n donkere rukzolder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Papierversnipperraar, die zit volgens mij de hele dag stickies te roken op zijn kamer en komt nooit buiten.
Oirschot ligt ten westen van Eindhoven en Veldhoven ten zuid westen van Eindhoven, Geoefend werd op de Oirschotse heide tussen Oirschot en Veldhoven.quote:
Nieuws en Achtergronden topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat is Nws en waar ging de discussie over Royyy?
Inderdaad, aantal topics over Afghanistan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:30 schreef Vronsky het volgende:
En linkse rukkers die de taliban goed probeerden te praten en de operaties in afghanistan maar niets vonden.
Kortom, jij zou je daar zwaar kunnen vermaken waarschijnlijk.
staan 2 amx pri's op de RVS kazerne 1 voor het 17GFPI museumpje en 1 voor het 42blj gebouwquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:22 schreef Clan het volgende:
Op Oirschot ( wwar tegenwoordig de Rijopleidingscentra zitten ) staat nog de AMX Pri;
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Deze zin ga ik Lotusss morgen ff voorleggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
staan 2 amx pri's op de RVS kazerne 1 voor het 17GFPI museumpje en 1 voor het 42blj gebouw
Toen ik les gaf op de PIROC zat ik ook bij de Limburgse Jagers en leidde hen op voor het PainInfbat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
staan 2 amx pri's op de RVS kazerne 1 voor het 17GFPI museumpje en 1 voor het 42blj gebouw
pstttttttquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Toen ik les gaf op de PIROC zat ik ook bij de Limburgse Jagers en leidde hen op voor het PainInfbat.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pstttttttDat 'jolig' persoon had idd wel even naar de kapper kunnen gaan, maar h etwas zoals je ziet een dienstplichtigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze zin ga ik Lotusss morgen ff voorleggen
Ik neem aan de Limburgse jagers bedoelt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
omdat?
@clan zelf 2maanden soort van paraat @ jagers gezeten heel erg naar mn zin gehad! Stelletje mafkezen bij elkaar. Maar in het veld super goed in het werk!
Naja Clan je hebt anders ook een lekker pruikje op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat 'jolig' persoon had idd wel even naar de kapper kunnen gaan, maar h etwas zoals je ziet een dienstplichtige
Niet zo erg dat ik een haarnetje moest dragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:49 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Naja Clan je hebt anders ook een lekker pruikje op.
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat 'jolig' persoon had idd wel even naar de kapper kunnen gaan, maar h etwas zoals je ziet een dienstplichtige
Haar kennis van afkortingen ff te testen.quote:
Nou ik niet hoor, ik werkte na werktijd bij de baas nog, ik gaf namelijk ook les, als bijverdienste, bij een particuliere rijschool.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:51 schreef Thaboel het volgende:
Jup blj ja. Lekker op donderdag stappen en ff weg van de kazerne na wat dagen word je wel een beetje gek van al die bloempakjes. En soms ff biosje pakken @ eindhoven
Wat deden jullie vroegah om ff niet aan het leger te denken?
doe mij er ook 1. Niks te vreten in dit huis! En echt geen zin om nog wat op het vuur te gooien!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:54 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, ff lekker ordinair een cheeseburger in m'n mik proppen nu!!!
BLJ, ook wel eens vergeten als Dutchbat4quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
doe mij er ook 1. Niks te vreten in dit huis! En echt geen zin om nog wat op het vuur te gooien!
En als lotusss dr stijl door zet komt ze bij blj standaart met blowjob.
Die verdomde prinsesje noemde ons altijd 'the blowjob battalion'
Zoo die had ik niet aan zien komen. Gezin onderhoud of voor het extra geld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor, ik werkte na werktijd bij de baas nog, ik gaf namelijk ook les, als bijverdienste, bij een particuliere rijschool.
Juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BLJ, ook wel eens vergeten als Dutchbat4
Als ik een achternaam had, maar als die uit het Westen van het land kwam zal die wel op Ossendrecht of Tilburg les hebben gegeven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Toen kon je nog bijbeunen......onze oude buurman, ook Piroc (Clan, ken jij ene Theo?) deed dat ook altijd.
Nee, woonde in Eindhoven, later verhuisd naar Groningen. Hij had twee kinderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik een achternaam had, maar als die uit het Westen van het land kwam zal die wel op Ossendrecht of Tilburg les hebben gegeven.
Stuur me maar een PM met zijn volledige naam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 03:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, woonde in Eindhoven, later verhuisd naar Groningen. Hij had twee kinderen.
Trusten ER, ga er zo ook eens in, woonkamer is al leeg, zit hier in mijn eentje, en de kachel is al omlaag gedraait.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef jankaas020 het volgende:
nou, 'tis officieel hoor, het is nu kpl jankaas.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef jankaas020 het volgende:
En goedemorgen/middag Cobra!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
Mogguh.![]()
En nee, geen dagdienst. Morgen weer de avond in.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef jankaas020 het volgende:
Gvd, weer een kuko erbij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef jankaas020 het volgende:
Hello.quote:
Oefening stofwolk moet nog beginnen...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Net terug van sollicitatiegesprek, ben benieuwd!
Als facilitair medewerker op een middelbare school te Breda. Voor 40u per week. Hoop dat ik nu eindelijk eens in de prijzen ga vallen.quote:
Gehehe,, okquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oefening stofwolk moet nog beginnen...
En het internet op de werkplek is niet gemaakt voor Fok... Lees: "vuurvos trekt het niet"
Ja dies idd goed!quote:
Spannend! Ik duim voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Net terug van sollicitatiegesprek, ben benieuwd!
Haaiquote:
Jupp.. ik ben tevredenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als facilitair medewerker op een middelbare school te Breda. Voor 40u per week. Hoop dat ik nu eindelijk eens in de prijzen ga vallen.
Ja zoiets, dus klusjes doen, post rondbrengen, materiaal uitlenen etc etc etc.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Sloggi het volgende:
Wat is een facilitair medewerker? Een duur woord voor conciërge?
quote:Naam van de functie : Medewerker facilitaire dienst
De facilitaire afdeling is het kloppende hart van een organisatie. Als Facilitair medewerker ben je een manusje-van-alles. Je blinkt uit in gastvrijheid. Je bent onder meer het aanspreekpunt voor alle klanten van het facilitair bedrijf, richt vergaderruimtes in, leent audiovisuele apparatuur uit, doet handyman taken, coördineert interne verhuizingen, bent verantwoordelijk voor magazijnbestellingen en ga zo maar door. Naast het uitvoeren van facilitaire taken kun je ook ingezet worden voor postwerkzaamheden en bedrijfshulpverlening. Ben jij handig, sta je graag klaar voor anderen en vind je het leuk om zorg te dragen voor een breed scala aan werkzaamheden binnen een facilitaire organisatie? Dan is werken op de facilitaire afdeling iets voor jou!
Ik heb het nog nooit gepresteerd om binnen die schuit in 1x te komen waar ik moet zijn..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef jankaas020 het volgende:
Nogmaals bedankt iedereen!![]()
De hele middag op de JDW rondgestengeld, tyfus, wat is die kano groot zeg!
Lijkt me lekker afwisselend werk, hopelijk wordt het wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja zoiets, dus klusjes doen, post rondbrengen, materiaal uitlenen etc etc etc.........
[..]
Locaties zonder coordinaten..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef jankaas020 het volgende:
Idd, ik aan de collega vragen die ons rond leidde, hoe kom ik hier uit? hij: dan ga je hier zuszo moeilijkmoeilijk... ik: ik was je bij dan ga je hier al kwijt...
torrenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Locaties zonder coordinaten..
Schepen..
Vloot..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Boten Schepen..
Vloot..
Hoe loopt het trouwens met jouw contract af? Weet je al meer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Schepen..
Vloot..
Ze moeten daarnaast gewoon een "Juan Blanco for dummies"-plattegrond maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef jankaas020 het volgende:
Ze hebben van die mooie scheepsinformatie borden, alleen zijn de vergeten om erin te zetten wat welke ruimte is...Wel een mooi pijltje erbij, 'u bent hier.' Je hebt alleen geen flauw benul waar 'hier' is...
![]()
Wanneer kom je een keer langs voor de groene module?quote:[..]
torren
Nee, het ene opleidingsblok heeft weer andere contractconstucties dan de ander. Maar ik ben schaars goed..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hoe loopt het trouwens met jouw contract af? Weet je al meer?
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee, het ene opleidingsblok heeft weer andere contractconstucties dan de ander. Maar ik ben schaars goed..
quote:
En heb je ook daadwerkelijk gesport?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
Woeiiii!
Ik ben naar de sportschool geweest!
Yup.... en ten opzichte van mijn vorige keer (1,5 mnd terug) heb ik wel meer spierkracht en conditie!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En heb je ook daadwerkelijk gesport?
Zie je wel, seks is goed voor de conditie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup.... en ten opzichte van mijn vorige keer (1,5 mnd terug) heb ik wel meer spierkracht en conditie!
Natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je wel, seks is goed voor de conditie.
Nog van harte gefeliciteeeeeeerd!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef jankaas020 het volgende:
Met alleen de nummers van de trappenhuizen zou ik een heel eind komen, maar nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze moeten daarnaast gewoon een "Juan Blanco for dummies"-plattegrond maken.
Alle ruimtes waar we geen kut mee te maken hebben knalrood, en dan voor de rest simpele pictogrammen met de snelste manier om er te komen..
Uhh, niet? Wanneer word jij verstandig en ga je een vak leren?quote:[..]
Wanneer kom je een keer langs voor de groene module?
que?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Zo, ben er ook weer. FF het welzijn van de inwoners (boordplaatsers voor de KM) zeker gesteld.
Ik als notoire binnenslaper zit natuurlijk in de inwonerscommissie, derhalve hebben wij maar wat gratis bierfeesten geplanned voor de inwoners hier.quote:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Dat dus, de tijd is alleen beperkt (geldgebrek enzo) dus kunnen we maar 4 uurtjes gratis zuipen...quote:
Ik heb nog een kruik staan. Ik maak hem alleen niet open voor ik dichtbij een adres heb waar ik een nieuwe kan kopen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, morgen artillerie jaardag!![]()
![]()
![]()
Barbara bitter!
Officieren mogen om 11 uur beginnen met een symposium.![]()
Onderofficieren komen op nalevering, die kunnen meteen zuipen.
De Peel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog een kruik staan. Ik maak hem alleen niet open voor ik dichtbij een adres heb waar ik een nieuwe kan kopen.
Het museum, woensdag en donderdag open.quote:
Borrelglas voor BB bitter.quote:En nee. Ik heb geen "steentje"
Ah dank. Dan kan ik met een gerust hart de kruik aanbreken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het museum, woensdag en donderdag open.
[..]
Borrelglas voor BB bitter.
Heb jij nog de korte dikke fles?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah dank. Dan kan ik met een gerust hart de kruik aanbreken.
Kreeg hem ook pas bij de lua.quote:En nee, ik heb nooit een steentje gehad.
quote:
Laatst ook die maffe artjilleristen van bij ons dat grote kanon/houwitser dinges voor onze bakkes afschietenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
Oh ja, morgen artillerie jaardag!![]()
![]()
![]()
Barbara bitter!
Officieren mogen om 11 uur beginnen met een symposium.![]()
Onderofficieren komen op nalevering, die kunnen meteen zuipen.
Was vast Barbara viering (4 december).quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef hoogvlieger het volgende:
![]()
[..]
Laatst ook die maffe artjilleristen van bij ons dat grote kanon/houwitser dinges voor onze bakkes afschietenook iets met jaardag ofso. Stonden we daar te verkleumen omdat zij zonodig herrie moesten maken
Whehehhe, altijd goed!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vond het altijd wel leuke momenten als in het veld de kruiken tevoorschijn kwamen om te proosten. Leverde leuke gezichten op bij de NATO waarnemers.
Denk t wel ja. Was iig in de sneeuw met ijskoude wind.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was vast Barbara viering (4 december).
Maar begrijp ik nou goed dat jij artilleristen loopt af te zeiken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Denk t wel ja. Was iig in de sneeuw met ijskoude wind.
quote:
Dat horen ze toch niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar begrijp ik nou goed dat jij artilleristen loopt af te zeiken?
WAT ZEG JE?quote:
neuj valt wel meequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar begrijp ik nou goed dat jij artilleristen loopt af te zeiken?
Allemaal lamstralen die wel doorgingen bedoel je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
neuj valt wel meeKL was voor ons daar toch allemaal éen pot nat.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal lamstralen die wel doorgingen bedoel je?
Neuh dr waren al zeker een tiental KL'ers weg voordat ik vertrokquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Allemaal lamstralen die wel doorgingen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |